3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Anteeks mutta mua nyt häiritsee nuo päin prinkkalaa olevat kiertopäivät ja kun käyn täällä niin harvoin niin ei tule säännöllisesti päivitettyäkään noita.

Niin jatkossa mulle voisi päivittää ainoastaan yrityskiertoa eli kuun vaihtuessa lähtee aina uus yrityskierto käyntiin!

Sano Pirkka.......33v.............................yk 2.............luomu

Eipä minulla sitten muuta infottavaa ollutkaan. Palaan astialle kun tilanne muuttuu :)
 
Hyvää iltaa... tai yötä!
Täältä myöskin yksi pian 3-kymppinen lähtee mukaan keskusteluun. Kesällä sanottiin miehen kanssa tahdon ja kovasti vauva olisi tervetullut meille.
Ehkäisy jäi pois häiden jälkeen kesällä (syöty noin 7v.), jonka jälkeen yhdet menkat ja sitten alkoikin odottelu. Kp92 alkoi ensimmäinen terolut-kuuri, niitä syöty nyt kaksi. Yritystä kovasti ollut sieltä heinäkuusta asti, mutta ovista ei yllättäen tuosta mammuttikierrosta löytynyt ja ensimmäinen tero-kierto oli CB-ovistesteillä jatkuvaa vilkkuvaa hymiötä. Teroilla kyllä kierto tasaantui kp30.
Nyt siis odottelen, että pääsisin ovista taas pian testailemaan, josko se alkaisi löytyä. Vaikka yritystä takana vasta vähän, olen myöskin kaikki-mulle-heti-nyt -tyyppi, joten odottelu ja muiden raskaaksi tulemiset ottavat melko koville. Josko täältä sitä kuuluisaa vertaistukea?! :)

Eli mun tilanne tällä hetkellä:
ToukkaHaave87.... 29v.... 7/30kp.... yk2.... terolut
Menikös tämä nyt oikein?!
 
Täytyy nyt sanoa, että jos noilla Mamin testit ovistesteillä (kuvassa alin) pelkästään testais, jäis kyllä ovikset bongaamatta... :mad: Vaikka oli halpoja, meni kyllä rahat ihan kankkulan kaivoon...

http://aijaa.com/yjDCAu

Ovis jää kuitenkin tässä kierrossa valitettavasti hyödyntämättä... :unsure: Noh, ehkä ensi kuussa sitten...

Mulla muuten kp15/24-29. Tais olla viime listassa väärin...
 
Viimeksi muokattu:
Listaa päivitetty ja korjattu! Tervetuloa Toukkahaave87!

Ohoh MamaBlue, onpas kökkö tuo Mamin testi! Ehkä joku maanantaikappale?
Mulla on OneStepin halpistestejä Amazonista, niillä bongaa kyllä hyvin.
En tiedä mikä oli... laitoin reklamaationa samaisen kuvan Mamin testeille ja sieltä epäilivät, että en ole joko osannut käyttää oikein :mad: tai sitten herkkyys suurempi kuin noissa muissa. Noh, aika varmasti osaan käyttää oikein, kun noita olen jo pidemmän aikaa uitellut. Ja tuossa CBn testissä on herkkyys 40ml/mlU, joteen kyllä tuon Mamin 25 pitäis selkeemmin näyttää. No mut, lupasivat lähettää hyvityksenä pari raskaustestiliuskaa. Kiva juttu, mä en vaan ikinä edes ehdi testata, kun menkat saapuu aina ajallaan... :unsure::confused:
 
Noista ovistesteistä, mun sairaalasta saaduissa papereissa lukee et jos joudutaan meneen pakastealkiosiirtoon niin silloin pitäisi käyttää digitaalisia ovulaatiotestejä, koska nettikaupoista tilatut halppistestit on epäluotettavia.. Ja tuossahan sen näkee MamaBluen kuvassa, voihan olla et osa liuskoista toimii ok mut ei paljon naurata tuollaiset maanantaikappaleet välissä.

Lallastiina Japani kuulostaa huipulta

Tervetuloa mukaan Toukkahaave87!

