.

@Wintersun toisen lapsen saamisen jälkeen huomattiin patteja alhaalla, silloin papassa selvisi että kohdunkaulansyöpä, kävin pari kertaa sähkösilmukka hoidossa. Nyt viimisin tulos oli ok. Seuranta mulla jatkuu ja seuraava käynti olisi nyt tammikuussa.
Mutta ei tullut mulle mitenkään järkytyksenä, kun jokasella meidän suvun naisella se on monta kertaa elämänsä aikana. Äidillä jo 5 kerta kun todetaan uusiutuneen.
Mutta toivon todella että te saisitte nyytin syliin kaikkien vastoinkäymisten jälkeen! :)
 
Mä kans niin toivon, että @Wintersun pääsette hyvillä mielin siihen nyt saatuun suunnitteluun! Voimia ja toivoa teille!

Onnea @kindermaxi! Mä uskallan nyt siirtyä plussanneisiin! Palaan sit, jos pieni ei jaksa matkassa. Tänään olis pitäny menkkojen alkaa ja kuvan mukainen digin tulos. Laitan nyt tähän myös eiliset tikutukset joista mainitsin aiemmin. Kertokoon se tarinaa siitä miten esim.rakkoaika vaikuttaa. Tikuissa varmaan parin tunnin pidätyksellä. Niiden perusteella en olis lainkaan varma raskaudesta vielä.



 
Onnea @Marlen ja @kindermaxi !!

Täällä ovis kai limojen perusteella olisi mennyt, mutta mä taidan luopua uskosta tän kierron suhteen. Mulla tulee oviksen jälkeen aina jokaikisessä kierrossa nännit todella aroiksi, mutta nyt ei mitään. Pahoin pelkään että saattaa olla ovuloimaton kierto siis tämä. :’( Harmittaa, vielä olisi ollut mahdollisuus plussata tämän vuoden puolella.
 
Parin päivän lääkekooma takana. Saikkua vielä alkuviikko. Jos torstaina pääsisi töihin. Todella turhauttavaa tää nyt tosiaan on. Lääkäri teetti verikokeesta testit, ihan puhdas negatiivinen oli. Sen ansiosta sain nyt edes kunnon lääkityksen mut kuitenkin käyttöön valikoitiin semmoset joilla ei pitäis olla vaikutusta vauvantekohommiin jos nyt vaikka joutuu käyttää niitä enemmän ku pari päivää. Mut mitään ei tapahdu tän kierron päättymisen suhteen. Nyt kp34 ja normaalisti ollut aina säännöllinen 28. En tiennyt et voisin ikinä odottaa menkkojen alkamista näin paljon (n) toivottavasti pääsee nopeesti uuteen. Taidan hakee illaksi lohdutusta. Otan vähä viinii ja juustoja niin eiköhän täs keho ja mieli rentoudu :ROFLMAO:

Onnea plussista! Hienot viivat :love:
 
Onnea @Marlen ja @kindermaxi ♡♡
Tsemppiä @Wintersun Toivon todella, että teillä asiat järjestyy ♡

Ja ON.. sellaista pientä alaselkäkipua ja kohdun juilimista jne ollut tänään.. Menkkoja tietää tai sitten kiinnittymistä.. En osaa olla mitenkäänpäin asiasta, koska viime kierto oli kauhea ja tipuin niin korkealta. En aio testata edes, koska pelottaa.. Odottelen ne menkat.
Tänään tuntui syli tyhjältä.. :cry:
 
@Wintersun , en löydä sanoja tilanteeseesi. :poop::cry: Hurjasti tsemppiä, peukut pystyssä paranemisen puolesta!

Onnea @Marlen ja @kindermaxi.

