<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

dremming kyllä itsestäkin tuntuu välillä siltä et "mee pois en jaksa kattella sua" mut sit vaan otan kasan lehtiä ja kirjoja ja menen olohuoneeseen suljen oven perässäni, otan koiran kainaloon ja luen sen kanssa lehtiä ;) oon pari kertaa sanonu ihan suoraankin et voitko nyt mennä jonku kaveris kanssa kahville tai jotain mut sit oon ihan riekaleina ku oon turhaan pahottanut toisen mielen. kyllä mä mieheeni voin luottaa ja tiedän et se ei mulle valehtele. johtuen ehkä siitä et sen akka on kauhee tornaado ja huutais sille vaikka keskellä kylää kaikkien kuullen peräsuoli pitkänä jos jostain jäisi kiinni ;) mut kyllä tää on ihan molemmin puolista. itse jäin juurikin vähän aikaa sitten valheesta kiinni:ashamed: valehtelin joskus hän kysyi olenko ollut joskus sängyssä erään kaupunkimme sankarin kanssa joka on siis ollut kaikkien kanssa, valehtelin että en ole. kiinni ja jäin ja aika ikävällä tavalla. mieheni entinen tyttöystävä oli siis pettänyt häntä armeija aikana juurikin saman ihmisen kanssa joka siis osoittaa myös minullekkin aina huomiotaan niin en halunnut että toinen turhaan sillä vaivaisi päätään. ja kaiken lisäksi seksi on karmeinta kärsimystä mitä ikinä olen kokenut :/ että kyllä minkäkin olen tietoa pimittänyt. ei kukaan meistä täydellinen ole. mutta eikös oo kivat nää pienet piirit..
 
carne kyllä tänne mahtuu! Tervetuloa :)
Mä en noista hormoneista tiedä mutta sillon kun lopetin pillerit oli keho tosi sekasin ja meni aikaa että tasaantui. Olisko vaan siitä kyse sullakin?
Uskon, että tää johtuu niistä pillereistä. Ne oli kuulema tarkoitettu vaikean endometrioosin hoitoon...joten en ihmettele jos mun kroppani on sekaisin seuraavat 10 vuotta. :kieh:
Mulla vaan oli pieni toivon kipinä jossain tuolla syvällä, että jos kumminkin tälle ois joku toinen syy.. :cool: Ei tässä muu auta kun odotella niitä puolukkapäiviä!
 
t84 Mietin vaan noita sun oirehia, että mitä ne vois olla... Onko sulla endoa suvussa tai ootko ajatellu ikinä ite, et voisko olla sitä? Mullakin kyllä joskus tosi kivuliaat kuukautiset ja epäilin endoa hetken itsekin. Suhteesta viel sen verran, et tilanteessani mua nyt ärsyttää se kun ei oikein tiedä mitä tekis. Mies on tehny selvän muutoksen käyttäytymisessään, mutta ku mä olen sellainen jossittelija... "entä jos se sitä ja tätä". :D Tai siis kun ei tälle tilanteelle oikein mitään voi. Toisinaan se vaivaa mua ja toisinaan taas ei.

syysmyrsky tiedän aikalailla tuon sun tilanteen. Asun itse nyt pienellä paikkakunnalla ja täällä tuntuu monesti ihmiset tietävän paremmin mun asiat kuin minä itse. : /
 
Laretzki
Mä yleensä käyn täällä kattoon aamusin ennen kouluun menoa samalla kun syön aamupalaa ja illalla sitten kun muuten vaan surffailen. Jäi eilen illalla ja tänään aamulla käymättä ja kyllä sen huomaa :D. Ihan kummallisia hölöttäjiä täällä, eihän tässä kohta uskalla jättää yhtään kertaa väliin kun muuten saa kahlata viiskyt sivua kerralla.

