11/08 masunkasvattajien murut *heinäkuussa*

Jatkoja marraskuun masunkasvattajat la:t 1-15.11.2008- pinosta tuolta odotuspuolelta!
Uudet kirjoittelijat ovat myös tervetulleita!





08.10.2008
Keiju (rv36+0) klo. 10.36 poika, 2640g ja 47cm, py 33,5cm (poika 10/04), Kuopiosta

10.10.2008
lonelylily (rv36+3) poika, 3590g ja 50cm (lapset 02,03 ja 06 ), p-savosta

14.10.2008
Hari Mao (rv35+5 ) klo. 13.01 tyttö, 2500g ja , py 33,5cm
¨¨¨¨¨¨¨¨klo. 13.35 poika 2740g, py 33cm (pojat 08/02 ja 11/03) Tampereelta

16.10.2008
Luminka (rv37+5) tyttö, 2870g ja 48cm (tyttö 07)

20.10.2008
maikki79 (rv37+2) klo.3.41 poika, 4085g ja 52cm, Kuopiosta

22.10.2008
helmi79 klo.01.13 poika, 4000g ja 51cm (poika04)

24.10.2008
JennyAdelina (rv37+4) klo.13.30 tyttö, 3190g ja 48cm
korppinen(rv38+5) poika 4240g ja 53,5cm, py 36cm

25.10.2008
KuuttiPieni poika, 3760g ja 51cm

02.11.2008
sarppav (rv40+1) poika, 3495g ja 49cm, pk-seutu
daya (rv 39+6) klo1.13 tyttö, 3190g ja 49cm
Kuunkulta (rv39+1) klo.18.54 poika, 3260g ja 53cm

03.11.2008
Tanjuska2 (rv 39+1) klo 23.00 tyttö, 3515g ja 49,5cm
Yamini poika, 3485g ja 50cm

04.11.2008
Rinzessa klo.08.15 poika, 3160g ja 49cm, py 34cm
Hopeakaisla tyttö, 51cm ja 3255g

05.11.2009
Pipsa-Peppiina, tyttö 3260g ja 48cm

06.11.2008
Möökö89 (rv40+0) klo.11.40 tyttö, 2970g ja 45cm

07.11.2008
Anzkuli klo.2.18 poika, 3850g ja 50cm, (poika 03/06), Joensuusta
äityliini76 klo.16.53 poika, 3215g ja 49,5cm (poika 13v, tyttö 10v ) Haukiputaalta
Maotao klo.17.59 tyttö, 4075g ja 53cm

08.11.2008
hansu73 (rv39+6) klo.11.29 poika, 3470 ja 50cm, (poika -94, tyttö -95) Vantaa
maxi(rv40+1) klo.22.29 tyttö, 3420g ja 51cm, py 35cm
mammukka75 (rv39+2) tyttö, 3540g ja 50cm
CitrusHeights tyttö, 3635g ja 50cm

09.11.2008
annaN poika, 2640g ja 48cm

10.11.2008
Red Dragon (rv41+1) klo.11.55 tyttö, 3990g ja 51cm, py 38cm
reginarento klo.22.15 tyttö, 3630g ja 51cm
manna- (rv 40+19 klo.7.55 tyttö, 3435g ja 50cm, py 34cm
Dara-81 (rv40+2) klo.15.53 tyttö, 3430g ja 50cm, py 35 (tyttö 01), Naantalista

11.11.2008
paula83 klo.19.39 poika, 4010g ja 50cm, py 36,5cm
Mailou (rv41+0)klo.6.45 poika, 3675g ja 51,5cm
maitooo tyttö, 3900g ja 51cm (pojat 04 ja 06 )
leofis klo.3.15 poika, 4180g ja 51cm
yermasoya (rv40+6) klo.12.58 tyttö, 4115g ja 52cm, py 35cm

12.11.2008
maarias (rv41) poika, 54cm ja 4410g, (tyttö 07/00, poika 01/03) Tuusula

