.

Onko täällä muita hulluja vai olenko minä ainoa ?! :whistle:
Tosiaan menkkojen piti alkaa eilen, mutta loppuivatkin jo..

No minulla oli sitten vielä yksi r-testi kaapissa mikä oli tarkoitettu eiliselle JOS olisin ollut myöhässä.
Yllätys yllätys päätin tehdä sen silti, koska olen päättänyt tulla raskaaksi ja ainahan voi toivoa valemenkkoja :ROFLMAO:

Sain testiajalla aivan törkeän viivanpaikan/haamun (itse sanoisin jo ihan plussan?) joka kuivui puolessa tunnissa pois.:oops:

miksi sitä kiusaa itseään :confused::Do_O

Pitäisikö sitä vielä käydä hakemassa joku vähän rfsu:ta luotettavampi muutaman päivän päästä vai onko tosiaan vain törkeä viivanpaikka ja itsensä kiusaamista:eek:
ei se 21 päivää nyt niin kauan olisi odottaa seuraavan kierron alkua...:whistle:

Voi olla taas että mielikuvitus laukkaa, mutta sanokaa nyt etten ole hullu vaan joku muukin näkee tässä jotain :ROFLMAO:
IMG_20181106_183636.jpg
 
Täällä kp2/32, en usko että olisin yksi niistä 0,0001% naisista joka saisi menkat ja silti ois raskaana :D Eilen olin taas ihan masentunut, tänään katson ehkä maailmaa hieman positiivisemmin!:geek: Onneksi testiin ei tullut hailuraa vaan kierros loppui ilman "jännitystä" tällä kertaa. En itkenyt, en raivonnut, olin vain masentunut. Sitten lähdin lukemaan km jälkeisistä raskauksista ja masennuin lisää kun luin että jotkut ovat jopa 6kk:n vasta saaneet seuraavia plussia. Toivon että nämä vuodot ovat pidempiä kuin km vuoto, muuten pelkään ettei mun limakalvo ole tarpeeksi paksu.:coffee: Parempia yrityksiä päin! Harmittaa tosiaan jos se yksi päivä jolloin meillä ei ollut seksiä olisi ollut ratkaisevaa... seuraavalla kerralla mä pupuilen joka päivä kp 14-20 ainakin!:ROFLMAO:
 
Onko täällä muita hulluja vai olenko minä ainoa ?! :whistle:
Tosiaan menkkojen piti alkaa eilen, mutta loppuivatkin jo..

No minulla oli sitten vielä yksi r-testi kaapissa mikä oli tarkoitettu eiliselle JOS olisin ollut myöhässä.
Yllätys yllätys päätin tehdä sen silti, koska olen päättänyt tulla raskaaksi ja ainahan voi toivoa valemenkkoja :ROFLMAO:

Sain testiajalla aivan törkeän viivanpaikan/haamun (itse sanoisin jo ihan plussan?) joka kuivui puolessa tunnissa pois.:oops:

miksi sitä kiusaa itseään :confused::Do_O

Pitäisikö sitä vielä käydä hakemassa joku vähän rfsu:ta luotettavampi muutaman päivän päästä vai onko tosiaan vain törkeä viivanpaikka ja itsensä kiusaamista:eek:
ei se 21 päivää nyt niin kauan olisi odottaa seuraavan kierron alkua...:whistle:

Voi olla taas että mielikuvitus laukkaa, mutta sanokaa nyt etten ole hullu vaan joku muukin näkee tässä jotain :ROFLMAO:
katso liitettä 5066
Jos ei menkat "jatku" niin ota uusi testi huomenna! kyl tuo voi olla joku valemenkka toki... mulla jatkui menkat tänään niin valemenkkoja mulla ei tullut... Kyl tuossa mun mielestä jotain näkyy! :)
 
