<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Puna-Musta, mä voin sanoa että minusta tuntunu monena kiertona että oon niin raskaana kuin olla ja voi, ja olin varma että nyt tulee testiin plussa. Mutta nyt kun on tehny kaks negatestiä niin johan ne oireetki on hävinneet ja tätiä tässä odotellaan.

ON: Edelleen tuhruaa, olis ihan kiva jos ne hanat edes aukeais niin vois aloittaa uuden kierron ja laskennan. Kun itsehän aloitan laskut aina siitä, kun hanat aikeaa ja vuoto alkaa kunnolla.

EDIT: Minulle voi merkitä kp 1/30-35 ja yk 8. Näköjään valituksella on jotain tehoa kun valitin tuossa kaverille ku tuhruttaa vaan eikä mitään tapahdu, nyt sitten aukes hanat kunnolla ja kivuilla. :LOL:
 
Viimeksi muokattu:
ON. Hmmm. Joo mä tiedän, että sanoin eilen pitäväni "lomaa" testailusta, mutta testasin kuitenkin.. :D Jonkun 30min pidätyksen jälkeen päiväpisusta sain hailakan haamun (herkkyys 10)!!! :) Mies näki sen myös. Oli punainen, ei siis viivanpaikka. Epätodellinen olo. Jospa sittenkin :D Nyt kp 33/32-42. En nyt kuitenkaan vielä liikaa innostu, kun oli niin hailakka! Huomenna tikutellaan uudelleen ja maanantaina CB:n digi aamusta ;)


Eikä, tätejä nyt ihan liikaa!!! :( Kaikille :hug:
 
innoM Liikaa tätejä joo, ja tääl yks lisää... vaikka mä oon kyllä nyt ihan innoissani! :) Pääsen yrittämään lasta! :heart: Ja ihanaa ihanaa, jos sulle tulis se plussa! :)

Eli kp 1 / 32 ? nyt menossa ja tässä kierrossa siis eka yrityskerta.. :))

Tsemppiä kaikille! :hug:

Mitenkähän mun pitäisi laskeskella ovis tälle kierrolle, kun edellinen on ollut ihan outo? :confused: Nooo, eiköhän kaikki selviä tässä, tai sit varmuujeks heilutellaan peittoja joka ilta :D
 
Vieläkö on tilaa yhdelle esikoisesta kuumeilevalle?

Yritystä takana vasta vähän aikaa, yk2 lähdössä hetkenä minä hyvänsä (kunhan täti nyt kunnolla tulisi). Vasta toinen kunnollinen kierto pillereiden jälkeen loppumassa aivan liian lyhyeen luteaalivaiheeseen (tiputtelu alkoi jo dpo 6 ja nyt dpo 10 vuotaa reilummin ruskeaa tuhrua...) eli alussa mennään!
 
Uuve, tervetuloa mukaan! Toivottavasti ei tarvi kauaa katsella teikäläistä. ;) :D (eli toivottavasti plussaat pian!)

innoM, noni sieltähän se plussa sitte näköjään sullekin pärähtää. Toivottavasti nyt sitte pysyis kyytiläinen mukana loppuun asti.

ON: Eipä ihmeempää, koittais tuota tätiä häätää ja alkaa siivoamaan urakalla. En kyllä halua valua ku lähetään ajelemaan kotiapäin keskiviikkona.
 
Mikella, joo plussatuulta myös sinne! :)

Uuve, tervetuloa! :) Toivotaan pikaista plussaa..

Chiba, sitä toivotaan todella ja plussaa myös sinne! :) Kauan sulla yleensä täti vierailee?

ON. Joo pitihän se tikutella taas ja kyllä sieltä tuli taas selkeä haamu esille. Ei kovin vahva, mutta himmeässä valossa erottui hyvin ja väriäkin oli. Mies tarkisti asian myös, koska en aina omiin silmiini luota :D Täytyy kattoa huomen aamulla mikä on viivan tilanne, että jos vielä noin hailakkaa on, niin uskaltaako sitä CB:n digin tuhlata :D Eikös noissa se 2-3päivää mene, että ne arvot (hcg?) nousevat?
 
pöppinen
Hei taasen :)

Uuve, Tervetuloa :)
innoM, ainakin mitä mä oon lukenut hCG:sta, niin se tuplaantuu 48 tunnin välein ( eli jos maanantaina olis 10mIU/ml, niin keskiviikkona se on jo 20 mIU jne... :D en oo kovin hyvä selittämään.

Kaikille erittäin iso voimahalaus, joille typerä täti tuli kylään!!

