<3<3 The Esikoisesta Haaveilevat <3<3 vol.5

Laretzki
tiuhti Joo, toi sopii oikein hyvin, sit kun selvii kierron pituutta niin saadaan lisää infoa. Ja ikää mulla on se 20 vuotta, että seuraavan kerran kun päivität, niin laita se.

Järkyttävä turvotus, koko päivän on ahdistanut. Alkaa peljättää että onko tullut painoa sata kiloa lisää kun kaikki housut puristaa ja ahdistaa, paitsi verkkarit, tissit ei mahdu mihinkään muihin rintsikoihin kuin urheiluliiveihin ja muutenkin koko ajan hirveän tukala olo. Noh, onneksi ensi viikko enää koulua, ja sitten pääsee aloittamaan kuntoilun salilla kun ei ole töitä kesäksi lainkaan...:)
 
"kuumeilija": Eilen illalla tuli mitään sanomatonta tuhrua, mut aamulla oli hanat auennu kunnolla:x

Onneks ei oo maha niin kipee ku viime menkkojen aikaan.. kyllähän tuo eilen suoraansanottuna ketutti, mut parempi mieli ja kohti uutta kiertoa ja yritystä=) Laskenko nyt kiertopäivät et eilen ois ollu kp1 ku tuhrua tuli kuitenki eilen illalla ja tänään aukes vasta kunnolla vai miten? Miten te teette?=)

Kiitos kaikille pahoitteluista:heart:
 
tiuhti laita minut taustailemaan, kun näyttää, että tipun kelkasta kokoajan ja unohdan kiertoni ilmoittaa (tai noh, tarkoituksella pidin taukoa, mutten muistanut siitä ilmoittaa mihinkään). Olen tuolla toisessa ketjussa kirjoitellut vähän ahkerammin, nyt kun taas olen aktiivisempi. Minä seurailen taustalta teidän kuulumisia ja kunhan kiireet helpottavat, hyppään taas kelkkaan.

Sen verran voin kertoa tilanteesta, että olen aloittamassa ehkäisypillerit seuraavaa hoitoa varten. Juhannuksena pitäisi sitten olla raskaana ja ihmetellä, että kestääkö se raskaus. Alkionsiirto tehdään siis viikko ennen juhannusta, jos sinne asti vaan päästään hoidoissa.

Oikein paljon plussatuulia kaikille :)
 
Tnya Ihanaa, että olet joka tapauksessa positiivinen! Se on totta, että nyt vaan uutta kiertoa ja yritystä kohti! Samassa veneessä ollaan! Mä olen kyllä laskenut kp1 sen päivän, jolloin edes jotain alkaa tulla eli minä laskisin myös tuon tuhruilupäivän tähän kiertoon. Mulla ainakin vaihtelee, joskus alkamispäivänä tulee todella vähän ja joskus taas hanat aukeaa justiisa jo alkamispäivänä. Minusta on jotenkin vaikea lähteä erottelemaan / arvioimaan, että mistä päivästä aletaan laskea niin siksi teen sitten noin =)

iloksi Sinulla alkavat jännät ajat! :heart: Kuinka pitkä yritys takana? Onko sinulla taustalla jo jonkinlaista hoitoa? Jos on, niin millaista? Tutkimukset on varmaankin tehty, niin kysyisin vielä, että missä kävit(te) tutkimuksissa ja mitä maksoi sekä kuinka kauan kaikkinensa meni aikaa? Jouduitteko jonottamaan? Itsellä nimittäin tässä sellainen tilanne, että terolutit siis käytössä ja seuraava askel on marssia gynelle juttusille, josko sais jotain järeämpää lääkettä ja samaan aikaan haluaisin aloittaa ainakin ovulaation seuraamisen, kun en yhtään tiedä, ovuloinko edes. Jos haluat, niin mulle voi kirjoittaa myös yksityisviestiä! Olisin erityisen kiinnostunut juuri nuista tutkimuksista ja hoidoista, koska meillä se on väistämättä edessä, jos ei ala tapahtua toivottua tulosta.
 
