<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Bluenote Onnea paljon ja tarrasukkia mukaan pikkuselle :)

Mulla ovis tais olla vähän aikasemmin ku olin laskenut, mut peitto on heilunu, ja heiluu varmaan joka päivä.. :D Tän on pakko olla se kierto kun tärppää. ;) Nyt vaan alotellaan se jännittäminen :) :heart: Jos sais marrasvauvan aluilleen.. :heart:
 


The Esikoisesta Haaveilevat SU 6.2.2011



Angela88.....................kp 60/24-38...............yk 0/1
iloksi...........................kp 53/31-33...............yv 4,5
pöppinen.........22........kp 48/28-30...............yk 2
Skooby.......................kp 46/28-31...............yk 3



Lilli88................23.......kp 39/?......................yk 2
Namppis88........22.......kp 38/28....................yk 4
Gabrielle............29.......kp 35/32....................yk 5
soleigh..............24.......kp 33/?......................yk ?
AnniSofia.....................kp 31/30....................yk 5



Ambrosia85........26......kp 28/29-32...............yk 3
mimmu1984.......26......kp 27/31-38...............yk 8
Miimau...............31......kp 27/?......................yk 7
Chiba.................21......kp 24/30-35...............yk 9
niiskuneiti90.......20......kp 24/26-31...............yk 3
Ella83................28......kp 24/31-57................yk 3
Ansku83............27......kp 23/30-40?..............yk 2
Mikella................19......kp 23/30-32...............yk 2
t84..............................kp 22/26-28...............yv 2
Mirwu.................24......kp 20/28....................yk 2
iseeyou........................kp 20/25-29...............yk 6



PikkuHöttiäinen....27......kp 15/27...................yk 2
lemonade............25......kp 15/42?.................yk 7-11
Tryffe.................29......kp 13/35-37..............yk 2
Epa_88...............22......kp 13/30...................yk 4
sinnamon............24......kp 11/?.....................yk 1
tiuhti_.................21......kp 11/25-28.............yk 4
Puna-Musta.........22......kp 11/26-28..............yv 1,5
Sokruli................23......kp 11/30...................yk 2



Äipäksi91............20.......kp 7/29....................yk 8
AnniMu...............20.......kp 2/32-87...............yk 3



HAAMUJENGI/RKTT


tiksutin..............22......kp 31/28-30...............yk 4

TAUSTALLA KUUMEILEE


viida
Jomi
Shih
An-nie






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:


EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
 
Lämmin kiitos kaikille, jotka ymmärsitte mun napsahduksen. Tuntuu paljon paremmalta kun tiedän, että muistakin tuntuu samalta enkä vaan isontele ittekseni asiaa. Tiedän, että sitä ei ollu mitenkään tarkoitettu kohdistettavan muhun kun ko. henkilö ei tosiaan edes tiedä yrityksestä, mutta pahalta silti tuntuu tommonen.

Mikella, kaikki sympatiat sulle ton anopin kommentin ansioista, huh huh... Miten ihminen voi päästellä tommosia juttuja suustaan!! Suututtaa, miten jotkut näkee asiat aina vaan omalta kannaltaan ja kiirehtii ylistään itteensä joka tilaisuuden tunnen miettimättä kenenkään mun tunteita tai ajatuksia...

Chiba :hug: Kuuntele nyt tommosta sitten vielä kun muutenkin ahdistaa... Ymmärrän kyllä, että sun äiti ei tienny teidän yrityksestä, mutta silti ei-kivaa. Todella ärsyttävä tilanne kun kaikki on vielä niskassa hengittämässä ja kummastelemassa miksei tärppää, ihan niinkun sitä ei itte miettis ihan riittävästi! Toi tyttöystävä-kommentti olikin tosi kiva, se siitä vielä puuttuiskin...

Mikellalla ja Namppiksellakin tuntuu olevan oikein rakentavia kommentteja noiden anoppien suunnasta... Mirwu, mua kyllä edelleen harmittaa sun puolesta kun et voi äitis kanssa tästä aiheesta silleen kunnolla jutella kun asennoituminen on vähän erilaista kun toivois. Musta ainakin tuntuu, että mielummin puhun tästä yrityksen onnistumattomuudesta äitini kun edes parhaan kaverini kanssa. Mun vanhemmat kun yritti meitä aika kauan niin vähän ymmärtää tilannetta. Molemmat kaverit taas, jotka tästä tietää on raskautuneet heti... Tavallaan toivon, etten olis edes sanonut mitään.

