<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Gabrielle Mullekin uus pino sopisi mainiosti :)

ON
kp 75/32 ja eipä näy vieläkä tätiä.. Eilen oli kaverin kans tästä mun tilanteesta puhe (onneks), nii sattuki nii hyvä tuuri et sillä oli täys paketti Teroja. Oli saanu ne, mut eipä olluka sit tarvinnu ku oli raskaaks tullu. Eilen siis alotin niitten käytön, netistä tarkkaan etin ohjeet, että osaan oikein niitä syödä. Eihän näin sais tehdä, mutta säästyinpä ainaki lääkärikäynniltä. Jos tää kolmen kuukauden kuuri ei auta nii sit pitää neuvolaan olla yhteydessä. :) Toivottavasti tää nyt auttais tilannetta.. :)
 
Mun puolesta saa tehdä uuden pinon, onhan tällä jo pituutta =)

).( Mahaa juilinut tänään todella oudosti. Tässä illan mittaan tullut turvotusta alavatsalla niin, ettei lököhousutkaan tunnu hyvältä. Kuitenkaan ei vaikuta suoliongelmalta... Piinapäivät vasta todella alussa, joten eiköhän tämä ole jotain ihan muuta ja huomenna taas normaali maha...
 
Gabrielle Uusi pino kuulostaa minustakin oikein hyvältä ajatukselta! Ja iät vois tosiaan lisäillä noihin tietoihin, musta se on ainakin mielenkiintoista enkä mä niitä muuten tahdo muistaa :) Itse oon siis 24 vuotta.

t84 Oot ollut minunkin ajatuksissani. Toivottavasti olo alkaa helpottaa edes vähän, jotta saat voimia tutkimuksiin. :hug: Tuuhan taas kertomaan kuulumisia, kun jaksat!

Tsemppihalauksia kaikille tädin ahdistelemille ja peukutuksia loppukierron piinailijoille! Mä jään varmaankin taas puolitaustailemaan, koska muuten ei meinaa kestää nuppi... Eli luultavasti käytän pinoa taas röyhkeästi hyväkseni ja tuun kierron lopulla pälättämään :ashamed: Älkää pliis lynkatko! :)
 

Yhteistyössä