.

Lähipiirin kyselyistä oli täällä puhetta. Meillä ei kukaan ole kysellyt, toki ei olla ”vuosikausia” yhdessä oltukaan mutta ikää alkaa kohta olla ja 2 olis toiveissa vielä mulla. Miehelle tämä olisi ensimmäinen ja hänellä ikää vielä enemmän. Äitini tietää, että toivon vielä lasta mutta hänen puheensa on enemmän ollut siihen suuntaan, että josko keskittyisin uraan :unsure: pelottaa miten lähipiiri suhtautuu kun plussa mahdollisesti joskus tulee..

Pahoittelut uudesta kierrosta @lilia88

Täällä pitäisi huomenna alkaa vuoto jos kierto sama mitä viime kuussa. Tänään menkkamaiset kivut lisääntyneet ja vetää hieman matalaksi, toisaalta viime kierrossa vuoto tuli täysin puskista ilman mitään varotuksia ja kivut tuli vuodon alkamisen jälkeen vasta. Todella moni viime kierron ”oireista” puuttuu.. jännityksellä odotetaan kuin käy :)
 
@jemppu123 Tervetuloa!

@Persikka123 Mä oon kertonut muutamalle kaverille. Eniten mua inhottaa jos semmoset puolitutut kyselee et ''milloin meinasitte hankkia toisen lapsen'', aina koitan vaan naurahtaa päälle ja sanoa et saa nähdä. Meillä kuitenkin pitäisi edelleenkin olla vain 20% mahdollisuus raskauteen joten en halua kauheesti kertoa jos käykin niin, ettei onnista toista kertaa.

ON: Mulla loksahti suu auki kun katsoin tota listaa et huomenna ois JO kp27!! Hupskeikkaa, vaikkakin nää päivät on mennyt tosi hitaasti kun oon laskenut vaan dpo, niin olipas mukavaa vaihtelua nähdä isompia numeroita :) Tänään lähetään herkemmän raskaustestin metsästykseen jos huomenna pääsis jo testailemaan aamulla. Jos ei löydy niin luultavimmin jo huomenna sit labraan..

Nää päivät on ollut niin tappotylsiä, et oon katsonut youtubesta kaikenmaailman vauva/adoptio tarinoita.

Mitäs muille kuuluu?

Plussatuulia :love:
 
Voisin kirjoittaa teille tänne.. Vauva toiveissa ja yk1. Eilen oli haamuviiva aamulla ovutestissä. Illalla pupu kävi kolossa. Tänää aamulla tein ovutestin nii selkee tumman punanen viiva. Mietin et olimmeko nyt liian aikaisessa vai just sopivasti?

Vauvaa ei yrittämällä yritetä joten, tää nyt jää ovulaatioajan ainooksi yhdynnäksi, miehen lähtiessä työreissulle. Hormonaalisen ehkäisyn olen jättänyt pois kauan aikaa sitten.
 
@Toiveikas89 wau, onnea hurjasti! :love: muistan kun jossain vaiheessa piinailtiin samaan aikaan.

Olen viettänyt vähän hiljaiseloa täällä, kaikki viestit olen kuitenkin käynyt lukemassa. Meillä nyt se tilanne että leikkaus takana ja päästään taas tositoimiin. Meillä siis pidemmän aikaa jo ollut semmoinen sairaus kuvioissa joka on vaikuttanut siihen että ei olla pystytty tallettelemaan kuin yhden kerran oviksen aikaan, sitten pitänyt pitää taukoa. Nyt kuitenkin pystytään taas useampana päivänä peräkkäin ja toivottavasti se tuo tulosta. :)

Kp 11 ja kivut sekä limat tullut kuvioihin.
 
@Miina- Mites sun testailut?

@Appelsiiniomena - intoa petipuuhiin ja onnea matkaan ;)

Mä oon kertonut muutamille yrityksestä, keskenmenosta tietää useampi, joten sitä kautta lähin kaveripiiri varmasti "odottaa" uutisia jossain kohtaa. Appivanhemmat kyselee enemmän, oma äiti tietää km joten ei kysele.

ON: mulla on vaimeasti tullut nyt tuhrua jo kolmatta päivää.Toisessa hetkessä vahvat menkkaolot, toisessa täysin ei-menkkaolo. Toisaalta, ei kyllä mitään raskausoireitakaan. Tuhrun alkaessa äitienpäivänä, oli mieli aika maassa, mutta vaikka kuinka koitan pitää järjen päässä ni mieli elättelee toiveita, et josko tuhru oliskin ollut raskausoire? Onko kokemuksia? Yleensä mulla tuhruttaa 2, kerran 3 päivää, eli huomiseen mennessä uskon menkkojen alkavan, veikkaanpa että kun saan tänne kirjoitettua ni ne nasahtaa eetteriin! Testata en aio ennenku oon 99% varma et OIKEASTI olis toivoa saada jotain muuta ku puhdas nega (joka muuten tuli dpo10!).
 
