11-hoidot

sydänmaanlakka, toivottavasti vuoto on pysynyt poissa!? Jospa se oliskin ollut sitä paljon puhuttua kiinnittymistä.. Voi kunpa saataisiin jo seuraava plussa!

Mikä on vointi SaaraX? Meillä on torstaina punktio, joten voi olla että mennään samana päivänä! Toivottavasti olosi on parempi, mulla ainakin vähän helpottanut juilinta..

nanniga, me ollaan hoidossa julkisella puolella.

heidih, tsemppiä oviksen bongailuun!

Neela Naranjan mietteet naistenlehdistä tuttuja myös täällä.. Olikohan uusimmassa Annassa joku eukko kannessa maha pystyssä ja vieressä teksti: Stressivatsa olikin vauva! Just, kyllä täälläkin on ollut stressiä sellaset pari vuotta, muttei sitä vauvaa.. Nyt yrität kuitenkin vaan tsempata tulevaan hoitoon, vaikka vaikealta tuntuukin! :hug:

Peppi1981, tsemppiä PAS:n aloitteluun ja aikataulujen sovitteluun!

Lady_Gigi, hienoa että olet jo positiivisemmalla mielellä! Nyt vaan toivotaan ja toivotaan että kauniista alkiosta kehkeytyy kaunis vauva! Ja tietty myös siitä toisesta ;) Tsemppiä!

Voin laittaa sanasta sanaan saman tekstin kuin sinä viime viikolla: "ihan hyvin täällä voidaan. Mahaa ei enää turvota eikä koske niin paljon, tietysti pelästyin heti että onko solut karannut sittenkin ennenaikojaan mutta sitten muistin että olen tätä samaa panikoinut edellisissäkin hoidoissa. Ilmeisesti ne vaan lakkaa kasvamasta kun ovat tarpeeksi isoja ja olo on seesteisempi. Tänään enää Pregnyl, ja sitten vaan odotellaan..." :D Ehdin nimittäin itsekin jo miettiä että miksi kovimmat kipuilut tuntuu olevan jo ohitse, ja punktio vasta ylihuomenna.. Mutta onneksi muistin sun tuntemukset!

Kysyn noista lugeista, että missä tapauksessa niitä otetaan suun kautta? Mulle on määrätty punktion jälkeen 1 kapseli kolme kertaa päivässä (siis alateitse), aamulla, päivällä ja illalla (rennossa asennossa), mitenköhän pääsen rentoon asentoon työpaikan vessakopissa?!? :D Käsitykseni mukaan muutenkin aika suttuista touhua..

Täällä siis aika hyvä vointi, paitsi alaselkä on totaalijumissa.. Tämän ja huomisen kärvistelen vielä töissä, ja sitten onkin jo punktio! :O Illalla pregnyl.
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************


Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 8
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
Jessie82.................1.ivf..............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf.............pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2.............13............23.2.
myy75..............1.ivf..................2.............13............21.2
sydänmaalakka..2.ivf.................1.............12...........24.2.
Mansikkatyttö....2.icsi 1.pas......2..............11...........25.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............7...........25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............6............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............4.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............4............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............4............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............3.............5.3

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
 
toivelintu :D Hyvä, että musta oli apua hermoiluun! Eiköhän sullakin oo tavara vielä tallessa. ;) Hirveesti positiivista mieltä sinne! Äkkiä se punktio aina sitten loppujen lopuksi tulee, ja menee vielä nopeammin, ja sitten pääsetkin jo toivottavasti toden teolla piinailemaan!
 
Moikat pitkästä aikaa!!

Oon ollu pitkään poissa kun mitään ei ole tapahtunu meillä.Tammikuun viimenen pvä olin siellä hysteroskopiassa. Eilen tavotin sitten lääkärin. Ihan sillä soittelin sinne kun mitään ei kuulu ja kromosomi-kokeiden piti olla seraavana listalla. Luuli, että soitin vaan niistä vastauksista. No sanoin että varmaan niistäkin,lähinnä tarkoitin sitä hysteroskopiassa otetun näytteen laitaa. No se oli puhdas ja normaali, ja kohtu kaunis ja terve. Ei löytynyt syytä keskenmenoille sieltä.