Jos ei menkat "jatku" niin ota uusi testi huomenna! kyl tuo voi olla joku valemenkka toki... mulla jatkui menkat tänään niin valemenkkoja mulla ei tullut... Kyl tuossa mun mielestä jotain näkyy! :)
Voikun voisikin katsoa tuollatavalla että jatkuuko menkat, mutta ne tosiaan loppuivat edellispäivänä ja eilen selvisi pikkuhousun suojalla tiputtelusta :oops:
Minulle tosiaan normaalia että vuotoa tulee se 1,5 vuorokautta ja sitten yksi "pyyhkiessä näkyy" -päivä... onkohan sekään normaalia mutta näin on ollut viimeiset 10 vuotta o_O
 
Voikun voisikin katsoa tuollatavalla että jatkuuko menkat, mutta ne tosiaan loppuivat edellispäivänä ja eilen selvisi pikkuhousun suojalla tiputtelusta :oops:
Minulle tosiaan normaalia että vuotoa tulee se 1,5 vuorokautta ja sitten yksi "pyyhkiessä näkyy" -päivä... onkohan sekään normaalia mutta näin on ollut viimeiset 10 vuotta o_O
Kuulostaa siltä että sulla ei limakalvo ole ehkä tarpeeksi paksu? Joku sanoi että jos menkat ovat lyhyitä niin se jotenkin korreloi siihen limakalvojen paksuuteen. Ja jos ei ole tarpeeksi paksu limkalvo niin munasolu ei pysty porautumaan kunnolla?... Correct me if I'm wrong...o_O
 
  • Tykkää
Reactions: Sennay
@Neltsuliini @Miina- hyvä etten ole hullu, vaan joku muukin näkee siinä jotain :D

@StellaMom nyt mua rupesi pelottamaan, mutta kai meidän lääkäri olisi sanonut jos se haittaisi jotain yrittämisessä ? :eek::(
Miten niitä saa sitten paksunnettua ?
mulla on kyllä macaa, greippimehua, gelee royalia ja foolihappoa, auttaako niistä joku siihen ? (ei varmaan jos ei ole kolmessakaan vuodessa auttanut :cry:)
 
@Sarianne81 Onnea odotukseen!

Pahoittelut negoista ja uusista kierroista!

Mulla oli aika jäätävä päivä eilen. Toimenpiteestä 12 päivää ja yhtäkkiä tuli töistä hirveän kokoinen klimppi jota seurasi kamala verenvuoto. Ajattelin että menkat alkoi. Vuoto oli kyllä hurjaa. Jopa mun mittapuulla. Kotona sitten vielä samanmoinen. Mutta sen jälkeen loppui, tai hiipui tosi paljon. Saattoi olla se rupi juttu. Toivottavasti. Jos jatkuu tänään niin soitan kyllä polille.
Huomenna saan kyllä muutenkin tietää miten kävi. Nyt paljon peukkuja tähän suuntaan :love:
Se oli varmasti se rupi. Mulla kävi niin että viimeisteltiin tosi hyvin, eikä vuotanut juuri mitään. Mut sitten kun rupi lähti, oli pari pv melko runsasta vuotoa. Se kuitenkin loppui sitte ku seinään ja vika toipumisviikko oli vaan semmosta kudosnesteen näköistä se vuoto.
Toivottavasti saat hyviä uutisia! :love:

Onnea plussanneille!

Täällä tänään kp31 ja menkat loistaa poissaolollaan. Myös Flo ilmoitti et nyt ollaan myöhässä. Tein viimeksi testin sunnuntaina, oli negatiivinen ja nyt ihmettelen et onko tää nyt ihan normaalia kuitenkaan. Ei mitään menkkaoireita what so ever. Ehkä odotan vielä pari pv ennenkuin testaan uudestaan. Jos tää kierto onkin vaan tosi pitkä näin aikuisiällä.
Aamulla rusautin selkäni enkä uskalla nyt ottaa lääkettä siihen. Mut tää on vanha vaiva niin osaan jumppauttaa sen kuntoon. Toivottavasti Panadol riittää nyt ekat päivät. Oon yleensä ottanut ihan kunnon lääkekoomaan tähän alkuun:confused: onneks tänään on vapaata...
 
