25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Ekan kierron jälkeen tippuu ja sitten voi alkaa odottamaan seuraavaa ;) (okein itellä kans toinen kierto menossa niin paha sanoa mitä on sit jos ei tärppää)

Sitä mä oon nyt mietiskellyt reikistä meinaan. Onko kellään tietoa? Aatelin siis raskaana oloaikana. Nykyään no myönnetään epäsäännöllisesti annan sitä itselleni. Se virkistää ja antaa voimaa. Mutta voiko tuota jatkaa raskaudenaikana? vai voiko energiasta olla haittaa? en millään saa mieleen mitä martina sanoin silloin kun kurssila oltiin. Antaa jaksamista mukavasti yövuoroihin ja muutenkin on energisempi ja aikaan saavampi olo reikin jälkeen. Sitä kanssa miettinyt jos pääsis säännölliseen rytmiin niin voisiko se auttaa raskautumisessa?

Tälläisiä mietteitä täällä...
 
Unico heips, mites tota reikiä sitten harrastetaan? Kuulostais aika hyvältä toi virkistyminen ja voimien saaminen.. =)

Ja hyvää naistenpäivää minunkin puolesta!! Mulle ei mies tuonu kukkia eikä suklaata.. :kieh:

Piti muuten vielä kysymäni, että onkos kenelläkään kokemusta sytostaattihoidoista..tai oikeammin sen vaikutuksista hedelmällisyyteen? Mieheni on saanut hoidot vajaa 5 vuotta sitten ja vähän jännittää...<br><br>
 
h82
nopeaan vielä kirjottelen ennen kun idolsin äänestystulokset annetaan :D

ukko toi kukkia töistä tullessaan, tiesin, että siihen voi luottaa! :D vähän piristi mieltä ja sai ajatuksia pois tästä pohdiskelusta.

äitsy80 : oot kyllä ihan uskomaton tyyppi, kun jaksat kannustaa ja tukea meitä kaikkia täällä! kaltaisesi ihmiset on nykypäivänä harvassa! :hug: kiitos myös iita82:lle, pidän peukkuja täällä ettei täti kurvais sinne kylään! ;) oon jotenkin ihan otettu kun te jaksatte välittää mun marinoista täällä... :ashamed:

tuun huomenna ilmottelemaan heti kun testitulos selviää! :)

kauniita unia kanssasisarille!
 
h82
Hilipati: oon joskus kuullut, että lymfooman hoidossa käytettävät sytostaatit voi olla sen verran vahvoja, että niistä voi aiheutua lapsettomuutta, mutta niitä sytostaattejakin on monia eri vaihtoehtoja, joten älä lannistu vastauksestani. en siis varmaksi osaa sanoa ja siis tämäkin (luulo)tieto koskee vain lymfoomaa... :hug:
 
Inessa Pahoittelut tädistä! :hug:

H82 Tsemppiä huomiseen testailuun! Tulehan sitten kertomaan se positiivinen tulos tänne meillekin! =)

Oikein hyvää naistenpäivän iltaa kaikille! :heart: Mie sain mieheltä kimpun ihania tulppaaneja! :heart:

Muuten tänään on ollut jotenkin outo fiillis. Haluan meille vauvan, rakastan miestäni yli kaiken, mutta välillä haluan unohtaa koko "vauvaprojektin" ja en voi sietää miestä silmissäni! Onko tää nyt sit jotain hormoonien aiheuttamaa tunteiden heittelyä!? En tiedä, mutta toivottavasti ohimenevää... :/

Schätzchen Tervetuloa mukaan! :wave: <br><br>
 

TORSTAI 8.3.2007


Schätzchen: kp 2/28
Juku juku: kp 6/31
Piipi79: kp 9/24-29
Mila-80: kp 11
Ciba: kp 11/42
Nanna81: kp 11/32-37
Veeruska-81: kp 11/28
Robotti Ruttunen: kp 13/24-29
Unico: kp 14/31
Papunen: kp 15/24
Minski25: kp 16/24-29
Tresum: kp 17/28-38
Sunshine: kp 19/38
Kälättäjä: kp 19
Peppi1981: kp 20/28-30
SnowTiger : kp 22/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 25/24-31
Taika-79: kp 26/30
Pikku-jussi: kp 26/28-34
Äitsy80: kp 28/26-29
Viena: kp 29
Hipsu: kp 30/28(?)
Tötterö: kp 33/28-70
inessa kp 36/31
Iita82: kp 39/37-63
Hobitti2003: kp 40/27
Lellu1: kp 44/?
H82: kp 49/35
Poikien äiti: kp 58/24-26
Vähän väsynyt: kp 88
Ruukengu: kp 95/


Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Mamitre: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku


 
Huomenia!
Vastailen nyt vielä juku jukulle minäkin, eli mulla on kans ollu nyt kahdet todella niukat ja lyhyet menkat pillereiden jälkeen, joten lienee tosiaan ihan tavallista.