ON: järkyttävät menkkakivut iski aamulla. ei tule verta mutta iski paniikki että onko km iskemässä ... ja huomenna olis ne verikokeetkin :'(
 
pöppinen, ok. Ymmärsin sen mitä kyselinkin :) Voi, ei! Toivottavasti ei ole mitään vakavaa!

ON. Huomaan suhtautuvani tähän todella rauhallisesti ja vähän epäuskoisesti myös. Kaksi km kokenut, joten ei kovin korkeella ole toiveet tähänkään (jos tämä nyt on raskaus). Kuulostaa varmaan kauheelta! Myös varhaisultrassa käyneenä, ilman vuotoja olleena rv 13 voin ehkä jo nostaa toiveita onnistumiseen.
 
Heips pienen hiljaiselon jälkeen... Töistä ja muustakin niin kova stressi päällä etten oo ehtiny käymään ja pelkäsin että se häätää oviksenkin, mutta ei onneks, ovisplussan sain eilen!

innoM Kyllä siellä vaaleanpunainen viiva on! Ei mikään viivanpaikka! Eikä tarvinnu kauheesti tiiraillakaan! Ymmärtäähän ton rauhallisen suhtautumisen, varmasti ihan luonnollista kahden kovan pettymyksen jälkeen! Toivon koko sydämestäni että tällä kerralla käy toisin ja elokuussa (?) saisit pikkusen syliin! Laitetaanko sut haamuilijoihin?

pöppinen Monet on sanonu, että alkuraskaudessa on ollut noita menkkakipuja ja luullu että menkat tulossa, mutta ei oo tullu! Ei me sitä tätiä kyllä sunkaan kimppuun päästetä!! Peukut sullekin pystyssä huomista varten!

AnniMu
On kyllä kurja tilanne... Tietty aina on toivoa siihen asti kunnes täti tulee mutta sais se plussa tulla kun kierto on noin venynytkin!

Jomi ja Chiba Voi muruset... Tässä kierrossa täti jättää tulematta, ihan varmasti!!! :hug: Muillekin tädin kouriin joutuneille isot halit!

Tänne on nyt tullu niin paljon tekstiä että päivittelen ton pinon ensin (anteeks kun on venyny) ja luen sit vielä uudestaan kaikki kirjotukset!

Muoks. Tervetuloa uusille!! Ilmoitteletteko kiertopäiviä ja yk:ta niin lisätään pinoon!

Vahvoja plussia kaikille!!!
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle, kiitos ja onnea ovisplussasta ;) Varmaan syyskuussa olis LA. Hmmm. No, voithan sä laittaa mut haamujengiin :D Kyllähän sen saa sitten pois sieltä jos huonosti käy tjn muuta. Kiva kuulla, että joku muukin sen viivan sieltä löysi! :) (ps. Laitatko mulle kierron pituudeksi 32-42 (vaikka kierto on heitellyt 19-45, mutta 32-42 se eniten "normaali"))

Vatsassa kramppaillut, nivusissa juilii ja repäisykipuakin haivaitsin autosta ylös noustessa. Kauan nämä kestää? En muista edellisestä kerrasta, että kauan kestivät, kun alkoi se km vuotokin.
 
The Esikoisesta Haaveilevat SU 19.12.2010



BlueNote..............kp 52/29-?..........................yk 4
Skooby................kp 49/28-31........................yk 2
Karoliina87...........kp 45/28.............................yk 6
AnniMu................kp 40/32.............................yk 2



Iloksi....................kp 39/32.............................yv 4+
soleigh.................kp 37/28.............................5/10
Ella83...................kp 32/34.............................yk 3



Puna-Musta..........kp 27/26-28.......................yv 1,5
t84......................kp 24/28............................yv 2
Lilli88...................kp 24/?..............................yk 1
Arminen...............kp 21/27-28.......................yk 2
Memelisa..............kp 20/?..............................yk 6



Gabrielle...............kp 18/31............................yk 4
tiuhti_..................kp 11/25-28.......................yk 3



AnniSofia.............kp 9/35-37.........................yk 4
mimmu1984.........kp 9/31-38.........................yk 7
horrorpop............kp 7/27-34.........................yk 5
Zophie.................kp 6/34-39.........................yk 3
HelenaM...............kp 5/35..............................yk 3
Jomi....................kp 4/27-35.........................yk 5
Chiba...................kp 3/30-35.........................yk 8
iseeyou................kp 3/25-29.........................yk 5
Mikella..................kp 2/32-?...........................yk 1
Uuve............................................................yk 1
Sonic...........................................................
helitys..........................................................
Jonna_91......................................................
Salpe............................................................





