25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

Pitäs kyllä tehä jotain,ettei koko aikaa tarkkailis niin "uusin silmin" itteään ja vuotoja ja rintoja jne :LOL: Mä olen ainakin aivan luulosairas,enimmäkseen kyttään mahdollisia lapsettomuus oireita tai pikemminkin lapsettomuuteen johtavia tai siitä kieliviä ... hetken osasin olla tyytyväinen tämänhetkiseen tilanteeseen ja sit taas aloin miettiin :\|
Nyt kyllä lopetan tollasten asioiden arpomisen ja luotan kympillä raskautumiseen seuraavien kuukausien kuluessa ja jos ens uutenavuotena vielä jahkaan täällä,niin sitten vasta annan luvan pohtia näitä lapsettomuus "oireita".... =) ei muuta kuin täyttä höyryä etieppäinn... ja nyt lasi viintä (punaista) lurps :p
 
Moi!

Lomareissu tehty ja alan tässä pikku hiljaa totuttelemaan taas arkirutiineihin.. nyt sitä sitten on oltu kolme päivää 25v.. eipä kyl tunnu missään.. :p

täytin taas ton ekan sivun listaa uusilla tulokkaiden tiedoilla.. eli taas saa kertoa kommentteja, jos haluaa jotain lisättävän tietoihinsa.. :)

sopivasti tulinkin reissusta ku ovulaatiopäivät lähestyy ja tässä onkin sitten seuraava viikko yritys taas päällä.. pidin tossa edellisellä viikolla pari viikkoista vauvaa sylissä ja voi että se tuntui pieneltä ja särkyvältä.. mutta oli niin hellyttävä, että nyt toivoo sydämensä pohjasta, että meilläkin olisi sellainen jokin päivä.. eli ei muuta kuin seuraava vuosi pitää peukkuja pystyssä, että tärppäisi..
 
Tänne ei sen kummemppaa..
Lapset oli viime yön miehen vanhemmilla yötä.. Tuovat sitten tänään jossain vaiheessa kotia..
Ihmeen hiljasta kun ei ole lapset kotona ;)
Tänä iltana ois tarkotus valvoa ja katsoa ilotulitteita.. meill ei oo itellä yhtään mut eiköhän naapureilla sen verta oo et näkee vähän..

Hyvää uutta vuotta kaikille!!


-Taika-
 
Täällä sitä aamusumppia hörpitään... Tarkotus olis lähteä kavereiden tupaantuliais/uudenvuoden pippaloihin,nyt kun voi turvallisesti ottaa kuppiakin,kun täti kylässä :LOL: pysyn kyllä raketeista kaukana...ei ole minua varten,sädetikkuja jos jostain sais B)
Mutta onnea pepille synttäreiden johdosta :flower:
JA KAIKILLE HYVÄÄ UUTTAVUOTTA 2007, olkoon tämä meille SE vuosi :wave:
 
Oikein hyvää ja onnellista uutta vuotta minunkin puolestani! Joululoma tuli reissailtua ympäriinsä, sukulaisissa. En siis ole päässyt koneelle. Huomasin, etten ole mukana kuin tuolla etusivun listalla, mutta kaipa minä joukkoon mahdun kuitenkin.. Voisin toki itsekin päivittää itseni mukaan. Mutta siis, täällä olen taas ja uutisiakin on.. Testiin ilmestyi välipäivinä plussa!! Haalea, mutta selvä viiva. Toistin testin eilen, ja viiva näytti jo hieman tummemmalta. Viime päivät olen leijaillut pää pilvissä ja ajatukset nippailevassa alavatsassa.. Onpa upea fiilis! :D Vähän kuitenkin vielä pelottaa; miksi viiva on yhä haalea, kunpa vain ei menisi kesken jne. En oikein uskalla vielä täysillä iloita.
 
Hyvää ja onnellista uutta vuotta kaikille!!!

Uusi vuosi on meillä todellakin muutoksien aikaa... Sen lisäksi, että painin vauvakuumeen kourissa, sain päähäni hakea uutta työpaikkaa. Oon nimittäin ollut jo pitkään tosi turhautunut nykyiseen paikkaani. Se, että saanko tän työpaikan, selviää tammikuun aikana.. joten pitäkäähän peukkuja!!! Ja jos tuuri käy työpaikan suhteen, niin todennäköisesti meillä on myös muutto edessä. Eli aikamoista myllerryksen aikaa meillä! =)
 
Tässä päivitetty lista..

MAANANTAI 1.1.2007

nanna81: kp 13/32-39
SnowTiger : kp 10/28-34.
Repa: kp 4/29-31
Minski: kp
Peppi1981: kp 13/25-28
elmeri: kp 12/25-30
Maalitaulu: kp
katti: kp 13/28
Ciba: kp
Lakta: kp
Veeruska-81: kp 15/28
Taika-79: kp 22/30
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Piipi: kp
hobitti2003: kp
Juulia81: kp
henkka81: kp

PLUSSANNEET:

Jempu


Koitin laskea sen torstai-listan mukaan noi uudet päivät.. jos meni väärin, niin korjatkaa.. <br><br>
 
Jaahasta...aiemmin iloitsin,että oon saanu normit menkat takasin kun ei niin niukat enää,mut nyt ne sit loppu kuin seinään :/ ...eli kesti vain kolme päivää,kun yleensä 6.... ellei nyt sitte tule takasin vielä. Onkos kellään tietoo että mistä tämmönen vois johtuu? :\|
 
ankka-80
Hei vaan! Minäkin voisin varovaisesti ilmottautua tänne. Kuukauden verran olen vauvakuumetta potenut ja nyt mietin kovasti, uskaltautuisiko jo yrittämään. Toisesta siis haaveillaan. Esikoinen, 1v7kk, tärppäsi heti ekalla yrityksellä, joten sen vuoksi pitää olla varma päätöksestä ennen kuin jättää ehkäisyä pois :)
 
Tässä päivitetty lista..

