.

Mun on pakko pitää pieni paussi täältä, ei enää kestä tätä lapsettomuutta ja ahdistusta koko touhusta... :cry:
Tulen takaisin sitten kun piinailu alkaa :)

Tervetuloa uudet, saan teistä varmaan enemän tuntumaa kun saan viikon jälkeen luettua teistä enemän :love:
 
Mä tulin vaan tosi pikasesti viestejä lukematta kysymään, että koska ovistestissä alkaa näkyyn jotain? Tänään tein ja näky vaan viivan paikkaa, kieropäivä 11 menossa ja ovis yleensä kp 14-16 mutta nyt mietin onko ollenkaan tulossa. Luulis nyt että näkyis jo jotain siinä testiliuskassa. :cautious:
 
@Maya123 ovistestissä mä oon kyllä saanu aina jonkun viivan(punasen) aikaseksi. Värin vahvuus kontrolliviivaan nähden ratkasee millon ovis on. 24-36tuntia tasavahvusista/yhtä vahvasta kuin kontrolliviiva. Ja aamun tokasta pissasta kannattaa tehä.. plus illalla jos haluaa..
 
https://www.raskauskeiju.fi/42+10-ovulaatio-ja-raskaustestit-liuska

Onko teillä näistä raskauskeijun ovistesteistä kokemusta? Onko noihin järkeä upottaa rahaa kun PC:t on tuolta loppu? Tein pientä tutkimusta ja clearbluet on liian hintavia kulutukseen nähden, ja pct oli tosiaan loppu, ja nämä kaksi olivat keskimäärin kehutuimpia. (n)
Mä tilaan aina noita one step testejä raskauskeijulta ja on toiminut
 
Täällä alkoi vuoto, eli mulle voi päivittää huomiselle kp2 :poop: Tähän kiertoon taidan kyllä ne ovistestit ostaa, onhan nyt "jo" kp 6. Moni on yrittänyt pidempäänkin mutta itseäni alkaa pikkuhiljaa ahdistamaan että onko jotain vikaa vai miksi en ole vielä raskaana :unsure: Ei saisi vertailla itseä muihin, mutta kun lähipiirissä on todella moni raskaana tai juuri saanut lapsen ja kaikilla tärpännyt melkein heti, joten heti tulee ajatelleeksi että miksi itse en ole raskaana. Ja kun kaverit kyselee että no joko nyt olen raskaana ja sitten ihmetellään että ohhoh eikö vieläkään.
 
TOIVEENA VAUVA 2019

21.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Saippuakupli...........kp 43/30...............yk 7
Persikka123.............kp 38/28-30.........ya 5/17
Minic........................kp 35/30...............yk 3
Lillium......................kp 29/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 28/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 28/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 27/27-30.........yk 7
Tiana44....................kp 25/26-30.........yk 6
Nasunen87..............kp 24/28..............yk 15
Quinque...................kp 23/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 22/21-26.........yk 4
Camy........................kp 22/28..............yk 2
Empuska..................kp 21/28..............yk 2
Chili_........................kp 21/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 21/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 20/38...............yk 2
Irene_4.....................kp 19/27..............yk 6
StellaMom................kp 19/27..............yk 7
Suspi........................kp 15/39..............yk 4
Hannaliisa................kp 14/27..............yk 3
Wintersun.................kp 13/27-31.........ya 12/10
Tamariatara..............kp 13/28..............ya 1/19
Neltsuliini..................kp 13/28..............ya 5/16
MatildaJ....................kp 13/25..............yk 8
Peanut_butter...........kp 13/27-31.........yk 6
Ilonetsijä...................kp 12/30..............yk 9
Sinisydän<3.............kp 12/xx...............yk 1
Maya123..................kp 12/28..............yk ?
Dallu.........................kp 11/26..............yk 3
Milow........................kp 10/24..............yk 4
M4rianne77..............kp 10/28..............yk 3
Beaatta.....................kp 9/28...............yk 5
W.we........................kp 7/25................ya 11/15
Hemppanen.............kp 7/29................yk 11
~Madre~..................kp 7/27-30...........yk 5
Beibihaaveilija..........kp 7/30-31...........yk 1
Janskusdff................kp 4/26-28..........yk ?
Alfred.j.kwak.............kp 2/27...............yk 3
Li88..........................kp 2/28................yk 8
Bubble92..................kp 2/27...............yk 8
Haavejuttu................kp 2/31...............yk 6
Vauvameille..............kp 2/28...............yk 22
Minttu-82..................kp x/xx................yk 1
Delphyne..................kp x/xx................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Lillium......................dpo 15
Nasunen87..............dpo 10
Tiana44...................dpo 9
Camy.......................dpo 8
Irene_4....................dpo 6
Chili_.......................dpo 5
StellaMom...............dpo 5
Delphyne.................dpo 2
Tylleröinen_21.........dpo 2