HAAMUJENGI/RKTT


pöppinen.............kp 45/28-30........................yk 1
innoM..................kp 34/32-42........................yk 1

TAUSTALLA KUUMEILEE


An-nie
Shih
Äipäksi91




Plussanneet :heart::heart::heart:




EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
 
Viimeksi muokattu:
innoM: varovaiset onnittelut haamusta, toivottavasti muutaman päivän päästä pärähtäs ihan kunnon vahva viiva ni ei tarttis arpoa :) ps. mä nään kuvassa kyllä ihan selkeästi vaaleanpunaista! :)

Mikella: mä tiiän niin tuon tunteen et ku oottelee oottelemalla sitä tätiä et pääsee kunnolla uuteen kiertoon. Itelläki nä kierrot heitelly 22-60 ja keväällä tais olla vielä joku pitempikin rupeama... Nyt paljon peukkuja ja plussapuhureita kehiin ++++++++++++++++ :whistle: Tuosta peittojen heilutuksesta. Suosittelisin ihan vaikka joka toinen ilta heiluttelemaan. Meillä oli tosi aktiivista tää viikko (joka yö) ja luojan kiitos et nyt saa pitää vähän huilia. Alko oikeesti maistua jo aika puulta ja miehellä oli jo vaikeuksia tulla ku kassit oli imetty jo niin tyhjiin ettei kerinny uutta kehitellä :(

Tervetuloa Uuve mukaan :wave: Toivottavasti matkasi täällä palstalla on hyvin lyhytaikaista ;)

ON: Täällä aika normaali olotila, vain nännejä aristelee enemmän ja vähemmän ja tissejä kutittaa. Pari päivää ollu erinäkösiä tuntemuksia alapäässä, mut tänään aika vähäisiä. Tylsää tällanen odottelu :/
 
Memelisa Joo, ja mieskin on ihan hermona jo valmiiksi eikä varmaan auttais asiaa että sitä kyllästyttäis raahaamalla jatkuvasti vällyjen väliin :D Tsemppiä sinulle odotteluun!

innoM ooh, nään mäkin tuossa viivan (siis kaks)! :)

ON: Täällä kp 2 ja nyt jo mies ihan hermostunut, meinaa että ei haluaisi ajatella oviksia sun muita asioita mutta kyselee silti jatkuvalla syötöllä asiosta :D
 
Tyhmä täti on kyllä nyt koetellu oikein urakalla, pahoittelut vielä tippuneille... :hug: Paitsi Mikellalle, onnittelut yrityksen alkamiselle! Nyt plussataan tästä kierrosta oikein urakalla, ne jotka ehtii, vielä tän vuoden puolella ja loput uuden vuoden kunniaks!

Memelisa
Mäkin oon miettinyt tota peittojen heiluttelun tahtia, tosiaan ovisplussan sain sunnuntaina, sillon heiluteltiin ihan muuten vaan kun en vielä ollu testannu ja tänään uudestaan. Huomenna olis ehkä vielä hyvä jos jaksais...

ON: Pähkäilen täällä aloittaisko vielä ton vikan tero-kuurin, olikos se niin ettei niistä mitään haittaakaan ole? Paksuntavat ilmeisesti kohdun seinää (???), mutta voiko se olla liian paksu?
 
Tervehdys kaikille ja pahoittelut pudonneille :hug:
Plussiakin taitaa olla tiedossa, joten onnittelut kaikille plussanneille ja haamuileville!

Memelisa Omalla kohdallani tiedän sen verran tosiaan että itkuhan siinä pääsisi jos testi näyttäisi kahta viivaa. Olen hieman, kröhm, tunteikas :LOL: Ja voisin kuvitella että asia selviäisi ulkopuolisillekkin tahoille melko pian. Nähkääs kun tippa ei pysy poissa linssistä ihmistenilmoillakaan :p

Uuve Tervetuloa mukaan :)

Chiba Itselläni on kohtalaisen harvoin ollut näitä "raskautumis" fiiliksiä, mutta jostain syystä tällä kertaa sain lietsottua itseni oireilemaan... Ainahan sitä kuvittelee olevansa raskaana, mutta tosiaan harvoin aiheutan itselleni oireita. Onhan näitä kuitenkin sattunut aiemminkin. Ja pari päiväähän tässä on vielä aikaa uskotella itselleen vaikka mitä :D