Lääkäri sitten huusi,että eikö me ollakaan käyty kromosomi-kokeissa vielä?"Ne ois pitäny ottaa jo!.." No ei,kun ei olla lähetettä saatu ja siksipä sinne soittelin kun mitään ei ole kuulunu. Noh,nyt tänään sit mennään. En tajua miksei niitä kokeita otettu joulukuussa kun viimeksi kävin?! Ja nyt olivat sössineet ton lähete homman,prkl! Kysyisin sitten, no voinko syödä nuo kaksi jäljellä olevaa clomi-kuuria. Vastaus oli : Et voi,kun kromosomi-kokeiden tuloksissa menee valitettavasti kaksi kuukautta. Voi jumaliste!!!
Meillä siis pysähty hommat täysin nyt kahden kuukauden ajaksi!! Lääkäri vakuutti joulukuun käynnillä,että nyt rupee tapahtumaan,eipä näköjään!!Parin viikon päästä jo 8 vuotta lapsettomuutta takana.. :(
Sit se vielä selosti,että voisin sitten kromosomi-kokeiden jälkeen kokeilla ne kaksi clomi-kiertoa kun niillä aiemminkin tullu raskaaksi. Siinä vaiheessa sanoin EI! Jos nyt 2kk on hommat seis,niin en mä sit mihinkään clomi-leikkeihin enää ala,kun siinä vaiheessa mennään eteenpäin ja vauhdilla. Pistoksethan alkas,eli ovulaation induktiolla jatketaan,enkä mä tiiä mitä se selosti IVF:stä et tehdäänkö sitä kuitenkaan vai miten edetään.
Mua ottaa niin päähän!!!!
 
Mulla on ollu luget aina alakautta. Onpa vielä tainnu olla aina kaksi aamulla ja kaksi illalla. Kiinnostais kans, että missä tapauksessa luget määrätään suun kautta otettaviksi? :)

Luget on kyllä aika ällöjä. Olen kuitenkin opetellut laittamaan ne niin, että lääkkeiden laittaminen onnistuu ahtaassakin paikassa. Jos on koskaan käyttänyt tamponia, niin eikös niissä asettaminen ole melkein sama asia. ;D
Eniten ärsyttää se, että alushousut menevät jotenkin pilalle tuosta lääkkeestä. Vaikka kuinka käyttäisi pikkuhousunsuojia, niin aina joskus sitä lääkettä pääsee valumaan ohi. En tykkää yhtään :p
 
Tipetsu: Meille tehtiin kromosomikokeet sun muut ennen joulua. Tulokset tulivat yllättävän nopeasti - kaikki vastaukset kuukauden sisällä, vaikka lääkäri varoitteli pidemmästä odotusajasta.
Onpa teillä kyllä tosi kurja lääkäri! Mitä se nyt tuolla tavalla on meuhkannut teille? Täydet sympatiat saat nyt kyllä... :hug:
 
Tsemppiä kullekin palstailijalla omiin vaiheisiinsa!

Suhteellisen uutena palstailijana olen aivan yllättynyt kuinka aktiivista keskustelua täällä on =)

Meillä on pian kaksi viikkoa Synarelaa suihkuteltu, ensimmäiseen viikkoon ei tullut mitään oireita Synarelasta, mutta nyt on alkanut tulla kuumia aaltoja enenevässä määrin ja öisinkin heräilen hikoilukohtauksiin. Lisäksi nyt muutamana päivänä on ollut tosi etova olo koko ajan. Johtunee tuokin lääkkeestä. Perjantaina olisi ensimmäinen tsekkausultra, jonka jälkeen sitten pitäisi piakkoin alkaa pistoshoidot... meillä ilmeisesti tulee hieman normaalia kauemman tuota sumuttelua, koska lääkärin ja polin talviloma-aikataulut sotkevat aikataulua... saas nähdä millainen "mummo-kuumeilu" tästä vielä kehittyy. Onneksi etova olo ei vielä ole pakottanut töistä lähtemään, vaikka eilen se oli jo lähellä.
 
