25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

iita nopeasti
H82 Valtavasti ONNEA!!!! :heart: :heart: Liimaa mukaan!!

on: täti sitten tänään ilmaantui.. :( eli huomenna kp 1 (nyt vielä tuhrua)
Nyt täytyy käydään ukon kanssa katsomaan leffaa ja pussi karkkia vieressä, että eiköhän se tästä. Tämän yk 6. aion kyllä pitää hiljaiseloa, en etsi ovista enkä tärppipäiviä, en mittaa lämpöjä enkä puristele rintoja. (Katsotaan onnistuuko ;) )

äitsy80 Milloin aioitkaan testailla? muista tulla heti kertomaan. db
 
Vähän Väsynyt
Tulihan ne tätit kun tarpeeksi kauan odottaa,kolmatta päivää pohjanmaa tulvii :( olin yhden yön sairaalassa tiputuksessa kun hb laski 90 ja olin todella huonovointinen ja mieskin säikähti kun pyörryin vessaan ja taas tuli ambulanssi meille.Jos tästä selviän ni olen onnellinen,mitään syytää ei löytynyt näin pitkään taukoon eikä vuodossakaan poikkeavaa ole paitsi erittäin runsasta.Joten jos positiivista haluaa etsiä tästä tilanteesta niin mulla on sarjoissa jotain toimintaa =)
 
Kiitos Taika tsempityksestä =)

Iitalle tätipahoittelut :hug: Mutta josko nyt olisi onni matkassa tässä alkavassa kierrossa =) Testailla ajattelin sunnuntaina mut sekin saattaa olla vielä liian aikaista mut ehdinpä sitten edes yhden testin tuhota ennen tätiä :LOL: :kieh:

Vähän Väsyneelle :hug: Rankkoja koettelemuksia sulla, jaksamista niihin. Mutta hyvä kun se täti vihdoin tuli niin saatte asioita eteenpäin :hug:
 
Unico: Itse asiassa lähete tutkimukseen olisi jo valmiinakin. Äsken tossa automatkalla juteltiin, että yritetään kaikessa rauhassa ja jos ei ala kuulua niin sitten tutkimus. Emme stressaa enää asialla. =) Päätettiin jopa aloitella jo toukokuussa, kun aluksi sovittiin heinäkuu! :D :heart:
 
Sitä saa mitä tilaa
H82 Paljon onnea ja jarrusukkia matkalle mukaan :flower: :heart: :flower:

Itellä ei mitään uutta,tosin on tänään rauhallinen aamu,ku ukko lähti töihi ja vei neidin mennessään mummolle hoitoon,ni kyl on outoo olla yksin kotoon,koskahan tääl on viimex ollu näin hiljast?????
Menkoist ei juu oo tietookaa,ja nyt kp26,mut onhan täs viel pisimpää kiertoo aikaaki muutama päivä,ku nää kierrotki on alkanu heittelehtii,ollako sitte hyvä vai huono asia?

:hug: Kaikille tippuneille ja tsemppiä uuteen kiertoon.
 
LAUANTAI 10.3.2007


Iita82: kp 1/37-63
Inessa kp 3/31
Schätzchen: kp 3/28
Vähän väsynyt: kp 4
Juku juku: kp 7/31
Piipi79: kp 10/24-29
Mila-80: kp 12
Ciba: kp 12/42
Nanna81: kp 12/32-37
Veeruska-81: kp 12/28
Robotti Ruttunen: kp 14/24-29
Unico: kp 15/31
Papunen: kp 16/24
Minski25: kp 17/24-29
Tresum: kp 18/28-38
Sunshine: kp 20/38
Kälättäjä: kp 20
Peppi1981: kp 21/28-30
SnowTiger : kp 23/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 26/24-31
Taika-79: kp 27/30
Pikku-jussi: kp 27/28-34
Äitsy80: kp 29/26-29
Viena: kp 30
Hipsu: kp 31/28(?)
Tötterö: kp 34/28-70
Hobitti2003: kp 41/27
Lellu1: kp 45/?


Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82



<br><br>
 
Huomenta =)

Iitalle laitoin nyt sen koopee 1 mut jos täti on pyörtänyt niin ilmoita =)

Tein sen verran listasiivousta, kun jo aikaa sitten huhuilin Ruukengua ja Poikien äitiä eikä heistä ole kuulunut mitään, siispä poistin heidät listalta ja pääseehän sinne aina takaisin =)

Hilipati, sulla on hyvä asenne kun et etukäteen stressaa liikoja. Ja mukavaa et päätittekin aloittaa yrityksen jo aikaisemmin, tsemppiä siis siihen =)

Onpas taas harmaa päivä tulossa ja täytyy vaan toivoa ettei kovin a satamaan kun tiedossa olisi ulkoilua ja makkaranpaistoa =)

Hitsi kun alkaa jännittämään et miten tän kierron kanssa käydään. Vaikka jotenkin sitä varautuu tädin tuloon alkuviikosta mutta jos kuitenkin olisi taptahtunut jotain muuta ;)
 
Tevehdy keikille! :wave:

Ensinnäkin PALJON ONNEA H82!! Taitaa olla sellaiset fiilikset mitkä muistaa vielä kiikustuolissakin ;) Kyllä sitä itekkin miettii miten sitä sitten reagoi tuossa tilanteessa, onko sitä muuta elämää vähään aikaan ollenkaan..!?

Piipi79: Mulla kanssa tullut kahet menkat pillereiden jälkeen ja ollut tosi niukat ja kierto lyhentynyt muutamalla päivällä. Saa nähä miten jatkossa, ellei sitten tietysti päätä olla tulematta.. :D No, viime viikonloppuna oli vain kaksi yrityskertaa, joten odotukset eivät ole korkealla. Ensi kierrossa päätimme pitääkkin taukoa, joulussa ja uudessavuodessa juhlaa jo ihan tarpeeksi...

Unico: toi reiki vaikutti todella mielenkiintoiselta, toimiiko todella? E taida olla vaan meidän läheisyydessä mahdollista kokeilla, olisin varmaan kuullut siitä aikaisemmin...

Hmmm, vielä reilu viikko odottelua, aikas jännää. Tosiaan jos ei tärppi käy, niin tuskin kuitenkaan voi kovasti harmitella tai olla mistään ainakaan huolissaan tässä vaiheessa. Kuitenkin pieni epäilys/pelko kalvaa millainen vanhempi sitä sitten on, liian mukavasti on saanut tähän asti elellä! :whistle:

Viikonloppuja kaikille!!
 
Moi!

Mie taas muokkasin sitä ekan sivun listaa.. jos ette pidä siitä, niin ilmoittakaa.. mulla on tallella se aikaisempi lista, joten voin laittaa sen helposti takaisin.. tein noi uudet jaottelut sen kp-listan mukaan ja sen mitä tiedän kenestäkin kirjoitusten perusteella.. :) <br><br>
 
h82
kiitos papunen ja sitä saa mitä tilaa! :)

äitsy80: pidän täällä peukkuja pystyssä että sieltä plussa tulee! :heart:

peppi1981: oli hyvä toi päivitetty lista, kelpaa ainakin mulle! :D

omaa napaa: oli pakko tehä tänään testi uudestaan, koska on niin epätodellinen olo. haalee viiva tuli vielä, mut oli selvästi paksumpi kun eilinen. eli kai se vaan on uskottava todeks. ukko oli ihana eilen, toi mulle töistä tulleessaan kimpun ruusuja ja on ihan täpinöissään! :D

eilen illalla jomotti alaselkää siihen malliin et olin varma et menkat alkaa, mut eipä niitä oo näkyny. onko normaalia että vatsassa kipristelee ja välillä viiltelee? sitä vaan toivoo niin kovasti että vauva pysyis matkassa mukana ja syntyis terveenä...

koskas täällä taas testaillaan? nyt pitäis saada lisää plussia kehiin!:D
 
Papunen: Ainakin minulla on toiminut, pitänyt toiminta kunnossa :) ja saanut voimaa. Kaverilla konkreettisemmin.

