<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.4

Huomenta!

t84, mitä.. siis eivät ota lääkäriin vaikka luultavasti on virtsis? Ei ne pöpöt vettä/karpalomehua juomalla lähde, oireet voi helpottaa mutta ei se tulehdus itsestään niin lähde. On taas hienoa toimintaa kunnallisella puolella. Kannattaa varmaan yrittää soittaa uudestaan ja sanoa, että on niin tukala olo ja kuset verta, että nyt pitäis päästä kokeisiin. Plus olette lasta yrittäneet niin ettei vaan olis kohdunulkopuolinen tai vastaavaa.

tiuhtin kysymykseen, tai galluppiin.. Niin en valehtele. Tottakai siis tämmösiä kiusoittelu "mitä syötkö sinä karkkia?" ja vastauksena "Eeeen." ja äkkiä hipsiminen karkuun pussin kanssa ei voi verrata edes valehteluun. Mutta enpä ole oikeastaan mitään valkoisia valheitakaan sanonut omasta mielestäni. Yleensä kyllä pystytään puhumaan asiasta kuin asiasta suoraan.
 
t84 tosta sun edellisestä tuli taas mieleen, tällänen tautinen ja viallinen ku oon :D että mulla oli kesäkuussa sellanen virtsatulehdus et pelkäsin et kuolen ja kun karpalomehupullon kanssa istuin tk:n päivystyksessä työpäivän päätteeksi itkien ja loppuenlopuksi sinne sit pyörryinkin kun kipu oli niin sietämätöntä niin yleensä virtsatulehdus tulee sillee pikkuhiljaa ne oireet mut tässä oli niin et aamulla ei mitään ja iltapäivällä ku meni vessaan ni silmät pullistukin lähemmäs 5cm päästä kun kipu on niin mahdoton. siitä sitten kaasupohjassa terkkariin ja myöskin virtsasin verta. ja kyseessä ei siis ollut virtsaputken tulehdus vaan se oli sit mennyt jo pidemmälle ja sain jotkut äidin kommentista päätellen vahvat lääkkeet. mut tosiaan en muista mikä tulehdus se oli ja oon muutenki ihan vesipää näiden terveysjuttujen kanssa :ashamed: en koskaa muista mitä rokotuksia,antibiootteja saati vaivoja itsellä on ollut. kun joku on tuonne keskenmeno osioonkin tarkasti kirjottanut kaikkien lääkkeiden nimet joita on ottanut. mä vaan otan enkä kattele :/
 
syysmyrsky, sulla varmaan oli menny virtsaputkentulehdus munuaisaltaisiin. Jos selkää särkee, pissaa verta ja on kipuja niin silloin yleensä tulehdus on jo pahana ja mennyt munuaisaltaisiin, ja silloin alkaa olla tosi kyseessä.
 
joo mieki ihmettelen ettei t84 pääse lääkäriin :O ja juu, se karpalomehu mitä sanoin niin auttaa siis oireisiin mutta ei si tulehdus sieltä lähde!!!! eli kyllä musta pitää lääkäriin mennä ehdottomasti!

Chiba, just tuota mäki teen et mies näkee kyllä et mulla on karkki suussa tai tyhjä pussi on roskiksessa ja mies kysyy siitä niin hihittelen ja sanon että "eeenn" :D

mutta siis en mie pystyis miehelle koskaan ikinä valehtelemaan mistään isommasta asiasta! eli esim. toi mäkkihomma on sellanen että tuskin mies edes mitään sillä tiedolla tekee jos jos mies kysyy asiasta niin taas vaan hihittelen ja sanon että "en oo käyny" niin kyllä mies siitä tietää että kävin mäkissä.. ja toi vaatteiden/ostosten hinnasta huijaaminen on vaan jotenki ettei kehtaa kertoo et oon niin himoissani ostanu kengät ja ne maksoi maltaita :D ja mie kyllä oletan myös omalta mieheltäni rehellisyyttä, vaikkakin mies on joskus salannut multa tiettyjä asioita ja sen takia meinas ero tulla, tuskinpa uudestaan enää kokeilee onneaan sen saralta! meinaan se tietää et lähtöpassit tulee jos salaillaan oleellisia asioita..
 
