.

iK
Huh mikä yö. Nukuinpa huonosti. Yön pimeinä tunteina olin ihan varma että oon raskaana, kaikenmoisia tuntemuksia oli :ROFLMAO:. Nyt aamulla en kyllä usko siihen enää. :rolleyes::LOL: Yöllä oli myös hirveä nälkä, ja aamulla niin huono olo että! Johtui siis varmasti siitä että verensokerit alhaalla. Mahakin vähän sekaisin. Ei kuitenkaan mitään mahatautia.

Alamahan vähän menkkatyyppiset jomottelut kyllä jatkuu. Kokoajan jännittää milloin alkaa typerä tiputtelu... :cautious:. Nyt kp18 / dpo8. Yritän sinnitellä testien kanssa ainakin maanantaihin..

@chili_ Teitkö testiä aamulla???
 
Tervetuloa uudet!

@kissanainen87 Mulla on ainakin ollut ovis monta päivää myöhemmin kuin mitä Flo väittää. Se ei selvästi onnistu nykyisillä tiedoilla arvioimaan kiertoa oikein.

Tänä aamuna on ollut sellaiset vatsakivut, että pakko uskoa menkkojen ja uuden kierron alkaneen. :( Alkoi vaan vähän epämääräisesti. Huomiselle voi päivittää kp 3. Ja ei muuten @Wintersun tarvitse muuttaa yk:ta, olin nähtävästi mennyt aiemmin sekaisin laskuissa.

Tsemppiä ja parempaa onnea piinailijoille!
 
@Miina- ei se viiva kuuläkärkikynä tuhruisessa testissä väärässä paikassa mun mielestä ollut vaan ihan oikeassa :eek: noihin 10miun testeihin taas en luota , varsinkaan noin suttuisiin, ei pahalla:unsure: teitkö vielä uutta testiä? On kyllä ollut niin selkeitä viivoja nyt että on TODELLA kummallista jos ei kirkuva plussa tule muutaman päivän sisällä!!!(y):love:

Hieman aktivoidun taas. Joo, oon sitä tyyppiä että kun menkat alkaa niin poistun takavasemmalle (luen, tykkäilen, harvoin kommentoin) ja oviksen lähentyessä alan kommentoimaankin:X3::poop: faktahan on, että haluaisin roikkua täällä koko ajan, mutta ahdistus pääsee valloilleen välillä ja siksi on paras vaan kieltää itseltään vauvajutut - ainakin päiväksi aina kerrallaan:LOL:

Pientä ovisjomoa havaittavissa, hyvin pientä. Eilen on peittoa heiluteltu mutta pelkäänpä ettei toista kertaa enää ehditä lähipäivinä(n) toivossa on kuitenkin hyvä elää, sanoi lapamato!:whistle:
 
Täällä myös tänään bongattu ovisplussa! :) Luulin jotenkin että tässä kuussa ei välttämättä edes tulisi ovista kun on ollut aiempiin verrattuna niin vähän tuntemuksia ja stressiäkin ilmassa aika paljon :/

Tsemppiä jännäilyyn @Miina- ja @chili_(y) pidän peukkuja molemmille:)

Tästä tulikin mieleen sellainen asia että kuinka monet täällä oikein testailee raskautta jo ennen kk poisjääntiä? Ja kuinka aikaisin aloitatte? Itse en oo tehnyt tän kuluneen vuoden aikana kuin kerran testin kun menkat oli jo myöhässä. Jotenkin ajattelen etten kestä sitä pettymystä ja oonkin aina ajatuksella että ei ole varmasti tärpännyt niin sitten olisi iloinen yllätys jos olisikin. Pessimisti ei pety, heh;) tai sitten vaan huijaan itseänikin tuolla asenteella:LOL: mites muut?

Ja sori jos kyselen joitain samoja asioita mitä tässä ryhmässä on jo käyty aiemmin läpi. En jaksanut lukea ihan kaikkia juttuja aiemmilta kuukausilta ennen kun liityin:D
 
@Marlen Voimia ja tsemppiä tyhjennykseen! Itselläkin keskenmenotaustaa, mutta tuo tm juuri nt-ultrassa on varmaan jokaisen pahin pelko. Hienoa, että jaksat suunnata jo katseesi tulevaan uuteen yritykseen, koska sillä tavalla saat voimaa jaksaa tuon yli!

@Alinah92 super jännää!! Varmaan aika jännää tietää tuo vielä näin etukäteen :D Peukut pystyssä ja sormet ristissä täälläkin!