ON: Pelottaa... Nyt illalla alko menkkamaiset polttelut alavatsassa ja alaselässä... Vähän ne helpotti, mutta jotain tunnen edelleen. Oon ladannu tähän kiertoon niin paljon odotuksia... Ei auta kun toivoa...
 
Gabrielle, itellä on kanssa ollu koko päivän semmonen olo, ihan kuin menkat alkais. Alavatsaa jomottanut ja juilinut, alaselkää särkenyt ja vähän nivusiinkin särkenyt. Eikä tänään ole vasta kuin 24kp ja kokoajan semmonen märkä olo, että nyt hulahti jotain, mutta hirveästi vain valkovuotoa tulee. Mie niin pidän peukkuja, että se tädin pahalainen pysyis teiltä poissa! Vaikka malttaako sinua täältä päästää, ku oot tuommonen ihanainen tsemppari ja paras pinon päivittäjä. ;) :kiss:

Bluenote, Oi oikein paljon onnea plussasta, myös Sharitalle uudemmat varmemmat onnittelut! Nyt paljon tarrasukkia ja liimaa mukaan, että pysyy salarakkaat kyydissä. :)

Nyt täytyy hehkuttaa, että meidän perhe lisääntyi. Pikkugerbiilinakkeja kaksin kappalein syntyny viime yönä. :heart: Oon ihan onnesta soikia. :)
 
Saako täällä jakaa muidenkin perheenjäsenten tärppejä? :D Meidän koiran ultrassa näky viikko sitten 3 koiravauvaa. La 3.3 :D Saadaan pieniä nelijalkaisia möhkiäisiä näin pahinta vauvakuumetta lievittämään. :)

Ihan ihmislapsia plussanneille onnea ja liimaa roppakaupalla :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Olette ihania tytöt :heart: toivottavasti tänään tapahtuu taikoja!

Kyllä, mä annan vähän Chiballe ja Gabriellelle vauvapölyä! puhallan sitä teille! :)

sharita, tiksutin ja BlueNote, onnea onnea plussista murut :heart:

NYT ON KUNNON PLUSSAPUUHKA KÄYNNISSÄ! IHAN HIRMUISET PLUSSAPUHURIT ++++++++++:whistle:

Mirwu jo eli korjaan, ne olikin 9,90€! niinkuin Gabrielle sanoikin, anteeksi kun muistin väärin, mutta halpoja ne on silti ;)

Gabrielle muru, älä välitä tuollaisista kommenteista! minuakin sattuisi jos joku noin sanoisi, hän ei varmastikkaan ajatellut loppuun asti! PYSY PYSY TÄTI POISSA! nyt muru ihan kympillä plussaonnea sinulle :heart: olis jo aika että pääsisit viimeisen kerran päivittää listaa ja lisätä itsesi ja Chiban plussanneisiin, meinaan mä oon nyt ihan varma että te tytöt plussaatte! :heart:

Namppis88 voi toki saa jakaa :) ihana uutinen! kohta siellä onkin sitten vipellystä!

Chiba, pikkunakkejen äidille onnea murusista :heart: ja sinulle kans ihan älytön plussatsempitys! mä oon varma et nyt on tärpännyt! :heart: niin lupaavia oireita!

Ninni-Ilonalle tervetulotoivotukset :wave:

ON jippii :D eilen sain ovisplussan niinkuin arvelin ja tänään siis dpo 0! mutta siis nyt mä kysyn ku taas iski epävarmuus, riittääkö että eilen puuhattiin illalla?!? koska jos tänää puuhataan niin tuskin siellä on simppoja mitkä olis elinkelposia (kyllä me varmaan tänään vuosipäivän kunniaks kruunataan kyllä ilta :D) .. ja musta tuntuu kummiskin että yöllä ois ollut ovis, koska sen verran iltaa kohden alkoi oikeassa muniksessa tuntumaan että luulen että se on sit yön aikana puhjennu!
 
Viimeksi muokattu:
Chiba Voi kiitos ihana, tuli tippa silmään... (ai miten niin vähän herkkänä... ;)) Sä aina jaksat tsempata mua, samoin tiuhti_, mitä tekisinkään ilman teitä! :heart: Chiba, mullakin tuli ihan kesken kierron yhtenä päivänä tommoset menkkakivun tuntuset, kovasti halusin uskoa, että olisivat liittyneet kiinnittymiseen. Todellakin pidän peukkuja, että sun kivut johtuis siitä!! Onnittelut pikkunakkien syntymän johdosta, ne on varmaan ihanan sulosia pikkusia!! Saatko laitettua meille kuvaa?

tiuhti_ Onnittelut oviksen bongaamisesta!! Jos ovis on tänään tai varsinkin viime yönä niin eilisen talletuksen pitäis kyllä olla oikein hyvin ajoitettu ja sen pitäisi riittää! Tiedätkö vaikuttaako se miehen lääke ainoastaan simppojen kehittymiseen et niitä kehittyy vähän hitaammin? Tänään saattekin pupustella ihan vaan vuosipäivän kunniaksi ilman mitään hedelmöityspaineita! Sit vaan peukut pystyyn et nyt tärppää ja pysyy kyydissä!! Hyvää vuosipäivää teille!

