.

@Beibihaaveilija juu kannattaa oottaa ni ei tosiaa mitää tulehuksia tuu tai sit siä suihkussa;) testasin rfsulla aamulla ja tyyli puhas nega:cry: en jaksa plussaan enää uskoa huomenna tai ylihuomenna pitäs alkaa. Viimestää pe riippuen siitä veikkasinko oviksen oikein jollo to olis oikea menkka päivä että ei kyllä hajua:whistle::DDpota en oo laskenu ku en tikuttanu ovista niin.. liitoskipu tulee häpyliitoksee venyessää..ja tehdessää tilaa kasvavalee kohdulle. @Delphyne ei oireita raskaudesta eikä kyllä menkoistakaa.. en usko plussaan tässä kierrossa enää..
 
Nyt tuli sähköpostiin mulle ilmoitus että PC-ovisliuskat tullut raskauskeijun varastoon!

:D:D:D

Tilasin heti 2 pakettia. Mitenniin vauvakuume. Meinasin tänään ostaa doplerin vaikkei edes aktiivisesti yritetä vielä. Menkat tosin viipyy edelleen, ärsyttää kun ei kierto jo ala. Toki kivempaa olisi raskaus mutta se aika epätodennäköistä kun testit negaa ja keskeytetyllä menty.
 
@Kiemura Samat fiilikset! Dopleria en sentään meinannut tilata, mutta siittiö ystävällistä liukkaria kylläkin. :whistle::ROFLMAO: Ja kaksi pakettia pc:tä myös tänne osoitteeseen. Saas nähdä, mitä mies sanoo. Juuri kilahti luukusta Onestepin 16kpl r-testit, 6kpl pc:n r-testejä, sekä cb:n viikkonäytöllinen. :whistle: Haluan niiiiiiiiin paljon sen samperin vauvan, ettei aivoihin mahdu nyt muuta kuin ovistestit, raskaustestit ja muut yritysasiat.
 
Ei ei ei :eek: ei ovista vielä, limoja tuli vähän pyyhkiessä ja se enteilee ovista parin päivän päähän. Ja ongelma siis on se et mies on työreissussa nyt ja eka mahdollisuus pupuiluun on vasta keskiviikko illalla :confused:. Nyt iski paniikki. Kun Flo ennustaa ovista vasta lauantaille ja oon niin siihen varautunut, hölmö minäo_O nyt vaan toivon ja ristin varpaat että ei mee ohi ovis.
 
Ei ei ei :eek: ei ovista vielä, limoja tuli vähän pyyhkiessä ja se enteilee ovista parin päivän päähän. Ja ongelma siis on se et mies on työreissussa nyt ja eka mahdollisuus pupuiluun on vasta keskiviikko illalla :confused:. Nyt iski paniikki. Kun Flo ennustaa ovista vasta lauantaille ja oon niin siihen varautunut, hölmö minäo_O nyt vaan toivon ja ristin varpaat että ei mee ohi ovis.
On mulla o-tikkuja kaapissa kolme ja nyt pidätän pissaa, vaikka ei se auta jos plussa siihen tulee ennen ku mies pörähtää kotiin:poop:
 
  • Tykkää
Reactions: Beaatta
@chili_ joo itsellä kanssa siis ei oviksessa mitään häikkää, otettiin vaan tehostuskeinoksi :D Oliko sulla mitään oireita tosta letro lääkityksestä? Lukenut et joillakin iho räjähtää kunnon kukintaan. Itsellä tosiaan kokemusta vasta ydhestä pilleristä mutta siitä tuli pää heti kipeäksi ja pyörrytti :D Tasan viikon päästä onkin sitten ultra missä nähdään miten lääke vaikuttanut, ja toivottavasti saadaan lupa hyödyntää ovulaatio, eikä laiteta miestä sohvalle nukkumaan
Ei ollut muuta kummenpia oireita, paitsi että ovistuntemukset alko jo ennemmin, tyyliin viikko ennen ovista (n) Tissiarkuutta mulle tulee helposti ja niin noistakin mut aika vähällä päässy! Mä kokeilin tän yhen kerran nyt tähän hetkeen, saa nähdä tuleeko myöhemmin lisää kiertoja :)
 
Täältä vähän pikaisia kuulumisia... Eilen tosiaan oli kp 27 ja tein r testin joka oli nega, hyvällä mielikuvituksella siihen sai viivan paikan siis sellaase harmaan mut joo..
Tänään on kp 28, oli aamulla lämmöt jtn 36,8 illasta en oo mitannukkaa mut tuota noin valkovuotoo on hulahtanu tänään oikee kunnolla ja ku menin vessaa käymään alkuillasta ja pyyhittäes oliki vaaleanpunaista verta ihan tosi vähän ja sen jälkeen oo tullu ku valkovuotoo :eek: :cautious:
Siis Flo ennustaa huomiselle menkkoi.. Voi kunpa ei tulis ! (n) :love: jotenki hassusti on nipistellykki ja tänään pikkuasioista tiuskin miehelle :unsure:
Ollaan reissussa taaperon kans ja en pääse testaa muutaku ke viimestää jos vuoto eii oo :giggle: anteeks omanapailua.

