.

@Cara-mel Jos kyseessä rfsu testi niin mulla ainakin noin punertava tarkoittanut plussaa vaikkakin muuten antaa hemmetin viivanpaikkoja..(y)
On rfsu, kun ei ollut pikkukaupassa muita :( livenä tuo on vielä ehkä tummempi :)
Huomenna testattava uudestaan, yritä tässä nyt sitten olla realistinen ja innostumatta, mutta onhan tuo kahden viivan näkeminen unelmien täyttymys ♡♡♡ jos ei nyt niin sitten joskus.. :love:
 

Attachments

Onnea plussanneille :love: ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille. :cry:

Kauan sitten olleeseen gallupiin vastaten, niin ollaan nyt kihloissa. Mun puolesta voitaisiin mennä naimisiin, tuli lapsia tai ei. Mies taas ei halua naimisiin ennen lapsia. Saapi nähdä miten käy.

Törkeä ON. Täällä kp23 ja dpo 9-11, tarkkaa varmuutta ei ole, kun niin monena päivänä juili mahasta. Tänään sit tein testin aamulla klo 9. Niin puhdas nega kun vaan voi olla. Seuraavan kerran katsoin testiä n. klo 19 ja oli edelleen nega. Nyt kun menin pesemään hampaita niin hyvä, kun en persiille lentänyt, selkeä plussa oli ilmestynyt testiin. Kyseessa pc testi, eikö vähän aika sitten jollekin täällä käynyt samanlailla? En nyt ole juhlimassa plussaa vaikka erinäisiä oireita tässä on ollut. Mm. työpaikan taukotilassa en voi olla kahvin hajun vuoksi. En siis itse edes juo kahvia. Miten testi voi noin tehdä, ellei sitten meidän kissa ole raskautunut kastroidulle kollille ja käynyt pissimässä tikkuun minun lisäksi. (n)
https://aijaa.com/l4mbo9
 
@Dallu Jännä homma sullakino_O mulla testiajalla nega oli samainen testi, mut pian ajan umpeuduttua tuli eka haamu ja toinen testi kun tein aamupäivä pissasta niin tuli Selkee plussa, mut se oli tunti teko hetkestä. No mulla alko menkat eli tais olla turha innostuksen aihe :( Toivon sulle parempaa onnea ja oikeaa plussaa(y)
 
Oho @Dallu ompa jännä! Ei mulla oo koskaan noin käynyt pc:n testille, tee joku herkempi??(n):) @Miina- jep just näin mullakin oli hb normaaleissa viitearvoissa, toki huonompi selkeesti mitä on aikasemmin ollut. Jos ei olis näin vahvoja oireita niin ehkä en reagois näin voimakkaasti, mut jotenkin nyt vaan tuntuu, ettei tää kroppa oo ees valmis vastaanottaan mitään ja tilanne täytyy parantua. Toivotaan että imeytyy (y) Sain ton siis työterveyden kautta mut nyt aion kyllä varata lääkäriaikaa, pitäähän jonkun nyt sanoa selvät sävelet. Ja syykin ois kiva tietää(n) @Wintersun toivottavasti saat hetken olla vuodoitta!!
 
@Dallu onpa outoa, en oo ikinä nähnyt noin vahvaa roskisplussaa :eek: Varmaan kantsii vaan tehä uus ennen kun iloitsee tai heittää kirvestä kaivoon!

@Beibihaaveilija ei noista aina voi arvella mitään, mulla noi viivat ainakin elää jotain omaa elämää pitkin kiertoa, kunnes tulee plussa. Siis vahvistuu ja sit taas häviää melkein kokonaan ja sit taas vahvistuu.