13.11.2008
Tuutikki73 (rv41+3) klo.21.05 tyttö, 3135g ja 49cm, py 35cm

14.11.2008
iru (rv41+4) klo.14.10 poika, 3820g ja 53cm, Haukiputaalta

15.11.2008
kutmula klo.10.54, tyttö 4140g ja 52cm

18.11.2008
HotCoffee (rv41+5) klo.21.56 tyttö, 4650g ja 54cm, py 38cm, (poika03) Vantaa
Sanse (rv40+3) klo.11.52, poika 4690g ja 54cm, py 36,5cm, (poika 01/01, tyttö 09/03) Turku

19.11.2008
äiti88 klo.04.24 poika, 4630g ja 53cm, py 37,5cm
merval klo.8.03 poika, 3730g ja 52cm, py 36cm
Pikkuvarvas (rv39+2)klo. 00.51 poika, 2770g ja 47cm

20.11.2008
pyörikki tyttö 2435g ja 49cm, Helsingistä
Cattus tyttö, 3165g ja 50cm, Oulusta

21.11.2008
noonie(rv42+2) klo 04.56 poika, 3550g ja 51cm , py 36cm, Helsingistä

22.11.2008
Mainanna (rv41+6) klo.09.07 poika, 3640g ja 50,5cm Ylöjärveltä

23.11.2008
Debi poika

28.11.2009
jossu09 poika, Oulusta

30.11.08
tietämätön (rv 42+2) klo.18.01 tyttö, 3200g ja 49cm, py 34,5cm
pp79 (rv42+1) poika, 3650g ja 50cm, py 36cm, tyttö 05/02) pk-seutu


Odotusajan keskustelut:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1217904#m13194420
Aikaisemmat keskustelut:
Marraskuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1226798
joulukuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1248105
tammikuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1277262
helmikuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1310083
maaliskuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1337075
huhtikuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1368532
toukokuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1397315
kesäkuu:http://kaksplus.fi/keskustelu/t1427407
 
Mä haisen vieläkii oksennukselle :x

Pienin antoi tuossa reilu puoli tuntia sitten puurot pihalle :( En tiiä mikä tuli, oli sylissä keittiössä kun olin lämmittämässä vielä maitopulloa. Yhtäkkiä oksensi, ja pari kertaa uudelleen :/
Altaan päälle tajusin jo laittaa, en vaa osannut odottaa että niin monta kertaa yökkäyttää..
Käytin suihkun alla ja annoin vähän puuroa ja maitoa. Nyt nukkuu tyytyväisenä sängyssään :eek:
Eikös jollain muullakin täällä ollut tuollaisia outoja oksujuttuja?

Isompikin meni vihdoin nukkumaan.. Alkuun ei jäänyt mut sitten tajus kun selitin että ei tähän sohvalle voi jäädä kumpikaan nukkumaan :D Sinä meet omaan sänkyyn ja äiti omaan ;) Ihanaa kun tajuaa jo niin paljon, puhuukin jo tosi hyvin :D
 
maikki: mä tunsin itseni esikoisen aikaan välillä yksinäiseksi. Pari hyvää kaveria muuttivat pois samasta kaupungista, useimmilla oli päivällä töitä jne..
Nyt olen löytänyt pari vanhaa kaveria uudelleen, yksi asuu jopa melkein naapurissa :D Hänellä on esikoisen kanssa melkein samanikäinen lapsi. Kerhoon mennään taas kunhan ne jatkuvat kesätauolta... Ja kyllä tuosta isommasta on suhteellisen paljon juttuseuraa jos koko päivä menisi tyttöjen kanssa kolmistaan =) Ei tartte enää olla se ainut joka täällä puhuu :whistle:
Että tiedän kyllä miltä susta tuntuu :hug:

Mitähän muuta mun pitikään kommentoida, kaikki on tuolla vanhassa ketjussa..