"kuumeilija": joo niin mä aattelinkin että aloitan siitä eilisestä sen laskemisen ku kuitenki sentään sitä tuhrua tuli:LOL: eli tänään siis kp 2/28:wave:

Onko muuten teillä kanssa kuumeilijat kokemusta tuosta tämän kaksplussan sivun ovulaatiolaskurista, että voikohan siihen ees jollainlailla luottaa jos on säännöllinen kierto niinkuin minulla?:saint: Osaisi nyt edes jonkinverran arvioida milloin olisi seuraavan ovulaation ja peiton heiluksen aika:LOL: en ole käyttänyt ovulaation tikuttamista enkä meinaakaan ainakaan näin aluksi, katsotaan sitten jossain myöhemmässä vaiheessa, jos tässä ei ala vähään aikaan mitään tapahtua..

Onpa kyllä tänään ollut surkea keli :kieh:
 
kuumeilija meillä ei ole ollut mitään apukeinoja, oon kuitenki todistetusti tullut kaksi kertaa raskaaksi. ensimmäisen kerran pillerien läpi vuonna 01/08 jolloin pieni ei ollut kiinnittynyt ollenkaan joten sen tyhjennettiin lääkkeellisesti ja toisen kerran 12/10 geminiraskaus joka päättyi viikoilla 8+0 ja 9+3 ja tämä siis myöskin tyhjennettiin lääkkein.:'( olen tässä miettinyt sitä pitäiskö suunnata yksityiselle ruinaamaan. kun luonne on kaikkimullehetinyt niin ei irtoa positiivisuutta yhtään yrittämiseen :/ seksistä tulee pakko pullaa ja päätä särkee 24/7 ja on kokoaika kireä ku viulunkieli. mieski varmaan haluaa mua ihan pirusti ku tuun lähes joka päivä 12tunnin työpäivän jälkeen sisään karjuen "voi saatana et oo sit voinu imuroida noita koirankarvoja" ja sit revin imuria perässäni sillee et se sinkoutuu suunnilleen seinistä läpi. oon tietonen siitä millanen monsteri oon mut en oo vaivatunut selvittämään tunteitani.

laretzkien siis olekkaan ainoa jonka housut on kummasti kutistunu?! :D tai sit perse on paisunu, oisko se uskottavampaa? mut tisseistä ei kyl oo pelkoa et tursuis yli ku ei meinaa A-kuppikaan täyttyä :D

tiuhti mun puolesta voi ainaki tiputtaa niitä pois jotka ei itsestään ilmoittele! ja pistetään kp1 vasta sitten kun hanat aukeaa kunnolla ku mä oon muutenki tällanen tuhru..ei näistä tiedä.

Tnya itse oon laskenu sit taas siitä kun hanat aukee kunnolla mut johtunee siitä että mulla tuhruaa kokoaika..

ON mulla on ollut aivan saatanan kamala päivä. maailman kurjin asiakas soitti aamulla ja piti mulle aamunavauksen siitä miten tyytymätön on hiuksiinsa jotka viikko sitten värjäsin ja jolloin hän riemusta kiljuen poistui liikkeestäni ja nyt hän sano ettei tykkääkkään väristä jonka laitoin (mieli siis muuttuu monella viikossa mut harvalla on tähän pokkaa) ja vaati ilmaista uusinta värjäystä. koska olin jo valmiiksi kireenä niin onneksi en kysynyt että ootko vittu tosissas vaan sain sanottua ihan asiallisesti että hänen kanssaan ruodittiin kaksi, (KAKSI VITUN TUNTIA) mitä hän hiuksilleen haluaa ennenkuin alettiin hommiin ja selostin hänelle kaiken selkokielellä käsillä demostroiden mitä teen ja hän oli ihan tietoinen mitä tehtiin muttamutta. onneksi hän on ainoa laatuaan. kaiken lisäksi värjäsin hänen pitkät hiuksensa jotka hän värin jälkeen halusi leikattavan lyhyeksi enkä silti laskuttanut häneltä pitkän hiuksen värin hintaa ja siltikin hän oli näinkin kiitollinen. koskakohan joku ajattelee muakin jossain asiassa? missä menee sananlasku kohtele muita niinku haluat muiden kohtelevan sinua? alan kans kusemaan muiden nilkoille ku kaikki tekee mulle niin :mad: ihminen mäkin olen eikä tää ole mun harrastus vaan työ josta saan elantoni!! huokuuko tästä kirjotuksesta se että oon tullut yhdeksään ja pääsen aikasintaan kymmeneltä kotiin? :D positiivista on se että mulla on paljon kivoja asiakkaita jotka tulee vielä tyytyväisinä 2sentin juurikasvunkin kanssa tänne :)
Tuhru jatkuu edelleen ja vatsaa vihloo oudosti?? mutta pe viimeistään pitäis sit hanojen aueta!
 
iloksi Kiva kuulla susta pitkästä aikaa! Ja aivan mahtavaa, että teillä on nyt selvät suunnitelmat valmiina. Todella todella toivon, että juhannuksen taika tekee tehtävänsä ja saatte komean plussan sen kunniaksi!!! :heart: Mä pääsin jo odottajiin, mutta jouduin tulemaan takasin keskenmenon jälkeen...

