11-hoidot

Heippa vaan pitkästä aikaa tännekin pinoon:wave:

Sydänmaanlakka,hurjasti onnea plussasta ja kaikille muillekin plussanneille onnea,ihanaa,kun plussapino kasvaa:heart:

Neganneille ja muita huonoja uutisia saaneille iso halaus:hug:

Ja piinailijoille piiiiiiiiitkäääää pinnaa;)

Mä luen tätä pinoa jatkuvasti ja kaikki sivut olen läpi lukenut,mut meitä on täällä niin hurjasti,etten millään pysy mukana.Pahoittelut siitä,mut kun on tyhmä pää,niin sille ei mitään voi:ashamed:

Mulle iski pienimuotoinen paniikki...kolmas IVF siis aluillaan ja nyt popsin reilu viikon noita primolut-nappeja.Oon kokoajan kuvitellut et niillä on sama tarkotus,kun sumuilla pitkässä hoidossa ja e-pillereillä viimeksi olleessa lyhyessä hoidossa.Mut niin ei taidakaan olla,vaan eiks noilla vaan siirretä/varmisteta menkkojen oikea alkamisaika?Siis ne ei "lamaannuta"mun hormonitasoa eikä mitään sellasta??? Siis suomeks sanottuna sama,kun vaan luomokiertoon alkasin piikkiä tökkimään?Kääk,kosahtikohan tää hoito jo ennen ku ehti alkaakaan:O
Ja jos se noin menee,niin miksiköhän näin toimitaan,siis onko joku syy,miks ei sitä omaa hormonitoimintaa "ajeta alas"???Ei ymmärrä,ei:headwall:

Toivottavasti saitte selvää,mitä ajan takaa.Mukavaa loppuviikkoa kaikille:)
 
Nopea omanapainen päivitys.. Punktiosta selvittiin, vaikka aika kipeää teki. Kohdunkaulan puudute oli kamala! Oikean munasarjan operointi ei tuntunut juuri ollenkaan, mutta vasen jotenkin kummallisessa asennossa ja "kaukana", niin kävi kyllä aika inhottavaksi.. Onneksi siellä oli vähemmän rakkuloita. 12 munasolua saatiin, ihan kiva määrä. Lääkäri ja hoitajat oli tosi ihania, vaikka porasinkin koko toimenpiteen ajan (en tiedä mikä itketti eniten, kipulääke, kipu vai jännitys..)

Jokatapauksessa siirto maanantaina, sitä ennen ei kuulemma heru mitään tietoja. Että jännäksi menee viikonloppu.

Onnea plussasta sydänmaanlakka!

Palaan paremmalla ajalla ja voinnilla.
 
Heips

mut voi siirtää piinailija listalle, testipäivä 10.3. Mistä ootte laskenu pp päivät kun hedelmöitys oli maanantaina ja tänään oli siirto niin mikä pp päivä on nyt?
Mehän saatiin punktiossa 8 munasolua, 4 tehtiin ICSI ja ne kaikki hedelmöitty ja 4 IVF ja niistä 1 hedelmöitty. siis 5 hedelmöittynyttä oli kun tiistaina soitin. Keskiviikkona kun soitin oli jäljellä vain 2 kun kolmessa oli tumavaurio. No tänään sitten oli siirto ja siirrettiin yksi 8 soluinen alkio ja toinen meni pakkaseen. Nyt sitten vain jännäillään..
 
Onnea Sydänmaanlakka - plussajuna on siis jälleen kunnossa ja edetköön nyt vauhdilla!!! Toivottavasti Fiia69 ja muut juuri tässä viikonlopun tienoilla testaavat pääsevät kyytiin.
Toivelintu - totesivat tuosta itkusta mulle, että ne lääkkeet sen tekee :) mumisin, että juupajuu...
 
Onnea Sydänmaanlakka:flower:

barbapörrö pitkällä kaavalla sammutetaan, mut sulle tehdään lyhyt kaava. Edellisen kerran se hoito on täsmätty alkamaan e-pillereiden avulla oikeaan aikaan alkamaan ja nyt niillä primoluteilla ajoitetaan ne menkat oikeaan aikaan. Lyhyessä kaavassa alotetaan pistäminen alkukierrosta (mulla alko kp2)

:hug: kaikille!
 