H82: minäkin odottelen ihan jännittyneenä sun uutisia lekurista, tulehan heti sit kertomaan :D

Kokeilin eilen yhtä ovistestiä, mutta vielä ei tullut edes haaleaa viivaa. Ajattelin, että jos kierto jää taas lyhyeksi, niin olis jotain jo voinut näkyä. No, testailen tos viikonloppuna uudestaan vasta.

Meilläkin mies muisti ruusukimpulla ja Arnoldsin donitseilla naistenpäivän, ihana mies :heart: Edessä on myös pitkästä aikaa yhteinen viikonloppu, meillä on menny työt ja reissut ihan ristiin viime aikoina. Romanttista viikonloppua odotellessa siis...
 
Huomenta

H82: Jännityksellä odotellaan sinun testitulosta :)

HILIPATI: Toivotaan, että hoidot eivät vaikuta teidän vauvahankkeeseen :hug:

TÖTTERÖ: En oikein tiedä tuosta tikuttamisesta :whistle: . On minulla kyllä paketti tikkuja kaapissa, mutta toisaalta jos koettas taas bongailla oireiden avulla oviksen ajankohtaa :snotty: .

sunshine: Tuo kaikki varmasti johtuu hormooneista. Anna tuollaisille ajatuksille kyytiä ja nauttikaa miehesi kanssa yhteisistä hetkistä. Huomaat varmasti kuinka paljon häntä rakastat ja kuinka ihana mies sinulla on isäksi :hug: . Nämä on näitä elämän ja suhteen ala-ja ylämäkiä, jotka kuuluvat jokaisen arkeen :heart:

Vielä tuohon ovikseen ja tikuttamiseen, kun tässä jännäilen, kuinka tämän kierron kanssa käy :whistle: . viime kiertohan venyi 44 päivään, vaikka siihen saakka oli ollut tosi tasainen kierto :eek:. Eli jos tässä alkais tikuttaa niin voipi olla että saan todellakin varata paketillisen niitä tikkuja :)... Ja jos oviksen ajankohta tässä kovasti siirtyy lähemmäksi ens viikonloppua, niin voipi olla, että saamme unohtaa jouluvauvan, kun olemme silloin matkoilla meidän kotipaikkakunnolla ja ei taida siellä kauheasti vanhempien kuullen peittoja heilutella :LOL: Mutta odotellaan ja heilutellaan niitä peittoja täällä kotona, eihän sitä koskaan tiedä vaikka tärppäiskin :p

Mukavaa perjantai päivää kaikille :)
 
Huomenta kaikille! Ihanaa - perjantai... Vielä kun työpäivän saisi päätökseen ja pääsisi kullan :heart: kanssa viettämään viikonloppua B) .
Tädin tulon aiheuttama harmitus on nyttemmin laantunut ja tilalla on uusi into saada plussa tikkuun tämän kierron päätteeksi =) .
Ihana aviomieskin toi eilen suklaata ja kukkia :heart: :heart: :heart: joten eihän siinä sitten enää jaksanut harmitella.
 
h82
Huomenta!

päästän teidät kaikki ihanat ihmiset jännityksestä... testasin siis tänään aconilla ja haalea haamuplussa tuli. viiva näkyy sen verran että sen erottaa kyllä. nyt vasta ihan sekasin oonkin, en voi uskoa todeksi.

tietääkö kukaan onko noissa aconin testeissä viivanpaikkaa? tai voiko ne antaa vääriä positiivisia tuloksia? en voi käsittää, kädet tärisee... :eek:
 
h82
KIITOS kaikille! :heart: on tää ihan uskomatonta, en ois ikinä arvannut, että ekasta yrityskerrasta onnistaa! :) on kyllä varmaan pakko tehä testi vielä uudestaan...

soitin pari tuntia sitten ukolle töihin ja nyt ei raukka pysty keskittymään työntekoon vaan soittelee vähän väliä miettien, koska vauva syntyy jne... eli meillä menee niin päin että minä rauhottelen miestä, joka haluais kuuluttaa asiasta kaikille saman tien! jännä juttu, koska mä olin meistä kahdesta se, joka vauvaa enemmän halusi kun siitä alettiin puhumaan! :D hyvä, että ukkokin on innoissaan! anteeksi omanapaisuuteni, tää on vaan niin uskomatonta! :ashamed:

Hilipati: älkää vaan antako periksi yrittämisen kanssa! voihan se olla että miehesi ei ole saanut just sitä sytostaattia joka voi aiheuttaa lapsettomuutta ja onneksi teillä on kuitenkin kavereita säilössä varmuuden vuoksi! :hug: :heart:
 
Piristävää Perjantaita!!
Ekaksi halit kaikille tippuneille!!
H82 onnea plussan johdosta!! Tovotaan että pikkuinen pysyisi mukana loppuun astiti!!