Mie aattelin sen takia ottaa suun kautta harjoittelussa, koska ohjeissa sanotaan, että pitäisi sitten maata puoli tuntia, jos otetaan alakautta ja se ei ole mahdollista siellä harjoittelupaikassa. Työkin on jaloilla olemista, joten se mössö valuisi kyllä aika samantien pois. Ei tuota suun kautta ottamista ole kiellettykään, se vain voi aiheuttaa oireita. Voi, että oli helpompaa viimeksi, kun pystyi olemaan kotona aina lääkkeen otto aikaan. Harjoittelussahan työaika piti olla 7-18 välillä, mutta tuo paikka mihin menen on saanut jonkin erikoisluvan pitää harjoittelijaa pidempään. Arvaatte varmaan kuinka paljon harmittaa, koska aattelin, että nyt harjoittelun aikanakin onnistuu tuo lääkkeen ottaminen normaalisti alakautta. :headwall:
 
Tipetsu Hitto miten ärsyttävää kyykyttämistä ja odotuttamista ootte joutuneet sietämään. Niin raivostuttavaa kun hoito lykkääntyy jonkun tollasen takia!

Lugeista: En kyllä ehdi koskaan makoilla lugejen laiton jälkeen! Paitsi tietenkin illalla. Kyllähän ne sieltä tahmana valuu, mutta lääkärin mukaan silti imeytyy tarpeeksi hormonia elimistöön.
Mulla annostus on ollut 2x3, eli aamuin illoin, enkä tosiaankaan pysty töiden takia laittamaan niitä tasan 12 h välein. Ei kai se niin parin tunnin päälle ole? Lugethan on vain tukena kohdun limakalvon ylläpidossa.

Olen tässä vähän aikaa taustaillut, passia odotellessa... Perjantaina ultra ja sillon selviää siirtopäivä.
Käyn kuitenkin joka päivä innolla lukemassa kuulumisianne. Kohta on kyllä jo pakko tulla seuraava plussa pinoon! :) Tsemppiä!
 
Kiitos vaan sympatioista. :heart:
Mua niin ottaa aivoon,kun hyvä kai se niiden on sotkee hommat kun ei oo omasta elämästä kyse! En tiedä voisko mun täti tehdä asialle jotain. Toimii toisessa sairaalassa jonakin ns. isona
pamppuna potilaiden asioita ajatellen. Ei siis ole potilasasiamies,mut joku vastaava. Se joskus kysyi kun edellisen kerran tahmo joku asia,että ottaako yhetyttä sinne. Ei sit tarvinnu onneks.
Aatelin vaan että mikä piru niissä kromosomi-testeissä kestää ja voiko niiden vastausten saantia jotenkin vauhdittaa?
Siis voisko tuo mun täti esim. älähtää sairaalan suuntaan,että ekaks ne meidän kokeet ja vastaukset vähä äkkiä!
Meillähän ois eka IVF tehty jo vkolla 4 tänä vuonna,mutta olin tuota ennen raskautunut clomeilla jo kahdesti,niin se sit peruttiin. Ja nyt sitten helkkari soikoon ehkä hyvällä lykyllä jouluna pääsee siirtoon,kun jos tässä nyt jumitaan 2kk:tta ja sit pistellään ennalta määrittelemätön aika,jolloin on varmaan jo kesäkuu. Samassa hässäkässä on sit polin kesäloma,jolloin elokuun alussa jatkuu jne..AAAARRGGHH!!:mad:
 
Piti ihan lukea Lugesteron pakkauksesta ohje uudelleen eikä siinä paketissa ainakaan lukenut että pitäisi maata lääkkeen ottamisen jälkeen. Onko moinen ohje saatu klinikalta erikseen? Itse otan pallukat työpäivän aikana ruokatunnilla, koska silloin istuskelen puolisen tuntia aloillaan enkä ponnistele niitä työn tuoksinnassa heti pihalle. Tällä tyylillä tuli kerran plussa, joten toimii ja näin teen tästä eteenpäinkin.
Mietin vaan, että onko lääkkeen vaikutuksella jotain eroa, ottaako ne suun kautta vai alateitse?