No, jos vaikka lähtis ekaks tekee iltapalaa.. Ois lapinrieskaa ja hedelmiä tarjolla :p
 
Kiitos Luminka uudesta pinosta! :flower:

Meillä on tytöllä ollut sitä omituista oksennushommelia! Elikkä viime vkon keskiviikkona ja tän vkon maanantaina (sekä joskus huhtikuussa). Mä tein omat diagnoosit, että on kalalle allerginen, koska molemmilla kerroilla oli paria tuntia aikasemmin syönyt kalaa ja sitten laatta lensi ja huolella.. Molemmilla kerroilla 5-6 kertaa ja kesti muutaman tunnin ennenkuin tissimaito rupes pysymään sisällä.
Edelleen on joku liha-kasvissoselakko päällä! :( Pari lusikallista saa menemään ja sitten alkaa sylkeminen ja sotkeminen.. :kieh: Puurot ja hedelmäsoseet kyllä menee liukkaasti ja mukisematta kurkusta alas.
Tänään katselin kaupassa valmisruokapurkkeja, kun ollaan ens vkolla lähdössä reissuun, niin hämmästyin kun muutamissa alk. 8 kk purkeissa oli sisältönä maitoa tai kermaa! Mites se on mahdollista?? Vai onko taas kyseessä joku ns. korvikkeesta valmistettu versio niinkuin vauvojen jogurtit on?

Mulla on välillä kans tosi yksinäisen tuntuista päivisin, mutta aion silti jäädä hoitovapaalle ainakin vuodeks. Syksyllä täytyy aktiivisesti alkaa ottaa osaa erilaisiin kerhoihin niin tutustuu sekä äiti että tyttö "kaltaisiinsa"! :D

Mies laitteli tänään portaisiin portit, niin ovat valmiina kun neiti keksii niihin lähteä rynnimään. Melko vikkelästi jo liikkuu ryömimällä ja täytyy olla tarkkana mihin neidin jättää ja kuinka pitkäks aikaa..

Aijoo, sitten loppuun pientä hehkutusta! :LOL: Kaveri pyysi huomen iltana luokseen partsipartyihin (ainahan täytyy jokin "aihe" olla) ja tokihan lupasin mennä! :D Eihän edellisestä "virkistymisillasta" kovin pitkä aika oo, mut oikeesti kyllä tässä on pitkään himassa ehditty aikasemmin jo kärvistellä! Ja kun sitten taas vertaa miehen menoihin, niin... Pienoinen "ongelma" miehellä tulee tietysti olemaan toi tytön nukkumaanlaitto, kun yleensähän minä tietysti annan iltatisut ja laitan sänkyyn. Edellisen kerran mies on ton nukkumaanlaiton tehnyt tammikuussa!! :eek: Mut eiköhän se jotenkin onnistu! :heart:
 
Meillä kans oksentelua, sitä ollu siitä 1kk iästä lähtien, vähentyny on mut vieläkin oksentelee. Varsinki väsyneenä tai kuumassa ilmassa.

Tänää oli äiskälle kunnon herätys.. Onni heräs isin kanssa kuuden kieppeillä ja isi tuli sit herättää mut kun oli lähös töihi. No se huus et O-OU tuu auttaa! no mä aattelin et no mikä ny ku ei saa ees rauhas nousta.. no jätkä oli vääntäny tortut yli äyräiden ja mein karvamatossa iso läntti paskaa.. ei muutaku sitä pesemää sit vaan.

Aamupuuro meni iha harakoille ja lopulta sylki suussa olevat puurot eteisen matolle, no pesuhommia lisää.
Ja pisteenä i:n päälle oksensi mun syliin kun olin pukemassa sitä että ulos laitan nukkumaan.
On vähä likanen olo :LOL: :LOL:
 
Kiitos luminka uudesta pinosta =)

Mulla ois tänään kampaaja ja veli tulee katsomaan poikia, kokeilen saada Leevin unille että nukkus sit sen aikaa kun mä olen poissa niin pääsis veli helpommalla.
KOhta lähdetään puistoilemaan, kunhan esikoinen saa herättyä ja syötyä.
 
moiks:)

Me oltiin eilen koko päivä SERENASSA =)
oli kyllä tosi mukavaa!!! molemmat lapset uiskenteli monta tuntia... 3v esikoinen oppi uimaan uimarenkaalla sellaisissakin vesissä missä ei jalat ylttänyt pohjaan:)

ainiin kiitos uudesta pinosta LUMINKA!

tänään aion viettää siivouspäivän kun täällä on sadepäivä... niin ja vero kortti pitää töihin toimittaa!!!