joo tuota mie kans meinasin että tulehdus ois levinnyt munuaisaltaisiin tai jopa munuaisiin jos kerta verta tulee kusen joukossa :confused: meinaan musta aika harvoin jos on tavallinen virtsis niin tulee verta! siis tuleeko sitä t84 ihan punasena vai onko pissa vaan vähä värjääntynyt?
 
mulle ainakin hoitaja sanoi että jaahas täällä näkyy ihan selkeesti nyt verta joukossa kun vein näytteen. siihen asti ne kuvitteli varmaan että filmaan kipujani siellä kun oli niin jäätävä jono päivystyksessä. ja isäntä koitti sanoa niille et voisko joku mennä tonne vessaan katsomaan et alkaa näyttää aika huonolta kun se kävi siinä oven raossa välillä kurkkimassa.. ja sit pyörryinki heti ku hoitaja tuli sinne :eek:

tohon galluppiin et valkoisia pikkuvalheita päästän mistä mieskin heti tietää et jaahas eukko pimittää tietoa :p ainoa oli tuo yks isompi vale minkä sanoin koska en halunnut että mies turhaan pahottaisi mielensä vanhasta jutusta. ja kun tämä paljastui niin hän itsekin sanoi että tiesi et siinä on ollut jotain muutakin koska tämä sankari oli siitä itse rehvastellut. ja pakko sanoa et olin tuolloin 15v ja enemmän tyhmä ku tänä päivänä ;)

pakko näistä menkoista sanoa et kyl nyt muistaa kuinka helkkarin hienoa oli ku ei menkkoja ollut lähes viiteen kuukauteen..:kieh: sattuu ja verta lentää ympäriis ku vessassakin käy ja edes ne km jälkeiset vaipat ei meinaa riittää tähän vuotoon. on se sit kiva töissä vaappua ku ankka eteen päin. ja maha on kokoaika sekaisin.
 
syysmyrsky,
Galluppi, päästelettekö valkoisia valheita tai valehteletteko kumppanille!?
Vastailen tähän myös. Eli en valehtele. Niinkuin moni muukin täällä saattaa lipsauttaa pienen valkoisen valheen esim. ostoksien hinnasta ym. mutta ei mitään sen suurempaa ;)
Molemmat ollaan rehellisiä toisillemme!:heart:

t84, Toivottavasti olosi pian helpottaa! :hug:

Äsken kotiuiduin töistä ja sit täytys alkaa siivoomaan tätä kämppää, jihuu.. mutta ehkä ensin pienet unet :D
 
t84 Ehdottomasti munkin mielestä pusket itses sinne lääkäriin ja käsket määrätä antibiootit. Mä oon turhaa antibiootin syömistä vastaan, mutta tuossa tapauksessa virtsis ei kyllä itsestään ohi mee! Mulla oli samanlainen tilanne muutama vuosi sitten. Itkin kun kivut oli niin kovat ja mullakin oli virtsassa verta. Ajoin taksilla äkkiä sairaalaan ja siellä epäilivät ensin, että vois olla kohdunulkoinen raskaus, mutta sillon oli ihan pillerit käytössä. Paha virtsis se loppujen lopuksi oli ja antibiootit sain. Lievempiä virtsiksiä mulla on aika ajoin ja niihin saattaa auttaa pelkkä karpalomehu. Toivottavasti saat pian lääkkeet ja paranet!

