3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Dodiih.. Ultrassa käyty. Ei ollut tuulimuna, ei kohdunulkoinen.. Vaan KAKSOSET!!! :eek::eek::eek: Olihan tää riski olemassa, mut ei siihen silti osannut varautua.. Varsinkin, kun oli varautunut näkemään tyhjän kohdun. Mut kaksi sydäntä siellä jumpsutti.. :love:

Tällästä ei varmasti sais sanoa ääneen, mut kyllä mulla ekana tuli sellanen olo, että en minä tätä halunnut! Että oliko pakko hötkyillä näiden hoitojen kanssa, et jos ois hetken malttanut odottaa, niin ois saattanut tulla yksi lapsi ihan luomunakin. Mut toisaalta, oltiin kuitenki hoidoissakin jo melkein vuosi ja tää oli eka plussa, et turhaa ois voinu olla luomuodottelu ilman mitään lääkityksiä.. Ja kaksosiahan oon tavallaan toivonut, että ei tartte sitte enää uudelleen ruveta tähän hoitorumbaan kun lapsiluku on heti täynnä. :whistle:

Nojoo, noi negatiiviset olot meni sen lääkärikäynnin aikana jo ohi. Nyt toivon vaan täydestä sydämestäni, että jos ne molemmat selviävät loppuun asti (nythän riskit taas kasvoi reilusti, hyvä juttu tällaiselle stressaajalle :confused:) niin toivottavasti ovat terveitä! Puhuttiin lääkärin kanssa paljon erilaisista riskeistä ja niistä rv12:sta seulonnoista, joista ei juuri iloa kaksosraskauksissa kuulemma ole. Niskaturvotus voidaan toki määrittää, mutta ne seulontaverikokeet eivät kerro juuta eikä jaata, koska arvot ovat ihan 'vinksallaan' monikkoraskauden vuoksi.

No se on sen ajan murhe, kunhan nyt selvitään ensin sinne asti! Kahden viikon päästä on vielä kontrolliultra (kuului samaan hintaan) ja huomenna pitäisi kai soitella neuvolaan.

Voin sanoa, että shokissa ollaan! Revetään aina miehen kanssa nauramaan, kun katseet kohtaa. Vaikka siinä ultratessa kyllä molemmilla oli aika pakokauhuinen ilme.. :)

Mut kyllä, todistetusti raskaana ollaan! Viikkoja 6+3.
 
Whaaat Tilulilu Onnea tuplasti :love: Vau miten ihanaa:)

Lennis Voihan harmi että sait verta riesaksesi... Toivotaan silti, että kaikki on hyvin!

Kuka kyseli ovistestien perään? Oliko se Miu84? En jaksa lähteä toiselle sivulle tarkistamaan :D, mutta mulla ainakin on muutaman kerran viivat haalentunut ennen plussaa ja paniikki on iskenyt :) Olen silti jatkanut testailuja ja aina ko. tilanteissa on viivat lopulta olleet plussan veroiset...

Kicumisu Pahoittelut menkoista :(

Mikäs lillansin tilanne nyt on? Ootko testaillut tai onko häntä auenneet?

Omanapa Hitto! Mahaa nippailee, tai niinku tuikkii jännästi. Tästähän toiveet on hypännyt taas huippuun ja sit tulee iso isku kun menkat alkaa.. Samperin oireilut, pysyis poissa ettei turhaan elättele toiveita :(
 
Viimeksi muokattu:
Siis mitää Tilulilu! :giggle: Voi vitsi miten hienoo! :love::love::love: Oon niin ilonen sun ja sun miehen puolesta. :) Olin ihan pahalla päällä, kun olin tulossa tänne avautumaan yhden tutun raskausuutisista, mutta tuo sun uutinen sai mut heti paremmalle tuulelle. :ROFLMAO: Ihan mieletöntä! Nyt yritä nauttia vaan siitä sen hetkisestä tilanteesta, kun on kaikki hyvin. Murehdit sitten jos sen hetki tulee. Tiedän helppohan täältä on huudella ja varmaan rasittava lausahdus sanoa. Mut yritä silti. :love:

Lennikseltä ikävämpiä uutisia. Toivonmukaan kaikki olis nyt kumminkin hyvin! Hali! Kun mitä oon kuullut, niin eikös pieni verenvuoto oo vielä aika yleistä raskausaikana? Mun kahdella kaverilla on ainakin ollut.

