3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Kiitos kysymästä Minji ♥ Kp 11 täällä, Flo ennustaa ovulaatiota ens viikon maanantaille. Meiltä on otettu verikokeita ja mieheltä siemenneste-näyte, odotellaan niistä tuloksia. Tosin en tiedä että miten ne tulokset ilmoitetaan? Pitääköhän meidän varata sieltä joku soittoaika tms? En tiedä...
 
Tänään kp12 ja clearblue ovistesti alkoi vilkuttamaan hymynaamaa. Luultavasti pysyvä hymynaama tulee loppuviikosta, mikä tarkoittaisi ovista ensiviikon maanantaille tai tiistaille. Limoja huomasin ekan kerran tänään ja ne yleensä alkaa mulla noin viikkoa ennen ovulaatiota.

Aika samoissa kierron vaiheissa siis mennään :D
 
Moi!
Tämä ketjuhan on minulle ko nenä päähän. Vasta 4viikkoa sitten ryhdyttiin vaippahousuntekopuuhiin ja jätin pillerit pois. Menkkoja ei näy ei kuulu vieläkään, kierrosta ei siis mitään varsinaista käsitystä. Arvio on, että menkat pitäis alkaa näillä näppäimin, jos arvon kroppa sitä mieltä on. Vähän tässä jo mietitty että millon testaillaan, jos vuotoja ei tule..:cautious::coffee:
 
@Minji tänään rv7+0 täynnä ja varhaisultrassa näkyi viikkoja vastaava alkio ja sykekin näkyi. Aika hienoa, mutta ei vielä uskalla luottaa.
En mielelläni kirjottaisi tähän yritysryhmään näistä, kun nää ei mielestäni tänne kuulu enää, enkä haluais kenenkään mieltä pahoittaa. Mutta kun kysyit, niin myös törkeää olla vastaamatta. :D hankalia juttuja.

@Turkooosi kattokaa omakannasta? Toivottavasti tulokset on ok!

Tsemppiä kaikille! ❤
 
@Turkooosi kyllä mun perjantain labra-vastaukset näkyy jo omakannassa eikä kukaan oo niitä mun kanssa läpi käynyt.

Sori kun tunkeilen tälleen, mut tää ketjuhan on mulle soppeli. Oon kohta 31-vuotias ja yritystä 3/2017 lähtien. Mies 30-vuotias ja hällä ennestään kaksi lasta. Labrat on tässä kierrossa, Teroluteja kahdessa vikassa kierrossa kun kierrot ollut niin pitkiä et yritetty sit teroluteilla päästä seuraavaan kiertoon. Kummallakaan kerralla en oo kuuria loppuun asti kerinny syä kun menkat on jo alkanut. Kierrot vaihtelee aina 31päivästä 74päivään. Jospa nyt labroista selviäis jotain.
 
Soitin eilen ne labratulokset, kaikki oli normaalit! Nyt odotetaan miehen siemennesteanalyysin tulosta. Jos se o on normaali niin sitten mulle varataan aukiolotutkimus.

Ovulaatio oli sunnuntaina, nyt on siis dpo 4. Mä en käytä ovistikkuja kun tunnen ovulaation aina selvästi. Ja nyt se on pariin kertaan ultrallakin vahvistettu että tapahtuu sillon kun oletankin sen tapahtuvan :) Onpa meitä monta samassa vaiheessa kiertoa!

Tervetuloa uudet ketjuun! <3
 
Lueskelin ketjua taaksepäin ja huomaan että koska käyn täällä niin harvoin niin toistelen samoja asioita joka viestissä :D Varmaan kolmessa eri viestissä muistutan että niin meillä on nyt ne tutkimukset alkaneet. Ehkä se on nyt tullut kaikille jo selväksi :) :D Huomaan että en yleensä alkukierrosta jaksa juurikaan ajatella näitä vauvantekohommia, vasta muutama päivä oviksen jälkeen aktivoidun ajatustasolla ja sen myötä myös täällä keskustelupalstoilla. Käyn täällä myös useimmiten puhelimella, ja senkin takia vastaukset jää aika lyhyeksi. Tuntuu myös etten oikein vielä "tunne" teitä muita, en muista mikä on kenenkin tilanne yms. Mutta mielenkiinnolla kuitenkin seurailen ja koen tän tosi tärkeäksi tukikanavaksi tässä yrityksen keskellä.
 