Namppis Ihanaa, koiranpentuja!!! Tietysti saa ilmoittaa karvaistenkin ilouutiset! Minkä rotuinen teidän koira on? Kaikki koiranpennut on niin syötävän söpöjä, voisinpa mäkin ottaa koiran!! Ei mee kauaakaan kun pääset niitä koiravauvoja hoivaileen!

tiksutin Onpas oikein vahva ja komea plussa!! Teitkös digiä? Se varmaan sanois 2-3 viikkoa raskaana! :) Onnea vielä kerran ja paljon vauvaliimaa!! <3
 
Viimeksi muokattu:
Kiitos onnitteluista, tuutte kaikki piakoin perässä. :heart:

Gabrielle: En raaskinut ostaa sitä digiä. Aika kallis, joten eiköhän tyydytä noihin viivoihin. Jokos sä testailet?? Nyt kun ite on saanu plussan, niin jännäilee muiden puolesta! :D
 
t84
Heippa taas muruset :heart:

Täällä on tapahtunu taas hirveesti, oikeen megamahtavan isot onnittelu sharita, tiksutin ja BlueNote, huisin paljon plussia tullu, ja niin pitääkin! Toivotaan että kaikki menee hyvin, ja tuuttehan kertomaan kuulumisia välillä :)

Noita raskaustestejä on jotenkin ihana kattoa, mulla meinaa itku tulla, siis silleen hyvällä tavalla :D

Gabrielle ja chiba mä pidän ihan hiiirveesti peukkuja että täti pysyis poissa! Teidänkin aika olis jo :)

tiuhti hommailkaa nyt vielä tänään, ei siitä haittaakaan oo :D

ON: Mä nyt päätin että rupean täällä uudestaan käymään ahkerammin. Meillä on täällä paljon paremmin mennyt kaikki, ukon kanssa tehtiin mm kaksistaan reissu tallinnaan ja ihan vaan hoidettiin meidän suhdetta. Ihan jopa puhuttiin kaikesta tylsästä mikä ollaan työnnetty vaan sivuun, mieskin esim kertoi kuinka rankkaa sillä on ollu seurata kun mä oon pettyny ja surullinen, eikä se oikeen tiiä miten suhtautua siihen. Ihana oli kyllä saada purettua sydäntä ihan kunnolla.
Yritys meillä siis edelleen jatkuu vaikka vähän toivottomalta tuntuu :) Ja tässä kierrossa onkin tullut hommailtua :p

Tänään kp 23, muutama päivä pitäis jaksaa taas, ja jos uskaltaa taas vähän jännitellä niin oireita on kyllä ollu vaikka muille jakaa. Suurin minkä mies tossa vkl huomas on että mun hajuaisti on ihan sekasin, en tiedä onko toi edes oire mutta kummastuttaa kyllä.
Siis saatoin kävellä miehen ohi ja haistaa salmiakin ja olla että "hei, sulla on namia, anna mullekin" johon mies että :confused:, aamulla oli kuulemma syöny mutta ei sillä enää mitään oo... Toisena päivänä heitin että ootsä juonu mun vikan lonkeron (kun siis selvästi haistoin)!? No eipä ollu juonu... Puhumattakaan siitä että jatkuvasti haistan tupakan, ja meistä ei kumpikaan polta...
Jännittää hirmusti, mutta koitan olla silleen coolisti :D
 
Tiksutin Onnea paljon plussasta, paljon tarrasukkia mukaan pikkuselle :heart:

Täällähän on oikeen kunnon plussaputki, toivottavasti me kaikki plussataan tässä kierrossa =)
Vois lähtee töihin, mut masua vihloo enemmän ku koskaan ennen. Elättelen toiveita, ja parin viikon päästä tputaan korkeelta : /
Hyvää päivänjatkoa kaikille :heart:
 
t84
Onko hei kukaan kokeillut noita Clearbluen digitaalisia ovistestejä?
Oon niin pirun kyllästyny pähkäilemään viivojen kanssa, että onko ne nyt haaleampia vai vahvempia vai mitähäh. Jos ens kiertoon ottais noi käyttöön, saattais olla vähän selkeempää. Hurjan kalliitahan ne on mutta kyllä mä maksan niistä jos ne toimii :D
Tai muita suosituksia helpoista ja selkeistä testeistä? Oon aina noita halpoja liuskoja käyttäny kun niitä kuitenkin menee, mutta tosiaan nyt meni hermo.
 
