Hakutulokset

  1. Räsynalle

    onko täällä muutaman vuoden sisällä valmistuneita sairaanhoitajia?

    oon yrittänyt löytää käytettyjä kirjoja ja kokeilen tätäkin kautta eli lähestytkö yv:llä jos sulla tallessa kirjoja joista haluisit päästä eroon (maksua vastaan tietysti ) kyselen sitten tarkemmin löytyykö tarvittavia kirjoja =)
  2. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    Onko täällä ketään jotka laihduttaa/ tai on laihduttanut ko. ohjelmalla? itse alotin viikko sitten la ja haluisin kuulla kokemuksia miten nopeesti ja paljonko lähti.. laitoin tuonne laihdutus palstalle myös viestiä mutta ei vastauksia oo tullu niin kokeilen tätä kautta =)
  3. Räsynalle

    onko muita xtravaganzalaisia??

    kertokaas vähän kokemuksia? saiteko painon alas missä ajassa ym.. itse alotin viime la ja nyt on 3 kg tippunut 5vrk:ssa (nesteitä lähteny) tavoite olis väh. -15kg mutta enintään 20 kg
  4. Räsynalle

    Laukkukutsut??

    oon yrittäny googlettaa laukku kotikutsuja mutta en oo löytäny tietoo eli jos joku vaan tietää miten voi järkätä laukkukutsut ja sen nettiosoitteen niin kertokaa =)
  5. Räsynalle

    huonepelii=)

    http://www.123bee.com/play/halloween-escape
  6. Räsynalle

    onko muita jonka 3v on vielä vaipat?

    mä oon jo pitkään yrittäny pojua saada pois vaipoista.Joku aamu aina haluaa itse laittaa pikkuhousut jalkaan, mut ei osaa yhtään käydä ite potalla. Pitää melkeen 15min välein muistuttaa et käy (jos pidempi väli niin pissaa housut märäksi) ja sillonkin aina pistää vastaan etten mee. aikansa kun...
  7. Räsynalle

    olipa sitten tero tukehtua omaan oksennukseen

    tuossa aamusta aukaisin 24/7 ja sielä ne raahasi teroa päiväkirjahuoneeseen.. kauheessa kunnossa oli. sen jälkeen puhuivat korinasta ja selvisi että andreas oli tajunnu et tero nukkuu niin siki selällään ja oksennus kurkussa et sen takia korisi.. miks ihmisen pitää juoda tuollaseen kuntoo...
  8. Räsynalle

    urheileminen + "nesteytys"

    Onko oikeesti tervettä juoda pelkkää vettä urheilun/jumpan tms jälkeen.. eikö kuitenkin lihakset tarvii suolojaki ym. onko pelkkä vesi hyvä vai esim. kivennäisvedet.. ja mikä neste olis paras jos haluu laihduttaa nesteen ja jumpan avulla.. tulipa sekavasti :headwall: no toivottavasti joku...
  9. Räsynalle

    Nyt tartteis kiireesti yhden iso piltti koodin (keltä löytyis???)

    |O olis sitten 1 revenny niin pahasti että siitä koodista ei mitään saanu selvää :headwall: hitto harmittaa kun 1 koodista jää vaille tuo pussukka.. olisko joku niin ihana et lahjottas 1 koodin tai pyydä jotai vaihdossa jos tuntuu.. lambi merkkejä ainakin löytyy..
  10. Räsynalle

    muruset kirjasarja muistaako kukaan/mistä löytyis?

    elikkä muistaako kukaan sellaisia vanhoja kirjoja kun muru ja mutteri murun tutut jutut muru muistaa maistaa murun eläinystävät murun märät jutut muru ja leppispeppis osaako kukaan sanoo mistä tällaisia vanhoja kirjoja saisi? onko esim netissä jotain kauppaa ym.. tai löytyiskö joltain...
  11. Räsynalle

    tietääkö kukaan mistä netistä saa tilattua (nomimation)...