@Cara-mel ihan selkeä plussa mun mielestä eikä edes haamu :love: Onnea! Laitan nyt vielä tällaisen tiedotteen johon törmäsin FB n puolella, sulle ja muille jos ette ole huomanneet o_O

Screenshot_20181212-224816.jpg

Itellä tänään dpo 6, eilen aamuyöllä alkoi menkkamaisia vihlasuja vähän ja tänään ollut myös vähän, joten kai ne menkat kohta alkaa ja taas luteaalivaihe ihan liian lyhyt :unsure: Mulla siis nyt yhdet menkat ollut synnytyksen jälkeen (poju 1v 1kk) mutta sain tikutettua ton ekan oviksen, viimeksi menkat alkoi siis dpo 8. Nyt ovis oli vasta KP 21 ja tosiaan taas tuntuisi menkat alkavan aikaiseen.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

13.12.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Tupsahus.................kp 71/50..............ya 3/17
Kuuutti.....................kp 57/27..............ya 5/18
Emerentia................kp 38/xx...............yk 10
Missukkaliini............kp 38/30..............yk/IVF/2
Santrana..................kp 37/21-24.........yk 2
Toiveikas92.............kp 31/xx...............yk 10
Haavejuttu..............kp 27/31...............yk 4
MatildaJ..................kp 27/25...............yk 6
Hemppanen............kp 27/29...............yk 9
Persikka123............kp 27/28-30..........ya 5/17
Cara-mel.................kp 26/24-28.........yk 4
Minic.......................kp 26/xx...............yk 2
Sennay....................kp 26/27-?...........ya 5/18
Keijukuningatar.......kp 25/xx...............ya 5/18
Toivojatintti..............kp 24/35...............yk ?
Lillium......................kp 22/26-28.........yk 8
Li88.........................kp 21/28..............yk 6
Vauvameille.............kp 20/28..............yk 20
Janskusdff...............kp 19/28..............yk ?
Miina-......................kp 17/26-27.........yk 10
Mimmik...................kp 16/28-32.........ya 9/18
W.we.......................kp 16/25..............ya 11/15
Hitvetti.....................kp 16/xx..............yk 2
Suspi.......................kp 16/32..............yk 3
Bubble92................kp 15/27...............yk 6
Tiana44...................kp 15/26-28.........yk 5
Alfred.j.kwak...........kp 15/28-30..........yk 1
Quinque..................kp 14/28-30..........yk 1
Chili_.......................kp 14/28-29.........yk 6
Pioni85....................kp 14/27-30.........yk 6
Laima......................kp 14/28...............yk 6
Veeja.......................kp 13/36?.............yk 3
Beibihaaveilija.........kp 13/30-31..........yk 5
Rosemarie...............kp 11/xx...............ya 6/18
Maicy.......................kp 10/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 9/xx.................yk 8
Vuuti........................kp 8/28-32............ya 2/17
Rimaleli...................kp 7/30.................ya 7/16
StellaMom...............kp 6/32.................yk 6
Peanut_butter..........kp 5/27-32...........yk 5
Saippuakupli...........kp 4/30.................yk 7
Ilonetsijä..................kp 3/30.................yk 8
Neltsuliini.................kp 2/27.................ya 5/16

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Cara-mel................dpo 14
Minic.......................dpo 11
Li88.........................dpo 7
Lillium......................dpo 7
Janskusdff...............dpo 6
Miina-......................dpo 3
Hitvetti.....................dpo 3
W.we.......................dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Muropaketti, Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Dallu, Naissoturi, Raja, Rosmariini86,
 
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18)
 
@Cara-mel Minäkin näen mun kuuluisat negalasit päässä tuossa sun testissä punertavan tuplan. :love:Toivottavasti on tärppi käynyt ja viivat pian vahvistuisi.

@Wintersun Toivottavasti pian loppuisi vuodot ja teillä hommat etenisi. Yhtään muita väheksymättä toivon sitä plussaa kaikista eniten teille. :oops:

Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat, pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille! Hyvältä näyttää tääkin kuukausi. (y)

Törkeä omanapa: kp 26/27-? pyörähti käyntiin hetki sitten ja tällä erää viimeinen Terolut-nappi meni illalla kurkusta alas. Rinnat on turvonneet ja kipeät, mutta samoin oli viimeisimmässä negakierrossakin. Lisäksi olen ollut kuin perseelle ammuttu karhu; äkäinen ja suoraan sanottuna vittumainen. Ärsyttää itseäkin. Mies-poloseni. :confused: Ei juuri ole mitään tärppiodotuksia, kun ei paljon tullut harrasteltua riittävästi oikeaan aikaan.

