<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Galluppiin Niille joiden ei haluta tietävän oon vastannu ihan tylysti että kyllä mä nyt kouluni haluan käydä ensin ja saada työpaikan. Anoppiin on palanu hermo jo molemmilla ja mies kerran tokaisikin että sitten alkaa yritys kun on omakotitalo, vakituiset työpaikat ja kaks autoo. Koiriahan meillä on jo :D

Tiuhti Täällä odotellaan jo tuloksia ;)

Listan kärkipäässä roikkuvat taustalle vaan.
 
=) Täällä ollaan nyt sitten tehty digitesti ja se sanoi "raskaana 2-3". Eli ihmeitä todellakin tapahtuu =) :heart:
Kuukausi pari sitten aloin jo luopumaan toivosta.

Joten älkää luopuko toivosta, mä toivon todella paljon, että teidän kaikkien vuorot tulee kanssa ihan kohta :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Hyppy, en ole käyttäny. Minulla ollu kierrotki ihan säännöllisiä niin ei ole tullut mieleen mitään hormoneja alkaa pumppaamaan itseensä. Eikä gynekään mitään sanonut, että pitäisi. Mutta katsoo nyt kun menen verikokeisiin, että mitä lääkäri sanoo. Ihana kun tulit itsestäsi ilmoittelemaan, saa täällä käydä useastikin. :heart:

Ja tiuhtia odotellessa, kuten muutkin. :D

Tryffelle vielä kerran paljon onnea! :heart:
 
Onnea Tryffe ja Ansku83! :heart:

Voi mitkä menkat! Aivan kauheet kivut ja vuoto on uskomattoman runsasta! Mulla on aina ollut niin helpot ja kivuttomat menkat niin taitaa noilla hormoneilla olla tällänen vaikutus. Vaikka kierto on näin alussa, niin kovasti jo oottelen, että saan tilaamani ovis- ja raskaustestit kotiin..
 
tässä olis ähä kuvia..

ylin on eilinen, sitten on aamuinen ja sitten vielä eilinen testi kuivuneena..
aamuiset kuvat om otettu n.10 min testin tekemisestä ja eilinen otettu hieman testiajan jälkeen..

Aijaa.com - 7600317.jpg

Aijaa.com - 7600318.jpg

Aijaa.com - 7600319.jpg

:O

*muoks: eli vihreä on ovistesti ja sininen r-testi..

ja nyt kun katon noita kuvia niin ne ei ole niin selviä kuin itse katsois testejä..
 
Viimeksi muokattu:
ja anteeksi tytöt kun en aikaisemmin tullut :ashamed: meillä alkoi eilen huonekalujen paikkojen siirto niin en sitten ehtinyt ja toiseksi, ukolle en halunnut kertoo mitään ettei sitten pety.. eli anteeksi kamalasti murut :heart:
 
ja voi onnea Ansku83:heart: ihanaa! olet varmasti onnesi kukkuloilla! onnea onnea onnea muru! :D

kunpa se mies itsekkin kosisi, kihloissa ollaan, mutta haluaisin kyllä jo naimisiin.. :ashamed:

ja Tryffe, onnea kovasti! mähän sanoin muru :heart: sulla on ollu pakko sit olla menkkojen aikaan ovis :O vai kuinka? nyt pikkuiselle kovasti tarrasukkia ja liimaa mukaan että pysyy koko matkan kyydissä! tervemenoa masunkasvattajiin :flower:
 
Viimeksi muokattu:
VOI TIUHTI, KYLLÄ SIELLÄ JOTAIN KURKKII! :heart: Mie ootin sua koko eilisen illan, voi ihanaa miehän sanoin että kyllä nyt oireet kuulostaa semmosilta, että siellä voisi jotain olla. Voi vitsit, halauksia ja vauvaliimaa ja tarroja ja sukkia ja kaikkea matkaan, että viiva vahvistuis. Meinaa tässä itsellä jo itku tulla onnesta. :D

Ansku, paljon onnea kihlauksesta! Aivan ihanaa, joko olette hääpäivää miettineet, että jos vaikka parin vuoden päästä tms? :) :heart:
 
t84
tiuhti hmmm... Näkyykö siinä r-testissä mitään (mulla niin tumma näyttö etten nää vaikka kuinka yritin)? Eli olisko sulla sitten ovis :confused: vai...

Ansku84 Mua nauratti ihan kauheesti toi "kosi ja ilmotti että etsi mieleinen sormus" :D
Tosi paljon onnea teille :heart:
Mekin ollaan oltu jo 9v kihloissa, en tiiä tuleeko häitä ikinä... :ashamed:

Tryffelle hirmusti paljon onnea! :heart:

muoks ja chiba kerkes väliin, siis siinä näkyy jotain?! Perhanan näyttö...
 
