.

Muakin ahdistaa ja ärsyttää, kun tuntuu, että kaikenmaailman huumeenkäyttäjät saa vahinkovauvoja. Ja me kaikki täällä tikutellaan oviksia, seurataan lämpöjä ja oireita jne. Ei mene nallekarkit tasan.

Pahoittelut kaikille uuteen kiertoon joutuneille :cry:

Flo appia käyttäville kysymys: miten tulkitsette nuo eri vuototyypit? Onko kirkas ovulaatiolima? Entä nuo muut vaihtoehdot? En oikein tunnu hoksaavan minkä väristä ja näköistä ja tuntuista minkäkin noista pitäisi olla (n)

Se tunne itelläkin ollut että epäreilu maailma kun toiset saa vahingossa haluamattaan :(

Toivottavasti tänään saamani ensimmäinen haamu ikinä lähtee vahvistumaan. Oli aika epätoivoinen olo kun 10kk yritettiin eikä mitään.

Flo limoista tulkitsen valkuaismaisen ovislimaksi.

Löysin kerran tälläisen sivuston missä joku tehnyt tutkimusta limoista. Aika ällö mut hyvin kuvaava :D

http://luomupimu.blogspot.com/2011/11/ovulaatiolima-ja-muita-valkovuodon.html?m=1
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista! Toivottavasti haamu lähtee vahvistumaan ja pysyy mukana :love:

Tässä kierrossa lipitin tosiaan greippimehua ja sain todella vahvan ovisplussan.

Pahoittelut negoista ♡ Plussatuulia, älkääkä menettäkö toivoanne! ♡
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
Joo, näitä samoja on @Toiveikas92 omassakin tuttavapiirissä, toki olen iloinen heidän puolestaan mutta silti.. :confused:
Jotenkin hölmösti ajattelin ennen yrityksen aloittamista, että edelliset kun on kolmannesta yrityskierrosta tärpänneet niin samoihin mentäs nytkin.:oops:
Nyt kuitenkin eri mies niin onhan se taas täysin uus tilanne. Ja aiemmin en ollut käyttänyt mitään hormonaalista ehkäisyä.
 
Tänään taas täysin tyhjä raskaustesti. Jospa sitä lakkais nyt testailut ja odottelis, että kuinka pitkä kierto tästä vallan tuleekaan. Ei oo tainnu tärpätä, luoja tietää olenko edes ovuloinut. Viikko sitten tuli kahden päivän ajan pyyhkiessä pienesti verta paperiin, innostuin jo sen olevan kiinnittymisvuotoa. Mutta tosiaan, ei se sitä sitten ollutkaan.

Toisaalta harmittelen, että mitä jos se oli nyt se ovulaatio.. Olin reissussa ja ei kyllä pupuiltu miehen kanssa edeltävinä tai jälkeisinä päivinäkään :((n)
 
Moikka!
Uskaltaisinkohan liittyä mukaan, kun teitä jo pitkään käynyt aina lueskelemassa. Meillä alkoi yk6 nyt, kp2 menossa. Kolmatta lasta yritetään, esikoisesta yritettiin 10kk ja kuopus tärppäsi heti ekasta yrityskierrosta (silloin ei ollut mitään hormonaalista ehkäisyä ollut ennen yritystä). Esikoista ennen e-pillerit ja nyt myös ehdin 9kk syödä e-pillereitä ja sitä ennen oli ehkäisykapseli 2 vuotta.

Tämän yrityksen aikana onkin ehtinyt olla kaksi kemiallista ja yksi alkuraskauden keskenmeno. Töissä minun kollega raskautui samaan aikaan kuin minä, minulla vain meni kesken. Olen kyllä iloinen hänen raskaudestaan, mutta kyllähän sitä aina muistaa, että itsekin voisi tuossa vaiheessa jo olla. Nyt viime kierrossa jo sain haaleita plussia 6 päivää ja eilen alkoi sitten vuoto, eli pää pystyssä kohti tulevia pettymyksiä, vai miten se oli?

Tsemppiä kaikille yrityksiin! :)
 
Tervetuloa @Uhups ja plussaonnea. Keskenmenot on kyl raskaita pettymyksiä.

@Wintersun onpa ikävän kuuloista, mulla on kanssa aina kovat pms oireet. Toivottavasti olo paranee!

Mulle on iskenyt hirveä pessimistisyys. Melkein viikon (noin oviksesta lähtien) on kiukuttanut ja itkettänyt pikkujututkin. Tänään dpo7 ja karmea turvotus ja mahakipu. Pientä nippailua oli aamulla kyljellä ollessa nänneissä.