Omaa napaa: Menkat ei siis ole alkaneet ainakaan vielä. Negatiivisen testin jälkeen päätin etten ala toivoa muutosta testitulokseen enää tämän kierron aikana, mutta... En oikein tiedä luenko tätä kroppaani todella väärin vai aivan oikein. Joudun juoksemaan puolentunnin välein vessassa vaikka en olisi juonut mitään. Iltaisin on nuhainen ja kuumeinen olo, vaikkei tämä kyllä flunssaa ole. Vatsa on kuin jalkapallo! :eek: Kaikkea en jaksa edes listata... Osa oireista voisi johtua saapuvista menkoista, mutta ihan kaikelle en ole kyllä selitystä keksinyt. Yritän silti olla toivomatta liikoja.
Vietän tällä viikolla varmaankin hieman hiljaiseloa, kun on niin paljon hommaa tässä joulun alla. Tulen joka tapauksessa ilmoittamaan kun oma tilanteeni ratkeaa.

Ottakaapa naiset loppu vuodelle oiekin kunnon plussa kiri! :)
 
t84
Heippa taas kaikille pitkästä aikaa!

En oo taas pitkään aikaan käyny, perjantaina pääsin vasta sairaalasta kotiin, elävien kirjoissa ollaan siis taas, mutta en oo jaksanu koko vkl mitään tehdä. Joku mikälie paha influenssa jylläny mulla jo viikon, kuume melkeen 41, nyt onneks se jo laskenu, sairasloma kuitenki jatkuu tän viikon.

En nyt jaksa lukea viikon kaikki kirjotukset joten pahoittelen, pelkkää omaanapailua tää viesti.

Ällövarotus... Hienosti alko tänään aamulla menkat sellasella rytinällä et meinas taju lähteä. Ei mitään kipuja tai varotusta, olin kylppärissä suihkuun menossa ja yhtäkkiä kipu alko, minä romahdan lattialle ja joka paikka veressä, siis en tajua, sitä vaan tuli kun sangosta kaatamalla...
Säikähdin ihan helvetisti, meinasin jo ukolle huutaa että nyt tuli lähtö lekuriin, istuin kuitenkin suihkun alla jonkin aikaa ja tuntu että vähän rauhottu. Sattuu tälläkin hetkellä enemmän kun ikinä. Tuli tässä vaan mieleen että voisko tää olla joku aikainen km tai vastaava, ei tää nyt ihan normaalia voi olla...

Mutta joka tapauksessa täällä kp 1. Ihmeen lyhyt kp taas, mulle vois varmaan nyt sit korjata ton pituuden 26-28, kun jo pari kertaa peräkkäin on jääny noin lyhyeksi...

Koitan tässä jos olo helpottaa niin vähän lueskella kuulumisia, nyt en vielä jaksa. Haleja kutenkin kaikille muruille :heart:, mä oon back :D
 
ON. Huomenta. Laitan taas törkeesti vaa heti omaa napaa ja aloitankin heti kuvalla. (Tikuista alempi on 19.12 klo 17 ja ylempi 20.12 klo 9) Kyselin eilen tosta juilimisesta. Osaako kukaan sanoa kauan kestää vai voiko kestää esim. koko raskauden? En tiedä olenko maitoallerginen ja johtuiko eiliset vatsanväännöt siitä, kun ennenkin olen havainnut kys. oireita maidon juomisen jälkeen. Nytkin tuntuu särkevän mahaa ja oksettaa :( On niin epäuskoinen olo! Hermothan tässä menee, kun neiti negatiivisuus on taas liikkeellä..




P-M, kuulostaa ärsyttävältä tilanteelta. Toivotaan pikaista (plussa)ratkaisua asiaan ;)

t84, pahoittelut tädin tulosta! :hug: Kuulostaa aikaiselta km:lta :(
 
innoM, juilimista ja menkkakipujen tapaista voi kestää koko raskauden, se kun on sitä kohdun kiinnikkeiden venymistä ja paukkumista, kuten myös kohdun kasvua. Luultavasti sullaki toi maha reagoi vatsanväänteillä kun taidat vähän stressata tätä raskauspuuhaa ja jänskättää, onko siellä mitään vai ei. :) Nimimerkillä luultavasti mahansa viime kierrossa kipeäksi saanut valeraskaana oleva.