    niitä halvempia versioita..tarkoitan ulkomaalaisia sivustoja.. porukalla on huutonetissä niitä myynnissä ja mielenkiinnolla haluis tietää mistä ne niitä saa..haluis itekki tilata omaan koruun niitä
  12. Räsynalle

    kertokaa tyhmälle miten tuo unipussi auttaa vauvaa nukahtamaan

    mitä siinä on eroo onko vauva pussissa vai käärittynä peiton mutkaan? mulla nyt kk ikäinen vauva ja jotain pitäis kokeilla kun tahtoo yöllä herkemmin havahtua itkemään. on varmaan turvaton olo kun täysin pimeetä on..pitäis jotain kokeilla niin mietin et onko tuosta pussista ollu kellekkää...
  13. Räsynalle

    tietääkö joku nettiosotetta..

    sellaseen paikkaan mistä saa halvalla vaunuja. tehtaanmyymälä tai jotain. kaveri oli tilannut vaunut todella edullisesti jostain nettisivuilta vaunut. uudet..ja nimenomaan "tehdas" hinnoilla.. jospa joku ymmärsi mitä tarkotin =)
  14. Räsynalle

    onko D&J kerhoa vielä olemassa?

    eli siinäpä se kysymys sitten tuli =) esikoisen aikaan oli vähän aikaa mukana siinä mut onko sitä enää olemassakaan?
  15. Räsynalle

    G: tähän pinoon kaikki ne jotka käyttää kertakäyttövaippoja

    tähän pinoon ilmottaudun itse mukaan
  16. Räsynalle

    G: tähän pinoon ne jotka käyttää kestovaippoja

    ent tiedä onko tällaista jo tehty mut teenpäs ihan mielenkiinnon vuoksi kun kerta puhetta tästä on. Itse en kyllä kuulu tähän pinoon valitettavasti
  17. Räsynalle

    Sain sitten äsken kuulla... :(

    eli oon kirjottanut ja kysellyt täällä kokemuksia niiltä joilla rh- veriryhmä. http://keskustelu.kaksplus.fi/t910651 no soittelin sitten tuossa spr:lle josta selvisi asiasta lisää.. Nyt kun kerran olen saanut sen vasta-aineen vereeni niin se ei sieltä häviä enää pois. Tämän lapsen kohdalla...
  18. Räsynalle

    Te joilla 2 "pientä" lasta. Miten liikutte ulkona

    Eli kuinka monella on käytössä kaksostenrattaat? entäs seisomalauta tai sisaristuin? onko totta kun jostain kuulin että nämä "uudemmat" vaunut ei kestäisi sisaristuinta? emmaljunga on kokonaan lopettanut niiden tekemisen... meillä poika 2v ja 4kk ja toinen tulossa tässä ihan...
  19. Räsynalle

    Onko täällä Rh negatiivisia äitejä jolla raskausaikana arvot kohonnut?

    Onko täällä Rh negatiivisia äitejä jolla raskausaikana arvot kohonnut? haluisin kokemuksiä kysellä? miten korkealle ne arvot saa nousta ennenkuin lapsi joutuu verensiirtoon ym minä nyt rv 37 ja arvot ruennut kohoamaan.. ensimmäistä odottaessa pysyi - koko ajan mut nyt siis koholla.. olen...
  20. Räsynalle

    Onko täällä Rh negatiivisia äitejä jolla raskausaikana arvot kohonnut?

    haluisin kokemuksiä kysellä? miten korkealle ne arvot saa nousta ennenkuin lapsi joutuu verensiirtoon ym minä nyt rv 37 ja arvot ruennut kohoamaan.. ensimmäistä odottaessa pysyi - koko ajan mut nyt siis koholla.. olen veripalvelun sivuilta jotain lukenut mutta haluisin kysellä muitten...

Yhteistyössä