25-vuotiaat tai vanhemmat vauvakuumeiset!

No juu,pitäs olla onnellinen että edes jonkinlaiset menkat on...ja onhan se ihan kiva huomata että "toimii",eli sikäli tyytyväinen tädistä =)
Suosittelen kyllä pikaista lekurille menoa heksamiinalle,ettei ainakaan sen takia sitten pitkity tuo raskautuminen... ja vaadi kunnnon tutkimukset,että tulostakin syntyy :D Tää läks tellun kautta uinumaan,aikainen aamuherätys.... :wave:
 
ONNEA JEMPULLE :flower: ! ONNEA HEKSAMIINALLE työn saantiin :flower: ! Ja Tervetuloa kaikki uudet mukaan :)!

Niin se taas vuosi vaihtui ja odotukset ainakin perheen lisäyksen suhteen ovat tänä vuonna korkealla :). Mieheni jo kuvitteli mielessään, kuinka vuoden päästä vietämme pienen taaperon kanssa vuoden vaihdetta :) Voi kun niin oliskin, mutta en uskalla ihan noin pitkälle vielä mennä. Toivon kuitenkin koko ajan kovasti, että saisin pian testata sen plussan ;). Mutta aiak näyttää mitä tuleman pitää :).
 
Hei vaan! Ihan uusi olen täällä ja palsta vielä tarkemmin tutkimatta. Täytyy siis tutustua tässä tarkemmin, mutta ajattelin tänne "ilmoittautua" kuumeilijoiden sekaan! Täällä kirjoittelee 25-vuotias avoliitossa elelevä tyttönen, jolla vauvakuume laineilee erittäin voimakkaasta hieman lievempään. Tällä hetkellä taas kuume nousee vaan, kun lähipiirissä syntynyt paljon pieniä ja odottajia on myös. Oma nyytti ois aivan ihana saada, mutta vielä vaan ei tuo mies ole ollut kovin innostunut ajatuksesta. Huoh, mut jospa ei enää ois liian pitkä odottelu edessä..
 
Heti lisäystä perään, kun kävin rekisteröitymässäkin =)

Eli jos vähän lisää kerron itsestäni, kun niin on muutkin tehneet. Oma ikäni tulikin jo (ja käy ilmi myös nimimerkistä), avomies on saman ikäinen. Molemmat ollaan vielä opiskelijoita, mutta päättötyöt molemmilla työn alla eli puolen vuoden sisään pitäisi kumpaisenkin valmistua (avo ennen mua). Sekin tässä nyt vähän on kuumetta nostellut, kun on opinnot jo tässä vaihessa.. Eli kun joku kyseli onko muita opiskelijoita niin minä täällä viittaan :wave:
 
Oikein paljon onnea Jempulle plussasta!!!! Itse vetelen viimeisiä pillereitä, huomenna on ihan viimeinen edessä... Sit pitäis vielä miehen kanssa keskustella, että lähteekö yritys samantien, vai käytetäänkö vähän aikaa jotain. Mies ei kyllä tykkää kortsuista yhtään (kuka niistä tykkäis???), joten eiköhän se kiertopäivien laskeminen starttaa tästä B)

Sitä paitsi uuden vuoden aattona läheiset ystävämme saivat ihanan tyttövauvan, jota käytiin heti sairaalassa kattomassa. Tuore isukki oli heti tartuttamassa vauvakuumetta meihin ja yritti saada vauvaa heti mieheni syliin :D
 
En mä näköjään pysty olemaan päivääkään poissa tältä forumilta.. ;)

Repa: juu, mun täytyy kyllä hakeutua pikimmiten tutkimuksiin. Toivotaan, että selviäisi mahdollisimman pian, mikä on vialla, jotta minäkin pääsen vielä tän talven/kevään aikana tosissani yrittämään raskautumista. Pyydän teitä taas kerran pitämään peukkuja, että kyse ei olisi mistään vakavasta/isosta ongelmasta!!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Täällä Tampereella jopa aurinko hiukan pilkistelee. =)
 
Et ole Heksamiina ainut joka tänne ihmeellisesti aina eksyy :). Itsekin huomaan, että saataan tulla käymään koneella ihan jonkun muun asian vuoksi niin enköhän vain samalla reissulla käy vilkasemassa mitä tänne kuuluu B) . Just aamulla mietin, että mitähän jos ei olis tietokoneita ja nettejä :x . missä sitä sitten kävis ihmettelemässä kaikenlaisia asioita...