Blackcatille hyviä hermoja piinailuihin, perästä tullaan. :D;)

Siis juu, nyt on kuitenkin pakko avautua vielä lopuksi. Kuulin tänään, että vanha työkaveri odottaa vauvaa. Oli laittanut someen sellaisen kuvan, että kyllä tällä raskaustutkalla ei ole epäilystäkään mitä kuvateksti tarkoitti. Tuli paha mieli ihan sen vuoksi, etten kauheesti pidä tästä kyseisestä ihmisestä ja toisekseen, että taas on joku tuttu raskaana. En vaan jaksa. Pelkästään mun ystävistä ja sukulaisista on nyt viisi raskaana, jotka kaikki raskautuneet sinä aikana, kun me ollaan vauvaa yritetty. Tähän päälle sitten vielä nämä tutut. Oon yrittänyt tänään kaiken katkeruuteni keskellä muistuttaa itselleni niitä hyviä asioita mitä mulla ja meillä on ja yrittää vaan pakottaa nää pahat ajatukset taka-alalle. Helppoa ei silti ole. Tuntuu, että koko ajan saa vaan pelätä seuraavaa raskausuutista. :( Näistä mun raskaana olevista ystävistä osaan kolmen puolesta olla ihan aidosti iloinen, mutta näiden ei-niin-hyvien tuttujen puolesta en vaan osaa. Vaikka koko ajan sanotaan, ettei "toisen onni ole minulta pois", niin mun kieroutuneella ajattelutavalla se välillä vaan tuntuu siltä, yhtälailla mäkin olisin voinut olla yksi noista raskaana olevista ja joku niistä olla tässä minun ja meidän tilanteessa.

Lisäyksenä vielä. Tänään kerroin meidän tilanteesta yhdelle tutulle naiselle, jonka lapset on jo aikuisia. Hän ymmärsi meidän tilanteen ja mun ajatukset tosi hyvin ja tuntu tosi kivalle. Hän kertoi, että hänen lapsensa oli yrittänyt vaimonsa kanssa esikoista kaksi vuotta ennen kun tärppäsi. Tuollaisia kertomuksia on mukava kuulla.
 
4.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 3/25-29.............,.yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 11/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 15/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 19/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 20/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 20/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 21/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 22/24-28..........yk 18.........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Onnea Tilulilu kahdesta pienestä yllätyksestä! :love: Varmaan aika shokkivaihe vähän aikaa :D

BlackCatin piinailua odotellessa, sormet ristissä!

Mustikk4, miten se onkin ettei noiden ei niin läheisten raskausuutisten kuuleminen lämmitä yhtään mieltä. Ja vaikka kuinka hokis tuota "ei se oo itseltä pois". o_O
Onneksi täällä voi haukkua nuo jutut lyttyyn :LOL:

Täällä ei oo vuoto ainakaan lisääntynyt. Katsotaan minne kääntyy. (n)
 
Kiitoskiitoskiitos.. :love: Nyt on jo aika seesteinen olo. Tuntuu, että voin nauttia alkuraskaudesta. Just tuota Mustik4n ehdottamaa oon yrittänytkin, että tsemppaan itseäni ajatuksella "Murehditaan sitten kun sille on aihetta". Nyt just (tällä sekunnilla) ei edes pelota!! Kävi miten kävi, tää on merkki meidän sukusolujen yhteensopivuudesta. En jaksa uskoa, että vois pistää minkään todella hyvän arpaonnen piikkiin sitä, että kaks munasolua hedelmöittyy samalla kertaa. Yks olis vielä voinu mennä 'vahinko-osuman' piikkiin (mun kieroutuneessa mielessä) ;)