Täällä ihmetellään mikä on ajoittain oikealla puolella tuntuu kipua vatsalla, mutta ei ole koko aikaa. mielen kiintoista ;) umppari vai ovis :d vai jotan muuta :)alkukuu näyttää (jos ei pahene)
 
Moikka!
Ja ahkerat siivoilijamme Peppi1981 ja äitsy80: hyvältä näyttää siivotut listat! Äitsyltä odottelen myös testausuutisia...:)

Ovistestiin tuli tänään tosi haalea viiva, torstaina ei näkynyt vielä yhtään mitään, joten kai tässä ovista kohti ollaan menossa. Illalla ajateltiin miehen kanssa avata pullo viiniä ruuan kanssa, eiköhän sitä ainakin yhden lasin uskalla juoda. Miten muuten muut olette pitäneet linjaa ton alkoholin suhteen?? Mä en oo nyt yritysaikana juonut yhtä lasia enempää viikossa paitsi kun menkat oli just alkanut, niin taisin juoda kaks lasia yks viikonloppu. Ei mua mikään kännäily kiinnostakaan, mutta ruuan kanssa näin viikonloppuna viinilasi maistuu.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 16:06 Piipi79 kirjoitti:
Miten muuten muut olette pitäneet linjaa ton alkoholin suhteen?? Mä en oo nyt yritysaikana juonut yhtä lasia enempää viikossa paitsi kun menkat oli just alkanut, niin taisin juoda kaks lasia yks viikonloppu. Ei mua mikään kännäily kiinnostakaan, mutta ruuan kanssa näin viikonloppuna viinilasi maistuu.
Mä olen luottanut punaviinin terveysvaikutuksiin ja punaviinin ystävänä saattanut muutaman viinilasin viikonloppuiltaisin ottaa. Eilenkin otin pari lasillista. Kännäys ei tosiaan voisi muakaan tällä hetkellä vähempää kiinnostaa :eek: . Monet ystävänikin ovat nyt raskaana ollessaan ottaneet lasillisen ruoan kanssa, niin tuskin se yritystä ainakaan vaarantaa =) . <br><br>
 
Peppi1981 tosi hienon listan oot väsänny, kiitos siitä! =) Ja kiitokset myös äitsy80:lle kun jaksaa päivitellä listoja. :hug:

Oltiin eilen miehen veljen lapsia, vuoden vanhaa tyttöä ja 4-vuotiasta poikaa, katsomassa ja eipä tuo käynti ainakaan kuumetta laskenut! Ihania lapsia. :heart: Jos sitten itselläkin ens vuonna.. ;)
 
Ihanaa kun täällä on aina muitakin rupattelemassa =)

Tein niinkuin Mamitre pyysi ja poistin hänet listasta ja tervetuloa takaisin =)

Peppi, kiitos kun jaksat meitä tuonne etusivulle päivitellä. Hienon listan olet tehnyt ja kelpaa ainakin mulle varsin mainiosti :D Annuli78 saat poistaa sieltä kun hän ilmoitti joku aika sitten et vauvahaaveet siirtyy kun elämäntilanne oli muuttunut. Toivottavasti hän saa asiat järjestykseen ja palaa joskus myös takaisin =)

Piipi pohti alkoholin käyttöä. Mä olin itseasiassa viime perjantaina viihteellä, en toki persiit olalla mut useemman kun yhden annoksen kyl otin illan aikana. Mä tosin tiesin et oviskin oli vasta tuloillaan. Eilen join lasin punkkua, olen myös viinin ystävä. Ja olen ajatellut et näin kun yritellään niin voin ottaa saunaolusen tai sen lasin vinkkua mut raskausaikana teen samoin kuin aiemminkin eli täysraittius odottaa toivon mukaan pian ;) Niin

H82, ihanaa kun sait jo paksumman viivan testiin, onnea siitä :heart: Kyllä raskausaikana on normaalia et alavatsalla on juuri nipistelyä ja viiltelyäkin jotka yleensä ovat vain kohdun kasvusta johtuvia kipuja eli nauti huoletta raskaudestasi :D