ON Kaipa se on uskottava, että menkat alkoi tänään. Jos siis Chiba vois merkitä kp 1, yk 4. Edelleen vuoto on ihan outoa. Pari päivää nyt on tuhrutellut tosi minimaalisesti ja tänään sitten enemmän. Vuoto on kuitenkin koko ajan ruskeaa. Saattaa olla, että teen varmuudelta testin vaikka lauantai aamuna, ellei ala normalisoitua. Vai voiskohan olla, että en ovuloinut tässä kierrossa (en ainakaan bongannut sitä eikä yhtään mitään oireita ollut!) ja siksi vuoto on noin omituista kun Terot kuitenkin tekee vuodon huolimatta oman kehon toiminnasta.

Gallup Mä en kyllä valehtele mistään omalle miehelleni. Aloin oikeen miettiä, että enkö edes valkoisia valheita lipsuttele, mutta en kyllä..Mulla ei oo tarvetta valehdella esim. syömisistä tai ostoksien hinnoista, niin kuin varmasti aika monella naisella. Ensinnäkin on ihan hyvä jos välillä syön jotain herkkuja kun pari lisäkiloa ei haittais ja toisekseen en ikinä juuri ostele vaatteita paitsi kirppareilta. :)
 
Laretzki
Gallup Mä en harrasta valkosia valheita. Hieman saatan oikoa joissakin asioissa, vaikka tiedän että mies ei niistä suuttuisi. Esim. jos opiskelijabileet on tiedossa niin saatan miehen kysyessä sanoa, että otetaan muutamat, vaikka olis tarkotus olla ihan hirveet perseet :D. Kuten esimerkiksi ensi keskiviikkona. Kyllä se mies sitten melkein kuitenkin tietää että miten homma on. Siitä mä olenkin kiitollinen, että vaikka mies ei juo itse lainkaan alkoholia, ei rajoita minun juomistam tai menemistä. Tai en mä yleensä paljoa juo, mutta kerran pari kuussa on hyvä ottaa vähän nollausta, etten ihan joudu opiskelijatovereista eroon. Saa nähä mitä sitten kun keksii kavereille kun yrittely alkaa eikä silloin viitsi ihan siihen tahtiin ottaa mitä tässä muutamana kertana. Harhautupa sivu poluille muttei voi mitään. :D
 
Onpa taas aikaa ku viimeks oon kirjotellu. Iha hirmune kiire ollu ku aamusta iltaan menee töissä. Työharjottelun siis aloitin viikko sitten maanantaina ja toukokuun loppuun ois tarkotus siellä olla. Lupasivat jo töitäki sen jälkeen sieltä, ainaki toukokuusta elokuun puoleen väliin. Ensimmäinen kesä ilman lomaa, hui! Mutta pääasia et saan kunnon töitä ja rahaaaa :p

Pari uutta on taas ilmestyny mukaan, tervetuloa! :)

Ja halauksia tädin yllättäneille :hug:

Omaan napaan ei kummempia kuulu, kaikki menee ku parissa edellisessäki kierrossa. Elikkä kp 22/26-87 menossa ja tänään alko tuhruvuoto. Eiköhän se vuoto ala kunnolla taas siinä kp 26.. Ei kyllä hirveemmin olla keretty touhuamaanka tässä kierrossa, ku työt on vieny kaiken ajan. Ens kierrossa sitten! Hirveitä mahakramppeja on tullu tällä viikolla. Päivässä tulee useammanki kerran sillee ettei meinaa pystyy liikkumaan, mut ei ne kestä ku iha pari minuuttia. Mut eiköhän ne tätioireita ole..

Seksinharrastelugalluppiin Me ollaan kyllä touhuttu vaikka missä! No saunat ja suihkut ja keittiön pyödät on koluttu ja autossaki monenmonta kertaa. Uimassa ollessaki pariin otteeseen. Omalla rivitalon pihallaki erehdyttiin hommiin kesken iltatupakan :D Metsässä jossai risukasassa oli aika eksoottista, siellä oli muurahaisiaki, heh. Ei nyt tuu muuta erikoisempaa mieleen, onhan tuossa noita.