 
Kiitos pinosta Luminkalle!

Sade on saapunut kaupunkiin...ja viileys kanssa. No olipa jo aikakin kyllä.

Meillä on mennyt viime yöt todella huonosti :( Lumi on nyt sitte keksinyt ton kiukuttelun taidon. Se ihan selvästi itkee yöllä vaan siks, että se haluaa viereen/tissiä...semmosta rääkyvää ja kirkuvaa itkua ja sit taas hetkeks rauhottuu ja muistaa taas alottaa. Viime yönä huusi kaks tuntia ja lopulta rauhottui vasta kun mies viritti lakanat pinnasängyn reunaan niin ettei Lumi nähnyt mua! Heti aina kun mut näki, alko semmonen rääkynä ja parku. Huoh. Melkein jo painuin ite sohvalle nukkuu.

Tänään mennään mun isälle saunomaan. Haetaan esikoinen sieltä, kun lähti keskiviikkona sinne maalle luomaan lantaa :LOL: ja muita hommia tekee. Ite siis halus, mistään lapsityövoimasta ei oo kyse :D Huomenna se sit meneekin omalle isälleen päiväks. Ei sitä likkaa kyllä kotona pahemmin näy kesällä, on se niin reissaaja. Hyvä vaan toisaalta, uskaltaa reissata. Viikon päästä se menee Helsinkiin viikoks isälleen, sieltä viikoks Espanjaan, sit kotona kääntymässä pari päivää, sit Poriin käymään isänsä kanssa ja sit partioleirille. Sit se koulukin kohta jo alkaa.

Äiti sen sijaan homehtuu kotosalla =) No mut taidan mennä keittelee soseita pakkaseen :wave:
 
dara: onko siulla jotain ohjeita/lähteitä ruokiin mitä teet vai kokkailetko ihan näppituntumalla? Mie sain serkulta eilen lainaan karpin keittokirjan, aattelin siitä sit testailla kaikenlaista. Laitan sit blogiin onnistuneita pöperöitä esille! Mutta aina kaikkee uutta ideaa otetaan mielellään vastaan! :)

Nyt ei jaksa kirjotella...aamu on alkanut minun osalta 4.20 - leevi onneks vielä sen höpöttelyn jälkeen torkahti. Mutta molemmat pojat sit heräs vähän ennen viittä eivätkä enään nukahtaneet. Nyt jo nukkuvat, laitoin puol tuntii aikasemmin päikkäreille. Pitäis varmaan itekki käydä unille...

Ja miehellä alkoi taas se ihanainen päivystysviikko - plääh!
 
Anzkuli: Nykyään se menee melko näppituntumalla, samaan tyyliin kuin muutenkin ruuat, muistaa vaan mitä karppaaja ei syö. Usein käytän myös karppaus.infon reseptejä apuna ja inspiraationa. Meilläkin on joku kirja (Laihdu ilman nälkää -juhli hiilihydraattitietoisesti), mutta tosi harvoin sieltä katson. Muuten se on kyllä tosi hyvä kirja. Toi karpin keittokirja minkä sait lainaan, eikö sen reseptit oo koottu just tuolta karppaus.infon sivuilta? Meinasin meinaan joskus tuon opuksen ostaa, mutta mies sanoi ettei kannata kun löytyy netistä reseptit.
Tein muuten miehen synttäreille karppitortun, eli pohjan mantelijauheesta ja mitä muuta siihen nyt tulikaan ja päälle rahkaa ja mansikoita. Se pohjan ohjekin tuolta karppaus.infon sivuilta. Kyllä vaan maistui hyvälle, myös ei karppien mielestä :)