Jossain välissä ihmeteltiin erikoisia sekstailupaikkoja (vaikka sen jälkeen onkin jo käsitelty miljoona asiaa :D) Me ollaan harrastettu vähän joka paikas, auton takapenkistä keittiön työtasoon. Saunassakin ollaan, voin sanoa, että jos siellä harrastaa niin saunan pitää olla puusauna, siellä jaksaa ;)

Sitä ihan tänä aamuna hämmästyi kun katoin toiseksi viimeistä pilleriliuskaa ja siinä oli enää 6 pilleriä. Viimesessä olis se 21 niin se tekee 27 yhteensä. Vähän on että apuva. Vähän tekis mieli syyä ne putkeen, mutta kun se raskautuminen olisi käytännöllisyyden kannalta toivottavaa vasta loppukesästä, niin ehkä se taukoviikko pitää pitää. Mä tiiän että se raskautuminen ei ole välttämättä niin helppoa, mutta oon ihan varma, kun olisi joku tärkeä syy onnistua myöhemmin se onnistuu kerralla. Eiks se ole Murphyn laki? :)
 
joo ja mä ainakin teen töitä suihkuraketin lailla et kerkeen dataileen joka välissä ;) pysyy kärryillä kaikessa!
en olekka lukenu noista harrastus paikoista mitään. me ollaan iha kaavoihin kangistuneita. lähes aina makuuhuoneessa ja ovi kiinni ettei koirat ole mulkkaamassa sängyn vieressä :D ollaa me joskus jotain muutaki mm auton takapenkillä,siitä ei tullu hittooka ja joskus ollaan hotellissa ikkunalaudalla. ja suihkussa. mies on vähän ujo :> ite oon sellanen eukko jolla ei oo mitään rotia...extreme on piristävää :) oon aina kaveriporukallakin kaikessa heti mukana jossa on ns kiinnijäämisenpelko. kuten alasti hyppiminen naapurin trampoliinilla juhannus saunan jälkeen :D
 
jee tänään tuli postissa se sylkitesti :) ihanku huulirasva ulkoapäin! helposti voi kantaa mukana missä vain! nyt alkaa testailut. ja kyllä vaan taisi ne menkat alkaa tänään. kyl neki sit vaan vaati kunnon raivarit alkaaksee. vähän niinko jos haluaa et isäntäkin siivoaa joskus ni seki vaatii joka kerta raivarin ;)
 
Hellurei kaikki uudet ja tervetuloa. :)

Mirwu.. joko testasit?? :D

Seksipaikkagalluppiin sanon vaan että mun mies on sen verran ujo ettei se oikein suostu muualla kun kotona touhuumaan vaikka mun mielestä se olis piristävää. Tai no joo jos ollaan oltu yökylässä ja meillä on omahuone ovella niin sitten se saattaa ehdottaa mut mä taas en halua jättää isäntäperheelle ällölakanoita :D
 
tiuhti ihana kiitos tsempeistä :heart: eihän sitä koskaan tiedä, vaikka... ;) mutta testejä ei ole enää edes jemmassa kaapissa, joten ootellaan vielä testauksia :D

Chiba anteeksi, repesin tuolle vessan lattialle :D siis syystä että mä en varmaan pahimmassakaan puutteessa pystyis sekstaamaan kylppärissä tms, koska oon niin mukavuudenhaluinen että pitää olla lämmintä ja pehmoista ja ja ja :D Mutta virkistäväähän se on varmasti kun pystyy heittäytymään paikassa kuin paikassa ;)

Lilli88 voi kun ois nyt sitä! Jos sulla ei oo yleensä tuommosta tiputtelua missään vaiheessa niin kyllä mäkin jo jotain epäilisin! Tsemppiä :heart:

Dremming tosi ikävää että sulla on tuommosia oireita. Ja tänne saa ja pitää vuodattaa mitä ikinä onkaan mielenpäällä! En osaa oikein mitään lohduttavaa sanoa, mutta tiuhti antoikin tosi hyviä vinkkejä =) Mulla on samanlaista ahdistusta varsinkin ruuhka-aikaan kun tuntuu ettei mihinkään pääse ja happi loppuu, vaikka ei ookkaan varmasti yhtä vakava tilanne ku sulla, en tiedä johtuuko itellä ilmastoinnista vai mistä mutta suuta kuivaa ihan koko ajan...
Ja mitä suhdepuoleen tulee niin mulla on tälläkin hetkellä välillä niin omituisia epäuskon hetkiä että tekis mieli laittaa kaikki vauvasuunnitelmat jäihin... opiskelut on kesken ja muutto muualle edessä mutta lähinnä se että mies on ollu ja tulee aina olemaan sekä fyysisesti että henkisesti paljon poissa noh, tavallaan ammattinsa takia. Ja seuraukset on ollu sen mukaiset. Siksi vähän epäilyttää tuleeko mistään mitään ja kestääkö mikään ja ja ja :'(