Toivelintu pikaista paranemista. Nyt se on onneksi ohi ja saat lepäillä rauhassa. Toivonmukaan nyt tärppää, ettei tarvitse moista uudelleen kokea. Kumma, etteivät huomena voi edes kertoa, että montako hedelmöittyi. Arkipäivä, ei luulisi olevan siitäkään kiinni.
Jessie82 Onnea kyytiläisestä. Alkion siirtopäivä lasketaan olevan pp0 ja huomena olisi sitten pp1. Pitkää pinnaa piinailuun.
Sydänmaanlakalle hurjasti onnea!
Meikulla on jo katse tukevasti tulevaisuudessa. Elämä on yllätyksiä täynnä, onneksi joskus myös niitä positiivisiakin ;) Toivon sinulle sellaista.
Punahilkalle zemppiä. Toivoa on vielä jäljellä, on vielä mahdollisuus. Itse olen hiljaa miettinyt, että mitä sitten, kun tämä viimeinen hoito on käyty läpi. Entä jos vieläkään ei tärppää... Joutuu siinä miettimään asioita ankarasti ja asennoitumaan moneen asiaan toisin. Meillä on jo ratkaisun paikka lähellä, se on viikon päässä.
Syssyn kertoma kuulostaa lupaavalta...
 
Onnea sydänmaanlakka. :flower:

Meillä on nyt vaan yhden alkion siirroista alkaneita raskauksia.. ?? Onko kahdella mahdoton onnistua??

Jos joku muu voisi ottaa seuraaviksi kuukausiksi päivitykset hoitaakseen.. Aion nyt pitää taukoa :'(
 
******************11- hoidot**********************


Heidh....................3. icsi pas.......................vk 8
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Punahilkka-75........2.ivf. 1.pas......................vk9
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf...........pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2............15............23.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............9...........25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............8............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............6.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............6............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............6............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............5.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2.............3..............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1.............0.............10.3

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
sydänmaalakka....2.ivf.................:heart:.............kt............14
 
Viimeksi muokattu:
sydänmaanlakka, mahtavia uutisia!! Sait koko ketjun virkistymään! ONNEA! :flower:

omaa napaa... Akupunktioaika varattu huomiseksi, hoidon aiheena lapsettomuus. Onko jollain kokemuksia? Ajattelin, että mikä ei tapa vahvistaa ja kaikkea voi kokeilla, oli sitten lumetta tai ei. Kaksi ystävääni ovat käyneet ja hoitojen jälkeen on tärpännyt...
 
Joku_päivä Mä olen käynyt akupunktiossa, joulukuusta asti. Kai se jotain on tehnyt kun mulla toi endometriooma puolikin innostui pukkaan folleja. Tarkoitus on käydä sit vielä alkionsiirron jälkeen. Toivotaan et se auttaa =)

sydänmaanlakka Onnea :flower:
 
Ihan mielettömästi onnea sydänmaalakka! =)

Toivelinnulle myös onnittelut hyvästä munasaaliista ja pikaista toipumista!

Punahilkka-75 tervetuloa!

Kiitos Milli81 aiemmasta vastauksesta. Tuolloin kyselin turhruvuodosta, joka loppuikin lupaavasti, mutta, mutta... negatiivinen tulos tänään päättää tämän kärvistelyn. Kyllä sitä ihmettelee edelleen, että miten tuo raskaus voi ylipäätään olla mahdollinen ihmisillä. Hyvin positiivinen oli olo ihan näihin päiviin asti, joten kyllähän tää kirpaisee, vaikka vasta eka IVF olikin. Hattua nostan teille, jotka olette jo käyneet tämän läpi vaikka kuinka monta kertaa.