Oikein kun asiaa spekuloi isosti :D, niin esimerkiksi jos lääkkeen ottaa suun kautta, sen imeytyminen mahalaukun kautta kestää kauemmin, kuin imeytyminen alateitse limakavojen läpi. Eli pitääkös suunkautta käytettynä lääke ottaa vähän aikaisemmin, että lääkkeen mahdollisimman tasainen vaikutus säilyy? ;)
Hei Pumppu joko Synarelaa saa apteekeista? Olet varmaan ensimmäinen onnellinen puoleen vuoteen, joka sitä on saanut. Itse pidin sitä miellyttävämpänä lääkkeenä sumutteluihin, koska sitä pitää ottaa vaan se 2 krt/vrk. Sumuttelun venyminen luultavammin saa mummotaudin puskemaan päälle voimakkaampana. Koitahan kestää...
Tipetsu voi kukkanen miten kävi. Hittolainen, että tässä saa muutenkin odottaa ja sitten vielä paiskataan ylimääräistä päälle.
 
Heips,

Piti tulla tuolta toisesta ketjusta kommentoimaan noita Lugesteroneja:

Lääke imeytyy limakalvolta ihan muutamassa minuutissa, ja ei ole mitenkään pakko istua / maata, toki se helpottaa jos tuon muutaman minuutin pystyy olemaan paikoillaan. Ulos valuva "mömmö" ei ole lääkettä vaan tuota pastaa joka sisältää maapähkinäöljyä ja soijalesitiiniä. Ja se on siis lähinnä vaan ällöttävää, mutta ei mitenkään vaarallista jos se sieltä heti alkaa valua.

Mitä olen kuullut aiemmin, niin suun kautta otettuna sivuoireet ovat paljon pahemmat, joten itse en välttämättä lähtisi ottamaan.

Meillä oli viimeisissä hoidoissa (3. ja 4. ICSI), käytössä luget 3 x 2, eli aamulla, päivällä ja illalla,ja en kyllä ehtinyt päivälläkään välttämättä istuilemaan laittamisen jälkeen. Ja onnistunut tulos tuli siitä huolimatta! ;)

Tsemppiä kaikille piinailuun!
T: Susu75 ja pallero(t) rv 5+6
 
Jenna-76, Synarelan 60 annoksen sumutetta saa apteekeista, mutta 30 annokset pakkaukset on loppu edelleen, arvio tuolle 30 annoksen paketin saatavuudelle oli muistaakseni maaliskuu. Itsellenikin oli määrätty 60+30, mutta jouduin ostamaan 60+60 annostuksen, ettei tarvi kesken vaihtaa lääkettä.
 
Tipetsu: voimia tilanteeseen..

Lugeista sen verran, että tekisi mieli heittää niillä vesilintua.. ja raskaustesteillä myös. Ärsyttää ostella negojen takia yhtään mitään testejä ja lugeja. Ensi kerralla teen yhden ainoan testin pp 15 ja ostan muilla rahoilla itselleni vaikka uuden paidan. ;)

Koska pas-siirrossa olisi yleensä testattava? Miten teille on neuvottu?
 
Heippa vaan kaikille! En ole hetkeen taas notkunut täällä.... Tervetuloa uudet:)

Smirg: Miten ultra meni?? Tule kertomaan kuulumisia!!

Omaa napaa: Suht lailla oireettomana täällä mennään edelleen.. Rinnat on turvoksissa ja öisin kipeät. Vatsassa ei oikeastaan ole tuntemuksia paitsi aivastaessa vihlasee ajoittain. Tosin olen jo oppinut aivastelemaan hillitymmin viime aikoina (taito sekin ;) ) Torstaina olis edessä ensimmäinen ultra naikkarilla ja jännittää hirmusesti että onko kaikki kunnossa!

Toivon kaikille onnea matkaan omissa tilanteissaan ja vetelen teitä piinaajia plussaketjun puolelle kaksin käsin :heart:
 
Ilmoittaudun mukaan; 2.ivf:n 1.pas todennäköisesti ensi viikolla, jos oviksen onnistun löytämään ;). Jalat maassa, toivoa ei juuri uskalla, edellisellä kerralla alkiot eivät selviytyneet sulatuksesta. Meidän viimeinen hoito yksityisellä menossa (sekundaarinen lapsettomuus; yritystä 5½v, paha endo).
 