Syysmyrskylle moikat ja tervetuloa :wave: tosi ikävä kuulla mitä kaikkea oot joutunu käymään läpi... :( Mutta päivä kerrallaan, ja me ollaan täällä kuuntelemassa :)

Carnesir moi ja tervetuloa! :wave:

Namppis88 ei testailla vielä, täytyisi hommata testit ensin ;)

Galluppiin, me pupuillaan yleensä tylsästi makkarissa :D Ukkeli on usein yrittänyt viekotella puuhiin myös suihkussa, mutta mä en vaan jotenki pysty... :D Joskus ollaan touhuttu jopa sohvalla, mutta nuo kissimirrit hieman rajoittaa elämää nykyään... Joskus villeinä nuoruusvuosina puuhattiin jopa auton etupenkillä :p ja onhan nuo keittiönpöydät ja muut tullu joskus testattua...

ON: Häijyt mahan vellomiset jatkuu, pariin kolmeen otteeseen tänään ja aina ruokailun jälkeen... en kyllä enää tiedä, pitäiskö tässä kahvia vähentää vai mitä ihmettä... uskon edelleen johonkin mahapöpöön... Mahassa möyrii, röyhtäyttää, tavallaan närästää mutta ei kuitenkaan, tuntuu kuin olisi nälkä koko ajan ja massu muriseekin usein... :whistle:
Niin joo, ja ruotsiin päin ollaan soiteltu ja hoidettu asuntoasioita ja yritetty setviä kaikkea mahdollista nyt kun sain maanantaina tiedon että saan vaihto-opiskelupaikan. Tuntuu että jo pelkästään tuosta asiasta on ihan pilvissä ja innoissaan, ja jos tässä vielä jotain muutakin jännitettävää olisi niin ei pysy nuppi mukana :D
 
Pahoittelen poissaoloa ja heti omanapailua... Mut kiertoa pitäis olla vielä 10-12pv jäljellä ja mulla on ollut tän kierron aikana jo kahdesti sellasta menkkamaista vuotoa. Molemmilla kerroilla on peitonheilutteluista kulunu muutama päivä. Esim. viimetteeks sunnuntaina pupuiltiin (maanantaina ehkä oli ovis) ja tänään on illansuussa tullut sellasta pientä vuotoa parisen tuntia... Kummallakin kerralla tota vuotoa on tullut vaan ihan pari kolme tuntia. Onko jollain muulla ollu vastaavaa? Tota on ilmenny siis vaan kun ollaan ehkäisy jätetty pois. Lääkärireissu...?
 
Chiba, siis pinna on kireällä koko ajan, mutta miulla on myös astma :ashamed: ja nyt ei oo tarvinnu ottaa 4 päivään ollenkaa avaavaa lääkettä :) eli henki kulkee paremmin, sit tuntuu et haitsaakin asioita paremmin!!!! :) eli kyllä tästä on vaan hyötyä!

Carne :wave: tervetuloa! toivotaan, että visiittisi jää lyhyeksi! ja juu, yleensä kun lopettaa hormonaalisen ehkäisyn niin siitä tulee kaiken maailman sivuoireita, ja ne tuntuu r-oireilta! :) ja yleensä kierto heittää aluksi ihan häränpyllyä kun lopettaa hormooniehkäisyn, itse käytin 7 vuotta ja onneksi!!!!!!! mulla ei kierto heittäny mihinkää suuntaan, eka kierto oli sen 28 päivää ja sen jälkeen 23-25 :)

Dremming, luottamus on kaiken a ja o! ehkä miehesi pelkäsi, että saa hirveen haloon pystyyn niistä kaljoista ja ajatteli ettei siksi viitsi kertoa niistä? kai olette jutellu asiasta? ja siis ilman huutoa ja syyllistelyä, tällöin miehesi uskaltaisi puhua noista kaljahommistaan yms..