Valehtelugalluppiin Välillä tulee päästettyä pikkuhuijauksia, mutta suuremmin en kyllä vois valehdella. Välillä oli luottamuksessa vähä ongelmia puolin jos toisin, mut on huomattu et kaikki on helpompaa ku asioista puhutaan suoraan. Nyt on kyllä suhde aivan mallillaan, kummatki luottaa toisiinsa iha täysin. :)
 
Valehtelugalluppiin, ei ole tarvetta valehdella. Joskus jätän jotain mun mielestä epäoleellisia asioita kertomatta mutta kerron jos toinen sattuu kysymään. En kyl nyt ihan äkkiä keksi mistä pitäis valehdella.

ON: kp31 testit negaa (viimeks testasin kp28), mahaa nippailee yhä mut en kyl jaksa uskoo mihinkään vauveliin.

Ihan pakko puolustaa tk:n työntekijöitä että parhaamme me siellä yritetään eikä ketään tarkoituksella jätetä kärsimään. :'( Ainakin meidän kaupungissa on ohje, että fertiili-ikäinen nainen, joka tunnistaa oireet pissatulehdukseksi saa suoraan reseptin ilman että tarttee edes lääkärille tulla. Mut jokaisella kaupungilla on omat ohjeensa ja kaannattaa nyt t84 vielä huomenna heti aamulla soittaa ja sanoa että sulla on oikeasti todella paha olla.
 
tiuhti rakas, lupaan käsi sydämellä testata viimeistään lauvantaina jos tätiä ei näy :D sä jaksat kyllä olla niin ihanan optimistinen :heart: ja kiitoskiitos kovasti, ollaan lähdössä Ruotsiin juu kun ukkelikin sinne opiskelemaan pääsi =) Melkoinen muutos siis edessä.
Hyvä kun et alistu olemaan kökössä työpaikassa, tosi fiksua katsella muita mahdollisuuksia, toivottavasti löytyy! =) ei tuommoisessa ilmapiirissä jaksa. Itse olin yhden kesän töissä akkavaltaisella alalla, jossa jatkuvasti puhuttiin millon kenestäkin paskaa työvuoroista riippuen, ja kyllä kävi sääliksi sitä yhtä ainoaa miestä joka siellä oli töissä :whistle: Onneksi se oli vain kesätyö.

t84 voi hurja kun verta pissit, toivottavasti saat asiaan pian hoidon ja oireet helpottaa! :hug:

syysmyrskylle sympatiahalit :hug: ei kuulosta yhtään kivalta :(

Lilli88 tätipahoittelut :hug: hui, vähän jännittää kuitenkin sun puolelta kun täti kuulostaa vähän oudolta... ties vaikka kuitenkin pääset testaamaan! :p

ON: Muita r-oireita en oo saanu kuviteltua kun nälkä nälkä nälkä ja järkyttävät ilmavaivat :D Aamulla herätessä tuntui että on niin räkäinen ettei happea saa... joka rööri tukossa : / Eli ei ihmeitä, ei kipuile tai juili mitään paikkaa, huhhuh ootellaan ootellaan ;)
Melkoinen kolarisuma tuolla Kuopion suunnalla muuten : / Iski vähän huoli kun ukkeli on siellä suunnalla reissussa ja palaa kotiin vasta puoliltaöin enkä viitti sitä häiriköidä kun tiedän ettei se puhelimeen pääse... Vaikka uutisissakin sanottiin ettei kenellekään käynyt vakavasti niin siltikin, kun oon tämmönen huolehtija...
 