Huomenta!

Gabrielle, toivotaan parasta. On kyllä ollu ihmeellisiä mahakipuja nyt oviksen jälkeen. Aamusta kun jäin vielä nukkumaan niin alkoi kohdun tienoilla pistämään, että saa nyt nähdä. Voipi olla että tää tyttö taas tipahtaa railakkaasti alas pilvilinnoistaan. :D Ja huomenna varmaan uskallan mennä ehkä kuvaamaan nakkilapsia, ei viitsi häiritä tuon rauhaa ettei vaan syö poikasiaan tai mitään. Mutta mitä mie oon nähny niistä vilaukset, niin aivan ihania. :heart:

Tiuhti, sie myös, oot semmonen ihanainen tsemppari! Mutta älä ny hyvä nainen kaikkia vauvapölyjä puhaltele pois, vaan jätä itsellesiki pieni nokare. Jos mie en plussaa, niin plussatkaa ainaski sinä ja Gabrielle, ja t84:lle myös käsky plussata tuli ny! :D :heart:

t84, ihanaa kun tulit takaisin. Sinua on vähän kyllä kaivattu, tai ainakin minä. :ashamed: Siullaki vaikuttaa aika kivoilta noi oireet. Toivottavasti se olisi merkki jostain. ;)

Namppis88, eeeeei, koiravauvoja. :heart: mie en kestä, liikaa kaikkia eläinvauva- ja ihmisvauvauutisia kuulee taas ympäriltään. Mikäs sen ihanampaa kuin koiravauvojen haju. <3

ON: Enpä varmaan ole omanapaillut ja oireita hirveästi huudellut nyt, koittanut pitää matalaa profiilia niiden suhteen. :D Mutta... jokapäiväinen alavatsa- ja munasarjakipu. Tai oviksen jälkeen tullut tuollaisia kipuja, joku 6 päivää oviksesta tuntui alavatsalla kuin olisi neulalla pistelty ja tuikittu, ei ollut mukava tunne. Tänä aamusta tuntui taas vähän tylpempää tökkimistä alavatsalla. Vatsa ollut turvoksissa, illalla ainaskin tuntuu siltä, vähän särkenyt myös nivusia ja toista lonkkaa. Tissit on alkaneet nyt kipeytyä, voi toki olla myös sen takia kipeät kun joku ahkerasti iltaisin kokeillut että "Noh, onkos ne kipeät" :D Onhan ne, jopa tissien sivusta. Myös verisuonet on aika mukavasti tulleet esille.
Sitte, tuossa parilla kertaa ku ollaan oltu syömässä niin tullut outoja makuja suuhun. Kuten syötiin kananugetteja tuossa perjantaina, niin minusta ne maistui savukalalle, kuten myös paprikassakin oli joku hassu maku (yleensä rakastan raakaa paprikaa yli kaiken!). Ihan hassua, mieskin katsoi minua vähän ihmetellen, kun ihmettelin makujen maailmaa. :D
Kurkku ollut tuossa muutaman päivän kipeänä, mutta ei varsinaista flunssaa ole tullut. Sitäku jotenkin odottaa, että jos olis tärpänny niin oviksen jälkeen yhtäkkiä pukkais kaiken maailman oiretta päälle, vaikka tosiasiassa yleensä ne oireet alkaa pikku hiljaa tulla kun menkat on myöhässä.

Argh, kauheeta tää odottaminen. Vaikka välillä iskee epätoivo ettei siellä mitään ole, mutta taas toisaaalta jostain se toivo nostaa päätänsä, ihan kuin vain kiusatakseen. Keskiviikkona voisi aikaisintaan testata jos en malta odottaa, mutta perjantaina voisi olla se ihan hyvä päivä. Nyt siis vasta 25kp. Joko olen raskaana, tai oikein pahasti valeraskaana. :ashamed:

Edit:
t84, tuohon digitesti kysymykseen että mie oon käyttäny. Onhan se kallis, mutta mie oon tehny niin että liuskoilla testaillu ja jos liuskoissa alkaa olla tummat viivat, niin sitten varmistan digillä. Näin toiminut minulla hyvin. :)
 