Täällä ei ole lähipiiri mitään kysellyt vauvoista, mutta ollaan kuitenkin seurusteltu vasta 1,5 vuotta. Ehkä ne kuitenkin jotain arvaa, kun laitettiin näin iso (100 neliötä ja 3 makkaria) kämppäkin :D Mun vanhemmat ja miehen äiti ja sisko tietää keskenmenosta, niin kai ne tietää myös, että yritetään vielä. Eivät ole kuitenkaan mitään kyselleet onneksi. Myös pari kaveria tietää yrityksesta ja keskenmenosta, mutta eivät hekään ole kyselleet. Tietää, että kerrottaan kun (tai jos....) on kerrottavaa :)

Tänään pitäisi olla raskauden puoliväli 20+0.. Haikee fiilis ja asiaa ei auta kaverin tänään oleva rakenneultra. Sitä kun itsekin pitäisi päästä rakenneultraan jo :cry: Onneksi olen kuitenkin saanut ajatuksia muualle tästä vauvakuumeesta, koirakuume :D Tekee hyvää keskittyä tähän koirakuumeeseen, vaikka sovittiinkin, että sitten tulee koira jos ei vielä lokakuussa (keskenmenneen laskettu aika) olla raskaana. Mies otti musta mallia ja keskittyy autokuumeeseen :ROFLMAO:

@miniminimini Mulla ei ole tuhrusta raskausoireena kokemuksia, mutta on kokemusta tuhrumenkoista. Tässä yrityksen aikana ollut muutamat semmoiset erittäin niukat ja pari päivää kestävät tuhrumenkat, ja viime menkat oli erittäin erittäin niukat ja kesti alle 24 tuntia. Tuollaisten tuhrumenkkojen jälkeen on vielä testannut negaa.
 
Onko kukaan muu todella kipeä ovulaation aikaan? Mulla todella kovat kivut ja tänään alko alaselkäkipu, ihan ku ois tulessa nonstop. Särkylääkettä en haluaisi ottaa kun lukenu että burana ainakin saattaa siirtää ovulaatioo (?). Näitä kipuja kestää yleensä viikon ajan.
 
Ihme! :eek:

Ainoat oireilut oviksen jälkeen oli järkyttävä väsymys ja alavatsan nippailut. Eilisestä lähtien tissit tuntuneet täydemmiltä.

Nyt vaan toivotaan että kyytiläinen pysyy matkassa.

Paljon plussatuulia ja tsemppiä kaikille yrittämiseen.:love:
 

Attachments

  • Tykkää
Reactions: talvilintu
Onnea @Yemi :love:

Toivottavasti @miniminimini enteilis sitä itseään ;)
Kokemusta ei oo kyllä itsellä, ei edes tuhruta koskaan vaan suoraan hanat auki.

@Appelsiiniomena mulla! Ihan järkyttävät kivut useamman päivän, melkeinpä viikon yhtäjaksoisesti :confused: varsinkin selkä, maha liittyy h-hetken lähestyessä mukaan

Testattu aamulla nega pc:llä.. jotain positiivista et ne menkkakivut katos :D mun lempiruoka maistu aivan :poop: tänään ja sen jälkeen tosi paha maku suussa kokoajan. Eilen illalla oli elohiiri vatsassa.
 
Onnea @Yemi :love:

Mun muutamat kaverit ja äiti tietää että yritetään, mutta ei heistä kukaan oikeestaan oo hirveesti kyselly mitään sen enempää.

Täällä kyllä tosi outo kierto, luulin että ovis oli jo, mutta eilen tuli kyllä semmoset limat ja kivut, että en nyt sitte tiiä, että oliko se sittenkin vasta eilen (n)o_O Noh, ei auta ku ootella! Kp 24/28-33 menossa siis nyt.

Niin ja sen verran lisäystä vielä, että sen jälkeen ku pillerit lopetin niin oli pari pidempää, jotain 36-37 päivää pitkiä kiertoja, mutta muuten melko säännölliset ollu.
 