Ihana päivä oli perheen kesken ja sai mukavasti ulkoillakkin. Loppua kohti sääkin muuttui varsin keväiseksi. Eikä tätikään tullut pilaamaan hienoa päivää ;) Olen pohtinut et testaanko huomenna vaiko en...Tiedän että voi olla liian aikaista vaikka olisikin tärpännyt mut maton mieleni haluaisi kokeilla :ashamed:

No mutta nyt lähden syömään :p
 
Peppi: Huomasin tuota etusivua lukiessani näköjään unohtanut kertoa enemmän tässä sitten jotain. Elikkäs 27 wee, esikoista yritellään , tammi- helmikuusta 07 aloitettu ;) elikkäs nyt menossa yk 2.

Ihanaa kun ulkona on niin keväisen oloista. Ruukaattekos te muut muute kasvatella yrttejä tms. kesällä parvekkeella tai pihalla? Tuoll aolis taas siemeniä kylvettänä että sais partsille jotain heti kun on lämmintä. Saa taas muutakin ajateltavaa kun kropan pelleilyjen kuulostelemisen :)
 
h82 Onnea vielä uudestaan, varmasti ihana tunne ja kun mieskin vielä innoissaan mukana! Minä kun odotin esikkoa nii kuljin monta päivää side housuissa, kun jatkuvasti tuntui, että vuoto alkaa millä hetkellä tahansa. Lisäksi minua vihloi viikolle 12 (jollei pidempäänkin) alamahalle, mutta kaikki oli kuitenkin hyvin.

on: en ymmärrä tätä vuotoani; eilen ja tänään tullut vain vähän pyyhkiessä ei siis siteeseen yhtään. Yleensä alan lorista heti ilman mitään tiputteluja (kaunista tekstiä :D ) En siis tiedä, että milloin on/oli kp 1, mutta annetaan nyt vielä olla tuo kp ja jos huomenna tulee kunnolla niin vaihdan sitten. Eikös se yleensä lasketa siitä päivästä kun vuoto on runsasta vai miten se nyt oli? eikä muuten ole yhtään kipujakaan..
:/ Mietin tässä, että pitäisikö varata gynelle aikaa, jos vaikka keltarauhasarvoissa jotain häikkää tai vaikka myooma kohdussa kun kipujakin on. Raskaana en kuitenkaan siis ole. :/
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 17:51 Unico kirjoitti:
Ihanaa kun ulkona on niin keväisen oloista. Ruukaattekos te muut muute kasvatella yrttejä tms. kesällä parvekkeella tai pihalla? Tuoll aolis taas siemeniä kylvettänä että sais partsille jotain heti kun on lämmintä. Saa taas muutakin ajateltavaa kun kropan pelleilyjen kuulostelemisen :)
Tänä vuonna on ehdottomasti saatava pihakukkasten siemenet ajoissa maahan, kun aikaisempina keväinä ne on vaan jostain syystä jääny... Jotain yrttejä (basilikaa yms.) ajattelin laittaa parvekkeelle tulemaan. Ihanaa kyllä, kun kevät tekee tuloaan =) . Odotan jo innolla kesäiltoja kun voi grillailla takapihalla ja makoilla keinussa B) .

Muuten - kun oli siitä viinin juomisesta puhetta, niin tuli mieleeni, että onko teille muille käynyt niin, ettei alkoholi oikein enää maistu? Mulla lakkasi maistumasta jo ennenkuin varsinaisesti aloitettiin tämä vauvaprojekti. Ehkä se oli ihan alitajuntaista, kun olemme toki jo ennen projektin käynnistämistä vauvoista haaveilleet...Oli vaan aika outoa huomata, ettei edes silloin tee mieli juoda, kun on kavereita kylässä ja muut juo. Muutama lasi viiniä menee kyllä helposti :kieh: , mutta siiderikään ei maistu entiseen tapaan :eek: .
 