Kiitos Liljah eilisistä onnitteluista! :) Ja kiva kuulla sinusta ja pikkupojusta! Onnea! :love: Niin se pahoinvointi siis oli kaiken vaivan arvoista..
Juu ei munkaan varmasti pitäisi oireettomuutta valittaa. Sanoin jossain vaiheessa, et jos oksentais aamusta iltaan, muistais ainakin olevansa raskaana! Mut en sitä kyllä oikeasti toivoisi, onhan se varmasti tosi uuvuttavaa :confused:

Miu84: Mulla kävi joskus ovistikutteluissa niin, että se viiva näytti alkavan haalenemaan, mutta sitten taas yhtäkkiä tummui. Varsinki Davidin liuskoilla se plussa tuli mulle yleensä sillai "nollasta sataan". Eli eilen haamujen haamu, tänään plussa. Että jatka vaan uittamisharjoituksia.. :D

Lillansilla tosiaan vähän haastetta ajoituksissa! o_O Melkoista suunnitelmallisuutta tää projekti vaatii, kun pitää varata vuosilomatkin oviksten mukaan - tietäispä vaan pomo mitä lomatoiveen taustalla on :ROFLMAO: Enkä siis ollenkaan ilku tälle suunnitelmallisuudelle, itse oon tehnyt samaa. Mut moni joka ei tällästä projektia oo läpi käynyt, ei varmasti vois ymmärtää.. ;)
Pakko muuten kysyä listanpäivittäjänä, laitetaanko sulle tuohon kesäisen plussauksen perään "km"..? :unsure:

Kicumisulle pahoittelut menkoista :( Niin ne aina osaa yllättää.. Se tunne, kun vessassa ihan varoittamatta näkee sen punaisen värin, on jotenkin lamauttava.. Vaikkei se vielä maailmanloppu oo, mut kyllä siinä taas luottavaisuus karisee parikymmentä prosenttiyksikköä.. :mad:

Voi Lennis.. :( Älä luovuta vielä! Vaikka ymmärrän kyllä, että tuntuu kurjalta! Kuten just Kicumisulle sanoin, ainahan se luottavaisuus vähän karisee.. Mut jos ei nyt vuoto merkittävästi pahene niin alkuraskauden vuotojen piikkiin vaan!! Nyt vaan rauhassa päivä kerrallaan :) *halaus*

BlackCatin hiton omanapa! :ROFLMAO::ROFLMAO: Mut noi oireethan kuulostaa hyvältä! Anteeks ku jauhan tätä samaa, mut oireista tai oireettomuudesta ei todellakaan voi päätellä mitään! Mukana kaksi alkiota sykkeineen, eikä oireita nimeksikään. Jotain yksittäistä silloin tällöin, muttei mitään säännöllistä mistä vois mitään päätellä. En ois ennen uskonut, mut nyt uskon. Toivottavasti teki uskotte, ettekä odota mitään oireiden ilotulitusta plussaa piinaillessa :D (toisin kuin eräät :p) Toivottavasti sulla oireet on just sitä itseään! :love:

Mustikk4: I feel you.. o_O Pystyn allekirjoittamaan jokaisen lauseen tuossa sun raskausuutiskappaleessa. Ja tuo sun 'raskaustutka': siinä raskausuutisten haistelussa ehti tulla parissa vuodessa aika eteväksi. Päättelin raskautta mitä ihmeellisimmistä vihjeistä!
Monesti mietin, etten halua olla katkera ämmä joka ei osaa iloita toisten raskauksista. Mut vaikka kuinka haluaisi iloita, ei sitä väkisin saa tulemaan! Ja sit just loppujenlopuksi se meni siihen, että välttelin tilanteita joissa pelkäsin kuulevani uutisia. Jos vaikka joku tuttu oli mennyt puoli vuotta sitten naimisiin ja tavattiin pitkästä aikaa: ensin pikasilmäisy mahan seutuun ja sen jälkeen pidettiin puheenaiheet tiukasti kaukana vauvoista yms., jottei vaan tulisi toiselle osapuolelle tilaisuutta kertoa raskaudestaan. Vaikkei siis oikeesti olis edes ollut raskaana! Ihan naurettavaa, mut näin pitkälle itse menin, vaikken olis halunnut. Se 'paniikki' tuli vaan ko. tilanteissa ihan varoittamatta. Kyllä se "miksi en minä.." -olo tulee monilla jostain syvältä, halusi tai ei :(

No mut yritä tosiaan keskittyä teidän parisuhteeseen ja siihen, mitä hyvää teillä on keskenänne :) Siitä saa hetkellisesti sellaisen rauhan tunteen. Joku yksinäinen jossain varmasti kadehtii tahtomattaan just teidän kaltaisianne, kun olette löytäneet toisenne! :love:
 
Tilulilu wau! Olipahan ylläri :)
Mä itseasiassa en laittas kaksosia pahakseni. Oon aina halunnut kaksi, joten siinähän ne menis samalla! Ja oisivat toisilleen seurana ja kaverina :)
Onnea vielä kerran!

Tarttee vissii käydä ostaan lisää tikkuja :D
 
Onnea tuhannesti Tilulilu!!! Kaksoset :love:. Aikamoista, et ensin ei onnistu millään ja sitten niitä onkin tulossa jo tuplasti :p. Tuohan on toisaalta ihannetilanne, että saa 2 yhden hinnalla, vaikka onhan tuossa riskinsä ja älyttömät stressinsä, kaikki tuplana. Joskus mietin itse just tuota, että jos sais kaksi kerralla, nin sitten se olisi hoidettu... Mutta realistisesti ajatellen, niin olisin kiitollinen myös siitä yhdestä. En muistanut viimeksi kysyä, että miten sun lääkitykset, kuinka pitkään niitä vielä jatketaan? En aiemmin ollut tajunnut, että lähes ympäri kierron olet ottanut jotain, vaikka oletkin puhunut niistä. Tosi hurjaa, että hormoneja joutuu syömään noin paljon ja pitkään. Tuliko niistä sivuvaikutuksia?

Yhä pelkään täällä, mitä lapsettomuuslääkäri sanoo meille, otetaanko hoitoon, mutta olen kyllä valmis ottamaan kaiken hoidon vastaan mitä annetaan. Parin viikon päästä pitäisi se lähetekin lähteä eteenpäin, kun miehen tutkimukset saadaan hoidettua. Muutahan tänne ei oikein kuulukaan.

Lennis, mikä sun tilanne on nyt? Toivotaan, että on ohimenevää ja harmitonta. Uskon, ettet pysty olla stressaamatta aiemman kokemasi perusteella.

Noista ovistesteistä, niin kuin Tilulilu sanoi, mullakin on usein sitä, että ensin alkaa vahvenemaan, mutta haalistuu ja useita päiviä myöhemmin (joskus jopa viikko!) testi vahvenee jopa päivässä plussaksi. Kannattaa siis tikutella, vaikka se onkin rasittavaa.
 
Kiitos Miu84 :) Kyllä täälläkin on jo totuttu ajatukseen. Ja minäkin oon kaksosista joskus haaveillut! Tää vaan tuli jotenkin ihan puskista :eek::LOL:

Danniella: Kiitoskiitos :love: Tää Lugesteron-lääkitys jatkuu vielä neljä viikkoa, eli noin viikolle 10. Se on siis se keltarauhashormoni, eli sellainen "tukilääke". Toisten mielestä turha, mutta en kyllä uskaltaisi jättää ottamattakaan :LOL: Lume-vaikutus rocks!