Tänne ei kummempaa.. Sain eilen yllätys vieraita kun isäni soitti että me ollaan tulossa oottako kotona..Mun vanhemmat asuu 3oo kilsan päässä meidän kodista..Mukavaa oli et pääsivätkäymään.. Ja lapset tykkäsi kun saivat leikkikaverin ( mun veljen poika oli heillämukana, on melkein saman ikäinen meidän nuorimaisen kanssa) Mut kyllähän kolme lasta sotkee mahdottomasti..Ihan kauhullaaootan jos tästä joskus raskaudun niin milastahan se sitten on..Tietysti lapset kasvaa ja oppii siivoamaan jälkensä.. Ainakin tovottavasti :D

Viikonloppuna taas lähenee..Mukavaa..Tovotaan että tuo ilma ois aurinkoisempi. Täällä ainakin sataa vuoroin vettä ja räntää..lapset ihan
märkiä kun kävivät pihalla..
Piti viel äitys80:lle laittaa tsemppiä..
Sulla alkaa päivätlähenee loppuaan!!

Mukavaa viikonloppua kaikille!!
Ja plusssa tuulia
-Taika-
 
Tötterö
Aivan ensimmäisenä onnea H82!! :flower:
Tänne ei mitään uutta, rintoja vihloi eilen edelleenkin, kipeät ne ei oo joten tulis mieleen menkkoja edeltävä oire. Noh, en vielä ala testaamaan. Ja epäuskoinen olo on vieläkin raskautumisen suhteen.. toivo silti elää loppuun asti.
No ni, kuopus ei halunnutkaan nukahtaa..
:wave:
 
H82 Onnea! :heart: Ihania uutisa! Toivotaan, että plussa siitä vahvistuu! Hirmuisesti tarrasukkia matkaan pikkuiselle! :D

ON Nyt mieli parempi kuin eilen. Saatiin hieman puhuttua kaiken maailman juttuja ja mielikin parani kovasti. Jos meille ei jouluvauvaa tule, on meillä aina seuraava kierto aikaa yrittää! En halua lannistua! =)

Oikein mukavaa viikonloppua kaikille! :wave:

muoks. Veeruska Kiitos! :hug: :heart: Olet ihana! :) <br><br>
 
Onnea H82 plussasta!!!! :heart: !!!!

Täällä pohdin edelleen näitä ruumiini tuntemuksia...
Huomasin sen vatsatuntemuksen lisäks eilen että nänninpäät kipeinä,harvinaista meikälle...muistan vain kerran aikasemmin huomanneeni saman,ja se oli se kierto missä viimeks tärppäs,kun mulla oli erikois vahvat ovistuntemukset. Eli oisko se ovulaatio sitten todellakin..jos oli,niin ollaan satuttu pupuilemaan juuri oikeaan aikaan :p ja vaikka ei tärppäiskään,nioin ainakin se tietäis parinviikon sisään menkkoja ja sit vois taas laskea kiertopäiviä ja ajotella yritystä :) Kun nyt malttais sen pari viikkoa katella...

plussatuulia :wave:
 
H82 Paljon onnea, iloisia uutisia ! :flower: :flower: :flower:

Repalle, Toivotaan että olis ja tärppäis. Siellä jänniä aikoja.

Hilipati, Onnistuskohan zse kysyä sieltä missä miestäsi on hoidettu, miten on vaikuttanut tai saada tutkittavaksi? Jos kovasti häiritsee niin saisitte mielen rauhan.
Ja sitten siitä Reikistä. Mulle se tuli tutuksi yhdellä leirillä. Ja kiinnostuin kovasti, sen jälkeen oli taukoja kaveri alkoi sitten ininostamaan, ja antamaan lisää vinkkejä. Siitä se sitten lähti, olo pysyi parempana -> innosti lisää. Sitte tuli romahdus ja nyt taas aloitellaan kun ei oo niin huonossa jamassa. Ja perustieto löytyy tästä linkistä ainakin http://www.hyvinvointijoonatan.fi/reiki.html Mitä se on. Ja kirjallisuutta kannattaa tutkia.

Mitäs muuta, täällä on jänskää nyt pitäs olla suurin piirtein ovis jos on siis loppu viikko alku viikko, ja en saanut aamulla ukkoa hereille ja mukaan hommiin niin toivossa on hyvä elää et huominen riittäis ja siitä sitten ilman muta yrittää pidempäänkin. Jännää. No aika näyttää ;)

Tsemiä kaikille ja onnea yrityksiin
:hug:
 

Yhteistyössä