11-hoidot

).( Punktiosta selvitty hengissä kotia. Saaliiksi saatiin 11 munasolua,mutta sen tarkemmin niiden laadusta ei viellä tiedetty. Nyt lepäillään viikonloppu ja maanantaina siirtoon mikäli puhelua ei tule :| Lääkkeet meni päähän kuin metrinen halko,mutta kyllä sitä kipuakin välillä tuntu. Toimenpiteen loputtua itku pääsi =)
 
Alkionsiirrosta kotiuduttu :)

Mukana kaksi kyytiläistä. Testipäiväksi voisi laittaa 4.3.


Lääkäri kertoi kahden alkion siirrosta sen verran, että jos testi näyttää positiivista, mutta vuoto alkaa, niin lääkkeitä ei saa lopettaa. On 60% todennäköisyys, että se toinen alkio jatkaa kehittymistä. Mielenkiintoista - minua jotenkin kiehtoo aina nuo faktaluvut ja todennäköisyydet.
 
Mut saisi nyt sitten siirtää piinailijoihin. Mitkään hyvät fiilikset täällä ei ole. 10 alkiosta vain 5 oli siirto- tai pakastuskelpoisia. Nyt siirrettiin yksi top ja pyynnöstäni tukialkioksi sellainen rupualkio joka ei olisi selvinnyt pakkaseen. Testauspäivää en tiedä, viikolla 9 nyt kuitenkin, riippuu miten se optimismi palailee jos palailee.

Tällä hetkellä on tosi turta ja tyhjä olo. En voi uskoa, että koko rumba, vaihdevuodet ja piikit ja 20+ munasolujen hautominen ja kivulias punktio toivat näin laihan lopputuloksen. Tiedän, että monille kaksikin PASia olisi paljon, mutta tässä tilanteessa ei lohduta kun ennen on saatu enemmän ja nekin on kaikki epäonnistuneet. Ja kaiken lisäksi se keliakiapeikko koputtelee olan takana, jos raskaus jostain ihmeestä alkaisikin niin keskenmenoriski on suuri. :'(

Olen nyt viisaasti lohduttanut itseäni mättörasvaisella ruualla ja puolikkaalla joulusuklaalevyllä. Siitä se BMI tykkää ja alkiot kans. Hälläväliä, eihän niistä vauvaa tule kuitenkaan.
 
******************11- hoidot**********************


Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Jenna-76...............3. icsi.............................vk 8
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 7-8
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
Jessie82.................1.ivf..............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf.............pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2.............9............23.2.
myy75..............1.ivf..................2.............9............21.2
sydänmaalakka..2.ivf.................1.............8...........24.2.
Mansikkatyttö....2.icsi 1.pas......2..............7............25.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............3............25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............2............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............0.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............0..............

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
 
Viimeksi muokattu:
Lady_Gigi Nyt tsemppiä nainen! sulla on siellä kaunis top matkassa ja sitä tukemassa toinen alkio. Siellä on tosi hyvät mahikset kehittyä ihana lapsi. Kaivele takas vaan se optimisti paikalle. :)

Katjuska-79 mukava saalis sieltä tuli sitten, toivotaan mahdollisimman monta alkiota, maanantaina sit pääset piinailemaan :)

Meg mulle tuli kyl sumuista oireita aika nopeesti tällä kerralla, mut viimeks ei ollu juuri mitään ja silti se lääke oli tehnyt tehtävänsä. Mulla sumuttelut on molemmilla kerroilla viivästyttänyt menkkoja parilla päivällä..

Toivelintu minulle seliteltiin tuota rakkulamäärän vaihtelua sillä että kun katsotaan 3-ulotteista asiaa vain 2-ulotteisesti ei lukumäärästä voi olla ihan satavarma. Siksi nuo lukemat voi vaihdella erikertojen välillä eikä siis välttämättä riipu lääkäristä.
Ikävää pelailuahan se on julkisella puolella noiden viikonpäivien kanssa, mutta eipä sille oikein voi mitään. Toivotaan teille kuitenkin hienoja alkioita :)

on: olen iltaisin muka tuntevinani jotain "sutinaa" munasarjoissa, mut kaippa siel pitäiski tapahtua joitain kun heppa-annoksella mennään. Tiistaina näkee sit moniko sieltä on innostunut kasvamaan.
 
Kiitos minunkin puolestani päivityksistä!

