25 % naisista koditon

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Kodittomista neljännes on siis naisoletettuja. Tosella erikoista, kun ottaa huomioon miten paljon esim. vuokramarkkinat suosivat naisoletettuja. Ilmeisesti on kyse moniongelmaisista ja varmaan mt-ongelmaisistakin?
"Naisoletettu" on mielestäni huono sanavalinta. Vaikka sanassa on "oletettu" luo se silti tiettyyn sukupuoliryhmään assosioidun mielikuvan.
 
vierailija
Olet hieman yksinkertainen, mutta ei se mitään. Mä autan :)

Katsos naisella on kuukautiset, nainen helpommin joutuu raiskauksen kohteeksi kadulla. Puhumattakaan niistä seurauksista joita se tuo..

Plus henkinen ja fyysinen puoli naisilla kun lähetään asiaa ihan rehellisesti miettimään. Miehen on helpompi hakea yöpaikkaakin joltain randomilta nainen joutuu aina pelkäämään seurauksia.

Miehille ne riskit nyt vain ovat paljon pienemmät monilla tasoilla. Mutta molemmille rankka kokemus.

Ja jos lapsella isä on joka huolehtii niin tuskin äiti on silloin kadulla, tai jos vain äiti päättää lähteä sinne kadulle se todnäk jättää lapsen isälleen ja on ihan itse päätöksensä tehnyt.

Entäs ne naiset joilla ei tätä vaihtoehtoa ole? No lapsi otetaan varmaan huostaan jos keritään. Tai sitten koitetaan jotenkin se elättää ja samalla itsensä ruokajonoissa.


Rehellisesti vastaa.. Oletko tosiaan sitä mieltä että nainen ja mies pystyy elämään "samantasoisesti" kadulla?
Enpä ole pitkään ainaan lukenut näin pitkää rimpsua höyryävää feminististä sontaa. En edes tällä palstalla.
 
vierailija
Mä alotin tän ketjun ja oon kirjottanu tähän 1 viestin ja mä sanoin uusik sen saman mitä mä sanoin alkus. Telkkarissa ei puhuttu miehistä puhuttii vaan naisista jotka ei oo kotia. Siin sanottin ne mitä mä tiesin muutenki. Ne muijat pärjää parhatan jotka osaa pitää puolet elikkä tapella. Niit arvostetaan ja ihaillaan. Sitten lopuks joku sossun akka sano et monet laittaa asunnon nätiks et kukkia voi joku laittaa selasia. Sillon sen muijan naama mikä puhu sitä ohjlemaa oli tosi ilonen sit taas sen naama oli ihan toisin vääntyny kun se 1 joka oli asunu ulkona sano et ne jotka on kovia pärjää ja kaikki ihailee. 25% oli se määrä jotka asu tai ne oli ilman asuntoa. Ei se tarkota sitä et ne olis aina ulkona ne on useesti kans sisällä. Juopot on vähentyny kun se ei kiinnosta nuoria no oli huumeita enneki mut mä tiedn et alkoholi on aika uncool koska mulla lapsia.
 
vierailija
Mä alotin tän ketjun ja oon kirjottanu tähän 1 viestin ja mä sanoin uusik sen saman mitä mä sanoin alkus. Telkkarissa ei puhuttu miehistä puhuttii vaan naisista jotka ei oo kotia. Siin sanottin ne mitä mä tiesin muutenki. Ne muijat pärjää parhatan jotka osaa pitää puolet elikkä tapella. Niit arvostetaan ja ihaillaan. Sitten lopuks joku sossun akka sano et monet laittaa asunnon nätiks et kukkia voi joku laittaa selasia. Sillon sen muijan naama mikä puhu sitä ohjlemaa oli tosi ilonen sit taas sen naama oli ihan toisin vääntyny kun se 1 joka oli asunu ulkona sano et ne jotka on kovia pärjää ja kaikki ihailee. 25% oli se määrä jotka asu tai ne oli ilman asuntoa. Ei se tarkota sitä et ne olis aina ulkona ne on useesti kans sisällä. Juopot on vähentyny kun se ei kiinnosta nuoria no oli huumeita enneki mut mä tiedn et alkoholi on aika uncool koska mulla lapsia.
Todellakin toivon ettei sulla ole lapsia :D

Voi tsiisus. Onks sulla joku lukihärö vai muu ongelma?
 
vierailija
Mitä ap oikein horisee? 25 % naisista ei todellakaan ole kodittomia.

Parempi jättää jatkossa avaukset tekemättä, jos et osaa kirjoittaa Suomea ymmärrettävästi.
Aha. No kato sä se ohjelma.
Todellakin toivon ettei sulla ole lapsia :D

Voi tsiisus. Onks sulla joku lukihärö vai muu ongelma?
Toivo mun puolesta mitä haluut. Mulla on jo lapsia. Kumma tääl aina rutistaan mun kirjotuksesta mut muut ei??
 
vierailija
Mä alotin tän ketjun ja oon kirjottanu tähän 1 viestin ja mä sanoin uusik sen saman mitä mä sanoin alkus. Telkkarissa ei puhuttu miehistä puhuttii vaan naisista jotka ei oo kotia. Siin sanottin ne mitä mä tiesin muutenki. Ne muijat pärjää parhatan jotka osaa pitää puolet elikkä tapella. Niit arvostetaan ja ihaillaan. Sitten lopuks joku sossun akka sano et monet laittaa asunnon nätiks et kukkia voi joku laittaa selasia. Sillon sen muijan naama mikä puhu sitä ohjlemaa oli tosi ilonen sit taas sen naama oli ihan toisin vääntyny kun se 1 joka oli asunu ulkona sano et ne jotka on kovia pärjää ja kaikki ihailee. 25% oli se määrä jotka asu tai ne oli ilman asuntoa. Ei se tarkota sitä et ne olis aina ulkona ne on useesti kans sisällä. Juopot on vähentyny kun se ei kiinnosta nuoria no oli huumeita enneki mut mä tiedn et alkoholi on aika uncool koska mulla lapsia.
Oletko käynyt edes apukoulua. Et osaa kirjoittaa, etkä ymmärrä edes mistä kyse.
Asunnottomista 25% on naisia. Ei naisista 25% ole asunnottomia. Selkeä ero, ymmärrätkö?
 

Yhteistyössä