.

Pikaisesti lukasin viestit. Tsrmpiiä teillee uusiin kiertoihin.
Mulla menkat viimein ohi. Ovistestit oottelee kaapissa. Josko kp10 aloittas kun viimeisin kierto oli vaan 24 päivää.
Nyt päätin, et miehen kans pannaan joka toinen päivä. Haluttiin tai ei Nyt kun olen uudessa työssä aloittanut niin alkuillasta on jo niin väsynyt olo. Saa nähdä miten sitä petipuuhiin jaksaa innostua, mut pakko kyllä sitä sit viimeistään herää.
 
@MatildaJ Onpas ikäviä kuulumisia, mutta ihan varmasti saatte huoneisiin vielä asukit. Tsemppiä odotteluun ja onnea uuteen kotiin, kun muutatte. (y)

ON: Mä en yhtään tiedä miten päin jaksaisin odotella, kuinka tän kierron kanssa käy. Huomisaamukin tuntuu niin kaukaiselta. :whistle: Mulla on joku raskaustestien dippaamis-riippuvuus.
 
Kiitos ovistsempeistä. @Wintersun ei ole tullut yhtään sellaista viivaa noihin mitä ajattelisin plussaksi.
Onko noissa Oneplussissa suht hidas se viivan muodostuminen? Jonkin ajan päästä on piirtynyt kohtalainen viiva...

Tänään aamulla oli edellistä vähän vahvempi viiva, joten huh, ehkä säikähdin turhaan (y) ja ovislimojen perusteella voisi ovis ollakin juuri. Eilen ja tänään talleteltu varmuuden vuoksi.

Joku kyseli Gelee Royalesta, kaverini kehui sen vaikutusta ainakin. En ole itse syönyt.

Siis kyllähän tuossa näkyy jotain @Beibihaaveilija eli todellakin peukut pystyssä!

@MatildaJ näin tärkeän asian odottaminen on ihan tosi ikävää ja varmasti teillä oli toive, että käynniltä jäisi käteen jotain. Tottakai pohjimmiltaan hyvä, että vastaus oli tuo, mutta eihän siitä ollut tähän hengen apua. Vuosi kuulostaa kumminkin pitkältä ajalta, mutta jospa ei enää tarvitsisi niin pitkään odottaa... Tsemppiä!
 
Pahoittelut uusista kierroista:cry::poop: paljon onnea plussanneet:love: tsemppiä yritykseen ja jaksamista(y) on: kyllä en malta olla dippaamatta minäkää tänään. Testin vahvuus kyllä 25 että ei välttis kyllä näy mitään ja pienet dpot..tyhjenis vaan huusholli menoilleen että pääsee rauhassa tekeen. Oireita ei kyllä oo.. ellei lasketa että viimesenä kahtena yönä on vessassa pitäny käydä..
 
Peukut pystyssä piinailijoille! (y) Ompas täällä monta plussaa kypsymässä. :love:

@MatildaJ tsemppiä !! Mutta hyvä ettei mitään vikaa löytynyt! Toivottavasti saatte pian asukkaat huoneisiin. <3

Täällä oli eilen illalla nyt kunnon oviskivut, mutta sittenkin oikealla puolella. En vielä tässä kierrossa lähde piinailijoihin kun ei yhdynnät nyt varmaan riittäneet ihan ovikselle asti, kun mies piti tiukasti kiinni sovitusta aloituksesta ensi kuussa. :cautious: 5 päivää ennen ovista taisi olla viimeisin "harjoitus".
 
@Wintersun ei voi tärpätä, ellei edes yritä :)
Ihana kun sinunkin miehesi on täysillä mukana :love: me katsottiin vaan flo:n ja laskurien ennustamat ovispäivät ja laskettiin keskiarvoksi 21.2 juuri kun miehellä yövuoroa siina se ke-la eli taitaa kyllä kierto mennä hukkaan :unsure:
Itseä vähän ihmetyttää ettei yhtään itkua tullut menkoista... suunnaton v***tus vaan kun oli jo omaan silmään plussa.. miten voi olla pc noin törkeä o_O

Tsemppiä kaikille, missä vaiheessa kierroa olettekaan :love:
 
Aamulla taas kokeiltu testejä. Tein Rfsun, Pcn ja sitten kaksi Onestepin liuskaa. Taisi olla väärä hälytys eilen, kun nyt joutuu suurennuslasilla tihrustamaan ja ehkä hyvässä lykyssä jotain näkee. Ei kuitenkaan laskettavia edes haamuiksi. Hassua.. On tosi raskautunut olo. Noh. En sitten tiedä..
 
@W.we oiskoha dpo 9(mut voi hyvin olla vähemmänkin) en tikuttanu ovista. Menin flon ennustamalla oviksella tämänkin kierron.. tallettelut about joka toinen päivä dpo-2 lähtien(ovikselle ei tallwtteluja tosin saatu).. kum tietää et toi 25 ei välttis vielä havaitse niin ei oo iso pettymys kumpiko tuo ol.. huomenna olis toisella paikkakunnalla käyntiä jos sieltä hakis 10 herkkyyden to aamulle.. ens viikon ti-to akselilla menkat pitäis alkaa(en nyt muista tarkkaan ku flo ennustaa)
 

Yhteistyössä