Tännehän on tullu kauhiasti viestejä. Täällä ei olla vielä kunnolla alettu yrittää, mutta täs kesän aikana kyllä kovasti ollaan puhuttu :)ja meinaan ite olla vähä malttamaton :unsure::Dmutta nopiaahan se aika menöö..
Ihanat säät ollu nyt (y):)
Jännäilen teidän muiden puolesta, tsemppiä kaikille yritykseen :love:(y)


Onnittelut@Yemi plussasta :love:(y)
 
Onnittelut @Yemi plussasta:love:

@miniminimini kyllä tuossa selkeä viiva näyttää olevan eli onnittelut sinnekin ja pidän peukut pystyssä, että pysyy matkassa mukana :love:

Itsellä ei vieläkään menkkoja kuulu eli vieläkin odotellaan. Olen kyllä nyt melko varma, että oli myöhäinen ovis eli nyt olisi sitten dpo 8 menossa. Lauantaina ajattelin taas testata cb varhainen tulos testillä. Onko kukaan saanut dpo 11 plussaa herkällä testillä? Tietää vaan, että ei taas heti pety jos sillon vielä näyttää negaa :) pitää sitten taas uudestaan testailla ensi viikolla jos menkkoja ei vieläkään kuulu.
 
@Yemi onnea plussasta! :love:

@miniminimini mielestäni ihan selkeä plussa! Onnea! :love:

@Miina- Kiitos! Olen toisaalta ihan tyytyväinen, ettei plussa vielä tullut. Ehdin valmistua ennen sitä (y) Sulla on kyllä hyvän kuuloisia oireita, pidän peukkuja plussalle :love:

@viipulainen kiva nähdä sinua! Toivottavasti raskaus on edennyt hyvin :love: Hassua, tuntuu että juuri plussasit! Niin se aika rientää.

@MinimiiS Olen vähän huono vastaamaan, kun esikoista yritetään. Mutta uskoisin, että riippuu luteaalivaiheesta. Mulla esim. on ollut luteaalivaihe nyt 12 pv, eli olettaisin että tässä tapauksessa voisi dpo 11 jo jotain näkyä. Kuitenkin jos luteaalivaihe on 14 pv, niin dpo 11 on melko aikaista :)

Mä oon yhtä vaaleanpunaista hattaraa :LOL: Ihana kesä tekee tulojaan, opinnot on yhtä tenttiä lukuunottamatta valmiina ja ensi viikolla kesäloma vol. 1. Käyn lukemassa juttujanne, mutta aion tässä kierrossa pitää jalat maassa, eli en testaile ovista. Nautin vain lomasta ja katsotaan mitä tapahtuu :giggle:
 
Ihanalta plussaltahan tuo näyttää @miniminimini :love:

Täällä tylsä dpo6. Jotenkin valmiiksi pettynyt olo...vaikka yritän ajatella positiivisesti niin ei meinaa onnistua. Mieli heittelee testatako dpo 11 ekan kerran vai vasta kun menkat myöhässä.
Onkohan nämä ailahtelut pms oireita:unsure:
 
Onnea plussasta @Yemi!

Tsemppiä ja pikaista paranemista @Wintersun!

@miniminimini, selkeältä viivalta kyllä näyttää. Toivottavasti pysyy matkassa!


Täällä odotellaan menkkoja. Tai vaihtoehtoisesti tietysti plussaa muttamutta :LOL: Flon ennusteiden mukaan menkkojen olisi pitänyt alkaa sunnuntaina eikä vieläkään mitään näy. Ei ole minkäänlaisia menkkajomotuksiakaan, tosin ei myöskään raskausoireita. Sunnuntaina tein testin, joka oli nega. Nyt on toistaiseksi pisin kierto pillereiden lopetuksen jälkeen menossa, kun tänään on kp32. Ei siis vielä mikään kummallisen pitkä ja kun pillereiden lopetuksestakin on vasta niin vähän aikaa, niin voi olla, että kroppa nyt vaan ihmettelee jotain. Toivottavasti kierto ei ainakaan hirveästi enää venyisi ja menkat alkaisivat pian, jos ovat alkaakseen. Uutta testiä ehkä perjantaina, jossei siihen mennessä ala vuoto.
 
@Momon -mulla on tähän asti ollut täydin nega-kierto olo just tuolta dpo5-6 asti. PMS, pääkivut, menkkakivut, tuhru.. Toivoa siis on! ja dpo9-10 testattu puhtaat negat.

@Katie89 - selkeät viivat on! Varovaisesti onnea! Mulla tuhrutti kans dpo10-12, vain pyyhkies, eikä joka kerta. Tänään ei oo tuhrua tullut enää vaikka kuinka koittanut vähä ronkkia :D Google kertoo, että tuhru aika yleistä ja voi olla vaaratonta. Mulla kaks km taustalla, niin aika kova jännitys on.

Kiitos kaikille! :) Pitää ostaa uusia testejä. Missähän kohtaa digin kuuluis näyttää se 2-3vkoa? rv 4+0 vai myöhemmin? Mietin et jos ostan pc:n liuskoja ja sit digiä säästäis ku näkee alkaako menkat vai ei.
 

Yhteistyössä