.

@PeanutButter mä sain tolla testillä edellisestä vauvasta vasta dpo11 ihan tpsi hailukan haamun ja siitä se lähti vahvistuun. Pc on paljon epäherkempi joten älä luovuta jps siinä ei näy vielä mitään(y)

Mä en jaksa oottaa ovulaatiota,ihan sairaan pitkältä tuntuu päivät . :unsure:
 
Määki haluun päästä jo testailee mulla on tänää dpo 7/8 ja huviksee halpis one stepillä testasin ku sattu kaapis olee ja ihan puhdas negahan siä oli! En millää jaksais ootella ensviikkoo, mutta tuntuu tyhmältä noita ihan varmoja negojaki testata näin aikasi
 
@Me-Mi ja muut, kiitos kun annatte vähän toivoa <3

@Neltsuliini Kannatan tota sormenpää-testiä! :D

@Siltsu Tein myös pc:llä dpo9 illalla negan. Ja tuntuu että oli voimakkaitakin oireita dpo7-8 jotka on pikkuhiljaa lieventyneet. Kamala ahdistus tästä, mut jatkan nyt vielä testailua. Eikös sullakin muuten oo ollut useita kemiallisia putkeen, vai sekotanko nyt?
 
@Me-Mi ja muut, kiitos kun annatte vähän toivoa <3

@Neltsuliini Kannatan tota sormenpää-testiä! :D

@Siltsu Tein myös pc:llä dpo9 illalla negan. Ja tuntuu että oli voimakkaitakin oireita dpo7-8 jotka on pikkuhiljaa lieventyneet. Kamala ahdistus tästä, mut jatkan nyt vielä testailua. Eikös sullakin muuten oo ollut useita kemiallisia putkeen, vai sekotanko nyt?
Joo,mulla on ollut nyt kolme !! Kemiallista putkeen .:oops: veikkaan tuota mun limakalvojen ohuutta syyksi,yrittää kiinnittyä muttei vaan pysy mukana. :cry:
 
@Siltsu @peanut_butter

Mä en oo koskaan tajunnu olla huolissani limakalvon paksuudesta...:eek:

Miten teillä ku sanotte et on niukat menkat, niin miten niukat ne on? Kestää ilmeisesti vain 1-2 pv, mutta miten runsasta tai tässä tapauksessa vähäistä se vuoto on.

Huh... kokoajan tulee uusia juttuja mistä pitäis ymmärtää olla huolissaan:confused:
 
@Hei kaikki jotka pähkäilee niukkoja menkkoja ja limiksen suhteen!!
Ei aina tarkoita huonoa. Tottakai kannattaa käydä tsekkauttamassa mutta mulla on AINA ollut niukat,2-3pv. Ja limis ollut hyvän paksunen ja tullut raskaaksi,siis ennen,en nyt. Edelleen menkat samanlaiset suurinpiirtein kuin silloin kun pystyin raskautumaan..
 
En oo tutkituttanu, mut veikkaankoska kerkesin syödä taas vuoden minipillereitä ennenku jätin ne pois. Mun menkat muuttunu kans niin että ennen viis päivää kunnon vuotoa, nykyää tän viimesimmän raskauden jälkee kestäneet 4päivää joista vain kaksi kunnon vuotoa ja muuten on pärjänny phsuojilla. Ja tämä viimeisin niin tiputteli jälkikäteen (n)
 
Täällä uudelleen tehty cb:n early testi ja jotain haaleeta viivanpaikkaa se taas näyttää mut paljon haaleempaa ku eilen. Nyt vasta kp20 ja dpo9. Vähän pistää masentamaan. Eilen yhtäkkiä alkoi alavatsakivut ja outoa vihlontaa. Mitään muuta ei sit olekkaan ollu. Pääsispä jo uuteen kiertoon. Mä vannon etten tee yhtäkään testiä, en haluu negoja enkä viivanpaikkoja ;)
 
Mä oon kans aina ajatellu, että cb:n varhaiseen ei tulis haamuja ja itse ainakin uskoin, että jotain on tapahtumassa, kun hailakan viivan sain just dpo 9. Tänään tein uuden ja oli vahvistunut. Toki aina on kemiallisen mahdollisuus, jolloin lähtis uudelleen vaalenemaan. Tuota tai digiä olisin kans ehdottanut @W.we
 
@Neltsuliini Kiitos :) kyllä mä jostain luin että antaa helposti vääriä positiivisia mut tosi vähän on tuosta testistä tietoa @Marlen vuosi sitten plussasin samalla testillä dpo 9 mut se oli kuitenkin ihan selkeä viiva vaikka haalea. Mutta silloin oli kp 23 kun nyt on kp20.

On niin outoa kun eilen sain siihen viivan vaikkakin todella todella haalea mut nytkin sen kuitenkin erottaa, tein toisenkin eilen ja siihen sain samanlaisen mutta tänään toi on kyllä niin olematon eikä enää siinä edes näy mitään kun on kuivunut. Ehkä viivanpaikkaa tai epäonnistunut kiinnittymis yritys kun siihenkin noi testit taitaa reagoida.
 

Yhteistyössä