Hieman ihmettelin kyllä tätä testiohjetta, joka siis 2 viikkoa punktiosta kotitestillä. Mulla siis tänään pp 11. Teillä monilla muilla on kotitesti ohjeistettu paljon pitemmälle. Vaikken kylläkään elättele toiveita negan muuttumisesta. Ihmisen psyyke näyttää muuten olevan ihmeellinen, heti testin jälkeen nyt aamulla menkkakivut yltyivät ja äsken tuli jo vähän vertakin.

Jään odottelemaan huhtikuuta, jolloin homma saa toivottavasti jatkoa ja "pääsen" kokeilemaan PAS:sia.

Tsemppiä kaikille oikein paljon! Toivon kovasti, että te muut piinalijat hyppäätte sydänmaalakan kanssa samaan junaan!
 
Onnea sydänmaalakka :heart: Miten fiia, oletko jo testannut? Pahoittelut neganneille, ei oo kovin hiano tunne se....
ON: aamulla naikkarilla verikokeessa ja ultrassa ja nyt oli jo paremmat näkymät, limakalvo oli kasvanut ja johtofolli "kaunis 16*17mm", lääkäri (joka oli muuten tiistaina ja tänään sama ja erittäin mukava ja lämminhenkinen noin naikkarin lääkäriksi) oli sitä mieltä että ovistesti on plussaa su tai ma. Siirto siis ensi viikolla, päivästä ei vielä tietoa.... Toivotaan että jo ekasta satsista alkioita selviää yksi siirtoon. Mulle kun ei kahta siirretä missään tapauksessa kun on perussairaus, plääh.
 
sydänmaanlakka OnneaOnneaOnnea!!! :flower: Ihanaa, plussasi tuo toivoa taas muillekin!

ON: Luget aloitettu tänään. On kyl niin kivaa taas tää tahmaisuus :D Siirto keskiviikkona. Jos kaksi selviää sulatuksesta, molemmat siirretään. Toivottavasti näin käy!

Onko muuten kellekään täällä tehty siittiöiden dna:n fragmentaatiotestiä? Tehdäänkö niitä julkisella puolella? Kun hoidot etenee niin hitaasti, ehtii jo mietiskellä kaikkia kauhuskenaarioita. Mitä jos kaikki meidän alkavat raskaudet on tuomittu menemään jo alussa kesken siksi, että mies ei pysty lopettamaan tupakointia?
 
sydänmaalakka Hurrrjasti Onnea :heart:

ON: Aamulla taas oli menkkamaista jomotusta, niinkuin eilenkin aamulla. Nyt taas kuitenkin meni ohi ja rinnat on turbo kipeet... uskoisin tädin siellä kolkuttelevan... :(

Onkos teillä alkaneet kuukautiset ennen verikoetestipäivää vai pitääkö luget kuitenkin menkat pois siihen asti kun ne lopetetaan?
 
Mulla on niin hirveät ja selkeät menkkakrampit päällä koko ajan, että tekisi mieli itkeä. :( Vaikea uskoa, että tästäkään tulisi yhtään mitään. Ja joo, muilla menkkakivut meinaa usein raskautta mutta mulla ne on meinannut joka kerran menkkoja ja alkavat/menevät ihan samalla kaavalla. Mitään muita oireita ei ole. Oon ihan masentunut. Ja vielä kolme päivää ennenkuin voi luotettavasti testata sen negan, siihen asti pakko tietää totuus ja sittenkin toivoa ja kuvitella. Tekisi mieli kiroilla ja rankasti.

nanniga; mulla vaihtelee menkkojen alku jos on keltsihormoni päällä, joskus alkavat jo ennen testiä ja joskus vasta pari päivää lopetuksesta.
 
Moikka kaikki ihanaiset naiset :wave:
Terkut taustalta ;) oon hanskiksen tapaan hengaillu vaan taustalla, kun itsellä ei ole mitään akuuttia ollut päällä...