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti, Rosemarie, Maicy, Sucrine,
 
Viimeksi muokattu:
PLUSSANNEET:


Huhtikuu 2018:
Nemmiina (yk 3), Lilmi89 (yk 1), Not Alone (ya 1/18), Lilja<3 (yk 7), DiiDii (IUI), kettuperhe (yk 8, IVF), Abby87 (yk 11), Kertsi (yk 1), Eppis27 (yk 1), Noups (yk 7)

Toukokuu 2018:
Nelliida (yk 10), Toiveikas89 (yk 4), Yemi (yk 1), miniminimini (ya 7/17), katie89, KKaisuli (yk 2), Talvilintu (yk 1), aronoele (yk 1), RUSKA82 (yk 1), SandraB (yk 7)

Kesäkuu 2018:
rust (yk 8), scoc (yk 2), lilia88 (yk 5), Paupiu, jemppu123, Keppihevonen4, kuus+1 (yk 7), Lilja<3 (ya 11/17), Johannaa (yk 2), Alia (yk 2), Jankesof (yk 3), Persikka 123 (yk 13), Lilje (yk 4)

Heinäkuu 2018:
Helmi30 (yk 5), Vilmalotta (yk 3), Önnö (yk 2), Yoona (yk 3), Tiukunen1982 (yk 5), Hmami (yk 1), Sindalinda (yk 1), Sasusa,
Maloon (yk 1), Janet88 (yk 10),
Naturamama (yk 1), kolava (yk 3), minimiiS (yk 3)

Elokuu 2018:
MannaL (yk 4), EeEeVee (yk1), rubikinkuutio (yk 2), Mansikka19 (yk 4), sucrine (yk 6), Toiveli (yk 13), Tillukkainen (yk 11)

Syyskuu 2018:

Sofi86 (yk 9), Sanzu85, Janski26 (yk 3), Tiinaliina1

Lokakuu 2018:

Maya123 (yk 1), Maris39, Ngale (yk 13), Poreilevalimu (yk 5), iK (ya 5/18), Pillipöllö (ya 8/18)

Marraskuu 2018:

Papupata12 (yk 3), Lllariel (yk 3), Sarianne81 (yk 2), Me-Mi (yk 1), Marlen, Kindermaxi (yk 2), Alviita (yk 2), Annanna (yk 3), Appelsiiniomena (yk 11), Luumupuu_ (yk 5), Alinah92 (ya 2/16), Neilikkaruusu (yk 2), Siltsu (yk 5)

Joulukuu 2018:

1986/13, Pandanen (yk 1), Emppu-93 (yk 3), Kathii (ya 8/18), Cara-mel (yk 4), Muropaketti

Tammikuu 2019:

Rimaleli (ya 7/16), Laima (yk 6), Pyrykkä (yk 2), Rosmariini86 (yk 1), ReiRei85 (yk 2), Veeja (yk 3), Miina- (yk 11)
 
Pikainen kysymys näin ennen töiden alkua, onko tupakoinnin lopettaneita? :whistle: Noin niinkun ”äskettäin” lopettaneita, tai harkitseeko kukaan? (y)

Mies lopetti nuuskan käytön muutama päivä sitten, ja tarkoitus on miunkin lopettaa körssin vetäminen kun menossa oleva aski loppuu, eli tänään, viimeistään huomenna. o_O
 