Viimeksi muokattu:
t84
chiba mulla on ollu teitä kaikkia kyllä ihan hirvee ikävä, jännä miten oikeesti täysin vieraat voi tuntua niin tärkeiltä ja läheisiltä :)
Mun on kyllä pakko sitten noita ostaa, jos ei tosiaan yhdellä kertaa tarttis kaikkia paketista käyttää, niin ei toi summa nyt sitten mikään mahdoton ole... Eli otan minäkin käyttöön sitten molemmat.
Sun oireet kuullostaa kyllä ihan älyttömän hyvältä! Mä pistän vähän plussapölyä sun suuntaan tulemaan *puhaltelee*
 
OIh, ihanata mikä plussapuhuri! :heart: :flower: Onnea vielä kerran BlueNote ja Sharita sekä Tiksutin :flower:

Toivottavasti plussarikkaat kevättuulet puhaltelee kaikille ja varsinkin jo pitempään yrittäneille toivon extrahyperplussa tuulia!! :p

Puuuuuhhhh ++++++++++++ :whistle:
 
t84 Sä oot palannu, ihanaa!! Tervetuloa takaisin, kaipailinkin sua tossa päivitellessäni ja mietin mitä sulle kuuluu! Hyvä, että ootte saanu puhuttua ja asiat näyttää valoisilta! Sullekin pidän peukkuja et nyt olis tärpänny kun hajuaistikin on noin herkistynyt!! Mä oon käyttäny Prisman ovistestejä (olisko merkki joku pregcheck) ja on toiminu mulla hyvin. Myöskin CB:n digejä käytän ja hyvin ovat toimineet! Digit siis varmisteluun, oon selvinny pääsääntöisesti yhdellä per kierto. Paitsi tässä kierrossa kun en voinu uskoa, että odotuttaa itseään niin kauan... ;) Eli ei mun mielestä kustannuksena paha kun käyttää siinä rinnalla. Netistä ne saa vähän apteekkia halvemmalla.

lemonade Tsemppiä ja kärsivällisyyttä oviksen odotteluun, mäkin olin jo melkein toivoni menettänyt kun digiplussa tuli tässä kierrossa vasta kp 21 ja liuska kp 22... Tuskasta puuhaa sen odottelu... :|

tiksutin Juu ei sitä noilla viivoilla kyllä tarvita!! Komeat! Joko soitit neuvolaan?Mun piti eka testata tänään mut taidan odottaa huomiseen tai keskiviikkoon... :)
 
mukava kuulla sinusta t84 :) olet selvästi saanut uutta potkua yritykseen, upeeta! tärppionnea muru :heart:

Chiba siis nyt on kyllä niin makoisat oireet sulla ettei oo tosikaan! ja sinä et yleensä elättele turhia toiveita :) eli mä uskon et noi sun oirees on ihan tosia! sullahan on enää 5 päivää siihen kun on KP30! koskas meinaat testata?

Gabrielle koskas sie meinaat testaa? :p sullahan on KP jo yli normikierron!!!!!
 
Gabrielle vastaushan löytyykin tosta yläpuolelta, eli huomenna testaat :) jännittää! miten pystyt olemaan testaamatta??? :D niin se lääke vaikuttaa tuotantoon sekä liikkuvuuteen, eli aika heikoilla mennään nyt :ashamed:
 
Viimeksi muokattu:
Gabrielle meidän koiruus on laivakoira eli Schipperke. Valitettavasti synnytys tapahtuu kasvattajan luona eikä meillä mutta oon saanu rajoittamattoman vierailuoikeuden niin pääsee niitä piskuisia palleroita hyysäämään :heart:

Ihana plussakuukausi :D Onnea kaikille. Ehkä se minunkin täti tulis kylään niin pääsis uutta kiertoa ja plussia toivomaan. :)
 
pöppinen
HEIIII KAIKKI !!

Ja heti notta anteeksi ku en oo paikalla ollu pitkään aikaan. Piti parisuhdetta hoitaa urakalla ja surutyötä tehdä kun menetimme läheisen ihmisen vastikään..

Gabrielle Saat laittaa mut taustakuumeilijaksi, me laitettiin esikoishaaveet hetkeksi jäihin.. :/

Koitan käydä lukemassa aina joutessa että mitä kaikkea ihanata teille kaikille kuuluu! Ja ihanan monin on mennyt odottavien puolelle, Onnea valtavasti kaikille teille :) :heart:

plussatuulia kaikille!! +++++++++:whistle:
 

Yhteistyössä