TIISTAI 2.1.2007

nanna81: kp 14/32-39
SnowTiger : kp 11/28-34.
Repa: kp 5/29-31
Minski: kp
Peppi1981: kp 14/25-28
elmeri: kp 13/25-30
Maalitaulu: kp
katti: kp 14/28
Ciba: kp
Lakta: kp
Veeruska-81: kp 16/28
Taika-79: kp 23/30
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Piipi: kp
hobitti2003: kp
Juulia81: kp
henkka81: kp
Ruukengu: kp 30/

PLUSSANNEET:

Jempu
<br><br>
 
Jee, kivaa olla listalla. Kiertopäiviä on vaan turha laskeskella kun ei ole lapsella lupaa tulla ja kumit on ovulaatioaikaan käytössä. Salaa taidetaan kumpainenkin toivoa lasta kun noin holtittomasti ehkäistään. Tai sit vaan tykätään olla ihan naturell... :D

Miehen kanssa jutellessa alkoi tuntua, että ehkä mun ei ihan 1,5 vuotta tartte odotella. Saattaisi suostua aiemminkin. Mutta kesään pitänee nyt ainakin vartoa.

Taas yhdet ystävämme ilmoittivat tulevasta perheenlisäyksestä. Mies oli siitä kyllä aika innoissaan :heart: ehdottelin, että josko saatais sille luokkakaveri. Rupes kiireesti selittämään, että kyllähän sitä lapset tykkää leikkiä keskenään vaikka olis parikin vuotta ikäeroa.... plääh.

No mutta ihanaa, että edes tulevaisuuteemme lasta haaveilee. Kyllä se meidänkin aika vielä koittaa.
 
Kiitoksia onnitteluista! :)
Repa: Kolmannessa yrityskierrossa tärppäsi. Söin pillereitä kymmenisen vuotta, ja ensimmäinen kierto pysyi ihan säännöllisenä, ilmeisesti yhä pillereiden vaikutuksen takia. Toinen kierto venyi lähes viikolla, ja koska ennätin tehdä siinä ajassa kaksi negatiivista testiä, niin pelkäsin jo, että nyt on elimistö ihan sekaisin, mutta sitten kuukautiset onnekseni alkoivat. Nuo toiset kuukautiset tosin olivat omituisen lyhyet, niinkuin sinäkin kirjoitit, vain muutaman päivän mittaiset. Mutta älä siis huoli, vaikkei vuotosi kestäisikään yhtä kauan kuin "normaalisti". Päinavastoin, nythän elimistösi palailee normaaliin rytmiin. Ei ainakaan minulla mitään lyhyt kesto haitannut, päinvastoin.. kolmannet kuukautiset jäivätkin sitten tulematta. ;)
Ja onnea työnhakuun Heksamiina! Tsemppiä. Kyllä hyville tyypeille aina töitä löytyy.. =)
 
:wave: Täällä olisi muutaman päivän päästä 26 vuotta täyttävä esikoisen kuumeilija. Yritystä takana 2v 5kk :'( Inssiä on kerran yritetty, tuloksetta. Uutta inssiä pitäisi lähteä kokeilemaan mutta ajankohtaa en vielä osaa sanoa. Olen ollut nyt kaksi kuukautta ilman hoitoja, pitänyt pientä taukoa kaikesta ja hyvää on tehnyt. Nyt taas päätin tulla tänne kirjoittelemaan. Haluaisin tähän pinoon mukaan jos huolitte =)
Nyt on menossa kp 30. Pientä tuhrua jo tuli tänään että parin päivän sisällä menkat taas alkaa. Eipä ole mikään yllätys.
 
Tänks jempu! Lohduttavaa kuulla,että normaalia on... Täytyy sitten vaan nauttia,ettei vuoda kuin seula :D Kohtahan tässä päästään taas itse asiaan,eli lasten tekoon =) Ei onneks vielä ainenkaan tunnu "tekemiseltä",oikein mukavata puuhaa :p Tervetuloa vaan uudet mukaan,aina mahtuu =)
 
Kiitokset onnen toivotuksista Repa ja Jempu! Nyt ei auta muuta kuin odotella mitä tammikuu tuo työrintamalla tullessaan..

Mä taidan olla ainoa(?) tässä ketjussa, jolla on kuukautiset täysin tipotiessään. Jätin pillerit pois viime vuoden helmikuussa (eli melkein vuosi sitten!!) eikä sen jälkeen ole tullut yksiäkään luomumenkkoja. Söin 3 kuukauden hormonisatsin, jonka avulla jonkinmoiset menkat tulivat, mutta sen jälkeen ei taaskaan ole kuulunut mitään.. Taidan olla ainoa täällä, joka oikein toivoo tädin tulevan kylään... Eipä auta muu kuin mennä uudestaan gynelle ja vaatia kunnon tutkimuksia. Onko kellään samanlaisesta tilanteesta kokemuksia?? Oon kyllä aika murheissani tästä tilanteesta, kun ei tiedä mistä oikein on kyse.
 

Yhteistyössä