.

Tästä lukee moooonen monta tarinaa, mitäs te ootte mieltä. Valkkarista nyt puhun hyh.. mutta normaali asiahan se on. Miten kaikilla on ennen kuukautisia? Mulla tuli kunnolla valkkaria aamulla ja huomenna kp29 pitäs alkaa kuukautiset. Jotkut sanoo että kuivaa on ennen ja jälkee kuukautispäivästä. Hhmm o_O rtesti näytti sunnuntaina negaa. :mad:
 
@empuska ikävää kyllä se kun mies jännittää:( nyt ainakin tiiän et inssi ei oo vaihtoehto meillä jatkossa. Mut nyt mies jo tasaantunut aamusta ja rauha maassa (y):p

@Irene_4 pahoittelut uudesta kierrosta :poop:

Mun painonpudotus tökkii niin pahasti , kilo lähtenyt pitkällä ajalla ja se on pysynyt pois. Muutenkin luulen et ei tässä olla jäniksen selässä tutkimuksiin menossa, ihan rauhassa vaan ja aika näyttää. Ei tää liika tressi ainakaan hyvää tee vauva yritykselle ja mielenterveydelle:whistle: eli nyt raihassa ja pupuilua kyllä, josko se tästä ihan omalla painolla:) toki meen tk lääkäri ajalle ens viikolla ja kuuntelen sen neuvot.
 
@Irene_4 Pahoittelut :( Tsemppiä uuteen kiertoon!

@Jankesof Aika tavallista on sekin, että vähän ennen menkkoja alkaa tulla valkkaria, vaikka siinä oviksen ja menkkojen välillä muuten olis semmonen kuiva kausi. Toivotaan, että sulla ei kuitenkaan menkat ala vaan tulee se plussa testiin (y)

Mä testasin negan äsken :poop: Eilen oli pitkin päivää menkkajuilintaa, mutta se meni aina pois kuitenkin. Tällä hetkellä ei ole mitään oloja. Vähän erikoiset oireet, kun aina aikaisemmin on vuoto alkanut samaan aikaan kuin kivutkin.

Toivotaan nyt vaan, että kierto ei veny hirveän pitkäksi. Merkintöjä kun tuossa katselin, niin on viime kuukausina alkaneet venyä aiempaa pidemmiksi (n)
 
  • Tykkää
Reactions: Jankesof
@Irene_4 Pahoittelut :( Tsemppiä uuteen kiertoon!

@Jankesof Aika tavallista on sekin, että vähän ennen menkkoja alkaa tulla valkkaria, vaikka siinä oviksen ja menkkojen välillä muuten olis semmonen kuiva kausi. Toivotaan, että sulla ei kuitenkaan menkat ala vaan tulee se plussa testiin (y)

Mä testasin negan äsken :poop: Eilen oli pitkin päivää menkkajuilintaa, mutta se meni aina pois kuitenkin. Tällä hetkellä ei ole mitään oloja. Vähän erikoiset oireet, kun aina aikaisemmin on vuoto alkanut samaan aikaan kuin kivutkin.

Toivotaan nyt vaan, että kierto ei veny hirveän pitkäksi. Merkintöjä kun tuossa katselin, niin on viime kuukausina alkaneet venyä aiempaa pidemmiksi (n)

Mulla taas kuivaa kautta ei ole ollut ollenkaa tässä välissä.. mutta olen onneksi varautunut menkkoihin niin ei tule pettymyksiä sitten :p
 
Mulla on vv menkkojen jälkeen pari päivää, sitten se on kuiva/yltyy ovista varten. Oviksen jälkeen erittäin kuivaa, paitsi muutamissa kierroissa joissa on varmaan ollut jonkinlaista yritystä. Tämä on varmaan erilaista kaikilla...
 
Mulla siis joka ikisessä kierrossa vv:tä tulee oviksesta menkkoihin,paitsi tässä plussa kierrossa.. oviksen jälkeen vv loppu pariksi päivää,sitte tuli parina päivänä ihan semmosta tahmeaa,sitte kiinnittymispäivänä se oli heti ku räkää :D sitte ku menkkojen olis pitäny alkaa sitä alko tulee ihan kamalasti ja on ihan kirkasta edelleen ja runsasta.. mutta normi kierrossa on tosiaan oviksesta menkkoihin ihan kirkasta :rolleyes:
 
  • Tykkää
Reactions: chili_ ja Jankesof
Onnea plussanneille jos joku meni ohi! Koitin ainakin reagoida kaikkiin positiivisiin viesteihin :love: Tsemppiä myös piinailijoille.