Mulle voi päivittää huomiselle kp 3. Kyllä tuli toissailtana iso itku. Oli niin kovat odotukset kun letrojen ansiosta oli niin hyvä ovis. Luteaalivaihe kasvoi kahdella päivällä, niin siksikin oli odotukset korkealla kun menkat ei alkaneetkaan silloin kuin yleensä. No, nyt olen taas päässyt asiasta yli ja huomenna alkaa taas uusi letrokuuri. Keskenmenostakin jo vuosi, missä mun plussa..(n)
 
@Marlen ja @kindermaxi onnea plussasta :love:

Tsemppiä ja voimia teidän tilanteeseen @Wintersun  :love:

Täällä kp 14, flo ennusti et ovis olis ollu eilen, oli kyl ovislimoja ja pientä kipuilua. Tänään tullu valkovuotoo ja sellaasta vähä kirkastakin :sick: aika rauhallinen olo ollu  :unsure: :giggle: tää yön oonkin erillään perheestä työn takii, huomenna sit kotiin :)
En tiiä koska viittis testailla vai viittiikökään :ROFLMAO:
Kahvi etoo taas välillä ja aika jännä juttu mut yks päivä haistin tupakin ja meinas ruveta se haju oksettaa ku tuntu niin voimakkaasti  nenään ennemmin ei oo kyl niin käyny :eek: :D

Tsemppiä kaikille, toivottavasti saadaan vielä plussia tänne :love:
 
Onnea taas plussanneille :love: mää oon yksin kotona kun mies työreissulla ja masentaa ja harmittaa kun kaikki oireet kadonnu. Ei mahaa enää nippaile, nännien arkuus katos ja etova olo . Tänää kp 29/xx ovulaatiosta nyt 10 päivää. Pelolla oottelen menkkojan alkua, mutta enemmän pelkään että katoovat taas ilman raskautta. Ny pähkäilen menisinkö ostaa r testin vai katonko vaa alkaako ne ensviikolla. En tiä kummasta harmittaa vähemmä :D
 
TOIVEENA VAUVA 2019

11.11.2018

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

VauvaHaaveilija89...kp 57/28.............yk 10
Alinah92..................kp 49/28-30.........ya 2/16
Keijukuningatar........kp 40/xx..............ya 5/18
Tupsahus.................kp 39/50..............ya 3/17
Alviita.......................kp 39/32..............yk 2
Saippuakupli............kp 35/xx..............yk 5
Ilonetsijä..................kp 31/30..............yk 6
Haavejuttu...............kp 30/31..............yk 3
Appelsiiniomena......kp 30/33..............yk 11
Kindermaxi..............kp 28/24-27.........yk 2
Luumupuu_.............kp 26/30..............yk 5
Kuuutti.....................kp 25/27..............ya 5/18
Neltsuliini.................kp 24/26-29........ya 5/16
Veeja.......................kp 24/36..............yk 2
Hemppanen............kp 22/29..............yk 8
Persikka123............kp 22/28-30.........ya 5/17
Cara-mel.................kp 18/24-28.........yk 3
Lillium......................kp 18/26-28.........yk 7
MatildaJ...................kp 18/26..............yk 5
Li88.........................kp 17/27-30.........yk 5
Suspi.......................kp 16/xx...............yk 2
Vauvameille.............kp 16/28..............yk 19
Mimmik....................kp 15/28..............ya 9/18
Janskusdff...............kp 14/28..............yk ?
Neilikkaruusu...........kp 13/xx..............yk 2
Laima.......................kp 11/28..............yk 5
Beibihaaveilija..........kp 11/26-31.........yk 4
Chili_........................kp 11/28-29.........yk 5
Miina-.......................kp 11/27..............yk 9
Siltsu........................kp 10/31..............yk 5
Bubble92.................kp 10/26..............yk 5
Pioni85....................kp 10/27-30.........yk 5
Rosemarie...............kp 9/xx................ya 6/18
Naissoturi................kp 8/23-29...........yk 9
W.we.......................kp 8/26.................ya 11/15
Emppu-93...............kp 7/28-32............yk 3
StellaMom...............kp 6/32.................yk 5
Emerentia................kp 6/28(?)............yk 10
Pandanen................kp 6/30-31...........yk 1
Sucrine....................kp 4/xx.................yk 7
Vuuti........................kp 3/28-32...........ya 2/17
Peanut_butter..........kp 1/27-32...........yk 4