Tsemppiä tupakanpolton lopettamiseen jotka poltteloo! :)
 
o_OTulen omanapailemaan hiukan, ihan hirveät monsuuni kuukautiset! Saa tyhjentää kuppia vähänväliä, heikottaa ja pyörryttää. Nuo vielä menee mutta eipä ole ollut näin kauheita mielialan vaihteluita aiemmin, ehkä se hormonikierukka tasoitti aika paljon. Yhtäkkiä olen onnellinen ja kohta itken voileivän tekemiselle eikä tosiaan hajuakaan miksi. Kunnon raivonpuuskia myös, sitten taas kohta kaikki hyvin! Tilatkaa miulle valkotakkiset :eek: Ihan johonkin mustaan aukkoon vajosin. Nyt on jo vähän parempi aamu onneksi! Lääkäri lupasi kirjoittaa minulle caprilonia vähentämään tuota menkkatulvaa, onneksi. Hankala mennä mihinkään kun pitäisi melkein pöntöllä istua ekat päivät.

Iloisempia asioita, miun 5v poika oli eilen tehnyt minulle rannekorun päiväkodissa, antoi sen niin hymy kirkkaana minulle, itkuhan se taas tuli :cry::ROFLMAO: Illalla tuli vielä peittelyiden jälkeen kysymään milloin meille tulee vauva! Kysyin mikä vauva, niin hän totesi vaan että se pikkuveli! Ja hän kuulema voi kantaa sen sitten omaan huoneeseensa. Ihana poika :love:

Te kellä on jo lapsia, ootteko ajatellut sitä, että siitä pienimmästä tulee isoveli/isosisko, ja alkaneet sääliä sitä mini-ihmistä :ROFLMAO::ROFLMAO: Miulla on nyt tää vaihe, tai sitten nää hormonit! Jotenkin koko ajan pakko halia tuota poikaa ja pitää vähän ”vauvana” :love: Meillä on tytöt 10 ja 13, teini ei kyllä anna yhtään halia enää:rolleyes: Kauhean nopeasti on mennyt aika, sain ekan vauvan 21 vuotiaana ja tänä vuonna täytän 35v. Kyllä vielä rakkautta yhdelle nyytille olisi, ja tietty miehelle se on sitten eka vauva :love:

:whistle: Ostin muuten pari vauvan vaatetta, ja siivotessa kaappeja löytyi pienen pieniä lapasia :love: Ehkä vähän etuajassa mutta so what (y) Tekisi mieli tilata myös vauva-lehti, mutta teini voisi ihmetellä mitä postiluukusta tulee ja en ehkä halua nyt sitä ragea! :ROFLMAO:
 
Tein eilen (kp37/31-33) negatestin. Ihmettelin suuresti tulosta, koska itsellä tosi vahva tunne, että olen raskaana.
Sitten huomasin, että alkuvuodesta on ollut jännittäviä aikoja meidän elämässä, joten ovulaatio on ihan hyvin voinut stressin/jännityksen takia siirtyä (mahd. yli viikolla?) eteenpäin... Jos näin olisi, olisi raskauskin todennäköinen, nimittäin olemme tuolloin jo eläneet (epä)varmojen päivien mukaisesti... :whistle::D
Ja eikös sitten eilisen/toissapäiväisen vähäinen vuoto ole voinut olla kiinnittymisvuotoa?!

