.

@Tiutau13 Toki, tuntuu vaan ettei tässä tapahtu yhtään mitään :D:cautious:
Toivottavasti fiiliksesi osuu oikeaan ;):love:

Enää en kyttää tikuista näkyykö viivaa vaan että näkyykö väriä :ROFLMAO: tää on ihan pimeetä jo!
Tultiin mökiltä kotiin, tiistaina takaisin töihin ja mies lähtee jo huomenna. Tämähän tarkoittaa että kämppä tyhjänä!! :LOL::LOL: Mökiltä lähdettiin eilen käymään kaupassa ja kävin hakemassa pari pc pakettia, mies äkkäs jo kaukaa hyllyjen välistä mitä teen.. :oops::D
Seurasin iltatestin tekeytymistä ja tulihan siihen viiva, joka kuitenkin haaleni ajan kuluessa.
Tänään taas tissijomotusta ja kohdunsuulla tuntemuksia, alavatsaa nipistelee ja kutittaa nyt illalla.
 
iK
Onnea hurjasti plussanneille ! Onnea @Sasusa ja @maloon ! Ihania juttuja!

Täällä palattu mökiltä kotiin. Tilanne melko sama. Huomenna aattelin mennä aamupäivästä hcg-verikokeeseen ja ti varasin gynen. Onko kokemusta, ehtiiköhän hcg-tulokset gynen nähtäväksi tiistaille? Asioin yksityisellä nuo..
 
  • Tykkää
Reactions: maloon
Vielä sen verran että digi näytti äsken 2-3:love::love: eli onko hedelmöitys tapahtunut tuolloin mutta viikkoja voi on enemmän ? Jostain luin että plussataan 2vkoa about. Eli rv 4-5 olis nyt :cautious:
 
Viimeksi muokattu:
@Sasusa juuri noin! Eli näyttää viikot hedelmöittymisestä. :love: Onnea! Myös @maloon Onnea :love:

Omaa napaa. Olin jo luovuttamassa dpo 7 eli eilen kun ei syke oikein lähtenyt nousemaan. Mutta eilen illalla ja tänään ollut korkeat sykkeet vaikka vaan istun sohvalla :whistle: liitteenä kuva viime kierrosta jossa dpo 9 on laskeneet sykkeet kun nyt dpo 8 sykkeet lähteneet nousuun :giggle: nyt jännittää jotain selkeästi tapahtumassa. Kuinka kauan pystyn olla testaamatta :coffee:
 

Attachments

Kylläpä tämä kesä on ollut hyvä plussaamisten kannalta(kin), taas paljon uusia plussia, paljon onnea!!

Huh, meillä on ollut viikon ajan yövieraita ja pidettiin isot juhlatkin. Lukemassa olen jutut käynyt, mutta en ehtinyt kirjoitella. Itse en ole varma, olenko ovuloinut tässä kierrossa vai en, ei ole ollut niin selkeitä merkkejä. Toivottavasti kp 13 oli ovis, kun silloin oli eniten siihen viittaavia merkkejä. Seksiä oli nimittäin kp 10 ja 12 ja sen jälkeen ei ollenkaan johtuen yövieraista ja pitkistä "työpäivistä" juhlien eteen. Tämä hellekin vie kyllä veronsa, ja kun koko ajan on hirveä hiki niin ei oo seksi ekana mielessä. Toivottavasti tämä kierto ei nyt ois menny kokonaan hukkaan.
 
Meinasin tänään soittaa neuvolaan kysyäkseni neuvoa, tein kuitenkin vielä rfsu:n testin joka täysin valkoinen viime viikolla. Oisko siinä väriä? Tai ylipäätään toista viivaa :coffee:
Eri valoissa kuvattu niin hyvin kuin pystyin. Pahus kun näitä kuvia joutuu pienentämään että saa tänne lisättyä..
 

Attachments

Moikka eevribadi! Olen seuraillut hetkisen tätä keskustelua ja voisin hypätä mukaan :) Meillä siis tilanne, että yritellään nyt 2. pienokaista parhaillaan. Oli keskeytynyt keskenmeno toukokuussa ja nyt kiertokaan ei vielä ihan palannut entiselleen, toivoa kuitenkin taas on ja positiivisin mielin kuumeillaan :) Kuukautiset loppuivat juuri, eli eikai se auta kun ovista odottelemaan ja bongailemaan seuraavaksi :D
 
Hurjasti onnea @Sasusa ja @maloon :love:
Toivottavasti sulla @Miina- lähtis viivat tummumaan!