Noniin, pitihän se sit ihan piruuttaan testata, nyt siis pp 6. Aikaseksi sain vain roskishaamun. En tainnu kuitenkaan tehdä testaamisennätystä? :)
Joka päivä ollu maha hieman kipeä välillä. Muita oireita ei juurikaan ole. Perjaitaina testaan varmasti uudestaan, ku silloin pp 9 ja edellisessäki raskaudessa pp 9 , vahva haamu :)
 
Viimeksi muokattu:
Mut voi poistaa piinailijalistalta, kun viikonloppuna testasin negan ja eilen alkoi menkat. Toinen IVF/ICSI on maalis-huhtikuulla, kunhan päästän lääkärin kanssa suunnittelemaan asiaa. Ekassa IVF:ssä ei saatu pakkaseen mitään, joten pakko yrittää uudestaan rankemman kautta.

Tsempit kaikille ja voimia hoitoihin.
 
Tsemppiä piinailijoille ja isot pahoittelut neganneille, niin haluais kaikille plussan mut eihän se niin mee. Ei vaikka kuinka haluais, ei itelle eikä muille. Mutta yrittää kannattaa tasan niin kauan kuin pää / kroppa / lompakko kestää, tai sitä mieltä mä ainakin olen. Meillähän on nyt 4. ICSI:n 1.PAS eli aika monta hoitoa on tahkottu. Tulokset on kyllä parantunu kerta kerralta joten jos joku miettii kannattaako yrittää uudestaan niin kyllä mun mielestä kannattaa. Meillä on siellä 3+3+2 alkiota pakkasessa eli kolmeen siirtoon, jos näistä ei vauva tule syliin niin jatketaan vielä, joudutaan takaisin yksityiselle koska täytän 39 eli rahaa alkaa meneen taas roppakaupalla. Olen vähän ajatellut että kannattais ehkä kokeilla inseminaatiota luovutetuilla simpoilla, mulla kun tuntuu kuitenkin värkit pelaavan ja miehen simpat on tosi huonot. En ole kyllä varma mitä mies olis siitä mieltä, voi olla kovakin pala? Hänellä tosin on jo yksi biologinen lapsi edellisestä liitosta..... on se kuitenkin halvempaa ja helpompaa ja nopeampaa kokeilla niitä luovutettuja siittiöitä kuin munasoluja eikö? No, ehkä mun ei tarvii täällä perustella :p Ja sitäpaitsi menen asioiden edelle koska tästä passistahan se vauveli tulee, perkele! ;) Ai niin, tänään olin naikkarilla ultrassa - johtofolli oli mutta pieni ja limakalvokin vielä ohuehko, uusi aika perjantaille. Siirto siis tosiaankin ensi viikolla, voi olla että menee jopa loppuviikkoon. Toivottavasti kroppa kuitenkin nyt toimii ja ovulaatio tulee. Mulla alkiot pakastettu kolmipäiväisinä joten kun o-testi on plussa niin siitä kolmen päivän päästä siirto.
 
Viimeksi muokattu:
Peppi81 Mulle sanottiin kyl viime syksyn PAS-siirron yhteydessä sen jälkee saa viettää ihan normaalia elämää, ei sitä alkiota saa omalla toiminnalla tippumaan kyydistä..
Rasitusta pyritään välttämään vain tuoresiirrossa punktion takia, koska on riski et munasarjat lähtee kiertymään jos vatsaontelossa on paljon painetta ponnistelun takia.

Lugeista Mä ainakin vähän siirtelin niin ottamisaikaa. Arkena laitoin herätyksen noin puolta tuntia ennen normiaikaa ja kävin laittaa luget ja menin vielä köllimään puoleks tunniks. Illalla otin sit noin samaan aikaan. Mut vkl otin sit vähän myöhempään klo aikaan.. siis jollain tunnilla parilla.. Muistaakseni hoitaja sanoi sillon siitä et, ei se ole tasan 12h millon lääkkeet pitäis ottaa. Oysin lapuissa suositellaan tuota makuulla olemista vähintään puoli tuntia ja lääkkeet otetaan kaksikertaa päivässä.