t84
, voi kauhia, onneksi olet jo parempaan päin! :hug: Itsellähän kanssa tuli ihan hirveillä kivuilla menkat, eilenkin meinasi itku päästä kun oltiin siivoamassa ja yhtäkkiä alkaa vaan kipu ja yleensä olen vain sen ensimmäisen päivän kipeä. Siinä sitte piti ottaa panadolia ja pronaxenia yhtäaikaa että alkais helpottamaan. Mutta pikaista paranemista! :heart:
 
pöppinen
pikavisiitille :D

innoM, mulla oli itellä eilen ne menkkakivut, jotka sitten helppottuivat päivää kohden, illan puolella alkoi sellainen ylävatsakipu, itku pääsi, koska missään asennossa ei voinut olla ja oksennuskin tuli kun kipu äityi niin pahaksi ( mulla on stressimaha ). Itsellä stressimahakipuun auttaa jäävesi hissukseen juotuna, laimentaa vatsahappoja. Ja varoivainen onnittelu haamukaisesta :heart:

t84 onneksi olet paranemaan päin, jaksamisia ja tädin takia :hug:

Mikella, miehet on joskus outoja! oon huomannu :D

AnniMu, mikäs siellä päin on tilanne? *puhkuu plussatuulia sinne*

Ja kaikille muillekkin plussatuulia, voimahalauksia ja hyvää mieltä +++++++:whistle::heart:

ON: Tämä tyttö lähtee lääkäriin ja verikokeisiin, toivottavasti öppimöppiäinen pyssyy loppuun asti mukana ja on edelleen kiinni siel missä pitäänkin. eikä ole kohdunulkoinen..... Nyt pitää häätää pois nuo typerät pelot ja älyttömät ajatukset! (oon aikamoinen pessimisti ... )
 
Viimeksi muokattu:
Pahoittelut tädin kynsiin joutuneille! :hug: Onnea innoM! :)

Mikä järki oli tehdä testi tänä aamuna kp 25??! Ei sitten mikään! Että sitä on heikkohermonen! Tein muka sellasella minkä voi tehä 4 pv ennen mutta negahan se oli..Seuraavan kerran saan kyllä tehä aikasintaan torstaina tai ehkä pikemminkin jouluaattona. Ottaa niin päähän ku piti mennä tuhlaan kallis testi! On vaan noita oireita ollu niin paljon, että jos ne ei oo raskausoireita nii pitäs varmaan mennä lääkäriin et mikä vikana.
 
Joo, ensin oli ummetusta ja sitten olikin jo vatsa löysällä. Ihan selkeä stressivatsa. Olen sen huomannut muissakin "tilanteissa". Kyllähän tuon viivan vahvistumisen huomaa jo (livenä paremmin!) :) Nyt vaan toivotaan parasta ja pelätään pahinta! :heart:
 
Kova vauvakuume ollut jo melkein vuoden, mutta mies ei halua vielä vauvaa. Nyt kuitenkin suostui siihen että ens vuoden puolella voidaan jättää ehkäisy pois. Itse oon 21v. ja mies 24v. Seurustelua takana meillä vasta vähän reilu vuosi. Pillerit jätin pois jo monta kuukautta sitten, sen takia että raskaus alkais sitten mahdollisimman pian kun mies on siihen valmis.

Eihän tässä mikään kiire oo iän puolesta. Mutta itse oisin vaikka välittömästi valmis vauvaan. Kuumeilu on mennyt mulla jo niin "yli", että oon hommannut vauvan ensimmäiselle vuodelle valmiiksi kaikki vaatteet :D vaatteet on siis unisex että sopivat yhtä hyvin tytölle ja pojalle. Ja muitakin vauvan tarvikkeita olen hankkinut. Niitä on monta säkillistä varastossa odottamassa että saatais ne käyttöön.

Aloin puhumaan vauvan hankinnasta miehelle jo muutaman kuukauden seurustelun jälkeen. Sillon mies sanoi että haluaa kyllä lapsia itekkin mutta ois parempi että molemmilla ois kokoaikanen työpaikka ensin hankittuna ja asuttais isommassa kämpässä. Nyt molemmilla on kokoaikanen työ ja kämppäkin on isompi :) olisin vauvaan täysin valmis vaikka heti.

Vauvakuume on välillä ollut laimeampaa, etten oo ajatellut asiaa IHAN joka päivä... mutta nyt se taas on kuumimmillaan kun kuukautiset on myöhässä 2 viikkoa ja jotain (todennäköisesti) kuviteltuja raskausoireita on ollut. Kuukautiset on aina ollut mulla säännölliset joten tää ihmetyttää. Oon kuitenkin tehny 2 raskaustestiä ja molemmat näytti negaa.
 

Yhteistyössä