Tervetuloa myös uusille ! :)

Mulla tais olla ovis perjantaina, ja ei oikein päästy hyödyntämään, muutakun eilen sitten vähän peittoa heiluteltiin, mutta varmaan liian myöhään (n) hiukan turhauttaa kyllä, kun ei päästy hyödyntämään tätä kiertoa..

Huomasin muuten että olen listalla kaksi kertaa, eli se on oikea missä yk 4 :)
 
Hei kaikille, ihania plussatuulia puhallellu täällä tämän ketjun yllä! :love: Onnea kaikille! Olen lukenu lähes jokapäivä täällä kuulumisia. Täällä on ollu vaikka millaista tapahtumaa, oltu osastolla kohdunulkoisen takia joka löytyikin sitten kohdusta. Sitten oltu sairaalassa keskenmenon takia kaavintaa odottamassa, ja nyt kuitenkin edelleen yksi elävä sikiö matkassa. Ultrattu seitsemän kertaa jo.. Viimeks oli valoa tunnelin päässä ja kohtu ei ollut enää täynnä verta. Kyllä sanon että elämäni rankinta aikaa ja rankin alkuraskaus. Päivä kerrallaan mennään, minne asti lie.
 
Hei kaikille, ihania plussatuulia puhallellu täällä tämän ketjun yllä! :love: Onnea kaikille! Olen lukenu lähes jokapäivä täällä kuulumisia. Täällä on ollu vaikka millaista tapahtumaa, oltu osastolla kohdunulkoisen takia joka löytyikin sitten kohdusta. Sitten oltu sairaalassa keskenmenon takia kaavintaa odottamassa, ja nyt kuitenkin edelleen yksi elävä sikiö matkassa. Ultrattu seitsemän kertaa jo.. Viimeks oli valoa tunnelin päässä ja kohtu ei ollut enää täynnä verta. Kyllä sanon että elämäni rankinta aikaa ja rankin alkuraskaus. Päivä kerrallaan mennään, minne asti lie.

Apua mikä tilanne sulla :eek: kovasti tsemppiä ja tarrasukkia että pieni pysyy (rajussa) matkassa mukana :barefoot::love:
 
Tervetuloa @chili_ !

@Miina- toivottavasti saisit pian selvyyttä tilanteeseesi!

@Keppihevonen4 , ohhoh, onpa sinulla ollut melkoinen alkuraskaus. Melkoinen sisupussi taitaa siellä masussa oleskella, toivottavasti on sisukas loppuun asti. Onko sinulle selvinnyt, mistä kaikki johtui? Olikohan alkuun kaksosraskaus? Oletko nyt millä viikoilla? Tsemppiä!
 
iK
Täällä tosiaan kaikki vuodot tyrehtyneet. Huomenna on gyne 11.40, tänään kävin hcg-testeissä. Huomenna kuulen sitten hcg:n myös. Viime pe jälkeen en oo tehnyt enää r-testiäkään, silloin tuli vielä clear bluella sitä haamua.

Nyt on jotenkin alkanut enemmän harmittaa tämä tilanne. En osaa jotenkin surra että jotain olisi mennyt kai kesken, kun en ole koskaan tiennyt mitään odottavani ja todennäköisesti ei mitään elossaolevaa olekaan ollut kyydissä. Mutta ärsyttää epätietoisuus että mitäs nyt, kauanko tähän vielä menee, haittaako tämä vielä jotain tulevaisuudessa... Jotenkin menee hyvää peliaikaa ihan hukkaan!

Toisaalta on kova luotto että meille vielä toinen lapsi kyllä tulee. ❤
 
@Wintersun Vointi ihan hyvä, vuotoa on ja ultrataan jatkuvasti. Hb ei enää ole laskenu joten saanu olla kotona.

@vuuti Sanoivat että kaksosraskaus olis selittäny tämän, mutta alussa näkyi vain yksi pussi. Toinen saattoi jäädä huomaamatta tai oli kohdunulkoinen samaan aikaan. Arvelivat myös että istukka vuotanu ja hyytyminen mukana tulis sikiökin pois. Aina yllätykseksi vaan sydän lyö edelleen, vaikka lääkäri sanoi ettei toivoa enää ole. Nyt vk 9 menossa.

