.

Omanapa: Ei pitäisi oikeasti miettii näitä oireita, eilen dpo 7 kuitenkin tuli menkkamaisia jomotuksia vatsassa. Tänään en oikeastaan tunnu mitään enää, voi olla että päivän myötä vaihtuu toki. Nyt jos olisin piinailemassa kunnolla niin analysoisin tämän kiinnittymiseksi varmaan, koska tähän aikaanhan se pitäisi olla. Luultavasti siihen on joku luonnollinen syy eikä ole kiinnittymistä, mutta ainahan voi toivoa :) Tänään kuitenkin jään odottaa joko lisää kipuja tai kiinnittymisvuotoa. Toivotaan että tämä olisi mun kiva ylläri :)
(Samalla olen ihan kauhuissani, koska se tarkoittaa 1. lomamatkalla en voisi nauttia alkoholia ja miehen vanhemmat ovat mukana, eli pitää paljastaa sitä silloin 2. mun uusi työpaikka alkaisi sillä tiedolla että en tule olemaan kovin kauan siellä... 3. Karma heitti sitä lumipallloa suoraan naamaan Simpsonien Nelsonin HaaHaa äänellä! Mutta samalla, unelmani toteutuisi...Eihän sille voi olla vihainen?)
 
On: mikä ihmeen megaovulaatio on tulossa :ROFLMAO: kolme päivää tullu oikein sellaista kunnon limaa, välillä jopa pikkareihin. Sori en muistanut varoittaa tekstin karuutta:whistle: tissit on myös jo nyt vähän painavat ja maha jomottaa, nyt pidän peukut tälle mahdollisuudelle (y) Tänään mies tulee työmatkalta ja mä oon heti sen kimpussa, eli tiedossa rakkauden täyteinen tallettelu vkl:LOL: ihanaa päästä kohta taas piinailee. Mulla alkaa ens viikolla uus mukava työ/koulu juttu ja luulen että aika kuluu muutenkin kuin oireita toivomalla ja kyttäämällä että sen suhteen liika vauvatressi helpottaa ja sitten se plussa saa luvan tulla:ROFLMAO:

Hyvää viikonloppua teille kaikille:) ja omaan tilanteen jakamista ja iloa.
 
@Ilonetsijä eikö ovisliman kuulu aina tulla alushousuihin :eek::ROFLMAO:
Mä ainakin olen sellainen vesiputous, et välillä pitää pikkuhousut vaihtaa kesken päivää :oops:
Emmä tiiä, mulla ei oo koskaan ennen tullut:ROFLMAO: yleensä vaan yhtenä päivänä kun saan ovisplussan testiin tulee sellanen löntti paperiin. Mut jos tää ovis ois kunnollinen ja vaikka miehen simpat hitaita niin ne uisi perille :love:
 
Napailen. Sain tänään raskauskeijun herkemmällä onestepillä haamulaisen ja puikkoiluja kohdun kohdassa ja tissitkin löytyi tänään
Saitko kuvaan ? :)

@Wintersun onko lääkärillä ollut jotain mielipidettä tai ideoita tuohon sinun luteeliin ?
välillä kyllä tulee sellainen olo, ettei jaksa enää yrittää tulkita kroppaansa (n) ainakin nyt on sellainen vaihe itsellä, ettei ole kiinnostanut syödä mitään macaa/foolihappoa ym. Saunassa saa mies käydä kun nyt on vissin oikeasti sellainen tulee jos on tullakseen, ettei jaksa alkaa miettimään niitä raskautumisen kannalta parhaita vaihtoehtoja...
 
ON: Saako kesken työpäivän alkaa itkeen??? Muka ollut pari päivää huono olo, ja alamahaa nippaillut ja poltellut "ihan eri tavalla" kun ennen... Niin sitten alkoi menkat kp 27... :cry: Viime kerralla kp oli 31... :cry:

Eli mulle saa sitten päivittää KP 1/26-31 YK 3...

Lisää masennusta aiheuttaa vielä, että mies on työreissussa ens kuussa viikon juuri vissiin oviksen aikaan, joten taitaa olla 2020 seuraava ketju joka tapauksessa...
 
Viimeksi muokattu:
Saa itkeä työpaikalla, mutta kannattaa tehdä sitä ehkä yksin. Luin artikkelin jossa keskusteltiin työpaikalla itkemisestä, ja ainoa "fiksu syy itkeä pomolle" on se että on intohimoinen jotain asiaa kohtaan työelämässä. Henkilökohtaisia itkusessioita katsottiin epävakaisena.
Itse itken herkästi mutta olen nyt osannut pitää tunteet poissa pelistä töissä. Itkin kerran pomolleni että ei pitäisi antaa henkilökohtaiset asiat vaikuttaa työhöni mutta tällä kertaa annoin. Kun viimeksi sain menkat kesken työpäivää olin myrtsi, hiljainen ja suljettu loppupäivän. Kotona sitten itkin suihkussa hetken. Se kierto oli alkanut niin hyvin, siksi kai se oli pahempi kuin normaalisti.
 