..se piti vielä sanoa, että koska tää kaksoshomma todettiin näin aikaisin varhaisultrassa, todennäköisyys toisen alkion 'hiipumiseen' ennen viikon 12 ultraa on aika suuri (jotain 20%). Että voi olla niin, että jos ei näissä varhaisultrissa käytäisi, ei siinä rv12 ultrassa edes tiedettäisi sikiöitä olleen jossain vaiheessa kaksi. Tää oli tälläinen hötkyilijöiden pikkubonus kun päästiin näkemään molemmat :rolleyes:

Ilmoittauduin nyt tuonne 3-kymppisiin ensikertalaisiin odottajiin. En silti jätä teitä, ootte tärkeitä :love:
 
No mihin se miun kirjottama viesti on hävinnyt!? :eek:

Danniella,edelleen vähän vuotaa. Luulin jo aamulla että se lakkas mut ei kuitenkaan. Määrällisesti max teelusikallinen jos edes sitäkään.
Hyvä että saadaan se tein lähete eteenpäin, mutta se odottelu on syvältä. Toivottavasti kuitenkin ottavat hoitoihin!

No täällä: Tissikipu on jäätävä! Ja mikä parasta, tissit on kasvanut. :ROFLMAO:
Pahoinvointia alkaa olee iltaan saakka vaihtelevalla menestyksellä. Otin pahoinvointirannekkeet käyttöön ja niistä apua onkin. Ainakin toistaseksi.
Maistuu ainoastaan kylmät mandariinit.

Onko Tilulilulla oireita? Ainakin pahoinvoinnista sanotaan, että saattaa kärsiä enemmän kaksosia odottaessa o_O

Se oli Tilulilulle se kuuluisa listanpäivittäjän plussa, joten Mustikk4 perään vaan! :giggle:
 
6.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 5/25-29.............,.yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 13/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 17/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 21/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 22/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 22/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 23/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 24/24-28..........yk 18.........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Ainiin Danniella, ei tullut mulla mitään sivuoireita näistä viime kiertojen lääkkeistä! Clomifenistä muistaakseni silloin viime keväänä tuli kuumia aaltoja, öisin yleensä. Mut se oli pientä.. Vähällä selvisin :)

Voi Lennis, kurjaa varmasti tuo pahoinvointi :confused: Vaikka tavallaanhan se muistuttaa aina, että jotain tapahtuu! Mut onhan se silti raskasta..
Mulla ei mitään, ei niin mitään. Hiukan oli viime viikolla ehkä sitä etomista, mut se loppui tuohon ultraan. Eli oli varmaan vain siitä stressistä/jännityksestä johtuvaa. Kasvaisi nyt edes vähän nuo säälittävän pienet tissit :D Eli joo, käsittääkseni kaksosista pahoinvointi voi olla voimakkaampaa. Siksi tässä miettii nyt vielä enemmän, onko kaikki hyvin! Mut eipä siitä oo ku kaks päivää kun ne sykkeet nähtiin, että kai se on vaa uskottava :)

Onko BlackCatilla tiedotettavaa? :)
Entäs Mustik4n tuntemukset? :)
Voi kun tulisitte perässä tuonne ensikertalaisten odottajien puolelle! :love:Saataisiin sinne lisää alkuraskaudessa olevia. Ja tietty siis muutenkin toivon teille kaikille sitä plussaa! :)
 
Juu onneksi Lennis on tää palsta olemassa niin voi täällä vähän avautua! :LOL: Mun on ollut kyllä vaikeaa olla edes lähimpien ihmisten puolesta aluksi ilonen, on pitänyt sulatella ihan jokaista ilmotusta. Kyllä mä näiden lähimpien ystävien raskausuutisten jälkeen itkin jokaisen kohdalla itkut, aluksi sen takia, että kuuli sen uutisen ja sitten sen takia, kun itsellä ei ikinä voi onnistua. Nyt on oikeestaan kaikilla lähimmillä ystävillä&sukulaisilla joko pieni lapsi/a tai ovat raskaana ja loput sitten ovat sinkkuja.

