Hakutulokset

  1. Räsynalle

    **Kesäkuun kullanmurut 2014** Joulukuussa

    Ilmottaudun mukaan ketjuun. Kolmatta odotellaan. Lapset 8 & 6 v. Tämä raskaus ylläri, ei ollu aikomusta enää tehdä tai edes yrittää mm.neg veriryhmän ja viimeisimmän raskauden aikana ilmestyneiden vasta-aineiden vuoksi mutta elämä yllättää.. Tänään vko 14 täynnä ja LA 1.6.2014...
  2. Räsynalle

    onko täällä muutaman vuoden sisällä valmistuneita sairaanhoitajia?

    oon yrittänyt löytää käytettyjä kirjoja ja kokeilen tätäkin kautta eli lähestytkö yv:llä jos sulla tallessa kirjoja joista haluisit päästä eroon (maksua vastaan tietysti ) kyselen sitten tarkemmin löytyykö tarvittavia kirjoja =)
  3. Räsynalle

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    Paljonko sulla nyt tippui kokonaisuudessa paino?
  4. Räsynalle

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    ostitko ostos tv:ltä sen zumban?eikö oo melko tyyris?
  5. Räsynalle

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    kannattaa käydä katsomassa sivut http://www.xtravaganza.fi/fi/Finland/ ja luultavasti kannattaa lääkärin kanssa jutella miten pystyisit aloittamaan ja miten..toivottavasti onnistuu!
  6. Räsynalle

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    mä sain pois täysvauhdilla sillon se 11kg olin puolivauhdilla ja nyt on pitkään mennyt et kesä on vienyt mennessään:( yritin päästä takas täysvauhdille. pystyin olemaan 3päivää ja sorruin tänään syömää nyt on hirvee morkkis... painan nyt 70 ja tavoite olis saada se vajaa 10 vielä pois.. toisena...
  7. Räsynalle

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    Hienosti tippuu.. mulla nyt puolivauhdilla ei oo tippunut paino kun yht 200g mutta ilmeisesti kuuluu asiaan että se tasottuu vähäksi aikaa ja sitten alkaa taas tippumaan. kun vaan olis saanu täysvauhdilla pois vielä sen 5-6 kg niin olisin ollu tyytyväinen
  8. Räsynalle

    XTRAVAGANZA aloitus 2.5.2009 SEURANTA PÄÄTTYY!

    Heippa Laitan tähän vähän omia painoja.. oon nyt mukana ollut 6vko ja mulla mennyt näin : ALOITUS 4.4. jolloin lähtöpaino 81.1kg 5 päivänä 78kg 8 päivänä 76.6kg 10 päivänä 75,6kg 16 päivänä 74,6 kg 18 päivänä 73.8kg 23 päivänä 73kg 36 päivänä 71,4 kg 40 päivänä 70,2kg Nyt mut...
  9. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    voi harmi..
  10. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    rohkeasti mukaan vaan et varmasti pety =)
  11. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    :) mun mielestä ei saa ottaa yhtään... siis kun siinä on hiilihydraatteja ym.. ja kalorit pitää täysvauhdilla pitää siinä alle 500 et elimistö pysyy ketoosissa..
  12. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    http://kaksplus.fi/keskustelu/t1379041
  13. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    :attn:
  14. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    eikö tosiaan löydy ketään joka on tässä mukana?? :o
  15. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    eikö tosiaan löydy ketään joka on tässä mukana?? :o
  16. Räsynalle

    UPEETA!

    missä ajassa tuon pudotit?
  17. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    riippuu paikkakunnasta.. kainuussa on 89? kuussa (tähän kuuluu ne jumpat ja salikäynnit rajattomasti) sitten nuo ruokakustannukset.. alussa maksat vielä sellaisen alotuspaketin missä on cd, kirja ym mutta sitten ei oo muuta kun se kk maksu ja ruat.. käy tutustumassa...
  18. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    dietti. eli alussa voi lähtee täysvauhdilla tai puolivauhdilla liikenteeseen. itse lähdin täysvauhdilla jolloin syöt 3 pussikeittoa päivässä (jaat sen 6 osaan eli 3h välein ja juot paaaaljon vettä =) muuta et syö saat vuorokaudessa vain 500kilokaloria, tämä vie elimistön ketoosiin joka taas...
  19. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    Onko täällä ketään jotka laihduttaa/ tai on laihduttanut ko. ohjelmalla? itse alotin viikko sitten la ja haluisin kuulla kokemuksia miten nopeesti ja paljonko lähti.. laitoin tuonne laihdutus palstalle myös viestiä mutta ei vastauksia oo tullu niin kokeilen tätä kautta =)

Yhteistyössä