Näin tänään pitkästä aikaa toisella paikkakunnalla asuvan mummuni. Kerroin meidän kihlautuneen aiemmin syksyllä, jolloin mummu taputti mun mahaa hymyillen ja kysyi, että joko täällä on tulokas. :LOL: Oliskin. Jos tämäkään kierto ei tärpännyt, niin pitää olla lääkäriin yhteydessä lapsettomuuspolin lähetteestä. Itse vain pohdin sitä, että mitenpä se tärppi vois edes käydä, kun en kerta ovuloi. Eihän nuo Terolutit auta ovuloimaan, päin vastoin saattaa estää sen tapahtumisen.:(
Mutta eipä se auta, ku odotella menkkoja saapuvaksi. Nekin oli viimeksi taas (sittenkin, kun vauhtiin pääsivät) sellaiset monsuunit, että ei paljon naamaa naurattanut. Pitänee itsekin tuota ferritiiniarvoa miettiä otettavaksi.

Hyvää jatkoa ja hyvää joulun odotusta kaikille! :love:
 
@Cara-mel Mun mielestä tuo on plussa(y) eihän kyseessä oo edes herkkä testi? Itse sain ei herkkään testiin dpo 14 tuollaisen, ikävä kyllä tuli sitten keskenmeno vk10.. Mulla vahvistui vasta dpo 18 tummaksi viivaksi 25testiin. Hormoni nousee joillakin vähän hitaammin. Herkkään testiin tuli kuitenkin haamuplussa dpo 11.
 
Täysin omanapa, Kp 24/30 ei mitään fiiliksiä eikä oireita, jos ei oteta huomioon kp22 omituista minimaalista veritippa-vuotoa. Mjääh... :(

Ensi viikolla aika lääkärille, siitä hyvä fiilis että pääsee ääneen puhumaan pelosta jäädä ilman lasta.
 
@Cara-mel Mun mielestä tuo on plussa(y) eihän kyseessä oo edes herkkä testi? Itse sain ei herkkään testiin dpo 14 tuollaisen, ikävä kyllä tuli sitten keskenmeno vk10.. Mulla vahvistui vasta dpo 18 tummaksi viivaksi 25testiin. Hormoni nousee joillakin vähän hitaammin. Herkkään testiin tuli kuitenkin haamuplussa dpo 11.
Rfsu:n 25testi on ja iltapäiväpisusta. Menkat edelleen poissa.. Käyn tänään apteekin testin ja teen sen.
En luota nyt yhtään noihin rfsu:n testeihin (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Minic
@Rimaleli Sain keskenmenon 2017 kesäkuussa rv7. Silloin ei edes yritetty vaan tuli kumin läpi... Yrittäminen aloitettiin maaliskuussa 2018 eli nyt on YK9. Tiedän, että paljon kauemminkin ovat pariskunnat yrittäneet, ja se on lupaavaa että ollaan jo kerran ennen onnistuttu...

Mutta lähinnä epäilen että ongelmia ovulaatiossani, kun en saa viivoja todellakaan niin vahvoiksi testeihin mitä täällä nähnyt :oops: Ei siis vielä mitään hoitoja meneillään. Tällä viikolla otettiin labrat ja ensi viikolla ensimmäinen lääkärissä käynti.
 
@haaveilija92 Ovuloimattomuus on onneksi helposti hoidettavissa pregnyl piikin tai vastaavan lääkkeen avulla, joten älä kanna huolta. Niitä on vielä erivahvuisia lääkkeitä, että jos pienin ei tehoa niin saadaan niitä onneksi lisättyä. Ovuloimattomuus voi toki johtua myös munasolujen koosta, mutta niitäkin saa kasvatettua jo pelkillä pillereillä, joten ei mitään hätää teillä vielä :)
 

Yhteistyössä