27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 15:42 Sleepyhead kirjoitti:
Kattelin, että Negative on keskiviikkona sibbetalolla ja heti lauantaina ois Anna... voihan kökkö... taitaa tulla kiireinen viikko... :D
kääks mäkin haluun negativee kattoon!!! B) ja sinne baariin voisin sitten minäkin lähteä sillo 16.12..... huolitaanko ukkoja mukaan, vai onko vain akkojen ilta? ;)
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 17:25 Pinki kirjoitti:
Dakota, mehän voidaan mennä jo baariin lämmitteleen, kun noi on siä annan konsertissa :whistle: ;)
meneekö ElinaJOhanna konsaan vai lähteekö baariin?
ElinaJohanna menee mahansa kanssa konserttiin... jos se vaan on muuten ees suotavaa käydä sellasis masun kans..?`:O
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 17:42 ElinaJohanna kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 17:25 Pinki kirjoitti:
Dakota, mehän voidaan mennä jo baariin lämmitteleen, kun noi on siä annan konsertissa :whistle: ;)
meneekö ElinaJOhanna konsaan vai lähteekö baariin?
ElinaJohanna menee mahansa kanssa konserttiin... jos se vaan on muuten ees suotavaa käydä sellasis masun kans..?`:O
sori...en hokannu et oot raskaana :ashamed:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 17:58 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 17:56 ElinaJohanna kirjoitti:
ei se mitään.. vaikka en oiskaa ni joulukuun 30päivä tulee vasta täydet 18vuotta täytee... ni .. :D:D eli ei baariinkaa.. :D
ai juu :whistle: *minähän kans en KOSKAAN ollut alta 18v baarissa, enen* :saint:

:D

en miekää oo ollunna :whistle: :D mut ei kyl enää ees kiinnostas... mut mä tahtoo veivaa veivaa... eiii... mä tahdon.. hmmm
asiasta kolmantee.. mihis sitä nyt sit mennää syömää? :O
*ruoka aina mielessäin* :D :ashamed: :p
 
No mä en ainakaan ota ukkoa mukaan... tai no sanotaanko näin, että MÄ TIEDÄN, ettei se lähde!!! Eli meillä jää ukko himaan! (niinko yleensä...)

Pinki, lähdetkös mun kanssa kattoo Negativee????

Niin ja Santa fe käypi mulle. Monelta?
 
DakotanEmo
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 17:25 Pinki kirjoitti:
Dakota, mehän voidaan mennä jo baariin lämmitteleen, kun noi on siä annan konsertissa :whistle: ;)
meneekö ElinaJOhanna konsaan vai lähteekö baariin?
Älä maanittele muo baariin \|O \|O

No okei :xmas:
 
Sleepy, mä en taida päästä lähteen...hö. :/

Dakota, hih...puhuinko ympäri? :D voit vaikka tuoda niit patalappui mulle tullessas... saat sitte rahaa :whistle: *huono idea?*

Perskutarallaa, mulle käy hyvin santtis ja klo.17 =)


ja miun ukkeli olis tulos mukaan, käykö kaikille?
 
DakotanEmo
ketäs tänne olis nyt kaikkiaan tulossa?
Santa Fe on ok
Ja yritän maanitella kukon mukaan :D jos se soppii? siis syömingeille tultaisiin yhdessä ja sitten mentäisiin vaikka keskenämme buariin taikka unille.

eli elinajohanna
perskutarallaa
ronttonen
sleebyhead
pinki ja
pinkin ukko
dakotanemo

kait vielä on tulossa?

Eli klo 17.00 ruokailu santa fe 16.12?<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 22:46 DakotanEmo kirjoitti:
ketäs tänne olis nyt kaikkiaan tuilossa?
Santa Fe on ok
Ja yritän maanitella kukon mukaan :D jos se soppii? siis symingeille ja rockiin.

eli elinajohanna
perskutarallaa
ronttonen
sleebyhead
pinki ja
pinkin ukko
dakotanemo

kait vielä on tulossa?

No minä ja perskuta käydään kyllä ensin keikalla. Ja Rock ei tosiaan välttämättä kaikkia kiinnosta.....
 

Yhteistyössä