Hakutulokset

  1. J

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Eilen oli 3kk neuvola ja painoa 7kg ja pituutta 65,5cm (2kk oli 6kg ja 60cm).. Ihan hyvin kasvaa ja samaan malliin ruokien kanssa jatketaan. Rokotteet saatiin ja tulilhan siitä sitten pientä kuumetta ja ilmeiseti kipuja jalkoihin ainakin itku oli sen mukaista, annoin panadolia yö unille mennessä...
  2. J

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Nippe: Onhan tuolla kaapissa valmiina muutama purkki liharuokaa mut en oo vielä uskaltan antaa vaikka mielessä kyllä on käyny, meil on 3kk neuvola tiistaina niin otan asian siellä puheeksi. vaatteista meil menee 62/68 ja nyt pitäis alkaa pikkuhiljaa ostelee isompia mut katotaan ensin mitä...
  3. J

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Toispuoleisuudesta meilläkin oli sitä mut sit poika keksi että pää pyörii puolelta toiselle ja maisemat vaihtuu niin enää sitä ongelmaa ei ole ollut. Nukkumaan menosta Meillä mennään yöunille 18-19 aikoissa: iltapesut ja vaipan vaihto,yöpuku päälle, valoja himmeäksi makuuhuoneesta ja velli...
  4. J

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    syömisestä: Lopetin imetyksen kun ei maitoa tullut pojan vaatimaan tahtiin vaan huusi tunnin välein ruokaa . Joten meillä mennään korvikkeella ja vellillä. Tyyppi söi 1,5l maitoa päivässä ( 2kk iässä) niin päätettiin neuvolan tätin kanssa et annetaan velliä ja aloitetaan pikkuhiljaa soseet.Nyt...
  5. J

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Vähän vierähti aikaa mun viimeisestä vierailu kerrasta täällä.. Nukkumisesta: Meillä nukutaa päivällä 2 kertaa 3h unet,muuten on hereillä ja yöllä heräilee n. 3 tunnin välein syömään tissiä mutta nukahtaa uudestaan saatuaan masun täyteen. Ja siitä ähinästä ja puhinasta, mein poitsu...
  6. J

    Elokuun Epelit 2012 jatkoilee

    Heipsun keikun! Mut vois lisätä kans tänne eli poika tuli 25.8 rv 42+1 3,7kg ja 52cm Viikko oltu nyt kotosalla ja hyvin on arki lähtenyt pyörimään. Palailen paremmalla ajalla..
  7. J

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Paniikki meinas tulla yöllä kun tajusin että tänään on viimeinen päivä kuin on vain minä,mies ja koira...Huomenna käynnistys ja olemme toivottavasti perhe :heart: jos kaikki menee hyvin.. nyt mietin että mitä pitäisi kotona vielä tehdä mitä ei pysty heti kotiutumisen jälkeen tekemään, tietysti...
  8. J

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Pitänee munkin päivitellä tilannetta eli La oli 10.8 ja kävin synnärillä tarkistuttamassa tilanteen kun epäiltiin lapsiveden tihkuilua mutta ei ollut.. Tänään oli 10 päivän yliaikakontrolli ja perjantaina käynnistetään jos ei nyt viikolla itsekseen tule ulos.. Supistuksia tulee päivittäin, ei ne...
  9. J

    **^Elokuun Epelit 2012^ MEIDÄN KUU!!**

    Kauhistuttaa ja ihastuttaa sanoa et on LA ensi viikolla :) Sukkapuikkokipuja täälläkin ollut kiinnitymisen jälkeen, jota en tuntenut mutta neuvolan täti totesi viime kerralla.. Neuvolantädeistä ootte puhunnu niin mun oma tätsy on vuorotteluvapaalla ja sen sijainen on sellanen 3-kymppinen...
  10. J

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    joskos mäkin välistä kirjottelisin tänne, melkein joka päivä on kyllä tullu käytyä lukemassa jutut mut ei vaan ole osan alkaa kirjottaan mitää. Onnea kaikille vauvan jo saanneille! FB:n jatko ryhmään haluaisin ,mitens se liittyminen onnistuikaan? Tulen täälläkin varmasti lukemaan milloin...
  11. J