Tosta juomisesta...
Mä oon koko päivän puhunut et tänään vois tissutella :D nooh viel'äkään en ole saanut alko pitoista haettua eteeni ;) Mielikuvana on ihan kiva mut toteutettua ei saa... Tiiä sit miksi :saint:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.03.2007 klo 22:16 Unico kirjoitti:
Tosta juomisesta...
Mä oon koko päivän puhunut et tänään vois tissutella :D nooh viel'äkään en ole saanut alko pitoista haettua eteeni ;) Mielikuvana on ihan kiva mut toteutettua ei saa... Tiiä sit miksi :saint:
Ainakin henkisesti ollaan siis valmiita raskauteen ja äitiyteen :saint: :saint: :saint: ...
 
SUNNUNTAI 11.3.2007


Iita82: kp 1/37-63
Inessa kp 4/31
Schätzchen: kp 4/28
Vähän väsynyt: kp 5
Juku juku: kp 8/31
Piipi79: kp 11/24-29
Mila-80: kp 13
Ciba: kp 13/42
Nanna81: kp 13/32-37
Veeruska-81: kp 13/28
Robotti Ruttunen: kp 15/24-29
Unico: kp 16/31
Papunen: kp 17/24
Minski25: kp 18/24-29
Tresum: kp 19/28-38
Sunshine: kp 21/38
Kälättäjä: kp 21
Peppi1981: kp 22/28-30
SnowTiger : kp 24/35-55
Sitä saa mitä tilaa: kp 27/24-31
Taika-79: kp 28/30
Pikku-jussi: kp 28/28-34
Äitsy80: kp 30/26-29
Viena: kp 31
Hipsu: kp 32/28(?)
Tötterö: kp 35/28-70
Hobitti2003: kp 42/27
Lellu1: kp 46/?


Sini: kp
Katherine: kp
Hilipati: kp
Toivoa: kp
Katsu: kp
Maria-79: kp
Toinen toiveissa: kp
Miiruska: kp
Liina81: kp
Maalitaulu: kp
Lakta: kp
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Juulia81: kp
Mirmu81: kp
Satunen: kp
Neppis: kp
Mango79: kp
Kuumeilija-79: kp
Mammutti-Mamma: kp
Rakastava äiti: kp
Saaren mussu: kp
Tallulah: kp
Repa: kp

PLUSSANNEET:

Jempu
Äisky81
Kukka80
Katti
Joe80
Hedelmä
Ankka-80
Henkka81
Iines-ankka
Helmen tyttö
Onkkuponkku
H82



<br><br>
 
Huomenta vaan =)

Vielä tohon alkoon palajan, eli ei munkaa tee tosiaankaan mieli juoda pullokaupalla siideriä tai olutta. Ei siis mitään mielitekoja ottaa paljoa, nuorempana ja lapsettomana oli asia eri, silloin tuli kyllä mentyä riittämiin =) Mutta lasillinen hyvää viintä tai saunaolut on sellasia nautintoja nykyään ja se riittää varsin mainiosti.

Ja omaa napaa, eli lämmöt edelleen korkeella ja aamuisin pissattaa niin vietävästi. Testinkin tuhlasin niinkuin uhosin ja negahan se oli. Yleensä on tullut negasta vähän masis olo mut nyt tiedän et oviksesta on niin vähän aikaa et peli ei ole menetetty. Jännitys siis jatkukoon ;) Huomenna tai tiistaina odottelen tätiä tulevaksi ja sit jos ei keskiviikkoon mennessä ole tullut niin harkitsen testausta uudestaan :whistle:
 
onkkuponkku harmaana
plussasin siis virallisesti labran kokeessa torstaina.oli tosi hieno vastaan otto molempien vanhemmilta.eli hirveetä noitumista ja abortti pitäisi tehdä :eek: aika järkyttävää.meillä onn isännän kanssa ollut hirveä syksy ja ero oli lähellä mutta asiat saatu sovittua niin he olettavat että sama jatkuu.kukaan ei ole kysynyt että miten teillä nyt menee.no periksi ei anneta ja samaan hiileen isännän kanssa puhalletaan :D
 

Yhteistyössä