.

Kiitos viesteistänne!:)
Tänne tosiaan aina palaa lueskelemaan muiden kuulumisia ja paljon ihania onnistumisia jotka luo toivoa:)
Itse kerroin muutamalle läheiselle yrityksestä ja kävikin sitten niin ikävästi että juttu levisi eteenpäin. Toki läheinen ihminen tämäkin nyt siis joka tietää, mutta tässä on itse niin herkillä ettei kestä yhtään tuollaista:unsure: Nyt on kauhea suojamuuri päällä eikä haluaisi puhua heidän kanssaan koko asiasta.
Onneksi on niitä parempiakin päiviä:) Tänään täytyi vaan avuksi tehdä lista asioista jotka on hyvin! Ja lista oli pitkä:rolleyes:
 
Ääk, ihanaa @Miina-!! Hurjasti onnea plussasta.:love: Ihana yllätys sulla miehelle ja ihanan miehinen vastaus yllätykseen. :LOL:

@Beibihaaveilija, huh, onneksi selvisitte säikähdyksellä. Toivottavasti enää ei vuotaisi, ettei tartteis sen takia murehtia. Onnellista jatkoa raskaudelle!

Tervetuloa kaikille uusille ja pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille, ainakin @W.we.:poop:

4. letrokierto. Onkohan ovuloimaton, kun nyt jo kp 16, eikä mitään ovikseen liittyvääkään ole tuntunut. Testit loppu, niin en ole tikuttanut. Paikat rutikuivat, olleet jo monta päivää.
 
On kyllä ihan mahtavaa @Miina- sinun plussauutiset :love: Antaa toivoa itsellekin, vaikka kuitenkin menossa "vasta" yk6. Alusta asti ollut käytössä greippimehu ja nyt 3kk maca. Olen myös tikutellut ovista ja tallettelut osuneet kohdilleen. Tässä kierrossa dpo -4, -3, -1, 0 ja dpo1. Silti meinaa epätoivo iskeä välillä :cautious:

Voi kunpa nyt onnistaisi ja saataisiin paljon plussia tammikuussa :barefoot: :love:

..Pitäisiköhän kokeilla nyt tuota punkkua ;)
 
@Miina-, @peanut_butter ja @Veeja toivotaan, että on lupaavia oireita ja tulis plussa :rolleyes: :love:
@Miina- aivan ihana kyllä toi sun yllätys miehelles :love: :)

@hitvetti toivottavasti vielä muuttuu plussaksi (y)

Täällä on ollu tänää välillä väsyny olo, pientä etomista ja hulahti tänään valkovuotoo kunnolla ja välillä on ollu nippailua, vihlomista :sick: :LOL: sauna lämmitettiin tänään ja vähä ihmettelen asiaa, ku laitoin villasukat jalkaan saunan jälkeen niin silti taas kylmät jalat :unsure: :LOL: innostuttiin vähä pupuilee illan aikana ja heti kans tuli vähä kipuilua tuonne alhaalle o_O
saa nähä jos testais huomenna tai viimeistään vlopun aikana :) kunpa ei joutui taas pettyyn.

Tsemppiä kaikille paljon omiin tilanteisiin, kunpa nyt tulis kunnon plussa aalto :whistle:  :love:
 