Tein tänään täysin järjenvastaisen teon, ja ostin kaupungilta yhden ihanan vaaleanvihreän 50cm bodyn! :O Ei mitään järkee. Kertakaikkiaan. Mutta ehkä just siks. Eli tyypillistä mulle.
 
Heips

Toivelintu uskon että varmasti ottaa päähän tuo punktion ja siirron siirtyminen, mutta niinhän se on että pakko pelata viikonpäivien mukaan. Harmittais viel enemmän jos ne keräis ne jo tiistaina ja sanois et eipäs ollu vielä kypsiä.. Mutta kyllä vähän arveluttaa tuo julkisen toiminta niin paljon siitä kuullu ja omatkaan kokemukset ei kovin luotettavaa kuvaa antanut ainakaan tällä osa-alueella. Me mentiikin ottaa harjoitukset yksityiselle niin tietää sit mitä vaatia julkisella kun on itellään joku kuva touhusta et miten pitäis tapahtuu..

ON: kävin myös tänään ultrassa tulos oli 5kpl 17-18mm ja 6kpl 13-16mm ja pari pientä. eli aika samois määris mennään. Mä pistin tänään viimisen puregonin ja orgalutranin eli puregonia tuli yhteensä 8x150 IU:ta ja orgaa 5 piikkiä. Huomen illalla pregnyl ja punktio maanatai aamuna ja sitten jos siirrettävää niin to iltapäiväl siirto. Meillä siis ICSI ainakin osittain.

Jos jotain positiivista ettii niin klinikalla oli lappu mis luki et omavastuu osuus pienenee 100e:lla onhan se rahaa tuokin :) ihme kyllä kun nykyään tuntuu et kaikki hinnat vaan nousee.

Mutta nyt tsempatkaa kyllä me onnistutaan.. Viikonloppu edessä ja sitten taas uusi viikko ja taas viikon lähempänä päämäärää :)
 
Jenna76 kiitos vastauksestasi,olenkin odottanut että joku edes kertoisi minulle miten on tuo istutuksen jälkeinen aika mennyt ennen testin tekoon saakka.Mulla tuntemukset vaihtelee laidasta laitaan vatsanseudulla,joka pvä ei ole juimimisia yms...:'(,kyllä epäonnistumisen tunne aika vahva on välillä, ajattelen et nyt ne alkaa ja menen vessaan niin ei alkanukkaan:).Vaikka alkio minkä laittoivat oli todella hyvä lääkärin sanoman mukaan ,ja sitä viljeltiin useampi pvä.Vaikea sanoa et miltä tuntuis tai mitä oireita olis jos oiskin kiinnittynyt.

syssy ihmettelen miten lääkäri on voinut sanoa noin?tai antaa noinkin varmaa tietoa?tosi hyvähän se on jos kiiinnittyy,olen kyllä tosi iloinen puolestasi kun noinkin hyvin mennyt,pidän peukkuja sinulle.:heart:
 
Kolmisin ja iloksi :hug:

Milli hienoa, että sulla on noin monta follia siellä kasvamassa vaikka endometriooma häiritseekin.. Paljonko teille tulikaan viime hoidossa folleja/soluja?

toivelintu :hug: tutut on noi vuoristoradat.. Mies onneks jaksaa muaki lohdutella, mut sitä mä en ymmärrä, ku se joka kerta kysyy, et mikä mua vaivaa. No mikäköhän?:headwall: Mut ihana, ku jaksaa olla kiinnostunut :)
Eiköhän sulle oo ihan ihannemäärä tulossa!:) Tsemppiä!

Shenda81 ONNEA:flower:

Tervetuloa Syystoive:flower:

Piinailijoille tsemppiä ja onnea!:)

Jenna ja Lady-Gigi jospa se laatu korvaa sen määrän!

Meg mulla Synarela viivästytti viikolla menkkoja

Katjuska hieno saalis:) Toivottavasti moni hedelmöittyisi!

