.

Onnea plussista :love::love:

Täällä dpo4 ja valkovuotoa on pari päivää nyt vuotanut ihan hulluna. Eihän näin aikaisin kroppa voi toimia mitenkään normaalista poiketen, vaikka hedelmöittyminen olisikin tapahtunut? Eihän? (n)o_O
 
Onnea @Not alone :love:

Oletteko saaneet One stepin ovisliuskoilla kontrolliviivaa tummempia plussia? Mulla viivat olleet vahvistumaan päin ja tänään jo lähes tasavahva. Tuntemuksia/kipuja ei ole... no testaan vielä huomenna niin näkee mihin suuntaan menee. Vielä pitäis saada peitot heilumaan tänään :D
 
Kiitos @Abby87 @SandraB ja @Wintersun vastauksista! Kaikki tuntemukset vielä niin uutta ja ihmeellistä näin 3. luomukierrossa 10v pillereiden syönnin jälkeen.

Heti edellisen viestin kirjotuksen jälkeen alkoi vasemmalla alavatsassa voimakas vihlonta, joten ei se ovis varmaan ainakaan kaukana ole. Kuvassa OS:n puikko, jonka tein vielä 19.30 maissa aika pian edellisen testin jälkeen, mutta onhan tuo testiviiva vähän hailumpi. Talletukset on ainakin tehty tänään :p93B743A7-E08D-448A-AD9B-53779E95611A.jpeg
 
  • Tykkää
Reactions: SandraB
@Helmi30 mulla käytössä nyt eka kertaa onestepin ovistesti joten aikaisempaa kokemusta ei ole mut tämän aamuinen testi näyttäs olevan kontrolliviivaa tummempi, et tuli se ovis sittenkin:) nyt vain pitää toivoa että sieltä irtoaakin jotakin ja vkl ja eilisen tallettelut riittää kun mies lähti yöllä työreissuun.. Tuntemusten mukaan ainakin jotakin siellä tapahtuu.
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: Helmi30
Ei hitsit, olis sittenkin pitänyt tehdä eilen se ainoa kotona oleva ovistesti ja ostaa sitten lisää. Nyt menee jännäksi, kun en yhtään tiedä oliko ovis jo kuitenkin tänään, kp12. Yleensä on 14-17.. Eilen ja toissapäivänä bongasin siis limat ja tänään taas on illasta tuntunut huomattavasti kuivemmalle. Tänään tuli yhtäkkiä päivällä ihan kamalan huono olo, olin varma että tulee oksennustauti tms. Mahaa kiristi ja puristi ja tuntui kuin ois vanne ollut ympärillä. Mutta olisin voinut kuitenkin syödä mitä tahansa herkkuja, kamala himo oli. Sitä kesti n. 1-2h ja sitten ei mitään. Ja nyt on kipeä finni otsassa. No, varuilta on talletettu eilen ja tänään sekä kolme päivää sitten. Täytyy nyt vielä ootella viikonloppuun, tuleeko ovis myöhemmin. Jos ei, niin sitten se oli tänään ja ekat dpot menee vauhdilla ohi. :D
 
  • Tykkää
Reactions: Helmi30
@Lilja<3 jospa vaaleanpunainen onkin enteilevää plussaa ;)

Dpo9 ja ihmeen hyvin mennyt piinailu, on niin paljon tekemistä kahden vilkkaan pojan ja opiskelun+työn kanssa :D edellisissä yrityksissä vuosia sitten ei ollut yhtään hermoja odottaa.
Eilen oli fiilikset aika nollassa kun rupes yhtäkkiä ketuttaa kaikki, miesraukka sai osansa tästä myös :unsure: PMS oireita ajattelin että nämä kaikki ”oireet” on olleet.
Äsken istuskelin autossa ja venyttelin reippaasti niin aivan järkky vihlonta samalla puolella alavatsaa mistä ovulaatio tapahtui, venyttely loppu siihen o_O
Kipu laantui ja nyt enää nipistää kun vetää vatsaa sisään.

Mites muut piinailijat? :)
 
@Miina- Dpo6 menossa. ihme nippailua ja painontunnetta ollut samalla puolen kuin mistä ovis lähti. Lämmöt pysyy tasaseen korkealla, mutta ei oikein jaksa enää liian korkealla toivoa pitää. Tippuu vain aina korkealta alas, kun menkat alkaa. :(
Ens kuussa tulee vuosi täyteen yritystä ja jos ei 24.4. näy plussaa niin sitten kai pitää yrittää hakeutua tutkimuksiin. Kesä vaan ihan just tulossa niin paha pelko, ettei ennen syksyä etene mihinkään.
 