ja perhana ku oli taas kaks sivuu tullut juttuu niin joudun poikkasee tästä ja lukee välissä toisen sivun :)
 
joo Laretzki, täältä kun oot loppuillan edes poissa niin saat kaks sivuu lukee ja sit on tekstiä niin paljon ettei muista edes mitä piti kirjottaa :D ittekki olin äsken edellisellä sivulla ja pakko oli sit kirjottaa eka sen pohjalta ja nyt perehdyn tähän tokaan sivuun :) huh huh :D siis 27 pilleriä enää, kuukausi niin yritys alkaa! :D se eka kierto on yhtä jännittämistä sitten :) ja jos tokaan kiertoon joudut nii se onki jo helpompi, toivotaanm, et ekasta jo kävis tärppi ;)

Mirwu, lupaatko, että teet viimestää lauantaina testin jos täti ei oo alkanu? :D meinaan nyt on kyl tärppi käynyt!!!!!! siis ootteko te Ruotsiin muuttamassa? vautsi :D onnea hei ihan hirveetsi vaihto-oppilas paikasta!!!

syysmyrsky, saako onnitella menkoista :ashamed:? nyt sitten saa taas julistaa yrittämisen alkaneen! tsemppiä nyt muru :heart: siulla onkin suurempi "riski" tulla raskaaksi, kun keskenmenon sait, olen kuullut että silloin tärppi on paljon todennäköisempää! ja anteeksi, jos en osannut nyt sanojani oikein valita, eli siis hyvää mie vaan tarkoitan :heart:

satuh83, oisko sulla limakalvot kuivat? voisko olla mahdollista että olis hiivatulehdus? kirveleekö seksi tai sattuuko se? toi toka vuoto vois johtuu siitä, kun siulla oli ovis, ja joillain kun se munis irtoo niin vuotaa vähä verta, mutta se toka vois olla ihan jos siulla on kuivat limakalvot niin se saattaa aiheuttaa tiputtelua :) tai sitte sie ioot jo paksuna :D tai sit se hiiva? kannattaa kyllä käydä näytillä jos on muitaki oireita kuin vaan toi tiputtelu.. ja yks vois olla, PCO, siinä on vuotohäiriöitä :confused: : /

ON, oiskohan tänään KP7 :) varrmaan! eipä siis sen saralta mitää ihmeitä, ovikseen ois noin 3-5 päivää :D ja arvatkaa, mie oon niin tympiintynyt tähän miun työpaikkaan, täällä on seläntakana puhumista ja muuta.. tänään soitan kahteen paikkaan ja kysyn oisko mahkuja niihin :) eli meinaan vaihtaa duunipaikkaa, jos noihin en pääse ja palkka ei vastaa odotuksia niin en mene! tai kävis edes tärppi niin pääsis maksimissaan 3 vuodeks pois täältä!!!! :D
 
katoin äkkiseltään netistä niin onko sulla mahakipuja? vai alavatsa? selkä? meinaan munuaisissa voi olla vikaan tai virtsatiekivi.. pahimmassa tapauksessa kasvain! en haluu pelotella! mutta kun sulla oli noita oireita jo viime kierrossa, eikö? jos kerta pissa kirveli? ja hyvässä tapauksessa sä oot raskaana :)
 
t84
tiuhti kyllä se pissaaminenkin tuntuu pahalta, mutta kivut on ollu tossa kyljessä/mahassa/jossain, tosi hankala kuvailla, että vähän selkä ja maha molemmat... Siis lähinnä sellasta menkkakipuilua mikä on jo tosiaan kestänu pari viikkoa.
Tänään vasta dpo 3 että ei nää kyllä vielä mitään raskausoireita oo : /
 
jos sulla on kaks viikkoa kestanyt jo tuollasta mahakipua niin voisko oikeesti olla kohdun ulkopuolisesta kyse? näkyiskö se testissä? ettei vaan ois paha virtsatietulehdus ja se levinny munuaisiin? nyt oikeesti soitat heti 8 lääkäriin! jos et saa kiinni omaa tk niin soitat päivystykseen! ne ottaa vakavasti jos pissassa on verta ja on mahakipuja! vai mihin sie meinasit ottaa yhteyttä?
 