TOIVEENA VAUVA 2019

17.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Maicy.......................kp 44/26-28.........yk 2
Sucrine....................kp 44/xx...............yk 8
StellaMom...............kp 41/32...............yk 6
Saippuakupli...........kp 39/30...............yk 7
Persikka123.............kp 34/28-30.........ya 5/17
Minic........................kp 31/30...............yk 3
Haavejuttu................kp 29/31...............yk 5
Li88..........................kp 28/28...............yk 7
Janskusdff................kp 28/26...............yk ?
Vauvameille..............kp 27/28..............yk 21
Alfred.j.kwak............kp 25/26-28..........yk 2
Lillium......................kp 25/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 24/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 24/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 23/27-30.........yk 7
Bubble92.................kp 23/27...............yk 7
Tiana44....................kp 21/26-30.........yk 6
Nasunen87..............kp 20/28..............yk 15
Quinque...................kp 19/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 18/21-26.........yk 4
Camy........................kp 18/28..............yk 2
Empuska..................kp 17/28..............yk 2
Chili_........................kp 17/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 17/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 16/38...............yk 2
Irene_4.....................kp 15/27..............yk 6
Suspi........................kp 11/39..............yk 4
Hannaliisa................kp 10/27..............yk 3
Wintersun.................kp 9/27-31...........ya 12/10
Tamariatara..............kp 9/28................ya 1/19
Neltsuliini..................kp 9/28................ya 5/16
MatildaJ....................kp 9/25................yk 8
Peanut_butter...........kp 9/27-31...........yk 6
Ilonetsijä...................kp 8/30................yk 9
Sinisydän<3.............kp 8/xx.................yk 1
Maya123..................kp 8/28................yk ?
Dallu.........................kp 7/26................yk 3
Milow........................kp 6/24................yk 4
M4rianne77..............kp 6/28................yk 3
Beaatta.....................kp 5/28................yk 5
W.we........................kp 3/25................ya 11/15
Hemppanen.............kp 3/29................yk 11
~Madre~..................kp 3/27-30...........yk 5
Minttu-82..................kp x/xx.................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Janskusdff...............dpo 15
Li88.........................dpo 13
Bubble92.................dpo 12
Vauvameille.............dpo 11
Lillium......................dpo 11
Nasunen87..............dpo 6
Tiana44...................dpo 5
Camy.......................dpo 4
Irene_4....................dpo 2
Chili_.......................dpo 1

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti, Rosemarie,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1), ReiRei85 (yk 2), Veeja (yk 3), Miina- (yk 11)
 
Viimeksi muokattu:
4. letrokierto. Onkohan ovuloimaton, kun nyt jo kp 16, eikä mitään ovikseen liittyvääkään ole tuntunut. Testit loppu, niin en ole tikuttanut. Paikat rutikuivat, olleet jo monta päivää.
Mulla letrot viivästytti ovista, luulin etten ovuloi ollenkaan kun ei ollut mitään siihen viittaavaa ja aloitinkin terolutit. Olinkin sitten ovuloinut kp22 tai 23. Älä heitä vielä kirvestä kaivoon :)
 
Kaikesta huolimatta ja vaikka syke löytyikin, niin eilen meidän pieni ei jaksanut enää pitää kiinni. Lähdimme kovien kipujen takia Naistenklinikalle ja ultrassa näkyi tyhjä kohtu.. Vaikka tiesinhän mä sen, kun pönttöön tipahti päivällä iso möntti. Tää on ihan hirveetä ja ollaan miehen kanssa ihan äärettömän surullisia.

Onneksi mä jo vähän aavistelin tätä tosi oireettoman ja helpon alkuraskauden takia. Koko ajan oli olo, ettei kaikki ole hyvin. Ja lopultahan ei ollutkaan. Ehkä vauva ei vaan ollut tarpeeksi vahva tulemaan tähän maailmaan.

Olisi kiva, jos minut voisi poistaa plussanneista. Alamme yrittää kyllä uutta, kun ensin toivutaan tästä ja kaikki tyhjenee kunnolla. Pysyn vielä taustalla ja luen teidän juttuja. Se helpottaa. <33

Beibihaaveilija ja eilisen enkeli 6+4.
 
Kaikesta huolimatta ja vaikka syke löytyikin, niin eilen meidän pieni ei jaksanut enää pitää kiinni. Lähdimme kovien kipujen takia Naistenklinikalle ja ultrassa näkyi tyhjä kohtu.. Vaikka tiesinhän mä sen, kun pönttöön tipahti päivällä iso möntti. Tää on ihan hirveetä ja ollaan miehen kanssa ihan äärettömän surullisia.

Onneksi mä jo vähän aavistelin tätä tosi oireettoman ja helpon alkuraskauden takia. Koko ajan oli olo, ettei kaikki ole hyvin. Ja lopultahan ei ollutkaan. Ehkä vauva ei vaan ollut tarpeeksi vahva tulemaan tähän maailmaan.

Olisi kiva, jos minut voisi poistaa plussanneista. Alamme yrittää kyllä uutta, kun ensin toivutaan tästä ja kaikki tyhjenee kunnolla. Pysyn vielä taustalla ja luen teidän juttuja. Se helpottaa. <33

Beibihaaveilija ja eilisen enkeli 6+4.
Voi ei, en tiedä mitä sanoisin. Juuri ehdittiin huokaista helpotuksesta teidän vuoksenne, että pieni on kyydissä ja kaikki on hyvin. :cry::( Voimia teille kamalasti. :(
 
Miulla on ollut niiiiin hektisiä päiviä viime aikoina, etten ole kun pikaisesti ehtinyt käydä lukemassa viestit ja nopeasti kommentoimassa jotakin, juuri ja juuri. :unsure: Työt, uusi harrastus, kotielämä ja muut kiireet ovat painaneet päälle aika lailla, tosin ihan hyvä, on stressitaso tai sellainen liika miettiminen ja ”piinaminen” helpottanut kummasti.