Mutta mukavaa päivän jatkoa kaikille! =)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 03.01.2007 klo 13:27 Heksamiina kirjoitti:
En mä näköjään pysty olemaan päivääkään poissa tältä forumilta.. ;)

Repa: juu, mun täytyy kyllä hakeutua pikimmiten tutkimuksiin. Toivotaan, että selviäisi mahdollisimman pian, mikä on vialla, jotta minäkin pääsen vielä tän talven/kevään aikana tosissani yrittämään raskautumista. Pyydän teitä taas kerran pitämään peukkuja, että kyse ei olisi mistään vakavasta/isosta ongelmasta!!

Mukavaa keskiviikkoa kaikille! Täällä Tampereella jopa aurinko hiukan pilkistelee. =)
olen myös tampereelta :wave:
 
No minä se täällä vasta viihdynkin :LOL: Onhan tää tällästä vertaistukea,jää pahasti nalkkiin... Ja oikeastaan kun lähipiirissä ei satu olemaan ketään perheenlisäystä suunnittelevaa,niin mukavahan täällä on ajatuksia vaihtaa... Pitää vaan kattoo ettei liian pahaksi äidy vauvakuume,ettei sitte sen takia raskautuminen viivästy...
Heksamiinalle on täällä peukalot ja varpaat taivasta kohti,eli lykkyä vaan lääkärille ja kerro sitten mitä se tohtori tuumasi... Täällä rannikolla satelee,pah... enpähän tällästä tammikuuta ihan heti muistakkaan :/
 
Heh, myönnettäköön, että itsekin sivuilla viihdyn. Harmillista, mutta tietenkin myös upeaa, etten oikeastaan enää kuulu tänne kuumeilijoiden joukkoon, vaan tuonne odotuspuolelle.. Täällä vain on niin mukavan oloista porukkaa. =) Joten ehkäpä kuulette minusta vielä jatkossakin.. Ja minä myös pitelen peukkuja Heksamiinalle. db
 
Tässä päivitetty lista..

KESKIVIIKKO 3.1.2007

nanna81: kp 15/32-39
SnowTiger : kp 12/28-34.
Repa: kp 6/29-31
Minski: kp
Peppi1981: kp 15/25-28
elmeri: kp 14/25-30
Maalitaulu: kp
katti: kp 15/28
Ciba: kp
Lakta: kp
Veeruska-81: kp 17/28
Taika-79: kp 24/30
Heksamiina: kp
Christabel: kp
Piipi: kp
hobitti2003: kp 1/27
Juulia81: kp
henkka81: kp 2/28-36
Ruukengu: kp 31/

PLUSSANNEET:

Jempu<br><br>
 
kp 1!! Terolut-kuurilla oon, eli viime kierto jäi 27 pituiseks. Nyt se sit alkaa..Jännittävää! Siksi jännittää aika paljonkin, kun esikoisen odotus alkoi heti, kun lupa annettiin..Ei yhtään tiedä. Toiseksi jännittää myös se, että mulla todettiin PCO kuukausi sitte, vaikuttaneeko asiaan, vai ei.
 
Jo on vähän aikaa vierähtäny kun täällä kävin :ashamed: , mutta ku ei ole ehtiny, mukamas kiire ollu joulun ja uuden vuoden kanssa :whistle: . No, oikeesti mun kone on vieläkin kaapissa, enkä ole viitsiny miehen koneella niin kamalasti täällä roikkua, ettei ukkopaha saa hepulia.

Mä nyt ole lukenu vielä muiden juttuja kun pikaseen selailin sieltä sun täältä, mutta monella vissiin ihan jo yritelläänkin, toivottavasti pääsette pian tuonne toiselle puolelle =) , meillähän ei vielä yritystä ole eikä ihan heti tulekaan... mä sitten varmaan yksin notkun täällä vielä kesällä/syksyllä :LOL: .<br><br>
 
No ei näemmä ilmesty,eli manasin erihuonoa keliä,sataa ja tulee täällä rannikonsuunnalla :/ Onko jossain paremmat kelit?
Niin,ja sit minuu kiinnostais millä allalla työskentelette/opiskelette? Itse oon kaupanalalla,oppisopimuksella... Oon tosin työskennelly samassa kaupassa jo énnen opparin alkua,nyt vaan halusin vihdoin tutkinnon,kun alalla ollut jo muutamia vuosia...
 
Huhuu!! olen minäkin vielä olemassa, vaikka aika hiljaa olen ollutkin =)
No on tullut joka päivä notkuttua ja luettua täällä juttuja, mutta en oo jaksanut kirjoitella. Eipä tässä mitään kummempa oo sattunutkaan. Minäkin mietin ja odotan, että milloin se ovis sitten oikein ois kun tuo kierto on niin pitkäksi venynyt. Kait joskus 12 päivän paikkeilla (ainakin jonkun laskurin ja oman pään mukaan jos ihan päiviä vaan lasketaan) Pitänee seurailla oireita.