Viimeksi muokattu:
kaikille iso kiitos onnitteluista. täällä aloitettiin eilen harmooninen elämä, ei stressiä mistään, jotta kaiffari pysyy matkassa. :heart: Täytyy kyllä sanoa, että mä en vieläkään ole ihan varma tästä, tuntuu epätodelliselta. Että se sitten kuitenkin, kaikkien pettymyksien jälkeen. Enkä tosiaan tiedä koska mä oon ovisloinut, koska mä olen saanut yhden todella todella haamun enkä mitään muuta niihin viiteen tikkuun mitä olen käyttänyt nyt 2,5 aikana. Siksi tää tuntuukin varmaan epätodelliselta :)

Ansku83 huitsisti onnea:flower::heart: ihanaa!

tiuhti_ siellähän on selkeä viiva =)

kaikille paljon tsemppiä ja heilutelkaa peittoja niin pysytään lämpiminä näin talven pakkasten keskellä :heart:
 
Piti kuitenkin tulla hihkumaan tuolle tiuhti muruselle että kyllä siellä haamu näkyy ihan selvästi! =) :heart: Voi voi....taivaltaa tuo kello hirmu nopeesti, se olis papaan lähtö! Hyi että mie vihaan sitä näytteen ottoa! |O Saa sit samalla kuulla verikokeiden tulokset! Tuskinpa siel mitää hälyyttävää on, olis se lääkäri varmaan jo viime viikolla soittanu jos sielt olis jotai hurjaa löytyny, joten iloisin mielin sinne siis! :D Kiitos nyt hirveesti kaikille onnittelijoille...vastailen vielä lisää myöhemmin! :D
 
t84
Siis vitsi mä oon ilonpilaaja... :ashamed: Mutta jos on menny jo "viikon yli" niin eikö viivan pitäis olla selkeempi... Voi hitsinvitsi mä toivon että toi olis plussa ja sullla vaan hitaasti nousee noi arvot... :heart:
 
siis kun musta tuntuu et ovis olis ollut myöhemmin.. siis koska menkkojen aikaan ei mulla näkynyt mitään viivoja.. paitsi ovistestiin sain muutaman päivän ennen menkkoja tuplaviivat et olis ovis :confused: testiviiva oli hieman (siis ihan pikkiriikkisen) haaleampi kuin kontrolli.. mut voiko ovis oikeesti tulla noin???

jo ja tosiaan, mä en hypi täällä katossa.. on niin epävarma fiilis, jotenki tuntuu et testi reagoi ovikseen tai sitten se on tervemenoa taas :/
 
oon mä kyllä kuullut että ovistesti voi näyttää raskauden, mutta miksi r-testi näyttäis oviksen??
kerro toki jos löydät jotain faktaa!

Mulla eräs kaveri saanut ovistestiin plussan ennen kuin rtestiin.. tiedä häntä sitten. toivottavasti sulla ois kuitenkin ihan se raskausplussa kyseessä =)
 
tiuhti, ehkä sulla sitte on ollut ovis vähän myöhemmin viime kierrossa ja se vuoto mitä on tullu, on ollut runsaampaa kiinnittymisvuotoa. Koska ei ole mitenkään harvinaista, että vuoto jäisi ensimmäisistä menkoista pois. Ja mie jännittelen muiden puolesta, ku omiin testeihin ei mitään tule niin pittää sitte muiden kanssa jännäillä. :D
 
Mietin vaan tiuhtin kohdalla, että eikö raskaustesti anna positiivista vain, jos pississä on HGG-hormiinia? Eikä sitä tuotu, jos ei ole raskaana. (ellei sitten syö lapsettomuuteen hormooneja) Joten miksi r-testi näyttäisi plussaa jos on ovis ja oviksessa ei tää hormoonia ole. Niin päin olen mäkin kuullut, että ovistesti voi näyttää raskauden. :) Mutta toiste päin..hmmm :)
 
no, mun pitää siis hakee tänään lisää noita samoja testejä :D ja jatkaa testailuja! tänään kyllä on tullut ovislimaa muistuttavaa, mutta sitä ihan hulahtelee :x ja tulee ihan sellaisia kunnon klimppejä :confused: siis ette tiiä miten sekasin olen taas, pakko oli tonne plussakuvaketjuun laittaa ja kysyä! ja ihan niinku menkkajomotteluja tulee vähän väliä ja noita repäsykipuja :O siis kun musta toi on niin selvä haamu kun paljaalla silmällä katsoo enkä kyllä ole cittarin testiin saanut koskaan sellaista!
 

Yhteistyössä