Tnya Mun mielestä kp 1 on vasta silloin kun kunnon vuoto alkaa. Jossain on jopa määritelty, että mikäli vuoto alkaa vasta klo 18 jälkeen niin vasta seuraava päivä lasketaan kp 1:ks... On tää tarkkaa touhua kaikin puolin! :LOL: Toki kaikki saa laskea ihan niin kuin parhaalta tuntuu! :p

Laretzki Olisko se vaan menkkaturvotusta? Mä oon seuraillu kropan muutoksia jo pillereiden aikaan ja mulla paino nousi parikin kiloa kun menkat oli alkamassa ja turvotusta oli joka puolella. Epäilisin että oot raskaana jos täti ei olis just vieraillu! :whistle:

tiuhti Kerrankin mulla ei ole edes tietoa mitkä kp:t mulla on menossa, dpo:t kylläkin! Mulle kelpaa hyvin noi mitkä oot laittanu! ;) Mulle vois muuten laittaa kierron pituudeks 30 viime kierron mukaan. Voihan se olla, että muuttuu mutta oviksen perusteella aika lailla pitäis paikkansa, tuuletukset sille! Minkälainen vointi sulla on crohnin suhteen nyt ollu? Voihan se olla, että kun sulla on ollu niin rankkaa se ripulointi, että niitä limoja on turha odotella tässä kierrossa ja ovis voi silti olla. Harmi ton riitelyn kanssa, ymmärrän täysin sun kannan. Meillä on aika usein sama kaava, että mä joudun hieroon sovintoa vaikka en kokis pääsyyllinen olevanikaan, kyllä se harmittaa että itte joutuu joka kerta taipuun. Onneks me riidellään tosi harvoin, mutta ottaa se silti päähän.

PikkuHöttiäinen Sullakin on piinaviikko menossa, paljon peukkuja! Mäkin oon oireita kytänny eikä niiden löytäminen kyllä yhtään auta pitämään jalkoja maassa... Onneks tulee pääsiäinen ja on kaikkee kivaa tekemistä ja vapaata töistä, vapaapäivät menee aina ihan siivillä. Ootko suunnitellu koska testailisit? Hyvää matkaa!

Jomi :hug: Iso voimahali! Toi alkukierto on kyllä niin masentavaa ettei tosikaan. Siinä on vaikeeta löytää intoo mistään, varsinkin jos on pitkä kierto eikä oviksen bongailuakaan tiedossa aikoihin. Toivottavasti pääsiäinen ja luvatut hienot ilmat piristäis sua, vaikka saa sitä olla veetuuntunutkin silloin kun siltä tuntuu, ärsyttää semmonen tekopirteyskin...

kuumeilija Mullakin terojen myötä vähitellen ilmaantunut tota tuhruttelua tädin jälkeen, tuntuu että se ei lopu millään. Ja kunnon vuoto kestänyt tosi vähän aikaa. Säkös muita terojen käyttäjiä huhuilit vai kuka? Mulla ne on ollu viime syksystä lähtien, yhden välikierron pidin niistä ja siitä plussasin. Puhuit ovulaation seuraamisesta gynen johdolla, tarkoitatko progesteroni-verikokeita? Ootko ovistikkuja kokeillu? Mulla ainakin kysyttiin et oonko niitä käyttäny. Nehän ei ihan satavarmasti todista, että ovulaatio tapahtuu, mutta sen kuitenkin että lh-tasot nousee ja sekin on edellytys ovulaatiolle ja kaippa ne suurimmalla osalla ne tikut paikkansa pitää.

Ansku Toi on kyllä ärsyttävää! Alkais sit kunnolla jos kerran vatsaa ei kasvattamaan pääse! :kieh: Etkös sä kuitenkin testaillu ennen vuodon alkamista?