Onpas täällä tapahtunut paljon! Onnea Sydänmaanlakka plussasta!!!! :flower: Ihanaa saada plussa tähän ketjuun :) Paaaaaljon onnea ja iloa sinne!!! :heart:

Tervetuloa Punahilkka-75 :)

Jenna-76: Tsemppiä piinailuun. Saanko udella miksi kyseinen hoito on viimeinen? Että voisiko vielä kuitenkin yrittää...? Sorry, on mennyt ohi :ashamed: Mutta toisaalta, turhaan kysyn, kun ei tarvitse uutta hoitoa: nythän tulee plussa!!! :hug: Olen ihan varma :)

Tsemppiä piinailuun myös kaikille muille!!! Ja Lady_Gigi, kyllä säkin olet niin paljon lukenut näitä palstoja, että tiedät, että menkkaoireet voi olla merkki ihan mistä vaan :) Tiedän tunteen, kun itsellä on ollut aina ihan sama kuvio joka kerta, mutta silti: jaksa uskoa ja toivoa :hug:

Joku_päivä: Kyselit akupunktiosta. Oon kuullut pelkkää hyvää siitä, samoin kuin esim. vyöhyketerapiasta, josta itselläkin on kokemuksia. Oli tosi rentouttavaa, ja erään läheisen päänsäryt helpottivat sillä. Ja kuulemma akupunktio on samalla tavalla tehokasta. Eräs tuttava oli käynyt akupunktiossa päänsäryn takia, ja tää akupunktion suorittaja oli sohaissut johonkin hormonaaliseen pisteeseen, ja hänellä oli alkanut menkat ihan yhtäkkiä...!!! Siis ihan kesken kierron... :O Eli kyllä mä uskon, että kaikilla noilla on tehoa, ja moni vaiva meidän kropissa korjautuis ihan oikeiden pisteiden painelulla :) Mut oon ymmärtänyt, että silloin kun hoito on päällä, ei kannata mennä noiden kans sotkemaan, mut ennen hoidon alkua oikein hyvinkin...?! Saa korjata jos olen väärässä!

).( Meillä alkaa seuraava hoito, 4.ICSI kahden viikon päästä. Eilen möllötti hymynaama ovistestissä, joten me päätettiin nyt sit kuitenkin hoitaa homma kotiin ihan luomusti :LOL: On se vaan niin paljon miellyttävämpää hommata se vaavi näin... :heart: Mutta joo, on se vaan kumma, että ihan oikeasti jaksaa edelleen toivoa, että sellanen ihme tapahtuis. Kun ihan samaa olen miettinyt NormaJeanen kanssa, että en kyllä käsitä, miten kukaan voi tulla raskaaksi. On siinä vaan niin monta mahdollisesti pieleen menevää vaihetta. Mutta en suostu uskomaan, että ne plussat testissä ois vaan urbaani legenda :) Siis NormaJeane: :hug: ja voimia!!! Aika aikaista toi kyllä musta oli testata, meillä ei missään nimessä anneta testata ennen kuin alkionsiirrosta kahden viikon päästä...

Voimia kaikille ja aurinkoista päivää!!!
 
******************11- hoidot**********************


Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 9
Punahilkka-75........2.ivf. 1.pas......................vk9
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf...........pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................
myy75.....................2.ivf......
Mansikkatyttö..........2.icsi 2.pas

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2............16............23.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............10...........25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............9............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............7.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............7............4.3.
nanniga............1.ivf..................1.............7............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............6.............5.3
Katjuska-79......1.ivf..................2.............4..............7.3.
Jessie82...........1.ivf..................1.............1.............10.3

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
sydänmaalakka....2.ivf.................:heart:.............kt............14
 
Joku_päivä
Olen itse käynyt 6kk vyöhyketerapiassa olen kokenut saavani avun sieltä ongelmaani.Olin käynyt vyöhykkeessä 2kk kun naikkarilla gyne sanoi minulle ekaa kertaa hoitohistoriani aikana et,sinullahan tapahtuu ovulaatio meinasin tippua perseelleni että mitä tapahtuu vai:).Se auttaa niin moneen,möys lapsettomuuteen ja stressiin.Vaikka aika hintavaa onkin mut mitä ei tekisi asian eteen jos perse sen kestää.:kiss:.
 

Yhteistyössä