Tänään elellään kp17. Pikkuisen olen huolissani olenko ovuloinut laisinkaan, viime kierrossa oli niin selvät oireet ja kivut että olin lähes 100varma ovulaatiosta. Tässä kierrossa ei kipuja, turvotuksia, tissikipua... ei mitään. :( Pelkään monsterikiertoa oviloimattomuuden takia. :confused:
Seksiä kyllä ollaan harrasteltu tällä vkolla joka päivä, paitsi eilen. Mies on jaksanut huolehtia myös siitä että mie saan orgasmin, kun vinkkasin että joskus kuulin että se helpottaa siittiöiden kulkua ja raskaaksi tulemista. :LOL: En todellakaan ole helposti laukeavin.. :unsure: ja yhdynnän aikana ei mtn toivoa että tulisin, voisi kirjoittaa ohjekirjasen siitä melkeinpä. :whistle:

Tänään vähän sellaisia menkkajomojen kaltaisia kipuja, mutta en tiedä kuvittelenko, kun aloin pohtia sitä ovulaatiota. o_O

Tunnistatteko te aina tai ylipäätänsä ovulaation? Ilman siis ovistestejä? :unsure:
 
@Beibihaaveilija voi ei, olen todella pahoillani! :cry: Paljon jaksamista teille! <3

@janskusdff pregcheck ainakin näyttäs olevan parempi kuin one step (y) olitko vielä testannut muulla kuin os:llä? Pidän peukkuja!!

@empuska mulla on selvät oviksen merkit kipujen lisäksi vuodon ja aamulämmön muutokset, syksyllä oli 1 kierto jossa kipuja oli vain ovispäivänä vaikka yleensä mulla särkee viikon. Toivottavasti ovis vielä tulee jos ei ole jo ollut :)

@haaveilija92 toivottavasti pian ratkeaa sinun tilanne :) hassua miten antaa heti odotuttaa kun ois jotain uutta ja jännää tiedossa.
 
Jaksamisia @Beibihaaveilija olen pahoillani puolestanne :cry:

@empuska en todellakaan tunnista, mutta ovislimat olivat viimeksi ovisplussan tehdessäni tosi selvät ja niitä seurailemalla varmaan tunnistuksen voi tehdä. En tunne ovulaatiosta mitään merkkejä kropassa muuten.
Mie en ole koskaan ennen edellistä kiertoa tunnistanut mahdollisia ovisoireita, viime kierrossa oli melkoselvät kuitenkin. :( Tässä kierrossa tuli kyllä lotinalla valkkaria, kirkkaita ovislimoja en bongannut. :censored: Nyt on kuivaa, tissikivut puuttuu jne.. :unsure: No, saas nähdä. :poop:
 
Kaikesta huolimatta ja vaikka syke löytyikin, niin eilen meidän pieni ei jaksanut enää pitää kiinni. Lähdimme kovien kipujen takia Naistenklinikalle ja ultrassa näkyi tyhjä kohtu.. Vaikka tiesinhän mä sen, kun pönttöön tipahti päivällä iso möntti. Tää on ihan hirveetä ja ollaan miehen kanssa ihan äärettömän surullisia.

Onneksi mä jo vähän aavistelin tätä tosi oireettoman ja helpon alkuraskauden takia. Koko ajan oli olo, ettei kaikki ole hyvin. Ja lopultahan ei ollutkaan. Ehkä vauva ei vaan ollut tarpeeksi vahva tulemaan tähän maailmaan.

Olisi kiva, jos minut voisi poistaa plussanneista. Alamme yrittää kyllä uutta, kun ensin toivutaan tästä ja kaikki tyhjenee kunnolla. Pysyn vielä taustalla ja luen teidän juttuja. Se helpottaa. <33

Beibihaaveilija ja eilisen enkeli 6+4.
Oon niin pahoillani :cry: ihan itkettää:unsure:

Itsellä ei oireita ja sama fiilis, ens pe nähdään onko ketään mukanao_O
 

Yhteistyössä