ON: Kaikennäköisiä oireita, yritän kovasti muistella mitkä kaikki kuuluu joka kiertoon etten olis vaan löytävinäni yhtäläisyyksiä plussakierron kanssa. Pari päivää ollut huono olo, mutta sehän ei todista mitään, olin viikonloppuna kylässä paikassa, jossa isännällä tuli vähän meijän lähtemisen jälkeen oksentamassa vietetty yö eli kroppa voi taistella sitä vastaan. Tissit on kovat ja kipeet, mutta sekin voi olla normaalia. Toiveet on kyllä korkealla! On tää taas niin jännää...
 
Pikaista kyselyä työmaan keskeltä.

Oletettavasti ovis on nyt ollut heti alkuviikosta ainakin lämpöjen perusteella ja jonku sortin plussaa noi ovistestitki tuntu näyttävän. Osaisko joku kertoo et miks nyt oviksen jälkeen limoissa on havaittavissa vaaleanpunaista väriä? Ihan ku siihen aavistus verta olis sekottunu, mutta kuitenkaan en vuoda... Tätä on siis nyt jatkunu jo muutaman päivän ajan ja määrä on todellakin vähäistä. Osaisko joku jelpata? Tuun paremmalla ajalla kommentoimaan enempi.

-Memelisa-
 
Laretzki
gabrielle Vuototurvotuksen piikkiin mä sen laitan, vaikka mun kaikki farkut, yksiä lukuun ottamatta on ollut jo reilut kuukauden päivät ihan sairaan ahdistavat, reidet kinnaa ja vyötärö kaivautuu vatsa makkaroiden joukkoon. Veikkaan, että totuus on se, että on tullut tässä stressatessa, viimesiä koulurutistuksia, syötyä sen verran epätervellisesti (kuten useampi pussi juustonaksuja ja appelsiinimehua) että se näkyy painon nousuna. Tarkotus ois lähteä pudottaan sitä kunnolla ens kuussa kun pääsen "muuttamaan" kesäksi miehen luokse ja hän kustantaa mulle salikortin (saa työpaikkansa kautta etuuksia) ja muuten pääsee taas syömään terveellisemmin.

Ja eihän kai, jos olis käynyt niin että noi pillerit olis pettänyt, tulisi tuota tyhjäysvuotoa lainkaan...? :O
 
Gabrielle nimenomaan! Ja juu, testasin negan sunnuntaina! Samoin tänään, tosin hätäpäissäni illalla! Jos ei nyt ala vuotaa kunnolla ni oottelen viikonlopun yli ja sitte uudestaa testiä kehiin! Viikonloppuna ei oikein voi testata kun mennään miun vanhemmille pääsiäistä viettämään! :) Tosin miulla oli viime marraskuussa kanssa tämmönen! Lokakuussa tuli menkat iha normaalit, marraskuussa 32pv edellisistä tuli 2 vrk ruskeeta tuhru vuotoa, testit negaa! Joulukuussa 19pv tuhrusta alko kunnon vuoto ja sitä tuli! Saa nyt nähä kuin käy!
 
t84
Huomenta!
Jaksanpa minäkin jo tänne tulla! Eilen oli toi toinen puoli ihan hiton kipee ja koko poski turvonnu, ja eka yö oli tosi mukava, heräsin siihen että mitä ihmettä, kuolaanko? Mutta vertahan oli pitkin tyynyä :D Nyt alkaa jo helpottaa. Nälkä olis ihan kamala, kun en oo muuta vetäny kun jotain jugurttia, ja helkkari että kahvia tekee mieli! En uskalla yhtään mitään lämmintä vetää kun ei oo nyt hetkeen toi toinen vuotanu, ja toivottavasti jatkuukin niin...

Ansku tosi tylsää tollanen, kun keho selkeesti tekee kiusaa... Toivotaan että täti joko tulee tai ei tule (tietysti enemmän toivotaan tätä!).

Lare mulla on ihan uskomaton turvotus menkkojen aikaan, siis ei mahdu normi vaatteet päälle ollenkaan ja kiloissa varmaan pari tulee lisää, kyllä, oikeesti. Enkä mässää mitenkään enemmän, turpoon vaan kun ilmapallo. Tosi ahdistavaa aikaa, tunnen itteni tosi läskiks ja rumaks ja masennun siitä vaan enemmän, ihan kun menkat ei muutenki ottais päähän...

