.

Voi ihanaa, onnea kaikille plussanneille!! :love::love::love:

@Wintersun tsemiä, toivottavasti ei oo mitään vakavaa!! :unsure: ja toivottavasti aika tulee pian, niin ei tarvi elellä epätietoisuudessa.

Täällä siis 7dpo, lueskelin eilen milloin ihmiset on testannut plussaa aikasimmillaan, en malttas odottaa :D näin jo untakin, että tein plussa testin. Toivottavasti ois enneuni.. jostain syystä edelleen tuntuu varmalta, et ois tärpännyt. Oireet on vaihdellut, välillä tuntuu vatsan kivistelyä, rintojen arkuutta ja illalla on kylmä ja väsyttää, just nyt ei oo muuta ku turvottaa. Viime plussaa ennen helmikuussa muistan vaan sen, että olin ihan jäässä iltaisin :ROFLMAO: enkä silloin uskonu, että ois tärpänny ees.
 
Ei vieläkään kuukautisia... ovat nyt myöhässä kaksi viikkoa, jos lasketaan siitä kierrosta, mikä oli ennen alkuvuoden keskeytystä. :/ Toisaalta olen huomaavinani ovulaatio-oireita, mutta en tiedä kuinka todennäköistä olisi, että ovulaatio olisi kp44 tai 45 (menen jo laskuissa sekaisin). Jostain olin lukevinani, että jos kp on yli 35, ovulaatiota ei todennäköisesti tapahdu. Mutta niin, todennäköisyyksiähän ne vain ovat. Kai ihmeitäkin voi sattua.

Onnea plussanneille. <3
 
Kaikille plussainneille tasapuolisesti onnea :love: tästä se lähtee, toivottavasti aalto tuli jäädäkseen!

@Wintersun eikä! :( Toivottavasti ei mitään vakavaa ja selviää pian tarkemmin.
Olen unohtanut kiittää listan päivittämisestä, nostan hattua että oman tilanteesi huomioonottaen jaksat päivittää :oops:
 
Hirveä (siis IHANA) plussa-aalto täällä :love::love::love: En varmaan ole kaikkia onnittelut, joten onnea kaikille plussanneille :love::barefoot:

@Wintersun Tsemppiä kurjaan tilanteeseen! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa kuitenkaan :giggle: Hyvä kuitenkin, että asiat lähtee etenemään!

Täällä masispäivä, en varmaan koskaan saa omaa vauvaa ja toiset sikiää vaikka ei edes yritä ja halua. Kaveri lähettelee vähän väliä jotain raskausjuttuja, meillä ois lasketut ajat viikon erolla ilman mun keskenmenoa.. :notworthy:
 
Voi ei @Kumiankka1 i feel you :love: käyn usein ihan samoja tunteita läpi. Tuntuu, että on kausia jolloin nuo ajatukset on enemmän läsnä ja on mieli maassa. Pahimpia on just tuollaisiin "merkkipäiviin" ym liittyvät. Mulla yks kaveri tuli ekasta yrityskierrosta raskaaksi, samana kuukautena, kun oli meidän eka yrityskierto... jos olis silloin tärpänny, ois meillekin tulossa juhannusvauva:oops: tai jos se helmikuinen pieni ois pysynyt matkassa, oltais toisen kaverin kanssa samaa aikaan äitiyslomalla ja kotosalla vain pienellä erolla. Varsinkin tuo sun tilanne kuulostaa kyllä henkisesti raskaalta, kun koko ajan saa muistutusta asiasta :( tietääkö kaverisi keskenmenosta?
 
Onnea minultakin kaikille plussanneille, en enää muista olenko kaikkia onnitellut :love:

@Wintersun toivotaan että saat puan lisäinfoa asiasta, epätietoisuus on pahinta!

Täällä myös 7dpo ja vaikka kuinka olen yrittänyt, etten alkais tulkita mitään ”oireita” vielä tässä vaiheessa, niin mahdoton olla piinailematta :rolleyes: En olis vuosi sitten uskonut, että esim. tihentynyt tarve käydä pissalla sais mut innostumaan :ROFLMAO:
 
Wau mikä plussa-aalto! :) ONNEA kaikille plussanneille!