Milloinkahan testin pitäisi viimeistään näyttää positiivista, mikäli tuo on ollut kiinnittymiseen liittyvää toi vuoto?
(n)

Nyt siis kp 38, epäilen ovulaation
tapahtuneen vasta joskus kp 28-30, vaikka kuulostaa jokseenkin uskomattomalta noin myöhään.:LOL:o_O
 
Oi onnea suuresti @toivojatintti :love::love:Haluatko jakaa, miten sinulla meni nyt tämä kierto, kun tärppäsi? :)
Olin koko syksyn stressannut asiasta kun alettiin yrittämään. Ennen marraskuussa päätin et lähen täältä hetkeks tauolle kun tuntu et mikään muu ei tuntunut miltään kun vauva. Taas toivo heräsi kun tein 24.joulukuuta testin kun olisi ollut niin mahtava antaa joululahjaksi plussa. No jälleen negatiivinen. Mentiin kihloihin joulukuussa ja päätettiin hääpäivä 2020 kesälle, joten sain ihan uutta intoa kun pääsi suunnittelemaan häitä. Unohdin hetkeksi vauvahankinnat ja sittenpä se just tärppäs! Olin mä alkanut joulukuun alus syömään geelee royal tableteita mut muut omat hömpötykset olin jättänyt pois. Väitän et kun lopetti yrittämisen ni tää tapahtu. Mutta jännittää ja pelottaa ja toivon vaan ettei oo mikään kohun ulkopuolinen ja et pysyy matkassa mukana. <3 Kiitos kaikille ihanista onnitteluista ja plussatuulia kaikille!
 
o_OTulen omanapailemaan hiukan, ihan hirveät monsuuni kuukautiset! Saa tyhjentää kuppia vähänväliä, heikottaa ja pyörryttää. Nuo vielä menee mutta eipä ole ollut näin kauheita mielialan vaihteluita aiemmin, ehkä se hormonikierukka tasoitti aika paljon. Yhtäkkiä olen onnellinen ja kohta itken voileivän tekemiselle eikä tosiaan hajuakaan miksi. Kunnon raivonpuuskia myös, sitten taas kohta kaikki hyvin! Tilatkaa miulle valkotakkiset :eek: Ihan johonkin mustaan aukkoon vajosin. Nyt on jo vähän parempi aamu onneksi! Lääkäri lupasi kirjoittaa minulle caprilonia vähentämään tuota menkkatulvaa, onneksi. Hankala mennä mihinkään kun pitäisi melkein pöntöllä istua ekat päivät.

Iloisempia asioita, miun 5v poika oli eilen tehnyt minulle rannekorun päiväkodissa, antoi sen niin hymy kirkkaana minulle, itkuhan se taas tuli :cry::ROFLMAO: Illalla tuli vielä peittelyiden jälkeen kysymään milloin meille tulee vauva! Kysyin mikä vauva, niin hän totesi vaan että se pikkuveli! Ja hän kuulema voi kantaa sen sitten omaan huoneeseensa. Ihana poika :love:

Te kellä on jo lapsia, ootteko ajatellut sitä, että siitä pienimmästä tulee isoveli/isosisko, ja alkaneet sääliä sitä mini-ihmistä :ROFLMAO::ROFLMAO: Miulla on nyt tää vaihe, tai sitten nää hormonit! Jotenkin koko ajan pakko halia tuota poikaa ja pitää vähän ”vauvana” :love: Meillä on tytöt 10 ja 13, teini ei kyllä anna yhtään halia enää:rolleyes: Kauhean nopeasti on mennyt aika, sain ekan vauvan 21 vuotiaana ja tänä vuonna täytän 35v. Kyllä vielä rakkautta yhdelle nyytille olisi, ja tietty miehelle se on sitten eka vauva :love:

:whistle: Ostin muuten pari vauvan vaatetta, ja siivotessa kaappeja löytyi pienen pieniä lapasia :love: Ehkä vähän etuajassa mutta so what (y) Tekisi mieli tilata myös vauva-lehti, mutta teini voisi ihmetellä mitä postiluukusta tulee ja en ehkä halua nyt sitä ragea! :ROFLMAO:
Meidä 5 vuotias on itse tällä hetkellä erittäin halipusu tuulella meillä. Se voi tulla istumaan ja kiehnäämään sun syliin ja tätä se ei paljon tehnyt ennen. Kai nekin aistivat että jotain on meneillään? Me ollaan about vuoden jo keskustellut välillä että mitä jos meille tulee vauva, ja poika on sanonut että tyttö kiitos! :D eli paineita haha!
 
Muutama päivä Poissa ja kamalasti tekstiä tullut tänne :LOL: pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille ja onnittelut plussanneille ❤

Täällä ei kuulu menkkoja ja testit ollu negaa eli kroppa ei vaan toimi ollenkaan :cry::cry::cry: en kyllä ikinä enää ota hormonikierukkaa kun minun kroppa menee siitä näin seis :cry:. Tilasin ovistestejä vinonpinon että jos joskus se uusi kierto suvaitsee alkaa niin saisi sitten oviksen kiinni. Järki lähtee kun ei pääse yrittämään kunnolla kun kaikki on ihan seis :cry:
 
Enhän mä täältä ollut kuin sen kaksi päivää poissa... alkoi miestä tympiä vauvapuheet :D
Onnea plussista :love: kyllä laskisin myös @_minävain_ testin tähän kategoriaan !