Gabi voi että, toivotaan että noi oireet olis sitä! :heart:

Tnya mä en uskalla luottaa mihinkään laskureihin, ovistesteillä etsin aina oviksen. Tai siis näyttäähän noi laskuritkin suunnilleen oikein, mutta mä haluun tietää tarkkaan :D Ja esim tässä kierrossa mulle tuli ovis tosi aikasin, tikkuun tuli viivat jo kp 10. Ja saattaa olla jopa 4-5 päivää eroa...
Niin ja mä lasken kp1 sinä päivänä kun vuotoa tulee kunnolla.

ON Tänään vois olla jopa dpo 5-6 :) Niin se aika vaan menee! Jos koittais tän pitkän vkl olla ajattelematta asiaa ja testaamatta, sit voisin antaa itselleni luvan tuhlata noita testejä. Mun on jotenkin pakko saada testata, vaikka se pettymys on tietysti kamala. Mä vaan jotenkin stressaisin ihan hirveesti jos en sitä tekis :D
Oireita? No eipä juuri mitään, varsinkaan sitä tärkeintä tissikipua. Yritän kylläkin olla liikaa tutkimamatta. Eilen tuntu jossain vaiheessa vihlontaa ja olin heti että joo, kiinnittyminen! Mutta siis sitä tuskin oli, noita tulee vähän väliä :D Maha on ollu pari päivää vähän sekasin ja muutenkin öklö olo, mutta liittyy luultavimmin tohon etten ole syöny...
 
huhhuh mikä päivä oli eilen :eek: olin kotona puoli 11 ja nyt ku nousin niin sattuu joka paikkaan. onneks aurinko paistaa! :)

pakko sanoo noista tissikivuista että ensimmäisessä raskaudessa sitä ei tullut ollenkaan, johtuu ehkä siitä että sikiöllä oli sillon niin mitäänsanomattomat kiinnikkeet? voisko olla.. mut edellisessä oli kyl sit ihan järkyttävät. sattu niin paljon et teki mieli itkee ku joutu laittaan vaatteet päälle ja tuntu et suihkussa se vesi oikein ampu sieltä suuttimesta ja en tiennyt millai päin olisin siellä suojautunut :)
 
Hei kaikille.. oli pakko vielä pikaisesti käydä täällä ennen ku lähdetään matkaan...

Gabrielle Kovasti peukkuja sinnekin! :kiss: Ajattelin testata vasta sitten kun on niin sanotusti pakko! Eli vasta sitten kun ja jos täti jää tulematta ja sittenkin vielä muutaman päivän siitäkin myöhemmin.. En halua "tippua" korkealta.. nyt on kuitenkin hieman tissikipua tullut..:D kylläkin vain toiselle puolen.. tiedä mitä sekin nyt tarkoittaa:confused: vai tarkoittaako yhtään mitään... Toivotaan kuitenkin parasta tässä kohtaa!;)

syysmyrsky tsempityksiä sinne! Toivottavasti sait nukuttua kunnon yöunet, kun noin pitkä päivä on takana.. Ja jaksamista sen "valittaja-asiakkaan" kanssa... onneksi tuollaisia sinulla on vain yksi (jos luin ja ymmärsin oikein)! Minä en kyllä viitsisi valittaa enää tuon jälkeen mitään.. Meitä on niin moneen junaan :)

t84 vieläkö se sun ien vuotaa? Minulle sanottiin silloin, ettei sen saisi vuotaa kuin pari tuntia hampaan poiston jälkeen.. sitten pitää mennä takaisin. En tiedä mikä on oikein, mutta näin minulle sanottiin.. soitin silloin vielä samana iltana päivystykseen ku näytti ettei vuoto tyrehdy lainkaan, mutta onneksi se soitto teki vaikutuksen ja vuoto loppui melkein heti sen jälkeen..