Hei! Saakos tänne uusi kirjoitella?
Mulla on semmoinen tilanne että on yritys neljäs kuukausi menossa. Mulla on nyt kp29/27. En kuitenkaan pääse tekemään testiä pariin päivään koska ollaan miehen porukoilla. Juoksen vessassa kokoajan koska valkovuoto on niin runsasta että pelkään menkkojen alkaneen. Valkovuoto mulla on ennen menkkoja normaalisti kuivaa ja niukkaa, nyt vuodan runsaasti ja vetistä. Valkovuodon muutoksen lisäksi mulla on muitakin oireita mutta oon pistänyt tressin piikkiin. En osaa uskoa että voisin olla raskaana. Mua närästää, on pahoinvointia ja oksentelua sekä rinnat ovat arat. Mulla on myös hetkittäin jäätävät menkkakivut, mutta se tunne menee aina ohitse. Verta ei ole tullut pisaraakaan. Edes mies ei ymmärrä kuinka paljon tää epätietoisuus mua tressaa. Oon itkeny ja raivonnu kun ahdistaa. Lasta oon toivonut jo kaksi vuotta, mutta sopiva aika lapselle on vasta nyt. Raskaus olisi siis todella toivottu, mutta silti ei ole vain sitä tunnetta että olisin raskaana. Tää on varmaan mahdoton tehtävä mutta; miten saan tressiä helpotettua. Testin pääsen tekemään maanantaina.
 
@Lilja<3 Mulla tuli kans yhessä kierrossa vaaleanpunaista tuhrua, vaikka yleensä alkaa menkat rytinällä eikä tuhrulla. Pidin varmana raskausoireena, mutta ei ollut :D Ei ole siis tarkoitus lytätä mahdollisia raskausoireita, vain kertoa miten itsellä ollut :)

@Helmi30 Mä olen myös saanut vanhemman viivan kuin kontrolliviiva onestepin ovisliukoilla :) Muistaakseni joka kerta, kun ovista testasin.

@Miina- Täällä nyt dpo 4-5, ei mitään erikoista vatsan vihlailuja lukuunottamatta. Näitä mulla oli myös keskenmenneessä raskaudessa, mutta en muista kuinka aikaisin (n) Tai siis, koska vielä ei voi olla mitään oireita, niin nämä nyt johtuu jostain muusta :ROFLMAO:

@Kittyli97 Sun oireet kuulostaa mun mielestä oikein lupaavilta! Mikset voi tehdä testiä siellä? Yksinhän sä vessassa käyt anyway :rolleyes:
 
@Lilja<3 Mulla tuli kans yhessä kierrossa vaaleanpunaista tuhrua, vaikka yleensä alkaa menkat rytinällä eikä tuhrulla. Pidin varmana raskausoireena, mutta ei ollut :D Ei ole siis tarkoitus lytätä mahdollisia raskausoireita, vain kertoa miten itsellä ollut :)

@Helmi30 Mä olen myös saanut vanhemman viivan kuin kontrolliviiva onestepin ovisliukoilla :) Muistaakseni joka kerta, kun ovista testasin.

@Miina- Täällä nyt dpo 4-5, ei mitään erikoista vatsan vihlailuja lukuunottamatta. Näitä mulla oli myös keskenmenneessä raskaudessa, mutta en muista kuinka aikaisin (n) Tai siis, koska vielä ei voi olla mitään oireita, niin nämä nyt johtuu jostain muusta :ROFLMAO:

@Kittyli97 Sun oireet kuulostaa mun mielestä oikein lupaavilta! Mikset voi tehdä testiä siellä? Yksinhän sä vessassa käyt anyway :rolleyes:
Mies pelkää että joku näkee testin roskiksessa :D halutaan vauva toive pitää salaisuutena vielä toistaiseksi.
 
@Kittyli97 Oireet kuulostaa hyvin raskauteen sopivilta. Oletko tietoinen koska ovis oli? Onko menkat myöhässä? Jos asia niin kovasti stressaa, niin ei siihen varmasti muu auta kuin testi tehdä, ja samaa ihmettelen kuin Kumiankka1, että mikä estää testin tekoa siellä? Maanantaihin on kuitenkin vielä tosi pitkä aika, joten suosittelen kyllä testaamaan ennen sitä. Ilman testaamista et asiaan saa varmuutta, ellei sitten menkat ala ennen sitä.

On: Mulla dpo5 ja ei mitään fiiliksiä mihinkään suuntaan (mikä varmasti täysin normaaliakin tässä vaiheessa). Vähän ehkä oon jo luovuttanut onnistumisen suhteen, ja siksi en stressaakkaan niin kuin aiemmin. Oonkin miettinyt että jos pitäis kesän ajan taukoa tän kierron jälkeen, ja jatkais yritystä sitten syksyllä. Muutenkin on kierrot nyt keskenmenon jälkeen olleet ihmeen pitkiä, viime kierto taisi olla 34pv ja tästä tulossa nyt 36pv, mikäli dpo:t pysyy 14, niin kuin aiemmin.
 