Heippa! Oon ollu pari kk ny pois sivustoilta kun alko valtaan mun jokapäiväsen elämän täällä roikkuminen :D eilen tuli illalla outo tunne ja käskin miehen kotiin tullessaan tuomaan r testejä. Tein testin ja jätin sen vessaan kun menin tekee iltapalaa. Yhtäkkiä mies kysyy ” mitä tarkottaa jos täs on kaks viivaa?” Hyvä etten pyörtyny keittiöön ja jalat lähti alta vasta ku näin omin silmin. Tänää aamusta oli pakko tehä viä muutama varoks ettei vaan ollu virhe.
https://aijaa.com/pHPGc5
 
  • Tykkää
Reactions: Nasunen87
Heippa! Oon ollu pari kk ny pois sivustoilta kun alko valtaan mun jokapäiväsen elämän täällä roikkuminen :D eilen tuli illalla outo tunne ja käskin miehen kotiin tullessaan tuomaan r testejä. Tein testin ja jätin sen vessaan kun menin tekee iltapalaa. Yhtäkkiä mies kysyy ” mitä tarkottaa jos täs on kaks viivaa?” Hyvä etten pyörtyny keittiöön ja jalat lähti alta vasta ku näin omin silmin. Tänää aamusta oli pakko tehä viä muutama varoks ettei vaan ollu virhe.
https://aijaa.com/pHPGc5
Vau onnea paljon:love:
 
Pikainen kysymys näin ennen töiden alkua, onko tupakoinnin lopettaneita? :whistle: Noin niinkun ”äskettäin” lopettaneita, tai harkitseeko kukaan? (y)

Mies lopetti nuuskan käytön muutama päivä sitten, ja tarkoitus on miunkin lopettaa körssin vetäminen kun menossa oleva aski loppuu, eli tänään, viimeistään huomenna. o_O
Mä lopetin marraskuussa ja olin kuus viikko polttamatta, mut sitten sorruin:cautious:Nyt poltan sillee epäsäännöllisesti, et voi mennä päivä pari etten polta, kun miehen aikana en viitti savutella kun hän ei tykkää. Tarkoitus olis lopettaa kokonaan, mut pirun vaikeeta pudottaa painoa ja olla polttamatta, vaikee yhtälö(n)Jos plussan saan tikkuun ja pikkunen alkaa siellä olemaan, niin tottakai lopetan, se on selvä:love:Tsempit sulle lopettamiseen, se on aina hyvä päätös(y) ja miehelles kans peukut(y)
 
Onnea @toivojatintti :love: !

Mä lopetin tupakan jouluna, nyt menee muutama nikotiinipurkka päivässä. (y) Mies käyttää nuuskaa ja yritän häntä saada hivutettua nikotiinipurkkien maailmaan, huonolla menestyksellä. :unsure: Minulla myös painonpudotus käynnissä.

Täällä on flon mukaan menkat 3 päivää myöhässä.. :eek: Raskaustestit negaa. Meillä nyt keskeytetty yhdyntä käytössä eli mahdotonta ei ole. Huhtikuussa tarkoitus siis varsinaisesti aloittaa yritys. Mulla sitä pco tyyppistä oireilua että luulen nyt siitä johtuvan. Nyt siis 34/31.
 
@W.we, pieni tauko ja muun ajatteleminen tekee varmasti hyvää! Tsemppiä ja iloa päiviin :love:

@empuska, mä oon polttanut satunnaisesti joitain vuosia, välillä saattaa olla monen kuukauden tauko ja toisinaan tuli poltettua päivittäin. Viimeisimmän askin heitin roskiin ja laitoin täysin stopin, koska hedelmällisyyteenhän tupakointi vaikuttaa vain ja ainoastaan negatiivisesti. Meillä mies ei polta tai käytä nuuskaa niin tuli aivan kauhea olo, mikä auttoi sit lopettamisessa heti :oops:
 
Mulla alko nyt tää piina viikko. Ehkä jo viikonloppuna pääsee testaa:) tuntemukset rintoihin tullu semmonen polttava tunne sit tänää repäs tuolta masusta sit ku eilen oltii miehen kans sillai ni sen jälkeen rupes sieltä ala kerrasta repii ihan hitosti et piti oikeen kipristellä:LOL: onkos teillä ollu mitään oireita? Et saa ny nähä tuleeko näitä lisää:ROFLMAO:
 

Yhteistyössä