Mirwu, siis eiks siulla oo jo menkatkin myöhässä? :D ja kiitos tsempeistäsi, niitä mä nyt tarviin!

t84 kuinka voit muru? :heart: eihän tuu enää verta pissan mukana? :snotty:

siis arvatkaan mitä :D mie meen tänää työhaastatteluun! eli näin äkkiä alkoi jo uudet tuulet puhaltamaan, jännittää n iin pirusti, ja mitä ihmettä mä sanon pomolle kun joudun kesken työpäivän menemään? :O ja yks asia mua askarruttaa, mitä jos ehdin esim. koeajalla tulemaan paksuksi, se on meinaan varma irtisanominen uudessa paikassa :|

ON, siis mulla alkoi jo eilen tulemaan ovislimaa :D eli kyllä on greipistä apua!!!!
 
Viimeksi muokattu:
Huomenta!

tiuhti, koeaikahan on sen 3kk muistaakseni että eipä sinun tarvitse pomolle sanoa vasta kun vatsa alkaa näkymään riippuen tietenkin töistä. Ja raskauden takia ei saa antaa kenkää. Ja jokainenhan hedelmällisessä iässä oleva nainen voi tulla raskaaksi vahingossa. :p
 
Chiba, kiitos sanoistasi.. minuu kumminkin vaan jännittää tää homma niin vietävästi et ajattelee kaikkea tyhmää! :ashamed: mun ei oo tarvinnu olla ku kaks kertaa elämäni aikana työhaastattelussa! ja nyt siis kolmas :D
 
tiuhti, koeaika voi määräaikaisessa suhteessa olla enintään puolet työsuhteesta, kuitenkin max 4kk. Samoin toistaiseksi voimassa olevassa max 4kk, paitsi erityisestä hyvin perustellusta syystä 6kk. Ja työnantajalle ei tarvii kertoa kuin kahta kuukautta ennen äitiysloman aloitusta ;) eli ei hätää!! Sit vaan käytät hieman löysempää vaatetta että ei masu ala liikaa näkymään :)
 
voi kiitos tytöt :heart: mie oon oikeesti niin tympääntynyt tähän nykyseen työhön, täällä ei vaan oo hyvä olla enää! mä niin kaipaan uusia asioita ja uusia työkokemuksia, en mie jaksa tehdä samoja rutiininomaisia asioita vuodesta toiseen, haluan haasteita ja edetä uralla enkä junnaa paikalla ja kalkkeutua! ja täällä on välillä tosi ilkeitä ihmisiä jotka puhuu selän takana paskaa.. :(
 
Se on aivan hirveetä olla semmosessa työpaikassa jossa juoruillaan ja ilmapiiri on mitä on. Se on myös ikävää kun pomot huutaa ja kiukkuaa siitä, kun heille ei olla tehty leipä iltavuoroon valmiiksi.. :kieh: Tällasta mun edellisessä paikassa.. onneks olin vaan vuokralla siellä töissä. Ja nyt sieltä ei oo pitkään aikaan mitään onneks kuulunut.
Nyt oon töissä vähän kivemmassa paikassa, vaikka sielläkin on muutama työntekijä ketkä on niin kyllästyneitä ja tympääntyneitä työhönsä et ne purkaa sen sit muihin :( Ei sekään oo oikein...
Löytääköhän sitä ikinä semmosta työpaikkaa missä ois kivat työkaverit ja minne olis kiva aamusin lähteä? Toisaalta ainahan vois perustaa oman yrityksen.. tai sit mä voisin vaan jäädä kotiäidiks, heh, tosin sillä ei kauheesti tienaa :LOL:
Täällä ei vieläkään tätiä (tää oli hassu nimitys menkoista, tarttu mulle heti :D )..eikä niitä varmaan kuulukkaan kun koko ajan mietin että alkaakohan ne jo...no joko nyt...entä nyt? .. :LOL: Välillä tuntuu mahassa semmosta kipua, (tätä on ollu jo pari viikkoa) luulis niiden siis pian tulevan.
Huomenna vielä töitä ja sitten ois ansaittu vapaapäivä! Minkälaisia viikonloppu suunnitelmia teillä on? :heart:
 
Laretzki
tiuhti Onnea työhaastatteluun :)