Ärsyttää, kun en muista millainen olin ennen pillereitä. Neljä kk ilman niitä suunnilleen ollut ja ehdin syödä 13 vuotta putkeen. Lopettamisen jälkeen eka kierto oli kivulias fyysisesti, mutta henkisesti olin tasainen. Nämä muut kierrot sen jälkeen olen ollut selkeissä hormonikiukuissa jo pari päivää ovulaatiosta kuukautisten alkuun.

Nyt tässä tilanteessa en osaa yhtään sanoa, onko mahkuja raskauteen. Pupuilut tuli sopivasti, mutta ei mulla mitään raskausoireita ole. Enemmän vaan olo, että menkat alkaa. Toisaalta ei kaikilla tule heti kiinnittymisestä pitäen oireita, enkä tiedä erottaisinko edes raskausoireita pms-oireista. Menisipä aika nopeammin!:(
 
iK
Tervetuloa @Uhups ja kaikille hyvää viikonloppua!

Tosi mielenkiintoinen juttu oli noista kk-kierron limoista Itsekin oon miettinyt että mitähän mikin on Flo:ssa. Esikoisen raskauden jälkeen kyllä oon huomannut että ovulaation aikana on pöksyt ihan märät! Ennen ei ollut sellaista. Saas tosiaan nähdään miten sitten nyt, kun keho toipuu koettelemuksista. Loppu ”diagnoosina” tosiaan hyvin varhainen, spontaani keskenmeno. Nyt vaan eteenpäin.
 
@iK lueskelin muuten kun kirjoittelit tuosta vuodon vähyydestä keskenmenossa niin minulla myös vuoto oli tosi vähäistä. Kaksi viikkoa se kesti yhteensä ja ensimmäisenä päivänä vuotoa tuli menkkamaisesti, mutta sitten tosi vähän. 5 päivää vuodon alkamisesta oli yhtenä iltana kovat kivut ja ajattelin, että vuoto lisääntyy, mutta ei. 2 viikkoa myös raskaustesti näytti plussaa, mutta sitten muuttui negaksi.
 
Hei,
Kiitos kaikille omien tarinoiden jakamisesta ja toisten tilanteissa myötäelämisessä <3

Minä olen kolmannesta lapsesta haaveileva 37v äiti. Kaksi lastani ovat jo koululaisia ja minulla on ollut haave kolmannesta todella pitkään. Onnelliseksi yllätyksekseni vauvakuume hiipi myös mieheeni viime vuoden lopulla ja siitä asti olemme yrittäneet vauvaa.

Siinä missä ensimmäiset raskaudet alkoivat helposti (kaksi keskenmenoakin sain sillon), nyt on yk 9 menossa. Olen onnellinen lapsistani ja tilanteestani äitinä. Kuitenkin nyt kun yritys on päällä, olo on tietenkin melko kärsimätön ja levoton, enkä ole millään onnistunut välttämään joka kuussa toistuvia raskausoireita ja joka vatsanippauksen kuulostelua. Varsinkin nyt kesällä, kun lomalaisella on aika kuunnella joka risausta, kaikenlaista lupaavaa tulee pantua merkille -ja sitten petyttyä karvaasti. Järkipuoli sanoo, että ole rauhassa äläkä hötkyile, aika näyttää. Mutta valitettavasti järkipuoli jää mielikuvituksen ja haaveilun jalkoihin joka kuukausi. =)

Päällisin puolin olen rauhallinen tässä vauva-asiassa, mutta tällainen ketju samassa tilanteessa olevien kanssa tulee nyt tarpeeseen. Emme ole halunneet kertoa perheenlisäysyrityksistä kenellekään.

Onnea kaikille plussanneille ja tsemppiä kaikille piinailijoille ja uuteen kiertoon rullanneille <3

Hyppään samantien kyytiin yk9 ja piinailijana nyt on dpo4
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Janet88
Tervetuloa @Tillukkainen !:) toivottavasti tämä olisi nyt SE kierto ! (y)

Omaa: dpo 9, aamun tokasta pissasta silmiä häikäisevä nega! Kirvestä ei heitetä kaivoon kuitenkaan :LOL: aamulla herätessä oli räkäinen olo, laskenut vastustuskyky on hyvä merkki (naurattaa itseänikin tämä oireiden väkinäinen keksiminen:ROFLMAO:), eikö!?:geek::LOL:
 
Hei kaikki! Näitä muitten iloja ja jännityksiä on niin ihana lukea!!