tiuhti_ ei ole kuivat limakalvot. Ja seksi ei satu eikä kirvele. Ja sit taas mitään muita hiivatulehdukseen viittaavia oireita ei ole. Ja tosta muniksen irtoomisesta... Ehkäisyä käytettäessä ei ole noita vuotoja ollut. Tässä kierrossa on ollut noi kaks kertaa ja parissa ekassa kierrossa kun ehkäisy lopetettiin niin oli kerran tollaset vuotopäivät. Ja joka kerta on tullut pari kolme päivää seksin harrastamisen jälkeen. Mitään muita oireita mulla ei ole ollut.
 
t84 saattais ehkä tosiaan olla kyse kohdun ulkopuolisesta. sillonku itselle tuli kkm niin maha kipuili menkkamaiseen tyyliin,ei tosin mitään oikeisiin menkkakipuihin verrattuna, terkkariin soitin kuitenkin varmuuden vuoksi ja sieltä terveydenhoitaja sanoi jotenkin näin "elä nyt hirveesti vielä hätäännyt, ultra on kuitenkin tehty ja kohdun ulkopuolisesta ei voi olla kyse ainakaan". käski kuitenkin heti päivystykseen koska kyse oli gemini raskaudesta ja keskussairaalaan lähettivät heti tarkastuksien jälkeenkin vaikka kaikki limakalvot oli aivan siistit eli merkkejä keskenmenosta ei näkynyt..
 
t84
Mutta jos tää olis kohdun ulkopuolinen niin sehän olis sitten edellisestä kierrosta...? Näkyykö se testeissä samalla tavalla, koska kyllähän mä ennen menkkoja tein, ja tuli ihan negaa. Vai oliko se se kierto kun tuli haamu ja sit negaa ja menkat myöhässä mutta alko kuitenki... Voi hitto kun menee ihan sekasin tän ajankulun kanssa.
 
t84, siehän sait silloin sen haamun ja sen jälkeen negaa!? siis voiko olla mahdollista että noin varhaisessa vaiheessa tulis keskeytynyt keskenmeno tai jotain!? soititko sä sinne lääkäriin!!!!???? mut mie luulen et kyse on pissatulehduksesta..
 
syysmyrsky, siis kyllä mieki päästän pieniä valkoisia valheita ihan siksi, ettei miehelle tulis paha mieli, esim. hän on kerran kysynyt multa mun eksästä niin en kertonu hänelle siitä aivan kaikkea! ja kerran mieheni kysyi olenko seurustellut erään tyypin kanssa ja sanoin että en ole muutakuin antanut pienen suukon joskus kännispäissään, totuus on että olimme melkein vuoden yhdessä ja näin.. mutta tää siis joskus 14-15 kesäsenä :D eli ei sillä varmaan enää oo merkitystä, tätä mies kysyi kun oltiin seurusteltu noin vuoden verran, nyt siis 6 vuotta takana!

^^ muoks, olit siis puhunut tuolla sivun yläreunassa tästä niin mie vastasin siihen nyt :D vähäkö oon hölmö kun tällee yhtäkkiä alan höpisee aikasemmasta asiasta..

Galluppi, päästelettekö valkoisia valheita tai valehteletteko kumppanille!?

mie voin vastata, että mie päästelen valkoisia vaölheita, mutta ne on siis tällaisia, mies kysyy "oletko syöny tänää karkkia tai suklaata yms.." ja mie vastaan kirkkain silmin että "en :D", mutta siis kyllä mies varmasti tietää että "valehtelen", koska menen aivan punaiseksi ja hihittelen :D eli en tiiä voiko tota sanoo edes valheeksi :) ja yksi mitä mie kyllä teen :ashamed: mie vääristelen ostamieni vaatteiden hintaa tai muitakin ostoksia, esim. kengät ois maksanu oikeesti vaikkapa 60€ niin sanon että ne oli alennuksessa ja vaan 40€ :ashamed: ja vielä lisään, joskus mulla iskee niin kamala himo mäkkärisafkaan että käyn salaa siellä syömässä :ashamed: noloa, tiedän...
 
Viimeksi muokattu:
t84
Joo soitin mä. Tohon viereen yksityiselle en saanu aikaa mutta oli kyllä sitä mieltä että mee johonki, niin soitin sit ihan tk ja siellä oltiin vaan että ei hätää, ihan virtsis on varmasti että juo vaan paljon ja kattele, jos ei helpota niin soita uudestaan...
Enkä mä mitään kamalaa kuvittele, ei hätää :)
 

Yhteistyössä