@Kittyli97 Joo siis eihän sun tarvi sitä testiä ja roskia jättää vessaan. Avaa paketti valmiiksi, lue ohjeet jossain rauhassa yksinäsi, ja ota pelkkä testi mukaan vessaan vaikka rintsikoiden sisään piilotettuna. Tee testi, odota valmistumista, ja poistu vessasta vasta testin valmistuttua koska muutoin se voi mennä pystyasentoon ja silloin se ei välttämättä näytä oikein ;)(y)
 
@Kumiankka1
Tästä ollaan miehen kanssa tapeltu. Toinen ongelma onkin ettei päästä ostamaan testiä. Tää paikkakunta on niin pieni, että jos joku näkee meidän ostavan testin niin juorut on samantien liikenteessä. Itse uskaltaisin ja haluaisin testin ostaa mutta mies ei suostu. Ehkä saan hänet vielä suostumaan...

@kuus+1
Menkat olisi tosiaan nyt ainakin päivän myöhässä. Viime kierto oli jostain syystä 25 päivää. Ja nyt menossa 29 kiertopäivä. Normaali kierto on 27 päivää. Tosin joulukuussa mulla oli kierto 28 päivää, loka ja marraskuun 27 päivää, sitä ennen kierto oli vuoden 30 päivää ja ennen tuota vuotta oli tosiaan aina 27 päivää ja siihen se tuntui nyt palautuvan. Periaatteessa voisi sanoa että epäsäännöllinen kierto mutta kierron sekoamisen syynä oli abortti (vauvaa ei silloin voinut perheeseen harkita edes) joten ajattelen että normaali kierto olisi nyt tullut takaisin. Onpas epäselvästi kirjoitettu :D eli tiedä nyt sitten varmaksi onko myöhässä vaiko ei. Oviksen olin tuntevani 3.4. Mutta varma en ole
 
Viimeksi muokattu:
Tänään One stepin ovistesti näytti negan, testiviiva oli selvästi haaleampi ”haamu”, joten jos tässä kierrossa ovuloin, eilinen n. tasavahva testiviiva + pari tuntia kestäneet alavatsakivut tulkitsen niin, että ovis oli eilen. Eli tänään ilmeisesti ja toivottavasti dpo1. Ja piinailu alkakoon ;)

Muoks. Ma tein ovistestin ehkä 17 maissa, jolloin ei siis vielä ollut plussa. Eilen tasavahva tuli silloin muistaakseni 18 jälkeen ja heti perään oviskivut. Mietityttää, miten noin pian plussan jälkeen oli kivut, että oliko se tosiaan ovis... mutta ehkä testi olis ollut plussa jo ma iltana jos olis myöhemmin testannut (n)
 
Viimeksi muokattu:
@Eppis27 & @Helmi30 Tsemppiä piinailuun!

@Ensikatse onko sulla tänään dpo 1?

@Kittyli97 tervetuloa! Kävisit ostamassa vaan testin. Saisit ainakin selvyyden! Tsemppiä.

@Lilja<3 sinäkö kyselit luteaalivaiheesta? Tiputteleeko vieläkin vai alkoiko kunnolla? Mulla alkaa tiputellut dpo 7 ja tiputtelee 2 päivää kunnes alkaa kunnolla. Mut mulle tulee kyllä kirkasta verta yleensä aamuisin ja sit loppu päivä ei mitään.

Jotain muutakin piti kirjoittaa mut palaan myöhemmin :rolleyes:

Juu tiputtelee edelleen, nyt jo rusehtavaa. Ku aikasenmmin kyl alkanu rusehtavalla mut kestäny muutaman tunnin ennenkö hanat auennu kunnolo_O ja tosiaan ny kestäny eilisestä, toki lisääntyy pikkuhiljaa
 
Heippa kaikki!

Saanko liittyä mukaan?:) Huh, viimeksi täällä kirjoitellut 2014 loppuvuodesta kun yritettiin esikoista. Meillä olis toiveissa toinen lapsi vuodelle 2019, nykyinen perhe siis minä 24v, mies 25v ja poika 2,5v.

Koitan lukaista aiempia keskusteluja läpi tässä niin pääsen vähän mukaan.

Ei olla aloitettu yrittämistä vielä, hannailen itse vähän.. Esikoisen raskaudessa kärsin raskausajan masennuksesta ja synnytyksen jälkeisestä, joten pelkään ihan älyttömästi uutta raskautta... Tarkoitus kyllä olisi jättää kumit pois 1-2kk sisään.
 

Yhteistyössä