.

@Beaatta toivotaan vahvistumista, kyllä siinä jotain jo näkyy :love:

@Rimaleli tsemppiä! Toivotaan parasta <3

Pillereistä. Söin vuosikaudet putkeen. Kun lopetin, alkoi heti vuoto, mutta seuraavat kuukautiset tulikin siitä kolmen kuukauden päästä. Hitto että se ärsytti, kun eka luulin olevani raskaana ja sitten sai odotella vuotoa. Tsemppiä niiden kanssa, en muista kuka siitä kysyi. Toivottavasti sun ei tarvii odotella kauaa :love:
 
@chili_ Voi kiitos tsempeistä. :love: Itsekin kyllä toivon, että tulisi nopeasti uusi raskaus. Onko sulla siis ovis kp14-15 aikoihin, kun limakalvo ton verran vai siis missä vaiheessa kiertoa olit silloin?

@Delphyne Onpas ärsyttävää (n) Saisi sulla ne menkat jo porhaltaa paikalle!

@Wintersun @Ilonetsijä @chili_ @Pioni84 Meilläkin mies tietää hyvin mun palstailut.. :D Haluaa välillä lukeakin, mitä tänne kirjoittelen. Sitte se kyselee, että kenenkäs farmit (ovis/raskaustestit) siellä tällä kertaa on näytillä, jos tsuumailen näyttöä. :sneaky:

Ei kai @Rimaleli :cry: Toivotaan, että olisi kuitenkin harmitonta. Onko tullut hyytymiä? Oon tosi pahoillani sun puolesta. :unsure:


Kokeilin äsken Rfsu:n testillä, minkälaista viivaa näyttää. Vielähän siihen viiva tuli, mutta alkaa kyllä haalistua varmasti nopsaan. Nyt kuitenkin vasta viides vuotopäivä km:n jälkeen. (y) Greipit odottelee jo kaapissa syöjäänsä. Teen kaikkeni, että tulee käytettyä tämä ensimmäinen kierto km:n jälkeen tehokkaasti. Sitä kun puhutaan, että olisi erityisen hedelmällinen. :whistle:
 
Jännitys alkoi jälleen.. Kp 30/28 ja monta negaa tässä testannut jo eikä menkkoja näy. Äsken luulin et menkat alkoi ja menin katsoo niin valkovuotoa vaan tuli runsaasti. Tein huvikseni testin noin tunnin pidätyksellä ja se antoi nyt tooodella haaleaa viivan paikkaa/varjoa tai jotain.. Tai sit mä vaan sekoon jo päästäni ja kuvittelen. Aamulla testaan kyllä uudelleen mikäli yöllä ei vuoto ala..
 
@Beibihaaveilija ovis on ollut muistaakseni kp 17 että vähän se siitä on varmaan sitten paksuuntunut. Tuossa limakalvon paksuudessa ilmeisesti on eroja enkä olisi yhtään ihmettynyt jos itsellä olisi se alakanttiin, jossain luki että raudanpuute voi vaikuttaa juuri kohdun limakalvoon ja siten kenties kiinnittymiseen. Mut ok oli kuulemma silti :LOL: Kantsii silti antaa itselle hyvin aikaa palautua km:sta, sitä.vaan meinaan että eikös se uusi raskaus voi alkaa vasta kun raskaushormoni on poistunut kehosta. Joillain se onneksi poistuu tosi nopsaa!(y) Mulla kesti muistaakseni joku 6vkoa, mut sitä jo pariin kertaan piti kontrolloidakin verikokeella että oli varmaan sieltä pidemmästä päästä.
 
  • Tykkää
Reactions: Beibihaaveilija
@Li88 Joskus kesällä (tai joskus, kauan sitten kuitenkin) kun katselin nimimerkkejä meidän listalla niin bongasin sut kun mentiin vissiin aika samoissa vaiheissa. Sillon taikauskoisena mietin että kun Li88 plussaa niin varmaan minäkin ja mennään samaan odottajien ryhmään :LOL::LOL::LOL: Mähän koen olevani jo plussannut, nyt odotan vaan viivan vahvistumista. Toivottavasti sullekin tulee plussa!
 
