<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.3

Heippa!

Liityn takaisin muutaman kuukauden jälkeen joukkoonne haaveilemaan esikoisesta =) Aiemman listan päivitykset hieman jäänyt, joten nyt kaikki mukana olevat pistäkääpä kiertopäivänne ja yrityskerrat niin saadaan ajan tasalla oleva pino tehtyä! :heart:
 
18.7.2010 Sunnuntai



EdlaOnni....................kp 62/28-40..................................yv 2+

Miipeli........................kp 25/28-36...................................yk 18

iloksi..........................kp 17/ ?.........................................yv 4+
Shih...........................kp 16/27-35...................................yk 6
 
Minäkin tänne.. katellaan kuin kauan joudun roikkumaan mukana, vai jäänkö peräti viimeiseksi sitten jossain vaiheessa. Kuitenkin,

EdlaOnni............kp 62/28-40 ............................ yV 2+

Että näin täällä... Tällä hetkellä vihdoin ja viimein ollaan odottelemassa kutsua lapsettomuuspolille, toivottavasti päästään heti lomien loputtua!
 
Moi naiset.
Tulin kurkkimaan mitä tänne kuuluu? Kuinka on kesä sujunut. Käyn aina kurkkimassa teidän kuulumisia täällä. Täällä häät ja häämatka meni hyvin. Ainoastaan viime ajat tullut sairastettua. Flunssaa, kuumetta ja nyt poskiontelontulehdus. Mä inhoon kipulääkkeitä ja nyt inhottaa tuplasti kun on pakko ottaa kun koskee ja vauva parka saa annoksen parasetamolia.
Mä toivotan paljon plussatuulia kaikille teille :flower: Toivottavasti teistä ei tunnu pahalta kun tänne käyn kirjottelemassa. Jos tuntuu jostakin niin sanokaa. En halua aiheuttaa kellekkään pahaa mieltä =)
 
kp25/28-38 yk6

Tänään 9dpo --> fiilikset korkealla vieläkin, sillä 4dpo:sta lähtein vatsakipuilua ja rinnat hellät ja normaalia isommat (turvonneet, pehmeät) ;)

Niiskuliini: mua ei ainakaan haittaa!
 
Huomenta.

Kiva kun herätettiin tuo lista taas henkiin. Harmitti vähän kun se jäi... Mä en sitä osaa päivittää :(

Eli:

beabee, kp 3/35-40, yk since 04/09

Eli kyllä se täti sitten lauantaina kurvasi paikalle, huimilla kp 55 (muistaakseni) että en todellakaan tiedä mitä mun kroppa nyt sekoilee, ikinä ennen kp:t ei ole mennyt näin pitkälle. Pitää toivoa, että tää on poikkeustapaus eikä toistu.

Eli nyt kun näin kävi, lääkäri luultavasti määrää mulle keltarauhashormonikuurin (vai mikä se oli?) Kertokaa mulle mikä toi on ja mitä se tekee? Päätin just, että en enää googleta mitään, ja muutenkin yritän olla miettimättä liikoja. Enkä varsinkaan lue enää mitään raskausoireketjuja tai mitään, mitkä saattais nostaa toiveet korkealle.

Ei auta muu kuin uuteen yritykseen taas. Pitää varmaan taas ostella noita ovistikkuja...

+++++++++ :whistle:
 
Mä kans listalle. Eli kp 20/XX yk since 08/08.

beabee, Mä söin terolutia ku oli epäsäännölliset menkat ja eikös se oo sitä keltarauhashormonia tms :D
Säännöllistää siis kiertoa kun pistää sen vuodon alkamaan oikeeseen aikaan. Ja kannattaa syyä tosiaa niinku lääkäri määrää sit, jos määrää. Ite venytin sitä alottamista aina johki kp20 vaikka 15 tais olla se millo piti alkaa. Ehkä sen takia sit on vähä pitemmät kierrot ollu (n.30 tms)
Nyt en tiiä yhtää minkälainen kierto tulossa.. Ja aika vähäiset mahdollisuudet raskautumiseen ku ei oikeen oo huvittanu sänkyillä.. Ja parempiki ehkä oottaa et minkälainen kierto tulee ku oli se tosi varhanen keskenmeno tai mikä lie kemiallinen sit ollu..
Mä oon kans miettiny pitäskö tilailla niitä ovistikkuja mut jos sitte ens kiertoon :)
 