No nyt jään "pääsiäislomille" joten nähdäänpä sitten ensiviikolla :wave: ja toivotaan, että silloin on kerrottavana paljon lisää "oireita" !! :p

Pääsiäiset :heart::flower:
 
Hey
Hei!:wave:

Minä täällä huutelen ja ilmoittaudun, mukana edelleen ollaan ja kp 60 mennään eli pco munis paholainen vaivaa! Anteeksi :ashamed: kun en ole pitkään aikaan ilmoitellut itsestäni, töissä ollut kamala härdelli ja veto aivan veks! Tulen illemmalla kertomaan lisää, nyt töitä jatkamaan!
Mukavaa päivää kaikille ja paljon plussatuulia jokaiselle murulle!!:heart:
 
t84
pikkuhötö ei se enää onneks vuoda, mutta kauan kyllä, ja toinenhan tyrehty tosi nopeesti. Koko sen päivän pureskelin tuppoa kun se vuosi niin paljon ilman sitä. Hyi saakeli, oli muuten aika kamalaa, se maku, ajatus että suu täynnä verta ja tosiaan se tunne... Illalla se sit rauhottu kun vedin jätskiä ym, mutta sit yöllä tosiaan vuosi ihan kivasti. Vähän säikäytti, eilenkin vielä pikkasen mutta tänään on ollu ihan supussa, joten eiköhän tää tästä :)
Toivotaan että sulla se täti jää pois ja pääset testaamaan!

Vitsi mä oon kateellinen teille joilla on suunnitelmia pääsiäiseks, meillä ei oo yhtään mitään :( Luultavasti mä istun kotona ja mies on jossain laittamassa autoa, että hyvää pääsiäistä vaan meille :(
Mut ihan oikeesti hauskoja lomia ja hyviä pääsiäisiä teille! :)
 
Huomenta ihanaiset :heart:

Ansku83 juu mie laitan siut sinne :) voi kun tuo kuulostaa hyvältä, samalta kuin mun viime menkat! ne kesti sen päivän :D ja nyt mieki alan ihmettelemään omia tuntemuksiani...

"kuumeilija" normisti mie oon tikuttanut oviksen, mutta nyt en vaan jaksanut |O alkaa jotenki vähä tympii jo kun vaikka kuinka hommailtais oviksen aikaan ukon kanssa niin ei käy tärppi, eli se on yks ja sama sit koska ne hommat ajoittaa :D mutta mutta.. katotaan sit taas ensi kierrossa :) koska limat löytyi kuiteski eilen! kiitos murunen tsempeistäsi :heart: sitä tarvitaan!

Tnya, yleensä tuhruvuoto ei ole vielä KP1, ja niinku Gabi tuolla sanoi niin jos menkat alkaa klo18.00 jälkeen niin sit seuraava päivä ois vasta KP1, mutta se on ihan miten ihan haluaa laskea asian, ite lasken silleen et jos eilen alkoi tuhru ja tänään sit hanat aukeaa (tai yöllä) niin tänään ois KP1! mutta se on tosiaan ihan miten ite haluaa sen asian katsoa :) silloin vaan kierto voi mennä päivällä eteenpäin :) ja toki ovulaatiolaskurista on apuja, mutta kannattaa muistaa, että kaikilla naisilla se luteaalivaihe ei ole sen 14 päivää (eli siis ovulaatio on 14 päivää ennen seuraavien kuukautisten alkua), ja siksi ovislakurit antaa ne hedelmällisimmät päivät ja niinä sitte eiku peitto heilumaan urakalla :) ja samalla sit voi kyttää tuntemuksia koska se ovis mahdollisesti on ja oikein kyttäämällä kytätä laskurin antamaa ovispäivää ;)

Laretzki eka kierto pillereiden lopetettua on ihan kamala :D silloin just turvottaa ja tulee kaiken maailman oireita, jopa raskausoireita :D siun hormoonitoiminta alkaa heräileen ja siksi tulee jos jonkimoisia turvotuksia ja kipuja yms.. mutta ei sekään ole sanottua, ettei YK1 tärppi kävis ja oireet ois oikeita ;) isot tsempitykset nyt vielä kerran siulle :heart: toivotaan, että tärppi käy jo YK1 eli tästä kierrosta!

iloksi voi ihanaa kuulla sinusta :heart: mie oon monesti miettinyt kuinka siulla menee! ja nyt muru sit plussaat juhannuksen kunniaksi! ;) paljon paljon paljon tsemppiä sinulle ja miehellesi :heart: mie lisään siut taustalle, mutta sano heti jos tahdot takas listaan! :) niin mie lisään! tuu muru kertoon kuiteski kuulumisiasi :) mie ainaski haluun tietää! oikein mukavaa kevättä ja kesän odottelua :heart:

Memelisa oviksen jälkeinen punainen pieni vuoto on minusta ihan normaalia, itselläni sitä tulee joskus :) sieltä on varmasti irronnut joku supermunis ja se vuotaa vatsaonteloon vähä verta :D eli isot tsempitykset! :heart: +++++++++++:whistle:

Gabrielle voih voih voih :) mie niin toivon, että nuo oireet on ihan sitä itteään! nyt et muru stressaa ja katselet ajan kanssa kuinka käy :heart:mie pidän niin kovin siulle peukkuja, että saan siut laittaa tästä kierrosta plussanneisiin ja kaikki menisi hyvin, ja pikkuinen tuhisisi sylissäsi n. 8kk päästä :heart: limoista sen verran, että ne alkoi tulemaan eilen :D ja crohn näyttäis siirtyvän takavasemmalle :D jippii!!!!

syysmyrsky on sulla ollut kurja asiakas : / mutta toivotaan, että tänään olisi parempi päivä! ja sittenhän alkaa pieni pääsiäislomakin :) ja mie tiiän tuon kiukkuumisen miehelle, ikävä kyllä.. mie se ennen huusin aina pää punaisena ukolle just imuroinnistaja muusta mutta enää en oikein oo jaksanut ja yrittänyt asian antaa olla, eli et sit en imuroi itekkään :D koitaha murunen vähä ottaa rennommin :heart: kyllä asiat järjestyy!

Jomi kuinkas siellä jaksellaan? :heart: jokos oot päässy kohti uutta nousua! :)

ON siis mulla on nyt kaksi päivää ollut ihan älyttömiä menkkajomotteluja ja eilen tuli ovislimat, mutta niissä on verta mukana :Omitä h*lvettiä tää nyt on? tulee pyyhittäessä, ja lima on siis ihan ovislimaa, kirkasta, venyvää.. ku mie oikeesti luulin et se ovis ois mennyt jo, mutta ei kai ovislimaa enää tulis???? ja joo, seksiä ei olla harrasteltu edelleenkään... mie oon vieläki kiukkupussi ukolle :D ei se oo anteeks pyytänyt :( mie niin toivon, että ovis ois tänään niinku normisti, eli KP11.. mutta en tiiä.. ei se silti taida riittää kun edellisen kerran seksiä harrastettii viime lauantaiaamuna :( eli hukkaan meni tää kierto taas.. mut oikeesti, mua koskee tonne alamahaan välillä ihan tajuttomasti ja sit tulee sitä verta valkkarín mukana pyyhittäessä, oliskohan jotain vielä niistä 1 päivän kestävistä menlista :D ????

*muoks, anteeksi.. lisää omaa napaa mutta pakko hehkuttaa!! :ashamed: crohn on alkanut väistymään takavasemmalle, masu ei ole enää kipeä ja käyn wc sen 5 kertaa päivässä, eilen huomasin muutoksen jo! ihanaa :heart:
 
Viimeksi muokattu:
PikkuHötö ja Laretzki :) oikein mukavaa pääsiäistä murut :heart: ja munarikasta sellaista ;)

Hey voi ihana kuulla sinusta murunen :heart: kiitos kun ilmoittauduit! voi sitä pco paholaista :mad: kuullaan siis illalla lisää! :) oikein mukavaa työpäivää!

t84 varmasti oot säikähtänyt :O hui! mutta hyvä että on jo parempi :) ja joo, ei meilläkää ole mitään suunnitelmia :ashamed: mies laittaa moottoripyöräänsä koko saakelin pääsiäisen ja kiva ku mun auto meni eilen pääsiäisen yli remponttiin niin ei mulla ole edes mitään millä kulkea, eli oon himassa YKSIN jumissa :( ellen saa sinusta juttuseuraa :D ollaankohan ainoat täällä? *nauraa räkäsesti* ja ei siis ole tarkoitus masentaa, huvittaa vaan ajatus jotenki että TAAS me ollaan täällä kaksin ja muut touhuaa miehensä kanssa jotain... :ashamed: kun sun mies on niin samanlainen kuin mun noiden autojen ja pyörien kanssa että ihan naurattaa :) mutta samalla siis masentaa ja ärsyttää aivan suunnattomasti että kaikki aika menee niihin :(
 
