27.1.2007(la) palstatapaaminen, ilman lapsia ;)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 22:46 DakotanEmo kirjoitti:
ketäs tänne olis nyt kaikkiaan tulossa?
Santa Fe on ok
Ja yritän maanitella kukon mukaan :D jos se soppii? siis syömingeille tultaisiin yhdessä ja sitten mentäisiin vaikka keskenämme buariin taikka unille.

eli elinajohanna
perskutarallaa
ronttonen
sleebyhead
pinki ja
pinkin ukko
dakotanemo

kait vielä on tulossa?

Eli klo 17.00 ruokailu santa fe 16.12?
Kaikki käy :D Eli klo 17 syämään :p :p
:p
....Mut onko mun öööh, juu niin kai...Täytyy komentaa broidi olemaan ihmisiksi ihmisten ilmoilla :LOL: :LOL: :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 08:29 ronttonen kirjoitti:
Kaikki käy :D Eli klo 17 syämään :p :p
:p
....Mut onko mun öööh, juu niin kai...Täytyy komentaa broidi olemaan ihmisiksi ihmisten ilmoilla :LOL: :LOL: :xmas:
hih...sen on pakko olla ihmisiksi,kun on akka mukana :LOL:

jees syämään 16.12 santa fe'hen klo. 17ja sitten juaminkeihin...minne? mulle käy kyllä melkein mikä vaan (paitti nää teinipaikat) mieluummin johki pubiin,missä on jukeboxi B) siä pääsis tanssimaankin ja kuulis toisten puheenkin :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 07:38 Perskutarallaa kirjoitti:
Mä en hirveesti diggaile rokista mutta voin kyl sinne tulla kuitenkin :wave:
Siis jos jaksan viel sen keikan jälkeen edes lähteä baareihin :whistle:

No se keikkahan loppuu aika ajoissa joten kyllä sä saat luvan lähtee baariin! Voidaanhan me miettiä joku sellainen vaihtoehto missä kaikki viihtyis?
Jackalope?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 23:41 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.10.2006 klo 07:38 Perskutarallaa kirjoitti:
Mä en hirveesti diggaile rokista mutta voin kyl sinne tulla kuitenkin :wave:
Siis jos jaksan viel sen keikan jälkeen edes lähteä baareihin :whistle:

No se keikkahan loppuu aika ajoissa joten kyllä sä saat luvan lähtee baariin! Voidaanhan me miettiä joku sellainen vaihtoehto missä kaikki viihtyis?
Jackalope?
nou nou nou :x
 
Siis voin mä tulla rokkiin jos lähen viel Annan keikalta johonkin, ei se siitä oo kii :) Mut DIVA on sellanen paikka mihin en tuu :x Ja lahen baari tarjonta on aika huonoa, ei pysty kauheesti nirsoilla...

Tietääkö muuten kukaan milloin vaparilla aukeaa se uus vapaa-ajankeskus???Sinne tulee ainakin pari kuppilaa :p Mutta en kyl usko että se tuolloin on viel auki...

Ja mun baariehdotukset on:
-cumulus
-seurahuone

jdkfhsaif kirjotusvirheitä<br><br>
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:22 Perskutarallaa kirjoitti:
Hei ihmiset!

Se keikka siis on 20-24...Eli muut ehtii käydä vaikka missä baareissa ennen kuin tullaan sieltä :) Joten ei varmaan kannata hirveesti lyödä lukkoon muuta kuin se että Santtiksessa klo 17 syödään, eiks jeah? :)

Niin no, ei meidän siellä kasilta tarvii olla, kun ei se kasilta vielä soita, mutta
pitää varmaan vaihdella nroita sitten jos me soitellaan, että missä baarissa nähdään sen keikan jälkeen tai, että mihin tullaan...?
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:23 Sleepyhead kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:22 Perskutarallaa kirjoitti:
Hei ihmiset!

Se keikka siis on 20-24...Eli muut ehtii käydä vaikka missä baareissa ennen kuin tullaan sieltä :) Joten ei varmaan kannata hirveesti lyödä lukkoon muuta kuin se että Santtiksessa klo 17 syödään, eiks jeah? :)

Niin no, ei meidän siellä kasilta tarvii olla, kun ei se kasilta vielä soita, mutta
pitää varmaan vaihdella nroita sitten jos me soitellaan, että missä baarissa nähdään sen keikan jälkeen tai, että mihin tullaan...?
Jeps! Ja rokkikin aukee vasta muistaakseni klo22...Joten käviskö jos mennään santtiksesta vaikka irkkuun tai cheriin?
 
DakotanEmo
Diva :x yhden kerran käynyt 6v sitten, tosin kamun passi völjyssä, mutta ei napannut. Samaten high hill oli silloin ainakin olemassa. mutta mää en uskalla suunnitella santa feetä kauemmas. :D . Ollaan ennemmin pubi henkisiä kuin tanssimesta :xmas:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:25 Perskutarallaa kirjoitti:
Jeps! Ja rokkikin aukee vasta muistaakseni klo22...Joten käviskö jos mennään santtiksesta vaikka irkkuun tai cheriin?
minulle käy kyllä, ja mitä ilmeisimmin sain tuon ronttosenkin houkuteltua sinne baariin asti :D
puh.nrot. pitää kyllä vaihtaa ehdottomasti :whistle:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 17:15 Pinki kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 11:25 Perskutarallaa kirjoitti:
Jeps! Ja rokkikin aukee vasta muistaakseni klo22...Joten käviskö jos mennään santtiksesta vaikka irkkuun tai cheriin?
minulle käy kyllä, ja mitä ilmeisimmin sain tuon ronttosenkin houkuteltua sinne baariin asti :D
puh.nrot. pitää kyllä vaihtaa ehdottomasti :whistle:
JA nyt näyttää siltä että mun mieskin lähtee matkaan :eek: Yllätysten aika ei ole ohi :LOL: Jos se vaan passaa???
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.10.2006 klo 18:13 Perskutarallaa kirjoitti:
Heiiiii, jos santtiksesta mentäs Oldiin???Siel ois halpaa bissee/siiderii :p

Juu, sieltä saa ihan hitsin hyvää persikkalonkeroa!! :p
Onhan se räkälä, mutta ei tässä missään pukupakkobileissä ollakkaan!
 

Yhteistyössä