Mansikkatyttö Mulla lukee tos Pas-lapussa et testin voi tehdä 2 viikon kuluttua siirrosta.

Toivorikas eikös se korvattavuus "ikäraja" ole nykyisin 43-v mut korvaukset haetaan erikseen 3-hoidon jälkeen sieltä kelan kuopion toimistosta.

Tsemppiä piinailijoille :flower:

:hug: neganneille

on: ketuttaa kyllä nyt niin peevelisti. Mitähän oikein ajattelin kun luulin et nyt saataisiin parempaa saalista, ja p**kan marjat. 3+3 näkyi olevan, ja 2 pienempää jotka tuskin ehtii mukaan. Mitähän norsuannoksia mulle pitäis laittaa että sais edes sen 10 follia kasvamaan? Nyt jatketaan 300iu annoksella, punktiota arvailtiin ma, ti akselille jos follit kasvaa samaa vauhtia. Parempi kyllä olis että soluja olis saman verran ku näkyviä folleja.. tai muuten.. ärrrinmurrin..:kieh:
 
Hei,
olen taustaillut, kun ei oikein mitään ole ollut raportoitavaa.

Tänään kävin ultrassa. Meillä siis PAS tulossa. Zumenoneja mennyt 11 päivää 2 tabl/päivä annostuksella, mutta limis ei ollut kasvanut hyvin. Nyt annostus nostetaan 3 tabl/päivä ja siirtopäiväksi sovittiin vasta ensi viikon tiistai. Toivottavasti zumenonit tekevät tehtävänsä.

Kyllä on kurja lukea noita nega-uutisia. Laittakaahan nyt joku taas se plussajuna raiteilleen.

Voimahaleja teille kaikille rohkeille naisille.
 
******************11- hoidot**********************


Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 8
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
Jessie82.................1.ivf..............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf.............pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2.............14............23.2.
sydänmaalakka..2.ivf.................1.............13...........24.2.
Mansikkatyttö....2.icsi 2.pas.......2..............12...........25.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............8...........25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............7............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............5.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............5............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............5............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............4.............5.3
Katjuska-79......2.ivf..................2.............2..............

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos Mansikkatyttö ja Toivelintu myötäelämisestä! Nuo Naistenlehdet on kyllä välillä kaikkea muuta kun kevyttä luettavaa...

Niin ja vielä Mansikkatyttö: Mulla oli passissa testi 14 pv kuluttua. Olis varmaan ollut 12 pv, mutta oli uudenvuodenpyhät siinä välissä.

Tipetsu: On kyllä turhauttavaa tuollainen sählääminen. Meilläkin hukattiin papereita ja oli unohduksia ennenkuin päästiin tositoimiin Naistenklinikalla. Toisaalta kaikki on inhimillistä, mutta silti: Pitäis kai sairaaloissa olla jonkinlainen rutiini ja idioottivarma systeemi tällaisissa asioissa?

Peppi: Varmista hoitajalta ennenkuin otat lugeja suun kautta. Joissakin tapauksissa niin tehdään mutta näissä hoidoissa olen kuullut ja itse ottanut aina ja vain alakautta. Ei se luge sieltä niin vain holahda ulos, vaikka et ehtisi makaamaan. Minä olen laittanut myös kesken päivän töissä kun oli 3 krt/ pv -annostus. Mutta paras varmistaa hoitajalta / lääkäriltä.

Futuremami: Uskalsitpa testata aikaisin! Toivottavasti varhaishaamu lupaa hyvää!

Myy: Voimia! :hug:

Toivorikas: Onko teillä tehty icsiä Naikkarilla? Vai hedelmöittyykö osa soluista kuitenkin normaalisti? Mietin kun meillä on mun endon lisäksi miehellä pientä häikkää ja viimeksi hedelmöittyi 10 kypsästä solusta vain 3. Missähän vaiheessa ne harkitsee icsiä?

Milli ja Garfield: Kohisevaa kasvua soluille ja limikselle!

Minä yritän tsempata itseeni uskoa täällä ja vältellä naistenlehtiä... Anna-lehti tulee postilaatikkoon torstaina, piru vie jos siellä on jotain odotus-/ vauvajuttua! :headwall:
 

Yhteistyössä