HappyFeet Okeii. Paljon olen nähnyt keskusteluja teroluteista, mutta en ajatellut että ne on noita keltarauhashormoneja :D Olen todella perillä asioista :D Mulla on lääkärin puhelinaika ensi viikoksi, joten sitten näkee, mitä mieltä lääkäri on. Kun just puhuin viime viikolla hänen kanssaan puhelimessa, ja kerroin tästä mun pitkästä kierrosta (yli kp 50). Hän sanoi, että jos myöhästyneet menkat ei johdu raskaudesta, niin hän määrää mulle keltarauhashormonikuurin.

Mietin, voisko pidentynyt kierto johtua ovulaation puuttumisesta? Ihan kuin olisin joskus lukenut tuollaisesta... Osaisko joku valaista...
 
19.7.2010 Maanantai



anu84.......................kp 93/35........................................yk 25



EdlaOnni....................kp 63/28-40..................................yv 2+



An-nie.......................kp 28/30-35...................................yk 3
Miipeli........................kp 26/28-36...................................yk 18
Anna-79....................kp 26/28-38...................................yk 6
HappyFeet................kp 20/?..........................................08/08



iloksi..........................kp 18/ ?.........................................yv 4+
Shih...........................kp 17/27-35...................................yk 6[/quote]



beabee......................kp 3/35-40....................................04/09

 
Hmmm, tää on täällä sekoamisen partaalla :kieh:
Eli, menkkoja ei edelleenkään näy, ei kuulu. Kävin viikko sitten lääkärillä hakemassa lähetettä lapsettomuuspolille tutkimuksiin, ultrailli sitten...
Ja ok, johtavaa follikkelia ei näkynyt.
Mutta, ei kuitenkaan määränny mitään teroja tms. että saatais liikkeelle tuota hormonitoimintaa.
Sano tosin, että voihan se olla niinkin, et oon raskaana mutta ei viel ultrassa näy..
Noh, nyt sitten on testattu tänään - tyylipuhdas nega. Tosin ei ollu heti aamulla, kun testit tuli vasta päiväpostin kanssa.
Tyhmää tällanen. Viime päivät olen nukkunut iltapäivällä sellasen 1,5 - 2h "päikkärit" (mitä en edes pienenä tehnyt!), tissit on pamahtanut niin, että alkavat tulla ulos 3vk vanhoista rintsikoista,ja nyt unilta herättyäni hyvä etten juossut suorilla laatotuksia tutkimaan.. :$ :whistle:
En tod. tiiä mitä täs nyt on meneillään..
Lapsi tottakai on enemmän kuin tervetullut, ja varmasti osaan keksiäkin noita oloja..Mutta en ainakaan aiemmin ole osannut ajatuksella bosia kasvattaa! :LOL:
 
Heippa!Täällä yks esikoisen kuumeilija lisää. Nyt kp 14/27 yk huimat 88,eli lapsi saanut tulla jo 3/2003. Edellisen kanssa yritystä reilu 5v.Ei mitään. Erottiin ja nyt uuden kullan kanssa yk 7 menossa,jonka voi laittaa listaan.Eli tietysti välissä aikaa jolloin ei yritystä ollut. Nyt siis uuden miehen kanssa taas yritellään. Mulla toka clomi-kierto menossa. Ovuloin luomustikin,mutta clomit vaan tukemassa sitä.Saas taas nährä. Elokuun ekoina päivinä näkee tuloksen.


Plussaonnee!
 
Tämä kans pomppaa tänne :D elikkäs kp52/44? yk11

Tervetuloa Tipetsu! Ja Miipeli kiva kun tulit takas..