Syssy ihanaa, että saitte kummatkin kotiin:heart:

on: otan ekat sumut aamulla...ja siis toisen ICSI:n uusinta alkakoon..olen kauhusta kankeana:|
 
Sydänmaanlakka Pikainen tarkennus, ettet suotta murehdi. Korjaan siis vastaustani sen verran, että jotain pientä juilintaa oli, kuten yleensä menkkoja edeltävänä aikana.
Tarkoitin aikaisemmassa kommentissani, ettei ollut mitään pahoinvointia yms. tyypillisiä raskausoireita. Käsittääkseni tämä "menkkajuilinta" on aika tyypillistä plussanneilla, mitä olen täällä piinailijoiden oireita lueskellut.
Sinulla on vielä monta päivää piinailua jäljellä. Voimia! Jos luoja suo, tai jotain, niin minä liityn huomena aamupäivällä seuraksi piinisjoukkoon :)
 
Hätähousuna menin kuitenkin testaamaan, kun en halua koko viikonloppua "pilata" sillä että päässä ei pyöri muuta kun onnistuu, ei onnistu, onnistuu, ei onnistu.. Negahan se on. Testipäivä tosin vasta maanantaina mut pari päivää on jo ollut sellainen "menkat alkaa" olo joten eipä tuo tästä plussaksi muutu. Tähän astisen elämäni aikana negat on ollut aina negoja.

Yritän jäädä takavasemmalle vähäksi aikaa, hoitoon tulee nyt väkisinkin pieni tauko joka tulee kylä tarpeeseen. Palaan toki kertomaan jos jostain syystä testi olisikin väärä hälytys, mutta en kyllä usko siihen..

Tsempit kaikille!! ja VOIMIA hoitoihin. :) Toivottavasti plussajuna saataisiin täällä vauhtiin pian.
 
******************11- hoidot**********************


Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Jenna-76...............3. icsi.............................vk 8
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 7-8
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
Jessie82.................1.ivf..............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf.............pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2.............10............23.2.
myy75..............1.ivf..................2.............10............21.2
sydänmaalakka..2.ivf.................1.............9...........24.2.
Mansikkatyttö....2.icsi 1.pas......2..............8............25.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............4............25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............3............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............1.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............1............4.3.

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
 
Viimeksi muokattu:
myy75: samanlainen fiilis, että ei ole tärpännyt. Lämmöt eivät ole enää koholla yhtään, joten päättelen niistä jotain. Jos edes yksi on tarttunut mukaan, eiköhän se ala jo kohta näkyä testissä.
Mutta odotellaan vielä sinne testipäivään :) Mitenhän se hcg erittyy virtsaan, jos esim. veressä on hcg 100, näkyyköhän se samalla lailla muissa testeissä? Ainakin odotuspuolen plussakuvissa on aika haaleat viivat monilla.. siis normaalisti raskaaksi tulleilla..
 
Sydänmaanlakka laitanpas tässä nyt omat piinapäivä kokemuseni. Punktion jälkeen oli maha vähän kipeänä mutta perjantaina alkoi jo helpottaa, join kyllä todella paljon vettä ja söin ananasta. Siirto tehtiin torstaina ja lauantai aamupäivälllä tuli hetken aikaa vihlovaa kipua ja pikku tuhru. Sunnutaina alkoi suht kova menkkamainen juilinta ja tissit turpos kovasti ja kipeytyi ja iho rasvoittui, aattelin että nyt tää oli tässä koska mulla tapahtuu näin usein ennen menkkoja, ei toki ihan näin voimakkaana. Tätä jatkui tiistaille jolloin juilinta hieman helpotti ja tilalle tuli järjetön selkäkipu, siinä tuli sitten pari yötä pyörittyä kun koski niin hitosti. Perjantaina nousi lämpö ja alkoi kaamea hikoilu / palelu. Sunnuntai aamuna testi oli selkeästi positiivinen. Sunnutaina sitten iltaakohti kaikki oireet paitsi hikolilu ja lämpö katos ja maanantaina tuli tuhrua ja mieli meni matalaks...tistaina sitten veritestissä hcg vain 7.1 joten lääkäri oli sitä mieltä että kyseessä on biokemiallinen raskaus ja mun oireet johtui lievästä hyperistä. Lämmöt oli korkeella n. 37-37,2 vielä torstaihin asti ja nyt on jo paljon parempi olo. Näin meni täällä...