***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***
*Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*

Nimimerkki......Ikä......yk....luomu/lääk.kierto

-Lillis-..............31v.........yk9.........luomu
Miumiu_82......36v........ yk8.........lz
Minji................33v.........yk15........luomu
Turkooosi........30 v........yk13........luomu

Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, ivf, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny, Lallastiina


Plussanneet 7/2017-> ja plussauspäivät:
nenni26............30v........yk3.........5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina.......36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha.....................................15.1.
amaia..............................................15.2.
Minji................32v......yk8............31.3. luomu (km)
Abby87...........30v......yk11..........18.4. luomu
Frangipani82..35v.......yk7............
kyan................30v......yk1.............31.5. luomu
Lallastiina.......36v......yk5 (km jlk).....5.6. luget (km)
rust.................33v.......yk8.............8.6. luomu
Helmi30..........31v.......yk5.............3.7. luomu
sucrine............31v.......yk6.............16.8. luomu/terot (km)
atvk87.............31v.......yk16...........15.9. Icsi/2.pas
 
Viimeksi muokattu:
@-Lillis- Ei tärpännyt täälläkään. Kp 4 menossa. Yk 15 käynnistyi siis. Ikääkin tullut vuosi lisää eli nyt 33 v. Jos vaikka jaksat päivittää tohon samaan listaan? Koitan nyt ottaa tän kierron rennommin enkä miettiä mikä kp menossa. En taida tehdä ovistestejäkään tässä kierrossa. Työrintamalla on vähän uusia kuvioita, niin jos saisi ajatukset keskitettyä niihin, eikä tähän vauvaprojektiin! :)
 
Liityn teidän 30+ yrittäjien joukkoon myös
Eli nimimerkin takaa löytyy esikoista yrittävä 31v tyttönen. Mies vuoden nuorempi eli 30. Toukokuussa jätetty pillerit pois ja nyt yrityskertoja 3 takana kesäisen kahden tt-kuvauksen takia. Toivon todella että ne eivät ole vaikuttaneet jo tulossa oleviin munasoluihin.
Ovulaation sain tikutettua ensimmäisen kerran vasta tämän yk:n aikana. Kaikki on vasta opettelua joten toivottavasti saan jatkossakin ovikset kiinni.
Tänään alkoi kuukautiset oletetulla kp25 eli kohta on taas aika pistää pökköä pesään. Tänään lähti myös lisää ovistikkuja tilaukseen että voi tikutella sitten ihan huoletta vaikka 2krt päivässä =D Samoin ajattelin että kokeillaan molemmat tuota gelee royalea. Mies tosin on tästä vielä autuaan tietämätön..
 
***Jokainen päivittää itse listaan muutokset omiin tietoihinsa. Jos listan päivitys ei onnistu, merkkaa listaan lisättävät/muokattavat tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***
*Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*

Nimimerkki......Ikä......yk....luomu/lääk.kierto

-Lillis-..............31v.........yk9.........luomu
Miumiu_82......36v........ yk8.........lz
Minji................33v.........yk15........luomu
Turkooosi........30 v........yk13........luomu
Sahtuli.............31v.........yk4..........luomu

Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, ivf, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny, Lallastiina


Plussanneet 7/2017-> ja plussauspäivät:
nenni26............30v........yk3.........5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina.......36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha.....................................15.1.
amaia..............................................15.2.
Minji................32v......yk8............31.3. luomu (km)
Abby87...........30v......yk11..........18.4. luomu
Frangipani82..35v.......yk7............
kyan................30v......yk1.............31.5. luomu
Lallastiina.......36v......yk5 (km jlk).....5.6. luget (km)
rust.................33v.......yk8.............8.6. luomu
Helmi30..........31v.......yk5.............3.7. luomu
sucrine............31v.......yk6.............16.8. luomu/terot (km)
atvk87.............31v.......yk16...........15.9. Icsi/2.pas
 
Moikka!

