.

  • Viestiketjun aloittaja Kutistunut
  • Ensimmäinen viesti
vieras
Aika karua menoa teillä... Jotkut kyllä elää niin eri maailmoissa kuin oma perheeni, että välillä ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Että jonkun perheen arkeen oikeasti kuuluu tollaiset vankilävierailut, huh huh. Kiva tietysti että lapsi tapaa isäänsä, mutta ei kyllä ole lapselle sopiva ympäristö mikään vankila. Lapsi toivottavasti vielä sen verran pieni, ettei ihan vielä osaa kyseenalaistaa asioita tai tuntea häpeää tuollaisesta perhetilanteesta.
 
Tottakai on hyvä jos isä on halukas ja kykenevä olemaan tytön kanssa. Toivon mukaan parempi tulevaisuus alkaa houkuttaa isää.
Aina ei ole näin onnellisesti. Olen nähnyt tapauksen jossa oli parasta että lapsi pidetään mahdollisimman kaukana.
 
puu
En ymmärrät mikset sinä lapsen ÄITI mennyt mukaan. Vaikka olisit antanut heidän olla kahdestaan itse tapaamisen, niin mikset ollut mukana?

Ai niin, sitten otsikkokin olis pitänyt vaihtaa: Meidän perhe on vankilassa!

Sääliksi käy.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja puu:
En ymmärrät mikset sinä lapsen ÄITI mennyt mukaan. Vaikka olisit antanut heidän olla kahdestaan itse tapaamisen, niin mikset ollut mukana?

Ai niin, sitten otsikkokin olis pitänyt vaihtaa: Meidän perhe on vankilassa!

Sääliksi käy.
Miksi mun pitäisi olla mukana, jos lapsi saa olla isänsä kanssa? Tyttö on mun kanssa 24/7.
 
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:
Aika karua menoa teillä... Jotkut kyllä elää niin eri maailmoissa kuin oma perheeni, että välillä ei tiedä pitäiskö itkeä vai nauraa. Että jonkun perheen arkeen oikeasti kuuluu tollaiset vankilävierailut, huh huh. Kiva tietysti että lapsi tapaa isäänsä, mutta ei kyllä ole lapselle sopiva ympäristö mikään vankila. Lapsi toivottavasti vielä sen verran pieni, ettei ihan vielä osaa kyseenalaistaa asioita tai tuntea häpeää tuollaisesta perhetilanteesta.
no voi elämä..missä sä oikein asut jossain mielikuvitusmaailmassa :eek:
kyllä tuo kuulu monenkin perheen elämään vankilavierailut.

vankiloita on monenlaisia suomessa, avotaloja ei edes erota vankiloiksi enään.
 
Kutistunut
Alkuperäinen kirjoittaja Siipien havinaa:
Siis AP kävi näyttämässä lasta isälleeni..noin kahden tunnin ajan tänään perhetapaamisessa..EI se lapsi siellä ENÄÄN ole...kunhan ap vaan yrittää saada juttua :xmas:
Ei. Vaan lapsi saa viettää kaksi yötä isänsä kanssa avovankilassa. Heillä on siellä kodinomainen tila jossa ovat
 
vieras
Mä en kans ymmärrä, miten noin pieni lapsi laitetaan yksin matkaan tuollaiseen paikkaan?! Isäänsä tapaa mitä ilmeisimmin suht harvoin, joten varmasti on lapselle kova paikka joutua äidistä eroon ja joutua tuollaiseen vieraaseen paikkaan. Sääliksi käy lasta... Miksi et AP ollut siellä mukana, sehän on PERHEtapaaminen?
 

Yhteistyössä