Tsemppiä kovasti piinailuun ja toivotaan parasta :)
 
Jenna-76 Olen tosi kiitollinen sinulle kun olet vastaillut ja kertonut omista kokemuksistasi se helpottaa oloani,eikä tarvi niin paljoa miettiä ja pähkäillä oman pääni sisällä,menispä äkkiä nää päivät odottavan aika on todella pitkä:O.Kyllä ne menkat sieltä läpi puskee ennen testinteko päivää se on niin sitä minun tuuria.
Olen ymmärtänyt et jos on menkkamaisia kipuja niin se tietää huonoa joku täällä palstalla sanoi niin että juilimiset yms ennustaa huonoa:mad:.
Nyt minulta on hävinny kaikki oireet ei ole rintojen arkuutta tai turvotusta missään ei hyvältä vaikuta:(.Pitäskön testi tehdä varmuuden vuoksi kuitenkin vaikka ajattelin et venytän sen ens viikonlopulle tai jätän kokonaan tekemättä.Voisin ke tehdä jos menkat eivät ole vielä alkaneet,mennee sitten keskiviikon vapaapäivä murehtien.:(
 
Halle Hienoa että sinäkin pääset aloittelemaan uutta hoitoa. Uskon kyllä että kaikki menee tällä kertaa paremmin kun muutama "harjoitus" kerta on jo takana. Tsemppiä!
Meillä viimeksi endopuolella vain yksi rakkula, jossa oli solu mutta ilmeisesti se ei sit hedelmöittynyt. Oikeallakaan puolella ei ollut kuin 4 follia, joissa siis vain 2 solu. Toki lääkemäärätkin oli pienempiä. Jospa tällä kertaa tulis enemmän..

Piinailijoille.. Itse kun olen tätä palstaa lueskellut kohta 3 vuotta. Plussia on tullut kyllä sekä menkkaoireilla että täysit oireettomana. Joten siitä on hankala päätellä mitään, oli siis oireita tai ei. Valitettavasti omakohtaista kokemusta on vain negoista, joilloin tuhruttelut alkaneet jo ennen testipäivää.

Mansikkatyttö Kuulemma tuossa hcg-erittymisessä on aikapaljon myös henkilökohtaisia eroja, joillakin se tulee hitaammin kuin toisilla
 
Joo, ja ehkä noista solujen määristä ei välttämättä kannata kaikkien stressata. Aluksi itsekin vertailin muihin ja katsoin vain niitä, joilla oli n. 40 munasolua per punktio. Nyt kun olen seuraillut vähän pitempään, n. 10-15 solua on ihan normaali määrä. Niillä, joilla on monirakkulaiset munasarjat, voi tulla niitä soluja rutkasti enemmän ja on meitä, joilla munasarjat tuppaavat tekemään aina vaan sitä muutamaa rakkulaa.. Ollaan kaikki yksilöitä :) Jaksamisia kaikille !! :hug:

Sydänmaanlakka: menkkakivut eivät minusta välttämättä ennusta epäonnistumista. Mulla oli siirtopäivänä menkkakipuja ja lääkäri sanoi, että näkyy keltarauhasen vaikutusta ultrassa. Luget veivät menkkakivut aika minimiin. Kannattaa katsoa siihen testiin asti ja antaa lugesteroninkin olla niin kauan. Voi nimittäin olla keltarauhasen toiminnalle hyväksi muutenkin tuollaiset kuurit, vaikkei plussaakaan saisi.
 
Viimeksi muokattu:
Alkuperäinen kirjoittaja sydänmaanlakka;23175022:
syssy ihmettelen miten lääkäri on voinut sanoa noin?tai antaa noinkin varmaa tietoa?tosi hyvähän se on jos kiiinnittyy,olen kyllä tosi iloinen puolestasi kun noinkin hyvin mennyt,pidän peukkuja sinulle.:heart:
Kyllä uskaltaisin luottaa tuohon, mitä lääkäri sanoi. Kyllähän noita todennäköisyyksiä pystytään laskemaan epäonnistuneiden ja onnistuneiden hoitojen perusteella. Omalla kohdalla raskaus ei ole vielä kertaakaan edes yrittänyt alkaa, (ja yhtä lukuunottamatta, kaikki minulle tehdyt siirrot ovat olleet kahden alkion siirtoja) joten aika valtava ihme se olisi, jos nyt onnistuisi. Kiitos peukuista kuitenkin :)
 
Minulle saisi päivittää: Jenna-76...3.ICSI....pp0.....2 alkiota.... testipv. 5.3.

Tänään sain 2 hyvänlaatuista alkiota matkaan. Piinailu julistettu tässä talossa alkaneeksi!