@Rimaleli Voi ei! :( Toivotaan nyt kuitenkin, että olisi harmitonta.

@Beaatta @Li88 Jotain näkyy! Tsemppiä, että viivat vahvistuu! :love:

Meillä on miehen kanssa vuoden ikäero ja mies tietää, että lueskelen palstoja, mutten tiedä tietääkö, että kirjottelen myös. :) Dpo14 ja vuodot ei toistaiseksi ole alkaneet eli so far so good. (y)

En nyt tähän hätään muista, mitä piti rustailla ja kelle, anteeks siitä :oops: mutta kovasti tsemppiä nyt kuitenkin kaikille ja tervetuloa uusille! (y)
 
@chili_ Oot kyllä oikeassa, että keholle pitää antaa aikaa. Sitä vaan haluaisi niin kovasti taas olla raskaana. :love: Meillä meni aikasemmin kierrot hyvin yksiin. Muistan, että jännäsin parissa kierrossa sun kanssas samaan aikaan. :p Kovasti mietityttää, kannattaako edes käyttää ovistestejä tässä kierrossa. Kun jos sitä hormonia on, niin sehän sitten häiritsee oviksen tikuttamista..

@Li88 Kyllä siellä jotain näkyy. :barefoot:
 
  • Tykkää
Reactions: Li88
Haaluraoisia näkösällä:love: viivan vahvistumisia(y):love: @Rimaleli voi ei:cry: toivottavasti harmitonta. Tsemppiä kovasti. Meillä mies ei tiedä tästä mun palstailusta;hermot sillä muhun menis jos samaa kuuntelis mitä tänne kirjotan:D ja ei se tätä kuumeilua kunnolla ymmärtäskää:rolleyes: mulla palo käämi niin toho rfsuhun että kävin illalla vielä ostaan satsin pctä ja pari rfsuta ton apteekin ultran lisäksi:whistle: kastellaa aamulla tikkuja sitte urakalla:D veikkaan kyllä että rfsu antaa haamun(niinku tähänki asti) ja muut ei mitää..
 
@Beibihaaveilija kyllä se varmasti sieltä tulee heti kun kroppa on siihen valmis taas :love: En tiedä mikä on ohjeistus sulle sanotiin mut mua neuvottiin et periaatteessa ei tarvii oottaa yksiäkään menkkoja ennen uutta yritystä mut sit kuitenkin ainakin tuon lääkkellisen tyhj. jlk sanoivat et vois olla ihan hyvä yhet menkat olla välissä, kun se puhdistaa vielä kohtua. Ja niin ainakin mulla tekikin, isoja hyytymiä tuli vielä ja TODELLA runsaat ja pahanhajuiset, eli jotain km jälkeisiä vielä. Mut niinku sanottu ni sulla kyllä kuulostaa hyvin jo loppuneen vuotokin, mä tikuttelisin r-testiä ja sit ku nega ni ei muuta ku uutta yritystä :love:
 
@chili_ Nii noiden lääkkeiden kanssa varmasti kestääkin pidempään. Silloin kun käytiin vikassa ultrassa, jossa katsottiin onko tyhjentynyt, niin kätilöi sanoi mun olevan "onnekas". Teki mieli kyllä ärästä sille siinä vaiheessa. Nyt ymmärrän, että se tarkoitti sitä, että kohtu tyhjentyi hyvin heti. Täytyy nyt tikutella ahkeraan ja olla tehokas tallettelussa. :whistle: Sitten jos menkat tuleekin ekan kierron jälkeen, niin täytyy ajatella kehon olevan vielä shokissa km:stä. (y) Kiva kun kerroit vähän omaa kokemusta. Tuntuu, että naiset jätetää ihan yksin tän asian kanssa..
 

Yhteistyössä