.

@miniminimini, pahoittelut uuteen kiertoon joutumisesta! :(

Hurjasti onnea @Not alone! Toivottavasti kaikki menisi nyt hyvin :love:

Jännää, että täällä päästään vihdoin yrittämään. Olen jo viime syksystä asti kuumeillut enemmän ja vähemmän (yleensä enemmän :D), mutta mies ei oikein ollut valmis tämän vuoden vauvaan, joten nyt kun lasketunajan pitäisi mennä ensi vuodelle, niin mieskin on ihan mukana tässä projektissa :LOL: Toivottavasti ei tarvitse hengailla yhtä kauan yrittäjissä, kuin “yrittämisen aloittamisen odottajissa”, mutta saa nyt nähdä. En kyllä jotenkin usko, että ihan ensimmäisistä kierroista tärppäisi, mutta eihän sitä ikinä tiedä... :)
 
  • Tykkää
Reactions: Lilja<3
Mä voisin myös liittyä tänne, vuoden 2018 vauvaa kun ei tulekkaan... Oon tuolla esikoisesta haaveilijat ketjussa kirjoitellut kohta vuoden ja kohta siis vuosi yritystä takana, keskenmeno 2/18, nyt ensimmäinen kunnon kierto keskenmenon jälkeen. Tän kierron ovulaatio on vähän epäselvä, kun en sitä tarkkaile tai muuten seuraa (yritetään ottaa tää yritys vähän rennommin, nyt kun tiedossa, että raskautuminen onnistuu kuitenkin). Flo ennusti perjantaille jolloin nyt olisi dpo3, mutta la-su yönä heräsin hirveään mahukipuun ja mietin oisko km voinut sekoittaa kroppaa ja ovulaatio ois nyt nuin kivulias (n) Voi toki olla jotain muutakin kipua :D No, eipä tuolla ole niin päivän päälle (talleteltiin ainakin to,la,su).
eli siis kp 18/28, dpo2-3, ya 5/17, km 2/18
 
Tervetuloa @Kumiankka1 :)
pahoittelut keskenmenosta :(

On: rupee jo kyllästyttää tää jatkuva jomotus ja särky. :mad: Tässä ekassa luonnollisessa kierrosta on ollu ehkä 5 kivutonta päivää just menkkojen jälkeen. Molempien munuaisten kohdalta jomottaa. Muniksista nivusiin menee semmonen tasanen ”kipuvana” joka voimistuu ja vihloo ajoittain.. kn:aa on juilinut tänään myös. Tämmönen palkinto reilun vuoden hormoniehkäisystä :unsure: anteeksi vuodatus..
 
Liitynpä nyt minäkin, kun haaveet tämän vuoden vauvasta sai unohtaa uuden kierron alettua. Perheeseen kuuluu minun isommat pojat (12v ja 15v) ensimmäisestä liitosta, sekä miehen kolme lasta ekasta liitosta (tytöt 19v ja 16v ja poika 14v) ja meidän yhteinen poika 4v <3 Eli minulle 4. ja miehelle 5.haaveissa! Tämä on tällainen "jos nyt yksi pieni vielä"-haave, iltatähti <3
Nyt on 3.yrityskierto menossa. Pillerit lopetettu joulukuussa 2017, sen jälkeen ollut kaksi pitkää (41 ja 48pv) kiertoa ja nyt kp7. Kierto tuntuu olevan ihan sekaisin :( Turhauttaa, kun ei tiedä yhtään, onko mitään ovulaatiota edes ollut ja mistä tällainen johtuu. Tuota kolmatta yrittäessä kierrot oli kierukan poistamisen jälkeen tasaiset 27-28pv ja viidennestä kierrosta tuli plussa. Saas nähdä, alkaako kroppa olla jo vanha näihin hommiin, kun justiinsa tulee 36v mittariin :D

Osaisiko joku lisätä minut listaan? Kiitos :)
 
Onnea @Not alone :love:
Mites muilla loppukierron piinailijoilla, onko oireita, mitkä fiilikset?
Täällä aletaan lähestyä testailupäiviä, tän viikon lopuilla pitäisi varmaan testailla.. Kääk!! :cautious::geek:

Eipä sen ihmeempiä oireeta oo ollu.. rinnat arat oviksesta asti oli jonkun verran jo viime kierrol. Vattasta vähä nipistelly, mieliqlat järkkyy mut on tainnu muutenki ennen menkkoi..(n) saas nähä malttaisko viikonloppuun odottaa ilman testailuja:whistle::rolleyes:
Ei millää malttais odottaa:cautious::p:D jotenki fiilis ettei mitää oo tapahtunu..:confused:
Onnee testailuun ja jännäilyyn:love::love::ROFLMAO:
 
Tännekin päivitystä. Lauantaina tuli hieman ruskeaa vuotoa, mutta sen jälkeen ei ole tullut enää mitään. Ei varmaan ole sitten alkanut vielä uus kierto. Lieneekö hormonit edelleen sekasin. Imetyksen loppumisesta on kohta 3kk. Testiä en ole vielä tehnyt kun oon vartoillu jos vuotoa tulis lisää. Edellisen kerran testasin 1.3.
 