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Ilonetsijä................dpo 15
Kindermaxi............dpo 14
Kuuutti...................dpo 11
Toivojatintti............dpo 11
Toiveikas92............dpo 10
Hemppanen...........dpo 8
Luumupuu_............dpo 7
Cara-mel................dpo 6
Vauvameille...........dpo 2
Li88........................dpo 1
Lillium.....................dpo 1

Taustalla:
Santrana, Kiemura, Päppyrä,
Ensikatse, Emppuelkku, quinque,
Pilvinentaivas, ALLEIGRA, Muropaketti,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Jeyz84, Aanskuh, Helinä87, Jonxu,
Toiveikas92, Sennay, LaTiLa, Saltsu_,
Minimali, Mustikka89, 1986/13,
Kissanainen87, Kathii, Heybaby, Tiutau13,
Annanna, Nelly31, Tylleröinen_21,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen
 
Voiko testiin vaikuttaa, että sen tekee jo aamulla viideltä ja aiemmin tehny vasta myöhemmin? Ja et ennen testin tekoa on pitkin yötä herännyt juomaan? Vai onko mulla ny vaan taas kemiallinen, kun näyttää mun mielestä haaleammilta. :cry:

Edit. Olin 1,5h juomatta ja pidättelin. Sit tein rfsu ja onestep uudestaan (pc:t loppu). Ja nyt minusta väriä onestepissäki. Uskaltaako huokasta? Noita steppejä en kyl enää tee. .:cautious:
 

Attachments

Viimeksi muokattu:
Onnea @kindermaxi ja @Marlen tosi hienoa, onnea raskauteen :barefoot:

Tsemppiä ihan jokaiselle omaan tilanteeseen, laitetaan plussa tuulet puhaltaa:)

Mulla oli täs taukoo kirjottamisesta ym. ÄLLÖTYS VAROITUSo_O Oon ihan ulapalla nyt, eli vuoto alkoi eilen, mut ei tullu ees siteeseen asti, mut nyt yöllä alkoi vähän enenmmän vuotaa ja tällä hetkellä sellaista valkovuodon ja veren sekaista vuotoa. Menkkka kipuja ei oo mitään ollenkaan, ainut et vasempaan nivuseen sattuu väillä. Rinnat vaan turpoo ja on kipeet (alkoi dpo7) En tiedä onko nää menkat vai jotain muuta, yleensä rinnat lörpähtää normaaliks jo ennen menkka vuodon alkua,nyt ihan toiseen suuntaan. No joskos katson pari päivää miten etenee ja sit testaan jos on jotain outoo lisää. Niin juu lämmöt on koholla, kun eilenkin mies sanoi et oon ihan kuin lämpöpatteri, en oo mitannu lämpöjä missään vaiheessa ja siks en nytkään kun ei oo mitään mihin verrata. Ihottavaa tälläinen epätietoisuus.
 
Heippa kaikki

Onnea Kindermaxi, mulla toi one step näytti huonosti ja himmeä viivaa, kun taas pc jo vahvaa..Ei luottoa siihen.

Eilen kävimme saattamassa isän haudan lepoon, tilaisuus oli kaunis ja ihan isäni näköinen. Nyt voi paraneminen alkaa ja haudalla voi käydä juttelemassa ja itkemässä

Eilen oli myös kovaa menkka kipuilua ja olin jo varma että kesken menee ja kävin monta kertaa tarkastamassa tuleeko vuotoa.
Tämän aamuinen testi kuitenkin helpotti mieltä, että ehkä siellä joku pikkuinen on matkassa mukana:love: Mutta kyllä se varhaisultra on varattava.
20181111_113424.jpg
Nyt pitäs olla rv 4+5
Digillä sit ensi viikolla, koskakohan pitäisi tulla se 3+(n)
 
@kindermaxi testasin dpo11 negan, sit sen jälkeen en oo testannut. Huomenna aatelin aamulla testailla. Nyt siis dpo15. En kyllä näitä kunnon menoiksi laskisi kun verta ei tuu enää kun pyyhkiessä. Flo painostaa "merkkaa kuukautiset "(n) koitan täs isänpäivää viettää ja sain kuulla vauva uutisia lähipiiristä. Raskasta :unsure:
 

Yhteistyössä