Ja pahoittelut uusista kierroista :poop:

Täällä huomenna varmaan se kuuluisa ovulaatio, paikat hyvin märkänä ja kivut alkanut mutta en ajatellut tässä kuussa nyt tikutella :ROFLMAO: Tämä kuu voisi jopa olla meidän kuu koska ollaan kuukautisista asti joka päivä vähintään kerran talleteltu :D Varpaat ja sormet ristiin että tämä miehen into sais sen plussan vihdoin, eipä se ole ennen näin tosissaan yrittänyt :D
 
Pahoitteliut @Delphyne <3 mä en uskalla testaa edes. Ehkä se olisi fiksumpaa vai testailla.

Miten monta päivää kiinnittymisen jälkeen voi testailla? jos su alkoi rusehtava vuoto, niin voihan se olla että kiinnittymienn tapahtui päivää aikaisemmin jo, eli dpo 10. Silloin tänään dpo 13 olisi 3 päivää ehtinyt tuottaa hormoonia. Mutta jos se oli vasta dpo 11, niin on vain 2 päivää ehtinyt. Muistaako joku miten kauan se kesti? :)
 
Mulla siis joka ikisessä kierrossa vv:tä tulee oviksesta menkkoihin,paitsi tässä plussa kierrossa.. oviksen jälkeen vv loppu pariksi päivää,sitte tuli parina päivänä ihan semmosta tahmeaa,sitte kiinnittymispäivänä se oli heti ku räkää :D sitte ku menkkojen olis pitäny alkaa sitä alko tulee ihan kamalasti ja on ihan kirkasta edelleen ja runsasta.. mutta normi kierrossa on tosiaan oviksesta menkkoihin ihan kirkasta :rolleyes:
Mä yhdistän tän kirkkaan vv:n myös johonkin hedelmöittymiseen liittyvään, koska se vaan runsaastuu entisestään täälläkin. Ja siis kirkasta nimenomaan.
 
Kävin taas tarkistusreissulla veskissä, jotain haaleeta väriä siellä on taas, ei rusehtavaa tällä kertaa kyllä. Vähän toivoin ettei olisi tullut mitään, mutta kai mä kroppaani tunnen sen vertaa että tiedän mitä tässä tapahtuu. Olisin yllättynyt jos täti ei tule tänään. Jomottaa myös vatsassa... Haluan vain lähtee kotiin, ottaa herkkuja kaupasta mukaan ja mässään oikein kunnolla. Varsinkin kun mieheni ja poika ovat muualla tänään illalla. Semmoinen suunnitelma!:ROFLMAO:
 
  • Tykkää
Reactions: Ilonetsijä
@Delphyne Muistaakseni paketeissa luki ohje että miten kannattaa aloittaa. Mulla rfsu:n vihreät ollut käytössä. Siinä taisi lukea että tavallinen 28 päivän kierron aloittamiskohta on about 3 päivää ennen oletettu ovis, eli jos ovis on kp 14 niin aloitat kp 11. Pitää siis hieman tietää kiertoaan, tai aloittaa tarpeeksi ajoissa :)
 
Oma napa, ovistesti alkanut tummua. Gyne tosiaan veikkasi ovista keskiviikolle ja voi pitää paikkansa.

Sunnuntaina oli talletukset, eilen lepo, tänään varmaan talletukset. Samoin ke ja to.

Oisko hyvä toimintasuunnitelma?

Ylempi eilen, alempi tänään
Kuulostaa suunnitelmalta. Ovis näyttäisi siltä että tänään voisi olla se päivä! tekisin toisen vähän illemmalla. Sitten vain talletuksia :)
 
@haaveilija92 Oikein hyvä toimintasuunnitelma (y) Mulla ainakin toi sun alempi testi kertoisi, että plussa pärähtäisi ehkä juurikin seuraavana päivänä. Täällä odotellaan myös

@Jankesof Mulla ainakin valkkarin vuotaminen loppukierrossa merkkasi plussaa. :) Oli oviksesta lähtien toosi märkää. Muutamina päivänä vähän kuivempaa, mutta kyllä mä tiesin juurikin vuodosta, että nyt tapahtuu jotain.

Pahoittelut @Delphyne :unsure:

Ovistesti vaan vahvistui eilisestä illasta tähän aamuun. Luullakseni tulisi plussa ehkä huomenna, jos aiempiin kiertoihin/testin vahvuuteen uskon. :rolleyes: Mieskin laittoi äsken whatsapin, että miltä tikku näyttää nyt aamulla. Söpö. :love:
 
@StellaMom @Beibihaaveilija

Meillä ei varsinaisesti ole seksistäpulaa, vaan mielellään touhuillaan mutta jotenkin sitä yrittää miettiä päivät niin että siemeneneste olisi mahdollissiman laadukasta ( siittiöitä olisi ehtinyt kertyä tarpeeksi ).
Lääkärikin eilen sanoi, että missään nimessä ei päivittäin ( parista peräkkäisestä päivästä kuulemma ei haittaa ) saati sitten pari kertaa päivässä.

Testaan uudemman kerran ilalla, mutta eiköhän se peitto heilu tänään :D
 
  • Tykkää
Reactions: StellaMom

Yhteistyössä