Sydänmaanlakka Äläs nyt vielä heitä kirvestä kaivoon. Testaile vain kiltisti testipäivänä. Minut käskettiin testaamaan jokatapauksessa testipäivänä, oli vuoto alkanut tai ei. Voimia sinulle ja muillekkin piinailijoille, perässä tullaan.
 
Viimeksi muokattu:
******************11- hoidot**********************


Katjuska-79...........1. ivf...............................vk 7
Heidh....................3. icsi pas.......................vk 8
Toivelintu..............1. ivf/icsi.........................vk 8
Mollamaija82............2.ivf............................vk 8
Jessie82.................1.ivf..............................vk 8
SaaraX..................4. ivf .............................vk 8
millis1981...............1.ivf 2.pas.....................vk 8
carpalo...................1.ivf/icsi 1.pas...............helmikuu
batinka .................1. icsi 1. pas...................helmikuu
Garfield..................2.icsi 1.pas....................helmikuu
Rebec....................1. icsi 1.pas...................helmikuu
Peppi1981..............2. icsi 2. pas..................helmi-maalisk.
Hopping................3.icsi........... .lyhyt. ..........helmi-maalisk.
Sintu74.................3.ivf................................helmi-maalisk.
Syystoive..............1.ivf.................................vk9
Milli81...................2. ivf.............pitkä.............vk 9
Kaarne..................1. ivf 1. pas......................vk 9
toivorikas-72...........4.icsi:n 1.pas.................vk 9
Avolavapaku...........1. Icsi............................vk 11
Pumppu.................1.ivf................................vk 11
Barbapörrö13........3. ivf/icsi.........................vk 12
UnelmaSirpaLeena..2.ivf..............................maalisk.
Meg......................2.ivf.................................maalisk.
lapseton81.............1.ivf...............................maalisk.
Neela Naranja........2. ivf...............................maalisk.
HalleB...................2. icsi...............................maalisk.
AdAstra.................2. ivf/icsi……...................maalisk.
Lili_78....................4.icsi..............................maalisk.
Michele..................3.icsi 1. pas....................maalisk.
kn071....................1.ivf................................vk 13
Joku_päivä.............3.ivf 1. pas.....................vk13-14
iinamiina................2.ivf................................vk 14
Hanskis..................2. ivf/icsi 1.pas................vk 14
chidi......................1.icsi................................huhtik.
Susirouva..............1. ivf...............................toukok.
Mequ....................1. ivf................................toukok.
Talvitaika..............1.ivf................................toukok.
Kevätkello..............1.ivf...............................toukok.
iloksi......................1.ivf/icsi..........................kesäk.
tipetsu...................1.ivf.........................
Janttu-85...............3. ivf/icsi……............
sarina13................2. ivf.........................
MT79.....................2. icsi……….….............
nainen83................4.ivf.......................
MiukuMau...............2.icsi 1.pas……........
Mörkötys.................2.ivf/icsi................
-Nella.....................1.ivf 1.pas.............
kolmisin..................4. icsi..................

*****************Piinailijat************ ********

Nimimerkki...........hoito.…............alkiot...........PP.......testipv

fiia 69...............3.ivf 1.pas.........2.............10............23.2.
myy75..............1.ivf..................2.............10............21.2
sydänmaalakka..2.ivf.................1.............9...........24.2.
Mansikkatyttö....2.icsi 1.pas......2..............8............25.2.
NormaJeane......1. ivf................1.............4...........25.2.
futuremami.......2.icsi................2.............3............2.3.
syssy................3. icsi pas.........2.............1.............4.3
Lady_Gigi.........3. icsi………........2.............1............4.3.
Jenna-76.........3. icsi.................2.............0.............5.3

****************:heart:plussanneet:heart:*********************

Nimimerkki...............hoito...........alkiot.........testi.........PP

Smirg.............1.ivf 1.pas.............:heart:............vt/130.......13
Mizze77............1.ivf...................:heart:... .........vt/194.......12
kaz....................luomu................:heart:.............kt.........
Annuli-81........... 2.icsi................:heart:............vt/43........11
 
Auttakaa nyt mua,kun en tiedä...ensimmäinen PAs ja mulla ei ole oikeen mitään raskauden oireita,pientä lämmön nousua on ei muuta.Tuoresiirrossa oli oikein kunnon oireita,mutta silloin oli niin vahva lääkitys ja sumutteet takana....Onkohan tää ihan normaalia vai heitetäänkö kirves jo kaivoon
 

Yhteistyössä