Kirjottelinkin viime vuonna (muistaakseni ainakin, mut se sitten jäi :D ) tänne kaksplussalle johonkin, että alotetaan yrittämään toista lasta. Ja alotettiinha myö eikä mitään ole vielä tapahtunut. Yritystä on ollut enemmän ja vähemmän elokuusta 2017. Muutama kuukaus oli väliä kun ei varsinaisesti yritetty (ei tikutuksia) mutta raskaaksi tulemisen mahollisuus olisi ollut. Esikoista yritettiin 10kk joista 9kk kohdalla keskenmeno/kemiallinen. Hän on syntynyt lokakuussa -16.

Lyhyt luteaalivaihe kiusana mutta nyt ehkä ovuloin aikasemmin kuin normaalisti. Kiertopäivät heittelee 25-30. Joten ota tästä sitten selvää. Nyt on kp14 ja ovulaatio mahdollisesti on tänään :) terolutit määrätty kun kävin klinikalla kevät-talvella, tästä kierrosta alan syömään.

Elikkäs yk12, kp14. Itsellänikin nyt olo että kaipaan juttuseuraa samassa tilanteessa olevien kanssa. Tsemppiä meille kaikille! Ja onnea plussanneille <3

@Tiutau13 kuinka monta kertaa olisin mieki voinu olla oireitten perusteella taas raskaana tässä... ei riitä yhen käen sormet :D mutta sitäkun ei tiijä millon nappaa! Jos tosissaan tämä on se kierto ;)
 
  • Tykkää
Reactions: Tiutau13
iK
@Wintersun Kiitos! ❤

@Uhups Kuulostaa aika tutulta! Mä en muista olleeni kovin kipeä menkkojen takia, mutta mulla oli ikäviä sappikipuja pitkästä aikaa, jotka on liitetty hormonikiertoon. Ei siis ole kiviä. Eli uskon että semmonen hormonimylläkkä oli päällä, että tuli ne kivut poikkeuksellisesti taas. Ylämaha ultrattiinkin eikä siellä ollut mitään. Miten sulla meni km jälkeen, kestikö pidempään ennen kuin alkoi menkat?

Minä tosiaan nyt mökillä äitini ja esikoisen kanssa. Vesisateessa. On kyllä ollut kiva keskittyä ihan muihin puuhiin! :) Mutta kovasti on ajatukset toki vauvoissa, ihan positiivisesti kuitenkin. Oon jo hetken odotellut että mieskin näyttää vähän vihreää valoa toiselle, ja nyt kun näin on tapahtunut, niin oma olo on kuitenkin ennenkaikkea innostunut ja odottava. ❤ Toivottavasti pian kirjaimellisesti Odottava.

@Naturamama Pc minäkin näen kyllä viivaa! :love:
 
  • Tykkää
Reactions: Toiveikas92
@iK km jälkeen kierto oli mulla 35 päivää, jos ensimmäinen päivä lasketaan vuodon alkamisesta, normaalisti kierto on 26-28 päivää. Että pidempi kierto oli ja yritin tikutella ovista, mutta en saanut plussaa missään vaiheessa. Että en varmaan ovuloinut siinä kierrossa sitten ollenkaan tai sit se oli niin myöhään etten enää tikuttanut.

@Naturamama mäkin näen tuossa kyllä viivan alkua! Toivottavasti vahvistuu! :)
 
@Wintersun kunhan pääsette hoitoihin niin luulis sieltä irtoavan tukilääkitystä luteaalivaiheeseen! Ja toivon sydämestäni, että silloin viimeistään tulisi plussa tikkuun teillekkin! :love:

@Autumnn älä muuta sano! On ollut monessa kierrossa aivan ilmiselviä "raskausoireita" että ei mitään rajaa!:X3: ja plussaa ei kuitenkaan:ROFLMAO: ei kyllä oo mitään järkeä näissä oireiden kuulostelussa, joku pahoinvointikin - ollut jo kahtena päivänä mutta ei kyllä oo raskaudesta johtuvaa kun ei hcg:takaan elimistössä ole!:poop::cautious::LOL:

Pari kauppaa ja yhdet nurin menemiset vaadittiin ennen kuin löysin lisää r-testejä:ROFLMAO: siis joo, huoh. Olin kävelemässä autolleni kaupasta lähtiessä enkä hoksannut kanttaria ni astuin siihen ja nilkka taittui ja aivan rähmälleen parkkipaikalle!:ROFLMAO: polvet aukes ja nilkkaa kivisti, onneks ei nivelsiteet menny! ..nolo! :LOL: olin kai niin vauvahaaveissani etten tiedostanut missä kävelen!:LOL:
 

Yhteistyössä