Kyseltiin, että millä alalla työskentelee/opiskelee. Minä hoidan työkseni lapsia. Se on kivaa! Moni on sanonut joskus etten varmaan ikinä halua lapsia kun olen lasten parissa päivät, mutta sitä suuremalla syyllä haluan, on ne kuitenkin niin ihania. Vaikka aika raskasta ja haastavaa työ välillä onkin.

No niin.. siinähän sitä tulikin!!

"Snoukku"
 
Heipä hei taas kaikki :)

Eipä täälläkään päin Suomea (Itä) keli ole kummoinen, räntää ja vettä tulee vuorotellen :(. Voi kuinka odotankin kunnon talvea eli lunta ja kovia pakkasia :).

Minä työskentelen ravintola-alalla. Työpaikkani on savuton työpaikka :). Ihanaa, kun en tuota tupakan savua kestä muutenkaan yhtään...
 
Viimeinen pilleri napsittu! Jos ens viikolla sais sitten jonkun kiertopäiväseurannan itellekin aloitettua, vähän jännittää, että millasella kierrolla sitä lähdetään liikenteeseen.

Tuohon ala/ammattikysymykseen: työskentelen markkinoinnin ja myynnin parissa, eli kaupallisella alalla. Opiskelut sain päätökseen jo v. 2002, mutta sen jälkeen oon satunnaisesti suorittanut muutamia kursseja omaksi ilokseni, kun veri on vetänyt vielä opiskelemaan.

Täytyy sanoa, että täällä Turun seudulla ei ole yhtään hienommat kelit ollu, päinvastoin. Taas on tullu koko päivä vettä :/ . Ja mä kun oikeesti tykkään kunnon talvesta ja lumesta! Sellaseen totuin lapsuudessa kun asuin vähän pohjoisemmassa.
 
Voisinpa tähänkin pinoon tulla mukaan, ikää olisi 26, mies 28 ja lapset 4 vee ja 7 kk =)
Pohjanmaalla asustellaan, nyt äippälomalla, aiemmin kaupan alalla töissä ja nyt kolmas olisi lapsi tervetullut. Yhdet menkat synnytyksen jälkeen vasta ollut ja jos yhtääkkään vanha kierto pitää paikkansa niin nyt mennään kp19/28.
Olenkin tuolla kolmannen viikon piinailijoissa ja parissa muussakin ketjussa kirjoitellut. Täällä vesikeleissä odotellaan myös oikeaa talvea saapuvaksi :whistle:
 
Pakko tuohon ilmasto asiaan vielä heittää välikommentti,että ovat luvanneet ennätyslämmintä vuotta tästä vuodesta... eli noinkohan ne kunnon pakkaset tulee edes :\| Niin ja unohdin mainita,että aikaisemmalta koulutukseltani pukuompelija,alan vaihto pakollinen kun töitä ei tolta alalta löydy :) jepulis,mutta illan jatkoja,repa kiittää ja kumartaa tämän päivän osalta,onneks la loppiainen,eikä töitä :D
 
Juu, kiva "nähdä" suakin pitkästä aikaa, SnowTiger! =)

Minä oon ammatiltani sosiaalityöntekijä. Luin pääaineena yliopistossa englantia, mutta sitten sosiaaliala vei mennessään. Teen töitä psykiatriassa, eli työ on aika rankkaa, mutta kyllä sitten välillä tosi antoisaakin..

Mietin tuossa, että taidan nyt vielä pari viikkoa odotella menkkoja, ja jos ei vieläkään mitään kuulu, niin soitan sitten lekurille. Välillä pelottaa, jos mussa onkin jotain pahasti vialla.. :/ Mutta täytyy vaan yrittää ajatella positiivisesti ja uskoa, että vaikka jotain olisikin vialla, niin se varmasti saadaan hoidettua!

Minski: saako udella mistä päin Tamperetta olet?

Kaikille hyvät torstai-illan jatkot!
 
Moikka! Samaa se tahtoo olla minullaki, että joka päivä täytyy käydä täällä vaikka edes lukasemassa :) ... Täällä pohjoisessa on onneksi tullu tänään vain lunta! Usko jo meinannu lähteä kun ensin on lumimyräkkä ja seuraavana päivänä sulaa kaikki vesisateen mukana pois :\| . Niin ja terveysalalla olen töissä.
 

Yhteistyössä