Kuulostaa kyllä niin tutulta Tilulilu tuo sunkin kirjoitus ja niiden tilanteiden välttäminen, jossa vois raskausuutisia kuulla. Tuo mahanvilkaisu on muuten jännä, oon huomannut, et meillä töissä välillä tuijotetaan mun mahaa (siis ne ketkä tietää) tekisi mieli aina sen vilkaisun jälkeen sanoa, että "ei siellä kuule mitään oo". :LOL: Aina ennen sitä kuvitteli, ettei tuota nopeaa vilasua huomaa, mutta kyllä sen huomaa, vaikka vilasis kuinka nopeesti tahansa. :D Ja nyt, kun ajattelen pitemmälle tätä asiaa, niin ajatella miten surullista tuokin on, että ei voi tavallisesti keskustella kuulumisiakaan enää, kun pelkää sitä ilmotusta. :unsure:

Jos nyt jotain positiivista, niin huomasin tuossa, kun selasin vanhoja viestejä, mitä olen tämän yhden raskautuneen ystävän kanssa lähetellyt joskus vuosi sitten. Että olin yhdessä viestissä kirjoittanut, että "miten sitä sitten jaksaa, jos puolivuottakin yritetään eikä tärppää". Noh, vuosi on mennyt ja hengissä täällä ollaan vieläkin ja ollaan jaksettu, jos ei hyvin niin ainakin jaksettu. :LOL::giggle:

Mutta Tilulilu, kyllä me täältä perästä tullaan. Hitaasti, mutta varmasti. :):love: Hyvä, että et häviä täältä!

Mun tuntemukset.. ei kerrassaan mitään oloja mihinkään suuntaan! :D Vielä ei oo menkkaturvotus alkanut, sitä tässä odottelen. Nämä on viimeset menkat ennen hoitoihin pääsyä ja oon siitä tosi innoissani! :) Niin kuin ennenkin oon kirjoittanut, niin haluaisin tosi paljon, et saisin heti ensimmäisellä kerralla jo jonkun lääkkeen. Saa nähdä saanko vielä. Ollaan oltu molemmat flunssassa miehen kanssa ja mies tuossa naureskeli, että nyt, kun hän on kuumeessa niin taisi mennä viimesetkin mahkut, kun kai ne siittiöt on siellä kuolleet kuumuuden takia. :ROFLMAO: Toki koko ajanhan niitä kehittyy lisää, mutta kunhan heitettiin vitsiä.
 
Terve taas pitkästä aikaa!
Täällähän on ollut plussatuulia, Tilulilulle tuplaonnittelut ja Lennikselle onnea :)! Muille tsemppiä yritykseen uudelle vuodelle!

Me oltiin joulun aikaan reilu viikko reissussa, käytiin siis miehen kotimaasta, jossa pääasiassa asutaan, Suomessa sukuloimassa. Nautin buffeteista oikein kunnolla. Vähän punkkua ja kuohuvaakin tuli otettua aterioilla, mutta vain muodon vuoksi, vähän jopa mulle joka muutenkin otan hyvin harvoin ja kohtuullisesti. Yksillä illallisilla vaihdoin puolitäyden viinilasini salavihkaa miehen tyhjään, en sitten tiedä huomasiko äitini...

Koska ovista on ilman testailua hankala bongata, paneloitiin ahkerasti vajaa kaks viikkoa arvellun ajankohdan molemmin puolin (välillä puolikin tuntia ennen johonkin kyläilemään lähtöä :whistle:). Jos ovis nyt ylipäätään oli, niin pitäisi ainakin olla hyvin hyödynnetty. Menkkojen pitäis alkaa viikon päästä jos kalenteriin on luottaminen, kalenterin mukaan nyt olis dpo7, eli nyt sitten piinaillaan... Toistaiseksi ei mitään lupaavia oireita raportoitavana.