Kumpa en joutuisi enää piinailemaan tänne, vaikkakaan se ei ollut mitään tämän piinan rinnalla kun joutuu hiipimään varpaillaan ja pelkäämään, vaikkei sekään mitään auta. Luonto nää asiat päättää.
 
@Keppihevonen4 huh mikä tilanne ! Paljon tsemppiä ja toivottavasti tilanne vakiintuu:love:

@iK Niin tiedän tuon "hukatun peliaja" fiiliksen! Toivottavasti pääset pian selville tilanteesta.

ON. Kävin gynellä viime viikolla. Antoi terolut kuurin. Kp 15 aloitin ja 10 pv syön. En kyllä itse ymmärrä miksi. Se mitä olen lukenut tuosta valmiisteesta niin ei käsittääkseni tue minun tilannetta(n) mulla ei ole kiertohäiriöitä tmv. Lisäksi gyne käski aloittaa kp 15 ja olen lukenut että terot voi estää ovulaation ja tässä kierrossa ovulaatiota ei ollut silloin vielä mennyt. Eikä ole tähänkään mennessä ollut mitään kipuja mitä normaalisti. Liekö tosiaan estivät ovulaation :cry:
Turhauttavaa.
Gyne myös ehdotti tarkempia tutkimuksia jos tulee nyt kolmas alkuraskauden keskenmeno. Ajatukset nyt vähän hukassa kun tuntuu että asiat ei etene vaan pelko siitä ettei vauvaa välttämättä saakaan on hyvin vahvasti mielessä.
 
@Momon voi ei, onpa turhauttava tilanne! Erikoista kyllä määrätä terolut tuohon tilanteeseen (n)

@Keppihevonen4 onpa hurjaa. Ihan hirveesti tsemppiä ja onnea matkaan!:love:

@Miina- ikävää, ettei plussaa tullut :cry: Mutta pääseepähän yrittämään pian uudelleen!

Tänne ei mitään jännitystä ihmeempää kuulu. Mies on ollut superinnoissaan ja on ollu kiva haaveilla vauvajuttuja yhdessä. Kovasti hänkin odottaa, että saataisiin pienokainen alulle. Kauheasti yritän oloja ja oireita kuulostella, vaikka ei siinä mitään järkeä ole näin aikaisena dpona :LOL:
 
Onnittelut plussanneille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille! Tervetuloa mukaan uudet kuumeilijat!

@Keppihevonen4 Aika hurjalta kuulostaa sun tilanne! Sitkeä sissi taitaa kiikkua mukana. ;)

@iK Toivottavasti teilläkin asiat järjestyy parhain päin.

@Momon onpa erikoista, että määrätty Terolutit sun tilanteeseen. Toivottavasti ei ole vaikutusta ovulaatioon. Itsellä kyllä auttoivat vuosia sitten, kun ei tullut vuoteen menkkoja ja teroilla sit käynnisteltiin. En tosin muista, että oliko silloin vaikutusta ovulaatioon, koska minulla on niin monta kiertoa mennyt täysin ilman ovulaatiota.

ON: täällä kp 52 menossa ja eilen tehty testi jälleen negatiivinen. Soitin neuvolaan omalle vakiterkalle kysyäkseni, että kauanko vielä odottelen menkkoja, mutta hän varasikin minulle saman tien ajan lääkärille. Muisti, että minulla on taustalla PCOS ja kilpirauhasen vajaatoiminta ja että menkat jääneet aina pois, kun olen lopettanut pillerit. Ihanasti totesi vain, että "No sehän taitaa vaatia sitten vähän avitusta" :LOL: Aika meni toki vasta elokuun lopulle, johon terkka sanoikin, että seurataan, tuleeko välissä kuukautiset vaiko ei. Naurahti vielä puhelun lopuksi, että "Ja raskaaksikin saa tässä välissä tulla" :LOL: Kiva, että saa näinkin nopeasti apua omaan tilanteeseen. Huonopa se on raskaaksi tulla, jos ei ovuloi, eikä ole kuukautiskiertoa. Näin terkkakin totesi.

Tsempit taas kaikille kuumeiluun ja piinailuun! Kyllä me kaikki ne plussat vielä saadaan! (y)
 

Yhteistyössä