Mun pitäisi ehkä kehitellä jotain muuta tekemistä kuin tää koneella oleminen :D. Yhden lukemani blgin kautta päädyin sivuille jossa on aivan ihania äitiys- ja imetys paitoja...Nyt mä mä mietin, että kehtaanko tilata jo kaappiini äitiyspaitoja, varsinkin kun niitä mainostetaan "Paidassa on vatsalle mukavasti tilaa, mutta paita näyttää upealta myös alkuraskaudesta tai synnytyksen jälkeen. Erittäin pitkäikäinen käyttöominaisuuksiltaan" :D
 
Hyvähän niitä on valmiina olla ;) Eli tilaa vaan! Eihän siitä kellekkään tarvitse mainita, että omistat jo äitiyspaidan :LOL:
Mäkin näin kaupassa ihanan pienen vaaleanpunaisen villatakin..meinasin sen oikeesti ostaa, mut sit jotenkin sain taottua järkeä päähän, että en tarvi sitä vielä. Mutta kun!!!! Rakastan vauvanvaatteita..haluisin kauheesti jo ostella kaikkea. Onko muilla tämmösiä "mielitekoja"? :D
 
siis mie olin siellä haastattelussa äsken, ja kyllä on kusetettu olo!:kieh: ei ollu todellakaan sellasta mitä luvattiin, ihan hävettää että menin :ashamed: siis se oli tyyliin imurikauppiaan hommaa, kotiin menet tekee esittelyjä tuotteesta, ja mie ku soitin sinne niin lupasivat toimistohommia!!!!!!!! kyllä siis nyt hävettää :ashamed: ja nyt tuntuu tämä nykynen työ taas paremmalta :D eli se siitä paikasta, kai se on vaan kestettävä tätän paikkaa, ainaki toistaseks, pääsi nyt vaan äkkii vaikkapa äippälomalle ;)

Carne siis miun teki aluks kun yritys alkoi niin mieli ihan hirveesti ostella kaikkea, äitiysvaatteita, vauvanvaatteita yms.. nyt tuntuu ettei uskalla ostaa vastakun on puoliväli (sit joskus kun tärppää), ylitetty :) kun pelkää sitä menettämistä ja miettii saakohan sitä lasta edes koskaan : /
 
Laretzki
Carensir Mä oon jo kirpparilta ostanut vauvan vaatteita :D. Vähän oli kotiin tullessa miehelle, "mä tein tälläsiä löytöjä, kun näissä oli niin kivoja kuvia ja ne oli niin halpoja" "mitä sä ostit" "vauvanvaatteita" "....noh, kai niitä on hyvä olla jo olemassa" :D Kyllä mies on ihan mukana vauvahaaveissa, mutta kun se on niin rauhallinen ja suunnittelee kaiken tarkasti niin aattelin että sanoo kuitenkin jotain että ei nyt vielä.
 
tiuhti_ Voi harmi toi haastattelu. :/ Mut jos nyt saisit uutta puhtia jatkaa tossa nykyisessä työssä! Aiotki silti etsiä jotain muuta hommaa? =)

Meillä ei edes oo hommat vielä kunnolla alkanut, kun mies ei halua jättää kortsua vielä pois. Ollaan keskusteltu, että jos toukokuussa sitten.. katotaan nyt. En uskalla toivoa vielä mitään.
Mutta se pieni villatakki oli kyllä niin ihana.... :heart: Se on kyl totta että ei senkään puoleen kannata ostella nyt jo niitä vauvajuttuja jos ei sitten ikinä saakkaan lasta..:| Onneks on pieni kummityttö jolle voi ostella kaikkea kivaa.. mut varmasti se on eriasia ostaa omalle :D

Laretzki Ihana kun sun mies on noin mukana jutussa :D Meilläkin toi mies on vähän semmonen että se miettii asiat tosi tarkkaan ja harkitseekin miljoona kertaa.. heh. Mutta hiljaa hyvä tulee :p
 

Yhteistyössä