Tiuhti laita vaan haamuilijoihin tai vaikka suoraan plussanneisiin.. :) Mä oon jo tuol odottajien puolella, vähän käyny kurkkimassa ja laittanu itteni listoille :D Vähän hätiköityä joo, mut en mahda itelleni mitään.. :D
 


The Esikoisesta Haaveilevat TO 21.4.2011



Lapanen87..........................kp 62/30......................yk 16
Hey.....................22............kp 60/26-65.................yk 3
Mirwu..................24...........kp 60/28......................yk 3
Pamsu*...............26............kp 53/35.....................yk 7
Satuh83..............27.............kp 51/32-34................yk 4



Mikella................19.............kp 35/30-32.................yk 4
Puputi................25..............kp 35/40-60.................yk 1?
Lilli88..................23.............kp 30/26-?...................yk 4





syysmyrsky..........22.............kp 29/?.........................yk 13
Gabrielle..............29.............kp 28/30.......................yk 5/2
Arby...................29..............kp 20/30.....................yk 1




PikkuHöttiäinen.....27..............kp 18/23-27..................yk 5
t84.....................27..............kp 18/26-28.................yv 2,5
Namppis88...........22..............kp 14/28-54..................yk 5
Ella83................ 28..............kp 13/31........................yk 7
tiuhti_.................21..............kp 11/25....................yk 7





"kuumeilija".........26...............kp 7/34-60...............yk 18
Jomi....................24..............kp 5/30-32................yk 9
Laretzki...............20...............kp 3/?.......................yk 1
Tnya...................21..............kp 3/28......................yk 3




Carnesîr..............21..............kp?/?.........................yk?
viida....................25............kp ?/29......................yk?
Ansku83..............27..............kp ?/32-37.................yk 5





EHKÄISYN SYRJÄÄN JÄTTÄVÄT



HAAMUJENGI/RKTT


Puna-musta

TAUSTALLA KUUMEILEE


sinnamon
pöppinen
Shih
An-nie
Puna-Musta
iseeyou
Angela88
Skooby
Memelisa
AnniSofia
AnniMu
Dremming
Epa_88
iloksi






PLUSSANNEET :heart::heart::heart:
Tästä pinosta plussaneet odotuspuolella:http://kaksplus.fi/keskustelu/lapsen-saaminen/odotusaika/1857778-esikoishaaveista-syksylla-2010-plussanneet/

EdlaOnni 23.7.2010 yv 2+
HappyFeet 1.8.2010 08/08
Päivänsäde82 17.8.2010 yk 2
chiaraa 30.8.2010 yk 3
Tiudeliini 12.9.2010 yk 2
Odes 13.9.2010 yk 5
Lumpe 15.9.2010 yk 4
fyssari86 18.9.2010 yk 1
Supuliini 20.9.2010 yk 2
haaveilija87 22.9.2010 yk 2
Otokka 28.9.2010 yk 1
susse83 9.10.2010 yk 3
Valkokulta 10.10.2010 yk 10
Mary Jane 13.10.2010 yk 3
niuku 20.10.2010 yk 14
MyDream 22.10.2010 yk 10
Arianna 28.10.2010 yk 5
Keiju123 31.10.2010 yk 1
Dreamangel 1.11.2010 yk 2
NiQ 6.11.2010 yk 4
anu84 8.11.2010 yk 26
Anna-79 11.11.2010 yk 1+6
Murmeli88 24.11.2010 yk 4
Nannie 4.12.2010 yk 3
Hyppy 6.12.2010 yk 2
Taiska87 6.12.2010 yv 2
innoM 20.12.2010 yk 1
Arminen 25.12.2010 yk 3
Memelisa 27.12.2010 yk 6
horrorpop 11.1.2011 yk 6
Zophie 15.1.2011 yk 3
elmiju 17.1.2011 yk 7
jonna_82 31.1.2011 yk 8
BlueNote 6.2.2011 yk 5
sharita 6.2.2011 yk 1
tiksutin 7.2.2011 yk 4
Gabrielle 9.2.2011 yk 5
mimmu1984 10.2.2011 yk 8
niiskuneiti90 16.2.2011 yk 3
Epa_88 25.2.2011 yk 4
Tryffe 28.2.2011 yk 2
Äipäksi91 1.3.2011 yk 8
Kumikvatti 8.3.2011 yk 2
Laa84 21.3.2011 yk 6
Sokruli 17.4.2011 yk 4
 
Viimeksi muokattu:

Yhteistyössä