Viikonloppuna vietetään kolmatta hääpäivää, meillä ei kauheasti lahjoja harrasteta mutta kaipa sitä vois menä jonnekin syömään hyvin.
 
Viimeksi muokattu:
7.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 6/25-29.............,.yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 14/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 18/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 22/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 23/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 23/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 24/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 25/24-28..........yk 18.........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Tilulilulle onnittelut tublista! :LOL: niin kuin joku jo sanoikin.murehdi asioita vasta kun niiden aika on. :rolleyes:

Lennis mä tiedän monta joilla on ollut vuotoa raskauden alussa ja vielä puolivälissäkin. toiv.ei ole vakavaa.

Mustikk4 voin niin samaistua nykyään sun ajatuksiin noista vauvauutisista. Kuulin tänään työpaikalla uutisen ihmiseltä jota en olisi uskonut. On jo reilu nelikymppinen. Kutsui asiaa ns.vahingoksi. jotenkin tuntui pahalta. Vaikka yritystä onkin takana paljon vähemmän kuin teillä. Onneksi lähipiirini on jo vauvansa tehneet. Tosin ainoana olenkin ihmetystä saanut osakseni ihan riittämiin. :whistle: nykyään vastaan uteluihin että tulee jos tulee.:LOL:. Koitan jotenkin selviytyä noista tilanteista kunnialla.

Lallastiina: hyvin on paneloinnit hoidettu. Toivotaan että napsahtaisi. :ROFLMAO:

omanapa: posti toi 42 ovulaatiotestiä. Eikun uittelemaan.voin ihan huolella uitella :cry:. Nyt kun on viel vaikeampi ovulaation ajankohtaa bongata kun kiertoki kävi heittelemään. Tosin huomenna aamulla ensin teen raskaustestin oli sen verran kummalliset menkat. :ROFLMAO:
 
Kicumisu, toi on kyl tosi ikävästi sanottu, että mukamas "vahinko" oli. Kyllä sitä toivottavasti osaa tämän kaiken jälkeen vähän paremmin itse miettiä sanomisiaan jos ja kun joskus on raskaana. Esim. että ei ala missään työpaikan ruokapöydässä puhumaan mitään raskausjuttuja, kun on itse näkyvästi raskaana, kun ei voi tietää onko semmosia paikalla joille se on vaikea aihe. Vaikkakin, eihän sitä voi jatkuvasti omia sanomisiaan miettiä. Kyllähän sitä nytkin joutuu ne tilanteet itse elämään ja käsittelemään ja hyväksymään tietyllä tapaa niinkuin sanoitkin.

No mutta, onhan se kuitenkin niin, ettei näitä ajatuksia oikeen kukaan muu osaa ymmärtää, ellei ole itse kokenut. Tai ainakin tosi harva osaa. Mun Äiti kerran sanoi mulle, että "se on kyllä väärin jos ei osaa toisen puolesta olla iloinen", kun joskus sille jotain urputin, kuinka kaikki on koko ajan raskaana. :LOL: Enpä jaksanut sille alkaa inttämään vastaan. Tuskin se mulle enää sanoisi noin, kun tietää miten kauan ollaan yritetty.
 
Kicumisu ai mitkä kummalliset menkat?! o_O Täähän käy mielenkiintoiseksi! :LOL: Testiä kehiin!

Hyvää hääpäivää Lallastiinalle! Meilläkin se eka päivä häämöttää alle 2kk päässä. :love:

Jei! Vuoto on loppunut! Tänään ei ole tullut mitään. Pysyiskin poissa! :devil:
 
Lennis menkat oli todella niukat ja kesti päivän. Sen jälkeen tiputteli. Ja 4 päivää myöhässä. Mut testit on negoja myöskin tän aamuinen...epäilen etten ole ovuloinut. Tässä kierrossa haluan varmistua ja testaankin...
 