@Delphyne meillä tosiaan ekaa alettiin yrittämään 2015 joten saisi se plussa jo tulla :cautious:

Tupakkakeskusteluun: poltan, käytän pari annosta alkoholia kuussa, syön sokeria ja medium lihaa, eli en siis elä vauvaohjeiden mukaan.

Teink kaikkea terveellistä yrityksen alussa, mutta kun plussaa ei kuulunut vuoteen jatkoin tupakointia (noin 5savuketta päivässä)
Lopetank kaiken tämän taas jos se plussa joskus tänne pamahtaa.....nyt kp8 ja ovistikutus alkanut, lämmöt ollut viime oviksen jälkeen kokoajan 35,8-36,1
 
TOIVEENA VAUVA 2019

22.1.2019

Nimi ★ Kiertopäivä ★ yk/ya

Saippuakupli...........kp 44/30...............yk 7
Persikka123.............kp 39/28-30.........ya 5/17
Minic........................kp 36/30...............yk 3
Lillium......................kp 30/26-28..........yk 9
Mimmik....................kp 29/28-32..........ya 9/18
Hitvetti......................kp 29/xx...............yk 3
Pioni85.....................kp 28/27-30.........yk 7
Tiana44....................kp 26/26-30.........yk 6
Nasunen87..............kp 25/28..............yk 15
Quinque...................kp 24/28-30.........yk 2
Santrana..................kp 23/21-26.........yk 4
Camy........................kp 23/28..............yk 2
Empuska..................kp 22/28..............yk 2
Chili_........................kp 22/28-29.........yk 7
Vuuti.........................kp 22/28-32.........ya 2/17
Hamae.....................kp 21/38...............yk 2
Irene_4.....................kp 20/27..............yk 6
StellaMom................kp 20/27..............yk 7
Suspi........................kp 16/39..............yk 4
Hannaliisa................kp 15/27..............yk 3
Wintersun.................kp 14/27-31.........ya 12/10
Tamariatara..............kp 14/28..............ya 1/19
Neltsuliini..................kp 14/28..............ya 5/16
MatildaJ....................kp 14/25..............yk 8
Peanut_butter...........kp 14/27-31.........yk 6
Ilonetsijä...................kp 13/30..............yk 9
Sinisydän<3.............kp 13/xx...............yk 1
Maya123..................kp 13/28..............yk ?
Dallu.........................kp 12/26..............yk 3
Milow........................kp 11/24..............yk 4
M4rianne77..............kp 11/28..............yk 3
Beaatta.....................kp 10/28.............yk 5
W.we........................kp 8/25................ya 11/15
Hemppanen.............kp 8/29................yk 11
~Madre~..................kp 8/27-30...........yk 5
Beibihaaveilija..........kp 8/30-31...........yk 1
Janskusdff................kp 5/26-28..........yk ?
Alfred.j.kwak.............kp 3/27...............yk 3
Li88..........................kp 3/28................yk 8
Bubble92..................kp 3/27...............yk 8
Haavejuttu................kp 3/31...............yk 6
Vauvameille..............kp 3/28...............yk 22
Minttu-82..................kp x/xx................yk 1
Delphyne..................kp x/xx................yk 1

★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★★

Piinailijat:
Lillium......................dpo 16
Nasunen87..............dpo 11
Tiana44...................dpo 10
Camy.......................dpo 9
Irene_4....................dpo 7
Chili_.......................dpo 6
StellaMom...............dpo 6
Delphyne.................dpo 3
Tylleröinen_21.........dpo 3

Taustalla:
Kiemura, Päppyrä, Ensikatse,
Emppuelkku, Pilvinentaivas, ALLEIGRA,
Midoo, tätimoonika, Momon,
Opiaattina, BlenQ, Lunart, Jeyz84,
Vanilla88, KaikkiPojatJaTytöt, Pihlaja87,
Aanskuh, Helinä87, Jonxu, LaTiLa,
Saltsu_, Minimali, Mustikka89,
Kissanainen87, Heybaby, Tiutau13,
Nelly31, Tylleröinen_21, VauvaHaaveilija89,
Naissoturi, Raja, Kuuutti, Tupsahus,
Emerentia, Missukkaliini, Toiveikas92,
Toivojatintti, Rosemarie, Maicy, Sucrine,
 

Yhteistyössä