Toivotaan @Rnna ja @Beaatta että alkaisi viivat vahvistumaan! :)

Pahoittelut uudesta kierrosta @minttu-82 , se on kyllä surkee fiilis. :(

Haittaako @W.we saunominen jotenkin raskautumista? Mä oon aatellu että se rentouttaa ja sitä kautta vois edistääkin kehon suotuisaa olotilaa. Oliko teillä muuten koti-inssi vai ootteko aloittaneet hoidot?

@Wintersun mä ilmoittaudun piinailijoihin jos saan lämpötilojen perusteella vielä varmistuksen tosta ovulaation ajankohdasta. (y)

@Ilonetsijä mulla sama homma, mega ovis nyt käynnissä. Toivotaan että tuo reilu lima enteilis hyvää, sehän pitää siittiöt pidempään hengissä niin niillä hitaammillakin olis enemmän aikaa uiskennella perille.

Mulla tosiaan on joku megaovulaatio nyt käynnissä. Sellasta kananmunalimaa tuli tänään oikein reilusti ja tuntui tosi ikävä tuikkaisu vasemmalla muniksessa. Sattui koko nivuseen mutta kipu kesti vain muutaman sekunnin. Olisko voinut sit olla munasolun irtoominen.(n)
Ovistesti näytti vielä tänäänkin aikas vahvaa viivaa, harmi kun testit loppu niin en pääse enää testaan koska haalenee. Talleteltu on kp 11, 12, 13, 14, 15 ja 16, eli sen puutteesta ei ainakaan pitäis jäädä kiinni.

Tässä vielä än päivänen testi vajaa 10 min. tekemisen jälkeen. Kontrolliviivakin on jotenkin vähän haaleempi ennen kuivumista. https://aijaa.com/qNVwCj

Tässä vielä eilisen testi https://aijaa.com/FfkZdf
 
Viimeksi muokattu:
Mä voisin myös nyt virallisesti liittyä tänne, kun YK 1 on käynnissä. Nyt on menossa ehkä DPO 8, ja tein jo yhden raskaustestin aamulla, laitoin kuvan siitä tuonne himotestaajiin jos jotakuta kiinnostaa. Kierto mulla on vähän mysteeri kun lopetin imetyksen sen verran vähän aikaa sitten, mutta arvelisin menkkojen ajankohdan olevan noin viikon päästä.
 
Ensinnäkin tervetuloa uusille ja pahoittelut uuteen kerroin joutuneille, teitä oli aika monia..

@minttu-82 kyllä työpaikalla saa itkeä, mutta ehkä salassa. Toki valtavasti riippuu myös työyhteisöstä.. :) itse olen myös aika herkkä ihminen ja välillä ottaa koville uusien pienien aloittaminen hoidossa (Oon siis lto). Varsinkin kun nyt hoitoon on ruvennut tulemaan sellaisten lapsia, että tiedän oman yrityksen alkaneen ennen heitä tai samoihin aikoihin ja toisten lapset ovat jo "hoito ikäisiä"... Itse silti edelleen lapseton :unsure:

On. Tätiä ei vieläkään näy, jokohan se huomenna olisi testipäivä? o_O
 
@KengulleRuu koti-inssi, mies ei ole toimittanut näytettä kun pelkästään siitä puhuminen saa sen hermoromahduksen partaalle, vaikka oli sen idea mennä näytteisiin... kai sille tuli paniikki kun huomattiin alku syksystä minussa olevan vikaa :unsure:
Tuosta saunomisesta, minun käsitys on että se korkea lämpötila vaikuttaa jotenkin siittiöihin ? Voin toki olla väärässä, kun sitä lukenut jo vuosien varrella niin monta raskausjuttua ettei enää tiedä mikä on totta ja mikä ei :oops::eek:
 
Tervetuloa uusille, toivottavasti vierailunne tässä ryhmässä olisi lyhyt! Onnea matkaan! (y)

Pahoittelut uuteen kiertoon joutuneille!

Gyne povaili keskiviikkona, että ovis olisi perjantaina. Olen ennen käyttänyt onestepin liuskoja ja niillä saanut oviksen. Sunnuntaina tilatut testit saapuivat vasta perjantaina ja jouduin siis ke-pe testaamaan muilla. Ostin apteekista jotain tikkuja. Limat oli ke-to, mutta en saanut testiin plussaa, joten ajattelin että ensimmäinen inseminaatio jää heti välistä kun en saanut sitä plussaa tarpeeksi ajoissa. No, tänään tulikin tuollaiset viivat kun kuvassa näkyy! Jos huomenna tulis vielä vahvemmat, niin voisi hyvällä tuurilla ehtiä sittenkin maanantaina inssiin!! Nyt täytyy toivoa, ettei ovis tule tänään tai huomenna. Täytyy tänään kyllä hommia kotona varuilta.
 

Attachments

Yhteistyössä