Vimpat terot nappasin tuossa torstaina muttei ferraria ole kylään kurvaillu... kpt on pitkinä sen takia kun aiemmin söin femoston kuurin josta ei tullut menkkoja... menkkamaista juilintaa on ollu perjantaista asti muttei mitään tule ulos :ashamed: Tänään tein rtestin ja luulin jo erottavani apteekintestistä haaleaakin haaleamman viivan mutta epäilen että silmäni valehtelevat. Nyt vain toivon että kummitusviiva vahvenis, vaikkakin minussa herää se pessimistin luonne taas esiin... on ollut niin pitkään jo tämä yritys/pettymysten sarja tällä akalla että huh... 9.8 pitäis mennä tuonne OYSsiin kontrolliuään kesäkuussa löytyneen kystan vuoksi jolloin ilmeisesti määrättäisiin avuksi mulle clomit... Ja saas nähdä mitä meinaavat tehdä jos tuo tuplattu teroannoskaan ei tuota mulle toivottua tulosta... tai no jospa sitä uskaltais hieman toivoa etten nähnytkään näkyjä....

Tarrasukkia ja plussa onnea!!! +++++++++++ :whistle:
 
Huomenta!

Täällä kans yks kuumeilija. Noista kiertopäivistä en oo iha tarkkaan perillä :ashamed:
Pillerit jäi pois toukokuussa, ja yritys alko juhannusviikolla...

Olen ollut nyt ihan pohjattoman väsyny ja alavtasaa nippailee ihmeellisesti. Eilen illalla tein koiran kanssa noin.45minuutin lenkin ja sen jälkeen alamaha vähän niinku kramppaili...En ymmärrä mitä se vois olla..

Mulla oli tossa keväällä puhjennu kysta vasemmassa munasarjassa ja kolmisen vuotta sitten oli kohtutulehdus. Pelkään noiden vaikuttavan lapsen saantiin..Ja mulla löytyy ylipainoa, samoin mieheltä, joten saas nähä tärppääkö kuinka nopeesti... :/
Uusia elämäntapoja opetellaan ja peittoa kovasti heilutellaan. Tää kesä ja lomat yms. menot vaan vähän haittaa sitä ku ollaa aika paljon eri suunnissa :D
 
Hmph.Negaahan se testi näytti. Tosin, se nyt on kaikkein todennäköisin tulos.Vaikka oma olo/tunne muuta sanoisikin. Tuohon tullut jo totuttua...Eli, kp 64/28-40... :/ En ymmärrä, että minkä takia ei miulle gyne laittanu jotain kuuria (primoluteja esim) että sais nyt jotain tulemaan ulos.. Tosiaan primoilla aiemminkin taas saatu vuodot käyntiin... Ahdistavaa tällanen kun kroppa tukossa. Tässäkin nyt sitten tuhraantuu niitä kallisarvoisia vauvan teko viikkoja..Ja tk:lle täällä turha soittaa kun numero on tilapäisesti pois käytöstä :headwall: ...
Tuska, anteeks kun tuli nyt vain valitusta.. Mutta usko alkaa olla aika heikoilla tämän asian suhteen..........
 
20.7.2010 Tiistai



anu84.......................kp 94/35........................................yk 25



EdlaOnni....................kp 64/28-40..................................yv 2+



niuku.........................kp 53/44.......................................yk 11



An-nie.......................kp 29/30-35...................................yk 3
aamuhapan korppu..kp 28/30.........................................yk ?
Miipeli........................kp 27/28-36...................................yk 18
Anna-79....................kp 27/28-38...................................yk 6
mimmu1984..............kp 24/31........................................yk 2
HappyFeet................kp 21/?.........................................08/08



iloksi..........................kp 19/ ?.........................................yv 4+
Shih...........................kp 18/27-35...................................yk 6[/quote]
Tipetsu......................kp 15/27........................................yk 7



beabee......................kp 4/35-40....................................04/09
susse83.....................kp 1/30.........................................yk 1

 
Täällä ei taidettu ovuloida ollenkaan :| Yleensä rintamus kipeytynyt ihan tismalleen samaan aikaan oviksen jälkeen mutta nyt ei mitään. Olisi pitänyt kipeytyä jo viikko sitten kun 8.7 bongasin ovislimat. Ja ei oireen oiretta mihinkään suuntaan :ashamed:
 
Kiitos Miipeli kun viitsit päivittää listaa :flower:

Tervetuloa kaikille uusille :saint: Jos nyt tulis taas jotakin eloa tänne.

ON: Ei mitään erikoista. Mun menkat on nykyään hirveän niukat . Ehkä yks päivä oli kunnon vuotoa, sitten yks päivä vähän vähemmän, ja nyt jo ihan niukkaa.
 

Yhteistyössä