    {Elokuun Epelit 2012} HEINÄKUU

    Ensin (.) Käyty tarkastuksessa äippäpolilla ja samalla teki synnytystapa-arvion, näillä näkymin alateitse synnytetään,paino pienellä tällä hetkellä 2400g, syntymä painoarvioksi antoi 3500g. Ei ole enää kieltoja mitä saa tehdä tai mitä ei, saa tulla kun on tullakseen. Supistuksia tulee...
  12. J

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <KESÄKUUSSA>

    Meillä tänään saatu supistuksia estävä piikki ja vauvan keuhkoja kypsytetään. Viimeiset 6 tuntia vietetty äippäpolilla maaten tarkkailussa supistus käyrälaitteessa. Jouduin täysin vuodelepoon ja sain onneksi yli puhuttua lääkärin että pääsin kotiin ja huomenna mennään takaisin tarkastukseen...
  13. J

    <3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

    Sairaslomaa tuli äitiyslomaan asti, jotta saadaan supistelut vähentymään, mitään avautumisia ei ollut tapahtunut. Muutenkin tuntuu että yöllä kun ei saa nukuttua kunnolla niin töissä on sitten ihan pihalla ja olo ihan voimaton, alkaa työt jo kärsimään niin parempi itseni, vauvan ja työnantajan...
  14. J

    <3Elokuun Epelit 2012<3 TOUKOKUU

    Eipä ole täällä kerennyt taas pitkän aikaan käymään lukemassa kuulumisia :ashamed: Inffis86: Mä kanssa olen aika pieni ja siro kooltani ja valtava maha :laugh: ja mulla tatuointi tossa nivusista mahaan ja pelkään että se venyy joten rasvauksen aloitin jo ihan alkuraskaudessa ja nyt näyttää...
  15. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Pikaseen tulen lukeen ja tekeen päivitystä : Tänään laitettu kelaan hakemuksia ja työnantajalle ilmoitettu tarkka päivä milloin jään äippälomalle =) odotuksen loppu lähenee koko ajan. Kotityöt hoidan pääsääntöisesti minä, ukko laittaa joskus pyykin-ja astianpesukoneet päälle ja...
  16. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Tilaamani vaunut , pinnasänky+patja ja reunapehmuke tuli tänää :) Vaunut on nyt kasatttuna olkkarin nurkassa jotta koira tottuu niihin. On niitä itekin tullut hipelöityä ohi mennen :) Että parasta tulla se luvattu poika, vaunut on musta-turkoosit. Sänky on tälläinen...
  17. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Mä sain sitten tukivyön, jos siitä on hyötyä käytän sitä loppu raskauden ja mahdollisesti myös synnytyksen jälkeenkin. Omt-terapeutille pitäis varata aika lantion manipulointiin. Hankinnoista: Tilasin vaunut, sängyn +patjan ja pussilakana setin. Vaatteita saadaan niin paljon että tuskin...
  18. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Nippe82 Olen asiasta puhunut, mutta ei tunnut menevän kaaliin. En tiedä sitten etteikö vielä ole asia mennyt tajuntaan että MEILLE tulee vauva. Muutenkin mies on vähän että mistään omasta en luovu. Ei se muutenkaan ole innoissaan kasvavasta mahasta eikä kokeile potkuja, ultrissa ollut mukana...
  19. J

    ||Elokuun Epelit 2012||HUHTIKUUSSA<3

    Meillä kanssa painitaan miehen juomisen kanssa, ei sillä että joisi paljon mutta kun viikonloppu lähestyy tiedän ja odotan että joko se juo perjantaina tai lauantaina, ja seuraava päivä menee sängyssä maaten. Baareissa se ei käy vaan hankkii kavereistaan kuskin ja ajelee sitten ympäri kyliä...
  20. J

    ¤^Elokuun Epelit^¤ <MAALISKUUSSA>

    Liitoskivuista: Mulla on nyt viikon verran koskenut lonkkiin ja alaselkää. Tiiä nyt sitten onko liitoskipuja vai muuta. Nyt huomaa että raskaus alkaa tekemään tehtävänsä töissä ja kotona, ei jaksa eikä pysty enää samaan tahtiin tekemään hommia. Esim. rankan työpäivän tai reippaan lenkin...

Yhteistyössä