Toivottavasti karppaus lähtee sujumaan!
 
huoh kaamee väsy ja poika vähän väliä kitisee ja muutenkin on niin p..seestä olo... yhdistelmä huonosti nukuttu yö-kitisevä ja temppuileva poika-menkat..ah ihanuutta nukahdan pystyyn kohta

tänään on sit kai semmonen päivä että ruoka ei maistu...no,olkoot syömättä nyt,kohta kummiskin huutaa ruokaa.äh pitää mennä varmaan ulos että hermot vähän lepäis

voi sanse mikä upea aamu sullakin ollut ;) ei voi kuin kadehtia :p
 
Heissan!

Luminkalle jälleen kiitos!

Tänään oli ohjelmassa rokotetutkimuskäynti, tällä kertaa otettiin nenä-nielunäyte ja verinäytteet. Yllättävän vähällä huudolla meni, olin jo varautunut jäätävän pitkiin huutomaratoneihin... Käynnin jälkeen kiepsahdettiin kaupungilla kierros ja tultiin sitten kotiin. Mukaan tarttui Wilmalle ja Kasperille paidat ja vähän meikkiä äitille. :D

Täällä on vissiin muuallakin liikkeellä ruokahaluttomuutta? Meillä varsinkin Wilma tuppaa nyt panemaan vastaan tuon syömisen kanssa, maitoa kyllä juo mutta lämmin ruoka ei tunnu menevän kovin hyvin alas. Johtunee ilamastosta kun täällä on aikas kuuma. Oskari syö aavistuksen paremmin. Vettä tykkäisivät juoda tosi paljon.

Meillä on syksyllä mahdollisesti muutto edessä! Näissä taloissa asuu viisiössä perhe josta kaksi lasta on nyt muuttamassa pois niin ehdottivat että jospa vaihdettais päikseen asuntoja. Kyllä se yksi lisähuone tulisi sitten jonkin ajan päästä tarpeeseen, Wilma tuskin haluaa iankaikkisesti jakaa pojan kanssa huonettaan.

Voi ihana, kaksikko tuossa lattialla telmuaa ja Oskari on nyt keksinyt mennä sohvalla olevan peitteen alle piiloon ja Wilma nauraa rätkättää vieressä kun toinen heiluttelee peitettä! Meidän sohvalla on siis tuossa istuinosan päällä peite koska a) koira makoilee siinä usein ja koska b) siinä on tullut iso repeämä! Uudet sohvat tulee heti kun keksin mihin nää vanhat lykkään.... Asiasta siis viidenteen, rupesi itseekin naurattaan kun kuuntelee tuota noiden "juttelua" ja naureskelua. Hauskoja tyyppejä.

Mies on isompien poikien kanssa tuossa lähistöllä olevalla kartanolla. Tuo Haiharan kartano on kesäisin kahvilakäytössä ja pojat tykkää kovasti käydä siellä.

http://farm2.static.flickr.com/1214/1179339628_dbfdb0aff4.jpg?v=0

Toivottavasti tuo näkyy tuo linkki. Kuva ei oikein anna oikeutta paikalle, se on ihana! Wilma ja Oskarikin viihtyy siellä kun saavat köllötellä viltillä ja seurata ihmisiä.

No vitsi, nyt Wilma yrittää kieriä tuonne koiran häkkiin. Täytyy mennä pelastaan...