Tänää dpo 6 ja aika matelee...
Ei mitään "legendaarisia" oireita, ei nippailuja, ei mitään:cry:

Teroja 2pv jäljellä ja sit pitäisikin alkaa venaamaan menkkoja:cautious: alkaisi sitten ees ne että tää piina joskus loppuisi.

Jyystöö oli ihan "sopivasti" pitkän kuivan kauden jälkeen dpo-3, dpo-1 ja dpo0 ja dpo2 jne... voi kun osuis, kun tää yk 9 on venyy jo kp74 :confused:
 
Onnea plussanneille :love:
Jotenkin tosi vaikea saada kiinni näistä keskusteluista kun teitä on niin paljon täällä ja paljon juttua mutta luen kyllä teidän kuulumisia.
Mä tyhmä tein tänään clear blue early detection testin vaikka vasta kp20 ja vasta dpo 8 :ROFLMAO:sain elämäni ekan viivanpaikan.. Tosi tosi himmeän viivan tai sit mä nään vaan omiani. Olis parempi jos ei näkyis yhtään mitään ja toisaalta tyhmää sit testata jos näin aattelee mut mä saan hermoromahduksen tämmösistä ja silti pakko testaa. Vuosi sitten sain tosi aikaisen plussan tolla samalla testillä dpo 9 mutta oli kuitenkin selkee plussa eikä mikään viivan paikka. Ja mä oon satavarma että tässä kierrossa ei oo tärpännyt.
 
@W.we En ole ekspertti tässä asiassa, mutta juuri noita ole kuullut että naiset käyttävät että saisivat paksuja limakalvoja. Mulla oli kierukan kanssa 7-8 päiväisiä menkkoja, ja nyt on ollut ehkä 5 päivää. Viimeksi km 3 pv ei lasketa tosiaan. En tosiaan ole mikään asiantuntija, mutta olen joskus kuullut epäilyksiä siitä, että niukat kuukautiset kertoisivat siitä, että limakalvo kohdussa on melko ohut. Sinällään ihan loogiselta kuulosti, että jos limakalvo tosiaan on ohut, niin kierron lopulla ei voi kovin paljon vuotoa tulla, kun ei ole, mitä vuotaisi.
 
Heippa!
Mä seurasin tätä ketjua ihan alusta asti ja täällä on ihan huikea meininki kun kaikki ovat toistensa tukena iloissa ja suruissa! Viime kuukautisten alkaessa päätin pitää taukoa, kun tuntui että olen vähän koukussa tähän ketjuun ja huomasin stressaantuneeni. Nyt kp 31 kun tulin kurkistamaan, niin täällä on lähes 1300 lukematonta kommenttia ja 50 sivua. Mahtavaa että tällainen ryhmä on.
Itse jatkan taustalla oloa, koska olo on nyt paljon seesteisempi kuin vauvan tuloa stressatessa. Jos ei vuoto ala, niin teen aamulla testin. Tuun teille kuitenkin vielä kertomaan kuinka kävi ❤
 
Limakalvon paksuntamiseen käytän kas greippimehua ja foolihappoa, d vitamiini kuulemma hyvä lisä myös mutta itae syön vain multivitaa. Ja tiedostan etten saa hyviö rasvoja tarpeeksi koska en tykkää kalasta nut joku öljykapseli täytyis ostaa.
 
@Wintersun Tsemppiä!
@W.we Näen myös viivanpaikan :geek:
Flon mukaan mulla tänään "virallisesti" yhden päivän menkat myöhässä. En malttaisi odottaa viikonlopulle r-testin tekoa, mutta haluan testaa sitten kun mieskin on kotona. Ei nyt viikolla nähdä juuri ollenkaan, koska oon illassa töissä ja hän lähtee yöksi töihin.:unsure: Jännittää, ois myös mainio isänpäivälahja :love:
 

Yhteistyössä