@miniminimini Oon myös juonut nyt verigreippimehua toivoen sen jotain tekevän! :ROFLMAO: Pre seed-liukkari myös kokeilussa, ihan jees tavaraa jos joku ostoa miettii!(y) Ovista odotellessa. Nyt menossa kp14 eikä vielä testi plussaa näyttänyt, buu.
 
Pakko tulla kommentoimaan pariin juttuun:

Verigreippimehua mie ainaki join ja tulin raskaaksi, 2 yrityskierrolla (en kyl enää muista joinko jo ekassa kierrossa. Ehkä en?) eli haittaa siitä ei ainankaan ole (y)

Hurjasti onnea kaikille plussanneille:love:

@Wintersun tsemppiä siulle(y) miultahan löyty papa lk 4 tasan vuosi sitten.. Ja olin varma jo kuolemastakin.. mutta loppujen lopuksi ei vaatinut edes mitään hoitoja vaan kahdet koepalat millä seurattiin ja lopuksi syyskuussa todettiin että kaikki ok ja papa lk 1:) tulevaisuudestahan ei tiedä mutta nyt mennään näillä tiedoilla! Halusin vaan sanoa että "hyviäkin" tarinoita on (y)
 
@Wintersun tsempit jatkotutkimuksiin ja -toimenpiteisiin! Toivottavasti tilanne selkeytyy ja saatte asiat rullaamaan (y)

@Noups mäkin näin plussasta unta viime yönä! Mutta mulla ei oo kyllä yhtään tärppiolo. Oon päättänyt olla testaamatta ja tulkitsematta mitään ennen kuin menkat on myöhässä. Noita negatestejä on tullut tehtyä ihan tarpeeksi o_O

@Kumiankka1 kyllä se vielä meillekin kohdalle osuu :love:
 
Viimeksi muokattu:
Mulle vois päivittää kp7 yk2. Viime viikon loppupuolella rupes tuleen vuotoo ja kunnolla taas tulikin. Eilen vasta loppu. Nyt on varmaan että 2019 puolelle menee vauvan saanti.

Hyvä plussa Aalto täällä meneillään! Onnea kaikille ja tsemppiä piinailijoille!
 
Hirmusti uusia plussia :love: Onnea tasapuolisesti kaikille :love::love:

@Wintersun toivottavasti ei papamuutokset tarkoita mitään huonoa :unsure:

On: Täällä vissiin Dpo12 menossa, ja toivo menetetty :cry::cry: Testasin tänään aamulla Predictor earlyllä puhtaan negan. Samoin aamulämpö laskenut 37.5:stä 37.0:aan. :(:cry:
Nyt vaan mietin että missä vika kun ei tärppää. Oviksen bongasin testillä ja seksiä oli enemmän kuin riittämiin. Onko uudenvuoden keskenmeno voinut aiheuttaa jotain?
 
@Abby87 kyllä sielä viivaa näkyy!! :love::love: onnea, toivottavasti siellä pysytään matkassa!

Voi harmi @kuus+1 !! :( tsemppiä!
Se on kuitenkin vaan 25% todennäköisyys tulla kierrossa raskaaksi, vaikka menisi kaikki ajoitukset nappiin :( mikä tietona ei kyllä lohduta kuitenkaan kummemmin... En kyllä osaa tosta keskenmenon vaikutuksesta sanoa, mutta ymmärrääkseni keskenmenonkin jälkeen pitäisi olla hyvät mahdollisuudet raskautua!
 
Onko testit vahvistuneet @kettuperhe ja @Kertsi?

@kuus+1 kiitos! Sitä todellakin toivotaan. Pahoittelut negasta! Ei kai se km mitään sellaista voi tehdä etteikö raskautuisi? Se vaan nyt ottaa enemmän aikaa? Toivottavasti pian kuitenkin plussa tulisi! Kauanko sulla aiemmin on mennyt?
Aikaisemmat raskaudet on tärpännyt ekalla yrittämällä, ilman mitään poppaskonsteja, ja se keskeytynyt oli tokasta.
 

Yhteistyössä