HM
 
|O |O |O
Tosi "kiva" viime yö. Ite menin nukkumaan joskus 23 aikaan. Vauva muistaakseeni itki vähän 00 maissa, mut ei tarvinnut tehdä mitään. Kahdelta heräsi ja itse puolikuolleena annoin maitoa samantien.. Mieskin tuli töistä kotiin ja pienin asettui nukkumaan...
Esikoinen heräsikin kymmentä vaille kolmen, oli ovellaan tulossa teletappiensa kanssa!!! (normaalisti nukkuu kyllä koko yön ) Livahti ovesta ja itkun kanssa juos sohvalle, hoki jotain pois tms... Ei meinannut asettua edes minua kuuntelemaan, kovasti koitin selittää että nyt on yö ja pitää nukkua :headwall:
Lopulta sain sen lähtemään sänkyynsä. Nukkui tunnin ja heräsin pieneen kolinaan ja kohta oli likka avaamassa makkarin ovea! Ja taas sohvalle ja selitysten jälkeen sänkyyn takas nukkumaan.
Pienin heräs sitten viideltä, maitoa silloinkin annoin vaan eipäs likka jäänytkään enää nukkumaan!
Joten tässä sitä nyt olkkarin lattialla ollaan, kellokin "jo" kuusi kohta...

Mies tuli tosiaan kahdelta duunista, teki vielä ylitöitä... Se ei saanut nukuttua senkään vertaa mitä minä oon saanut. Joten pitää nyt sen antaa nukkua ekaks, käyn ite joskus päikkäreillä jos onnistuu :/

Ja taas oli helmi mun unissa.... :LOL: Jopa sen verran olen saanut nukutuksi :D
 
huomenia!!
voi sinua luminka, sen vähänkin minkä nukuit niin minä kummittelin unissas!! :LOL: jaksuja huonon yön jäljiltä :hug:

me sitten tehtiin parin päivän pori-reposaari reissu, yksi yö oltiin vuokramökissä. Oikein hyvin sujui lasten kanssa! Oli suht edullinen 50mökki, 20bensat, 32lounasbuffet kalaravintolassa..plus mansikat, jäätelöt muutaman euron. Meillä oli muuten eväät mukana. Kirjurinluodolla menikin koko eilinen päivä! JOS joku ei oo käynyt ja menoo sinne suuntaan, niin suosittelen!!! Meillä päihitti särkänniemenkin kirkkaasti vielä 4,5veelle! Ja ilmanen puisto kaikenlisäksi, omat eväät mukaan, niin ei tuu maltaita maksamaan! Laitan muutaman kuvan vielä:


tässä esikoinen reposaaren upeella rantakivikolla! jessus suomessa on kauniita paikkoja jos osaa etsiä!


ja vielä ranta&merimaisemaa..... :heart:

ja vimppana meidän naperon juuri oppima "irvistys" ikuistettuna:


nyt pitäs mennä autoo siistiin, kun potentiaalinen ostaja tulee kattoon ja sitten lapioimaan soraa grillipation pohjalle! ja sitten illalla.....äiti ja isi vaihtaa lapsettomalle vapaalle, kun pojat menee mummolaan yöksi. =)

kiva kun aurinkokin jaksaa paistaa edelleen..vaikka piti kai olla jo pilvisempää?
 
Huoh, onneks nukuin vielä 2 tuntia! Pienin nukahti reppana istualleen lattialle mun jalkojen väliin :D Ei tarvinnut unta narrata äidinkään.
Esikoiselle annoin tuossa juuri marjapuuroa aamupalaksi.
Lähdetään kohta käymään kirpparilla kunhan pienin heräilee :)

Saapi mies nukkua täällä rauhassa, mä nyt jaksankin jo paljon paremmin!

Ihania kuvia helmi, meillä kans pienin teke hassuja ilmeitä jo.. Laittaa huulet oikein myttyrään ja tuhistelee nenällä :LOL: Esikoinen teki kans tuota samaa, monet naurut otettiin sille :D
 
huomenta...kyllä mä vähän jo kaipaan töitten aloittamista... vähän käy tylsäks tää lomailu....ja varsinkin palkkaa kaipaan vaikka perhepäivähoitajalla onkin aivan surkee palkka :kieh:

jaap nyt pitääkin mennä putsailemaan Leevin kestopyllyä :heart: :wave:
 
Meitä ei näköjään enään ollu edes tuolla listalla. :LOL: Vähän jääny tää kirjotteleminen kun näiden muksujen kanssa touhuaa.