Kävi muuten eilen sellainenkin asia mielessä, että onko täällä porukalla käytössä jo raskausvitamiineja ja foolihappoa yrityksen aikana? Mietin lähinnä pitäisikö sellaisiin ruveta jo nyt panostamaan? Aiemmissa olen aloittanut plussasta, mutta luin, että olisi hyvä syödä jo kuukausi ennen yrityksen aloitusta.
Kyllä tää tuo sellasen oman jännityksen tähän kiertoon ja tulevaan piinailuun! :)

Mulla ollut 2,5v käytössä foolihappo, d-vitamiini ja omega-3. Royal geleet oli käytössä viime kevään-kesän mutta niistä ei ollut mitään apua vaikka "pitäisi lisätä hedelmällisyyttä"
 
Näenkö harhoja:eek:,tuo on tollanen mikä näyttää jopa kuusi päivää ennen menkkoja.. ja voiko olla mahdollista että ovis on tapahtunut aiemmin o_O tein myös toisen rfsu merkkisen ja siihenkin piirtyi ihan tositosi hentoinen viiva ja se oli punertavao_O ollu vaan pari päivää niin outoja oloja etten osaa selittää nii oli pakko tehdä :D vai onko noi just niitä jotka näyttää aina mitä sattuu?(n)
 

Attachments

iK
Näenkö harhoja:eek:,tuo on tollanen mikä näyttää jopa kuusi päivää ennen menkkoja.. ja voiko olla mahdollista että ovis on tapahtunut aiemmin o_O tein myös toisen rfsu merkkisen ja siihenkin piirtyi ihan tositosi hentoinen viiva ja se oli punertavao_O ollu vaan pari päivää niin outoja oloja etten osaa selittää nii oli pakko tehdä :D vai onko noi just niitä jotka näyttää aina mitä sattuu?(n)
Ei oo mulle tuttu testi, mutta näen kyllä ihan selkeästi viivan!
 
  • Tykkää
Reactions: papupata12
Näenkö harhoja:eek:,tuo on tollanen mikä näyttää jopa kuusi päivää ennen menkkoja.. ja voiko olla mahdollista että ovis on tapahtunut aiemmin o_O tein myös toisen rfsu merkkisen ja siihenkin piirtyi ihan tositosi hentoinen viiva ja se oli punertavao_O ollu vaan pari päivää niin outoja oloja etten osaa selittää nii oli pakko tehdä :D vai onko noi just niitä jotka näyttää aina mitä sattuu?(n)

Mulla näytti dpo10 tällaista F018361E-12B1-43F1-9BB0-E243E8B2BFFF.jpeg ja siitä viivat lähti sitten koko ajan vahvistumaan. näen sullakin viivan ja toivotaan että viivat vahvistuu :love:
 
  • Tykkää
Reactions: papupata12
Pc näytti aamupissasta korkeintaan viivan paikkaa, eli negahan se. Onko muilla ollut kokemuksia rfsu:n testeistä, näyttääkö viivoja muuten vaan? Noh, uskon kyllä tuohon negaan, kun lämmötkään ei kovin korkealla ole. Eikai rfsu herkempi ole kuin pc? Ja rehellisesti sanottuna en ensimmäisenä toivoisi näin km jälkeen tuollaista "tuli menkat ja silti raskaana" -systeemiä, kun tietää, miten paaaaaaljon sellaista sitten murehtisi. (n) Ei muutakun pikku hiljaa oviksen metsästykseen, mut ehkä parin pvn päästä voisi vielä varmuudeksi testata :whistle:
 
Pc näytti aamupissasta korkeintaan viivan paikkaa, eli negahan se. Onko muilla ollut kokemuksia rfsu:n testeistä, näyttääkö viivoja muuten vaan? Noh, uskon kyllä tuohon negaan, kun lämmötkään ei kovin korkealla ole. Eikai rfsu herkempi ole kuin pc? Ja rehellisesti sanottuna en ensimmäisenä toivoisi näin km jälkeen tuollaista "tuli menkat ja silti raskaana" -systeemiä, kun tietää, miten paaaaaaljon sellaista sitten murehtisi. (n) Ei muutakun pikku hiljaa oviksen metsästykseen, mut ehkä parin pvn päästä voisi vielä varmuudeksi testata :whistle:


Nuo rfsu antaa tosi selvää viivaa ilman raskautta. Ja pc on herkempi sekä luotettavampi. Tsemppiä ja plussatuulia :)
 

Yhteistyössä