Meillä on nyt tutkimukset tutkittu, tänään oli viimeinen eli aukiolotutkimus. Ja kaikki on kunnossa?! Miehellä on siittiöitä vähän normaalia vähemmän (12 miljoonaa, kun normi olisi kai vähintään 15 miljoonaa), mikä saattaa tietty vähän vaikuttaa raskautumiseen. Miehen pitäs vähentää tupakointia ja alkoholinkäyttöä, niillä voi olla merkitystä siittiöiden määrään. Nyt edetään siis niin että koska mitään vikaa ei löytynyt, niin vasta vuoden päästä eli kun kaksi vuotta yritystä tulee täyteen jos ei raskautta näy niin sitten aloitetaan hoidot inseminaatiolla. Lääkäri oli sitä mieltä että meillä on näillä eväillä 90 prosentin mahdollisuus, että raskaus alkaa seuraavan vuoden aikana. Jos tulen raskaaksi niin päästään varhaisultraan. Ristiriitaiset tunnelmat: ei tässä kai auta muu ku yrittää ottaa rennosti ja toivoa toivoa??

Aukiolotutkimus sattu kyllä, vaikka olin ottanu särkylääkettä ohjeen mukaan tuntia ennen tutkimusta. Onneksi oli mies pitämässä kädestä kiinni. Mutta onpahan ohi nyt, ja munatorvet on tosiaan auki.

Mitä muille kuuluu? <3
 
@Turkooosi Kiva, että kerroit kuulumisia! Hyvä sinänsä, ettei mitään vikaa löytynyt, mutta ymmärrän, että ärsyttävää kun nyt vaan joutuu odottelemaan (n) Toivottavasti saat otettua rennosti! Itse olen onnistunut siinä vaihtelevasti :whistle: Toisinaan oon ihan alamaissa, ettei tästä tule mitään ja toisinaan ajattelen, että eiköhän raskaus onnistu kun sen aika on :)
 
Moikka! Olen 33v ja pari vuotta ennen hoitoihin menoa/pääsyä yritystä takana. Viime vuonna lokakuussa aloitettiin lapsettomuus hoidot. Takana 3-4 inssiä joissa oli t ja o missää ei tärpännyt. Tänä vuonna tehty yksi munasolun hyperstimulaatio g ja o e tuottanut tarpeeksi soluja joten tehtiin tavallinen inssi. Kesän jälkeen tehtiin toinen yritys mp mikä tuotti liikaa soluja ettei voitu tuore siirtää vaan kaikki hedelmöittyneet alkiot laitettiin pakkaseen. Nyt on tehty passi 16.10 ja 29.10 verikoe josta positiivinen tulos.
 
Moikka! Olen 33v ja pari vuotta ennen hoitoihin menoa/pääsyä yritystä takana. Viime vuonna lokakuussa aloitettiin lapsettomuus hoidot. Takana 3-4 inssiä joissa oli t ja o missää ei tärpännyt. Tänä vuonna tehty yksi munasolun hyperstimulaatio g ja o e tuottanut tarpeeksi soluja joten tehtiin tavallinen inssi. Kesän jälkeen tehtiin toinen yritys mp mikä tuotti liikaa soluja ettei voitu tuore siirtää vaan kaikki hedelmöittyneet alkiot laitettiin pakkaseen. Nyt on tehty passi 16.10 ja 29.10 verikoe josta positiivinen tulos.
Onnea ♥ toivotaan että kaveri pysyy matkassa!
 
@Turkooosi Kiva, että kerroit kuulumisia! Hyvä sinänsä, ettei mitään vikaa löytynyt, mutta ymmärrän, että ärsyttävää kun nyt vaan joutuu odottelemaan (n) Toivottavasti saat otettua rennosti! Itse olen onnistunut siinä vaihtelevasti :whistle: Toisinaan oon ihan alamaissa, ettei tästä tule mitään ja toisinaan ajattelen, että eiköhän raskaus onnistu kun sen aika on :)
Sama täällä! Parempi se ois jos vois pysyä toiveikkaana, mut pakko myös yrittää olla itselleen armollinen ja ymmärtää itseään myös niissä vaikeissa tunteissa.
 
@Turkooosi toi aukkari on tosi hyvä tutkimus, kun se samalla huuhtelee putket auki ja nyt on parhaat mahikset, että munis ja siittiöt kohtaa :) Hyvä tietysti, ettei mitään vikaa löytynyt, mutta harmi jos joutuu vielä noin kauan odottamaan. Toivotaan, että teillä aukkari olisi se onnistumiseen johtava toimenpide!
 

Yhteistyössä