Nyt sitten on päätetty että tämä ylläriraskaus saa jatkua. Tulkoon nyt sitten se kolmaskin putkeen kun kuitenkin oli suunnitelmissa vaikkei ihan näin pian. Tän jälkeen sitten varmaan se kierukka ettei tuu ylläreitä.

Meillä neiti alkanu vihdoin syömään vähän karkeampaakin sapuskaa. Ja kiukuttelusta ja kuolaamisesta päätellen ilmeisesti hampaita pukkais. Ei meinaa nukahtamisesta aina tulla mitään kn aiemmin nukahti mukisematta omin avuin omaan sänkyyn niin nyt pitää olla vieressä, viskata huopaa naaman päälle ja tyttö kyljelle ja pitää käsiä hartian ja lonkan päällä niin pitkään että rauhoittuu. Voi tosin tuo nukahtamisvaikeus johtua siitäkin kun kovaa kyytiä nyt vihdoin opettelee liikkumaan enemmänkin niin ei vaan varmaan malta nukahtaa. :attn:

Oli viime viikonloppuna ihanaa kun mies oli ostanut minulle sen vaipparoskiksen joka "yksittäispakkaa"ne vaipat potköön. On niin ihanaa kun se ei haise. Nyt kun on taas raskaana niin on tehnyt tosi pahaa laittaa vaippoja roskikseen josta joka kerta avatessa leyhähtää se oksettava haju jota likaiset vaipat alkaa muodostaa tosi nopeasti näin kuumalla. Se haju yhdistettynä raskauspahoinvointiin on aiheuttanut muutamat oksentamiset. Suorastaan itkin ilosta kun tajusin ettei tartte enää kärsiä siitä ongelmasta! :heart:

Kian on ihan hulluna pikkusiskoonsa ja kantaa tuolla vajaan 2vuotiaan pojanvesselin koko innolla kaikki mahdolliset lelut siskolleen nyplättäväksi ja siinä välissä aina halaa ja silittelee siskoaan ja käy pitkiä keskusteluita neitosen kanssa. :heart:

Mut nyt noi molemmat tais rauhottua päikkäreille joten taidan alkaa siivoamaan kämppää. Joka paikka täynnä rojua kun käyn kaappeja läpi jotta mitä heitä pois tai myyn pois. :kieh: Pitää raivata vähän tilaa.
 
Hopeakaisla: Et varmaan ollut aikoinaan ilmoittanut vauvan syntymisestä erikseen tänne vauvapuolelle, sillä varmaan tietosi puuttuvat =) Laita tulee jos haluat ne etusivulle niin lisäilen...
Onnittelut teille päätöksestä =) Varmasti tulee olee raskasta, kun kaikki on niin pienillä ikäeroilla. Kyllä sitä jostain aina voimia löytää arkeen... Milloin sulla muuten on laskettuaika?

Kävin äsken tyttöjen kanssa kirppiksellä ja kaupassa. Löysin pienimmälle housut eurolla sekä mummolaan leikkimökkiin vähän astioita, nekin eurolla =)

Nyt alkaa vauvan ääni kuullostaa aivan siltä että täytyis päästä nukkumaan =) Ajattelin laittaa ulos, 10 astetta lämmintä niin vois olla kivaa vaihtelua välillä! Mitähän sitä vaan laittais päälle, vähän tuurilla taitaa mennä....
 
Dara: joo, tuo on se karppaus.infon sivujen kirja. Mie tykkään enemmän kirjasta kattoo ohjeita. Ihan kiva kirja, vaikkakin melko paljon on samankaltaisia ohjeita. Miulla onki torstaina synttärit, pitänee kokeilla tuommosta karppiherkkukakkua sitten, kiitos vinkistä!! Intoa on nyt karppaukseen, eiköhän se suju. Samalla kaavalla kuin viimekski! :)

Hopeakaisla
: kivoja uutisia! Hyvä kun olette saaneet ratkaisun tehtyä!! :) Kukas sit seuraavaks ilmottautuu raskautuneeks!?! hih!

Ei muuta tällä kertaa!
 

Yhteistyössä