@Not alone Paljon onnea!! :)

@miniminimini tosi kurjaa.. Tsemppiä taas uuteen kiertoon!

Tervetuloa myös uusille! :)

Taidanpa ostaa tota vadelmanlehtiteetä kun se hyödylliseltä kuulostaa! Sitten ois pre seed ja se käytössä, niin josko jo jotain tapahtuis! :ROFLMAO: On muuten tää menkkojen jälkeinen aika toooosi tylsää kun vauvahaaveille ei voi vielä tehdä mitään!:D Ensi viikkoa odotellessa..
 
Hurjasti onnea @Not alone! Mahtavat viivat.:love:

Limat bongattu, nyt jo. En kuitenkaan usko että näin aikasin olis ovis, kun luteaalivaihe ollut nyt 12pv, tulis tosi lyhyt kierto jos nyt jo ois. Vain yksi ovistesti kaapissa, joten taidan vielä jättää testaamisen. Pitäis hommata lisää testejä.
 
Heippa vaan, ei oo tullu käytyä kun meillä ei täällä tapahdu mitään ihmeempää. Munasarjat on lepotilassa ja sitärataa, 6kuukautta sitten viimeksi ovuloinut.

Ikää 25 ja munasarjat ei pelitä.. Loma lähenee ja ajattelin siellä ottaa niin rennosti kun vaan voi, näyttää siltä että meidän pistoshoidot siirtyy kesäkuulle, koska seuraavasta kierrosta otetaan ne FSH ja LH verikokeet kp4 multa ja ne pistokset pitäs aloittaa jo vissiin kp5.. Joten pitkälle menee että päästään kokeilemaan uusia lääkkeitä..

Lauantaina aloitin primolutit taas, jotta ei olisi menkkoja etelänmatkalla.
 
@Alinah92 . kuulostaapa kurjalle tuo hiljaiselo, tuskastuttavaa varmasti.Nauti kuitenkin etelänlomasta ja auringosta!

ON: mulle voi päivittää KP1 tälle päivää, nyt näyttäis et luteaalivaihe sen 11pvää, jospa se on hätäseen riittävä. Tähän kiertoon nyt greippimehut, vadelmalehtiteet yms. käyttöön. Toivon, et ovis tulis tällä kertaa aiemmin ku kp 30..
 
@miniminimini pahoittelut uudesta kierrosta :( toisaalta hyvä ettei venynyt kohtuuttomaksi.

Mites noi lämmöt, tietoa kellään? Koska ne lähtee tippuu kierron päätteeksi? Ekaa kertaa lämpöjä mittaan ni vähän kujalla :ROFLMAO:
Koko viime viikon oli 36,8 ja eilen ja tänään 36,7. Ovispäivänä oli 36,5 ja dpo1 36,8
 
@Not alone mikä plussa!! Onnea!! :)

Täällä on ovis hukassa o_O aika kellon tarkasti tullut muutamia kiertoja , mutta nyt lähes blanco ovistikku eikä minkäänlaisia ovistuntemuksia (tunnen painetta ja kipua oviksen aikaan) :eek: aattelin etten testaa ovista koska tunnen sen kivusta, mutta oli pakko varmistaa tikulla kun tuntemukset puuttuu. Ja niin se vain piti paikkaansa että kun ei oo tuntemuksia niin ei oo ovistakaan..
 
@Not alone onnittelut!

Ja tervetuloa kaikille uusille!

ON: mulla on niin selvät pms-oireet että oon ihan ihmeissäni, koska ei menkkojen pitäisi vielä viikkoon alkaa. Alavatsakipuja, turvottaa, ketuttaa.. On tietty mahdollista et usean vuoden hormonaalisen ehkäisyn jälkeen kierto ei oo vieläkään normalisoitunut.. Odotellaan ja katsellaan, on tää vaan kummallista. (n)
 
@Not alone onnittelut!

Ja tervetuloa kaikille uusille!

ON: mulla on niin selvät pms-oireet että oon ihan ihmeissäni, koska ei menkkojen pitäisi vielä viikkoon alkaa. Alavatsakipuja, turvottaa, ketuttaa.. On tietty mahdollista et usean vuoden hormonaalisen ehkäisyn jälkeen kierto ei oo vieläkään normalisoitunut.. Odotellaan ja katsellaan, on tää vaan kummallista. (n)
Mulla ihan sama juttu. Flo ennustaa menkkoja alkavaksi ens tiistaina vasta ja hyvin menisi luteaalivaiheen kanssa. Ensimmäinen luomukierto renkaan jälkeen. Kivutonta aikaa oli vain muutama päivä alkukierrossa ja nyt lisäksi itkeskelen kun katon toisenlaiset äidit -sarjaa o_O
 

Yhteistyössä