Tilulilu Nega testattu aamulla, eli ei ainakaan tässä kuussa pääse sun ja Lenniksen perässä odottavien puolelle..
Ihmeen vähän kirpas, kai sitä on jo liian tottunut yhteen viivaan testissä :unsure:
Tänään on miehen kaverin synttärit, joten taidanpa vetää per***t negan "kunniaksi" :sneaky:

Lennis Hyvä, että vuoto on loppunut (y)

Mustikk4 Niin ei sitä varmaan kukaan muu, kuin tämän kuukaudesta toiseen pettymisen kokenut voi ymmärtää, että vaikka kuinka haluaisi ei pysty/osaa olla tässä asiassa muiden puolesta onnellinen...
Se on hyvä, että teillä huumori kukkii :)Mekin nykyään heitellään asiasta ja mahdollisesti tulevista hoidoista aika rankkaakin huumoria, ei tätä muuten jaksais o_O

Lallastiina Onnea hääpäivän johdosta :love:

Kicumisu Voi harmi että sullekin tuli negatesti tähän aamuun :(
 
8.1.

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Kicumisu............31v......kp 7/25-29.............,.yk 6...........luomu
PikkuPöllö..........32v......kp 15/27-34...........yk 7...........luomu
Miu84................31v......kp 19/28.............ya 11/2013......luomu
Lallastiina..........34v......kp 23/27...............yk 3............luomu
Keinuilija............31v......kp 24/30-34.........yk 13..........luomu
Millimolli85.........30v......kp 24/25-28..........yk 8...........terolut
Mustikk4............28v......kp 25/26-29..........yk 13.........luomu
BlackCat............30v......kp 26/24-28..........yk 18.........luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol

Taustalla:
Daniella, Lillans, Lennis, Tilulilu

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

***Muutospyynnöt listaan punaisella.
Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.***
 
Vaikka mekään ei olla kuin vajaa vuosi yritetty,tuntuu se ikuisuudelta. Viime aikoina on tuntunut ikävältä nähdä raskaana olevia naisia tai ihan pikkuisia vauvoja.. Kun niin näkee itsensä omissa unelmissaan tuudittamassa pikkuista,tai lässyttämässä hölmöjä juttuja tai ihan mitä vaan.
Mutta usko on kova että pian tulisi plussa!
 
Ainiin, Lallastiinalle hyvää hääpäivää! :)

Kicumisulle ja Blackcatille pahoittelut noista negoista! Kyllä sen negan näkeminen on aina yhtä kurjaa vaikkei uskoisikaan että plussaa tulisi. Mutta ainahan sitä plussaa toivoo silti. :( P*rseiden vetäminen kuulostaa hyvältä! :ROFLMAO::LOL: Kannatetaan! :giggle: Ja oot ihan oikeessa Blackcat et eihän tätä muuten jaksais.

Hyvä, kun Lenniksellä on se vuoto loppunut! (y)

Meillä onkin nyt monella piinapäivät samaan aikaan. :) Toivottavasti ees jotain meistä onni potkasis. :love:
 
Kiitos onnitteluista! Sunnuntaina olis se virallinen päivä, mutta meillä taitaa kyllä nyt juhlinnat jäädä vähiin. Mies on jostain onnistunut saamaan jonkun ärhäkän taudin kurkkukipuineen ja kuumeineen ja on ihan vuoteenomana (joku miesflunssa se kuitenkin vaan on :sneaky:).

Tsemppiä meille piinaileville!
 
Mä oon myös ollut kipeenä ja hain hätäpäissäni alkuillasta testin kaupasta, kun oon joutunu ottaan lääkkeitä tähän flunssaan ja tajusin nyt, et eihän noita sais raskaana ollessa ottaa ja nyt on kuitenkin kierto lopullaan. Tein sitten iltapissasta testin ja negatiivinen tuli. Eli menkkoja saa täälläkin alkaa vartoomaan. (n) Kyllähän sen tiesinkin, mutta silti. :( Ei tähän ikinä totu.
 

Yhteistyössä