2009 Joulutontut!!!!

heippa pitkästä aikaan,en ole ehtinyt yhtään käydä lukemassa juttujanne =(,ootte kyl ollu mieles.
meil mies päässy n 1kk sit sairaalasta kotiin <3.
esikoinen aloitti koulun elokuussa ekalla,keskimmäinen jatkanut normaalisti tarhas ja jimi mun kans kotona,iso poika alkaa ns olemaan touhuilee välillä leikkejä yksin legoilla.4 hammasta meil suussa,jimi kävelly jo pari kk tukea vasten ...nukkuu yöt kunnolla..syö nyt välillä tosi huonosti.
korvien putkitus jonossa ollaan täl hetkellä,nyt syksyllä ollaan sairasteltu enterovirusta/vesirokko oli vaan keskimmäisellä vaik muilla ei oo ollu niin viel ei oo muille lapsille tullu.
et tällaista meil..kaikkille halaus,myräkälle onnittelut odotuksesta
 
Mä aina tasaisin väliajoin käyn täällä teidän juttuja lukemassa. Mutta kovin on hiljaista :(

Harmittaa kans tosissaan ku itse en nyt halua täällä omia kuulumisia huudella. Kaikki menee hyvin ja neitonen kasvaa. Kohta jo 1v synttärit :)
 
Täällä tääpiö kävelee liki koko ajan, konttaaminen on jäänyt.
Eilen veti turpamyyryä sen verran että näyttää lähes pahoinpidellyltä kun tiistaina sai oskeen osumaa terveyskeskuksella ja eilen löy otsan, silmäkulman ja takaraivon.. vauhtia ja vaarallisia tilanteita siis riittää.
Kauhee tuuli ollu pari päivää, tuntuu että verhot lepattaa ikkunoissa XD
 
Myräkkä, just toissa iltana muistelin kun iltasella mesessä juteltiin ja laskettiin ja käskin näytille menee :D

Se olisi sitten tääpiökin 1vee :heart: lahjana odotti iiiso paketti aamulla, ja nyt onnillinen lapsi taapertaa traktorin kanssa pitkin taloa :D
 
Jep, Onne kaikille 1v tontuille!!!! Täällä 1v tuli täyteen 7.12...:heart::xmas:

Ja loppujen lopuks hyvin menny tarhaski, vaikka flunssia on ollu kyllä vähän liikaa....mutta tätä se on ekat 6kk...puusk...


Nukkuuko teillä tontut hyvin yöllä?? eli heräileekö viel öisin?

meillä ku tuo tonttu kyllä heräilee...ainkai yks kitinä per yö, ja viime yönä itki oikein kunnolla klo24>01...annettiin sit velliä, josta hörppäs vaan puolet...

Tekeeköhän lisää hampaita...:rolleyes:
 
Meillä nukutaan, viimein. Kyllä tämä siis tästä :)

Synttärilahjaksi lopetin tytöltä yöpullon :D Loppu se viimeinenkin herääminen aamuyöstä. Aivan mahtavaa.

Nyt tosin ollaan kipeänä, molemmat ovat. Taapero vähän enempi, raasu haluais vaan nukkua. Silmät ovat tulehtuneet, kova nuha ja kuumetta. Toivottavasti on huomenna jo parempi.

Mä tajusin tänään et naapuri kai lukenu KAIKEN mitä mä oon tänne raskaana kirjoitellu. Alko ihan ahdistamaan :x

Nyt oon paistelemassa lanttulootaa :) Joku päivä tekasis porkkanalootat niin sit vois joulu tulla :)

Tosin lanttulaatikkoa tuli vaan ehkä liian vähän, pitää vielä vähän tehä lisää.. Siivota pitää uudestaan, nuohooja kävi putsaamassa meidän ilmastointikanavat tänään. Mut viikonloppuna kai siirretään apinat samaan huoneeseen nukkumaan, niin siivoushan siinä on eessä...

-Myräkkä
 
moikkelis.. viime vuonna tähän aikaa olin aika kipeä.. :x
käppänä ei jaksanut bilettää vaan nukahti ensimmäisenä..tänään on tanssittu mambo nr 5 tahdissa , dr. bombay oli suosikki :D

ja nyt äiti lähtee laskemaan lampaita kans...jouluja ja synttäreitä kaikille tasapuolisesti

Dare
 
ONNEA miunkin puolesta kaikille tonttusille, jo 1-v oleville ja perästä tuleville tasapuolisesti!!!

Meillä kans menoa ja meininkiä riittää, tulee ihan väsy!!

Ahistaa MYRÄKÄN puolesta!
Toivottavasti tonne kerhon sivuille EI PÄÄSE UTELIAAT!!!
 
Heissan!
Hiljasta on täällä...Kaikki elpyy vissiin joulun tohinoista?!
Mitenhän Myräkkä on jaksellut masuasukin kanssa?
Sukkiksen kuulumisia oottelen kanssa, jokohan on kohta nyyttiä hakemassa?

Pitääkö mein siirtyä kohta taaperoitten puolelle?
 

Yhteistyössä