.

@Persikka123 Mulla on vähän sama tunne, en haluaisi katsoa blankkotestejä enää. Tässä kierrossa en ole testaillut ovistakaan joten en voi olla varma oliko se viikko sitten vai ei. Luotan siihen että menkat tulee normaalisti tai sitten jäävät pois. Eli vastaus @frisof kysymykseesi, kyllä minä testaan jos 14 päivän luteaalivaiheen jälkeen kaikki menkkaoireet ovat olemattomia ja ei näy vertakaan tulevan! :) toive on ettei tulisi, mutta jos tulee niin voin keskittyä uuden työpaikan tehtävissä paremmin!
@Haavejuttu kai sinä testasit tänä aamuna jo? :)
 
Testi negaa ja tätikin jo varotteloo tulostaan.. ei se mitään,ens kierrosta sitten:) no nyt tuo mies on sekasin:ROFLMAO: eilen puhu jo että pitää rueta kokeilee kaikkee että saadaan nopeemmin vauva:D en kommentoinu asiaan mitään niinku en siihenkään että hän ei ehkä haluakaan.. sen verta uhkasin että joka toinen pvä pupuillaan. Kirjotan sen puhelimen kalenterin hälytyksiin eri asentoja jne ni on kiireempi töistä kotiin:D joo melkeinpä maltoin pois pysyä täältä:whistle:
 
@hitvetti No mutta kiva jos löytyy vielä intoa ja keinoja saada miestä kellistettyä :)

Mulle tuli yksi asia mieleen; Joskus siinä ovulaation aikana kun peitto heiluu, niin se tuntuu ihan erilaiselta, melkein kipeältä (kuin olisi vähemmän tilaa herralle) onko tämä se kohdunkaula/nupukan asento joka on eritavalla? Voiko se aiheuttaa "kipua" tai että paikat ovat hieman hellät? Tietoa/kokemusta? Mulla se ei tapahdu joka kerta ja en ole ennen yhditänyt sitä oviksen aikoihin!
 
@Haavejuttu Uskomattomat hermot, plussatuulia nyt sinnepäin rutkasti. :love:

ON: On tää ihmisen mieli jännä.. Alku kuun on oottanut kun kuuta nousevaa, että oma nimi nousee tuolla listalla ja toiveet nousee, että josko nyt... Nyt kun nimi on ylhäällä, ahistaa…:ROFLMAO: Koko ajan kuvittelee kaikkia oloja ja päässä ei pyöri mikään muu kun kuumeilu ja silti on ihan vahva tunne, että menkat alkaa ja kohta tiputaan korkeelta ja kovaa.
 
@minttu-82 Tiedän tunteen. Ja vaikka oma nimimerkki siellä onkin niin ei se ole kivaa kun menee hännille aina! Toivotaan että teille se tarkoittaa että vasta 9kk jälkeen takas sinne hännille :)
 
Anteeksi törkeä omailu, mutta en oikein ymmärrä noita CB:n digiovistikkuja...
Illalla oli nega, aamulla hymyili ja nyt taas tyhjäpallo näytöllä (n)
Eikai se noin lyhyen aikaa voi näkyä :confused:
No jos tuossa iltapäivällä/alkuillasta saataisiin talletettua niin ehkä ehtii ajoissa matkaan
 
Oliko sulla laimeampi pissa?
Niissä ainakin kehoitetaan tekemään 1x päivässä ja samaan aikaan.
Tosin oon mäkin tehnyt kaksi kertaa päivässä. Jospa se johtui vaan laimeasta pissasta?
Sitä itsekin ensin mietin, mutta kävin aamuyöllä klo 5 pissalla ja tein hymytestin klo7 ja nyt tokasta äsken tuon negan..

En tiedä mikä sitten on... ei saisi analysoida liikaa vaan housut pois ja hommiin
 
@hitvetti Tsemppiä uuteen kiertoon! Hyvä, että se miehesi mieli muuttui tuohon suuntaan, toivottavasti pysyykin siinä! :LOL:

@StellaMom Mulla on sellaisia tuntemuksia oviksen aikaan, ei tosin joka läheskään joka kerta. Joutuu jotenkin varovaisempi olemaan silloin.

@Haavejuttu Tsemppiä testailuun! (y)

Mulla on vv jatkunut aika runsaana oviksen jälkeen, ja mietin, johtuukohan edelleen siitä greippimehusta, vaikken sitä oo enää muutamaan päivään juonut :ROFLMAO:
 
Mä tajusin, että oon laskenut oviksen olevan silloin, kun plussa tuli ovistestiin eli päivän liian aikasin. Kiitos tämän ketjun, olen nyt asiasta viisaampi. (y) Eli uusien laskutoimitusten jälkeen, mulla on tänään dpo 9,sen voi korjata.

Mä tiesin myös, että sorrun testaamaan raskaustestillä... Vakuuttelin itselleni, että nega ei vielä kerro mitään, mutta katson jos sattuisi näkymään jotain. Ja sainhan mä rfsun 25mlU/ml herkällä testiajan ulkopuolla silmillä nähtävän haikukan. Oliko se niin, että nää oli niitä testejä, joihin selkeesti tulee viivanpaikkaa? Taidan odottaa lauantaihin, jollon teen uusiksi.
 
  • Tykkää
Reactions: Camy ja StellaMom
Hyvä tietää etten ole ainoa @frisof ja @quinque !
Tänään on ollut vatsa hieman hellänä. Yöllä tuli närästyskohtaus oikein, 2 rennietä jouduin syömään että sain unta taas. En vain muista että olisin mitään syönyt joka olisi aiheuttanut sitä :geek:
 
Mä tajusin, että oon laskenut oviksen olevan silloin, kun plussa tuli ovistestiin eli päivän liian aikasin. Kiitos tämän ketjun, olen nyt asiasta viisaampi. (y) Eli uusien laskutoimitusten jälkeen, mulla on tänään dpo 9,sen voi korjata.

Mä tiesin myös, että sorrun testaamaan raskaustestillä... Vakuuttelin itselleni, että nega ei vielä kerro mitään, mutta katson jos sattuisi näkymään jotain. Ja sainhan mä rfsun 25mlU/ml herkällä testiajan ulkopuolla silmillä nähtävän haikukan. Oliko se niin, että nää oli niitä testejä, joihin selkeesti tulee viivanpaikkaa? Taidan odottaa lauantaihin, jollon teen uusiksi.
rfsu:n testeissä on kuulemma helpot väärät haamut ainakin. Kantsii ehkä toisella kokeilla myös... Mäkin laskin ovisplussapäivä dpo0:na ennen mutta sitten tajusin tämän ketjun ja Flo sovelluksen myötä ettei se mennytkään näin. :D
 

Yhteistyössä