Täällä alkionsiirto eilen tehty, miten mää kestän ku 14.12. asti pitää piinailla!!! Luomuyrityksissä ei oo enää hetkeen tullut piinailtua ja nyt kun tietää, että alkio on ainakin olemassa niin tää on kahta kauheampaa
 
7.12.



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Sinikukkanen......34v.......pp 7...................yk 16.........1. ICSI
Muruhaave..........36v......kp 25/30............ya 10/15.......luomu
Lallastiina............35v......kp 21/29.............yk 15...........luomu
MamaBlue..........38v......kp 21/24-29.........yk 6.............luomu
Toukkahaave87...29v.....kp 14/30................yk 2...........terolut
Ihanapa...............28v.....kp 8/29-31...........yk 4............luomu
Shih....................29v.......kp ?/25-2...........yk 1.............luomu
Sano Pirkka........33v.................................yk 2.............luomu

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Daniella, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, kicumisu, Reirei85, Vauvakuume85

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7.................23.1
Sekopuolinen.............................................22.3
Lillans.................37v.........yk2(13).............3.
Särki...................31v.........yk 1...................29.4
Sonara................37v.........yk11.................31.5 (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3...................28.5
Mustikk4.............28v.........yk19.................21.6 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.................29.6 (tuulimuna)
hill4...................36v...........ya 4/16.................luomu
Maya...............31v............ yk 1.....................luomu
Liinu_................3xv............yk 3.....................luomu
mamihaave.......33v...........yk 6....................luomu
miu84.............32v.............ya 11/13............2.11 luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Viimeksi muokattu:
Nyt on lista päivitetty joulukuun puolelle!

Kovasti tsemppiä SInikukkaselle jännäilyyn, toivottavasti se alkio on jo tarrannut tiukasti kiinni (y)! Laitoin sulle listaan kp:n sijaan piinapäivät, toivottavasti meni oikein...

Täälläkin alkaa jännäpäivät taas, nyt dpo6. Ei raportoitavaa.
 
Kiitos Lallastiina ja tsemppiä jännäilyyn! Siirrosta on 5 päivää nyt mut hedelmöittymisestä on 7 päivää eli 7pp Kaikenlaista oireilua on ollut tuossa parin päivän aikana mut nyt ei oo enää mitään. Maanantaina tuli kesken hiihtolenkin mahakipu alavatsalle et tietenkin toivon et se olis ollut merkki kiinnittymisestä, mut toisaalta kaikki nämä "oireilut" mitä on viime päivinä ollut voi johtua myös tuosta Lutinuksesta jota pitää nyt käyttää. Virallinen testipäivä on 14.päivä, mut ajattelin testata jo su ekan kerran ku ollaan silloin miehen kans molemmat kotona aamulla kuitenkin! Jännittää ihan hirveesti ja pelkään sitä, et testissä ei näy mitään ja joulusta saattaa tulla siinä tapauksessa aika itkuinen katsellessa miehen veljien vauvoja
 
Korjasin Sinikukkasen pp:t tuossa aiemmin, enempi parempi! Joko on lupaavia oireita?

Täällä ei niin mitään. Tuhru alkoi ajallaan sekin, uuden kierron pitäis alkaa parin päivän päästä. Parempi niin, saa sitten vetää reissussa sashimia hyvin mielin :p. Vaikka näemmä Japanissa raaka kala kuuluu terveelliseen raskausajan ruokavalioon, vain lyijypitoisia lajeja kehotetaan rajoittamaan.
 
Mulle saa päivittää kp4/23-29 ja yk 7. Viime kierto ihan kumma: superselkeät ovisoireet, limat ja plussa testiin kp15, mutta lämmöt ei noussut ollenkaan, tiputtelua pitkin kiertoa alk. kp13 ja loppujen lopuksi kierto jäi vain 23 päiväiseksi...:unsure::confused: En usko, että ovuloin lainkaan, mutta eikös silloin kierron pitäisi olla pidempi...? No oli miten oli, uuteen yritykseen sitten vaan. Tammikuulle varaan gynen ja pyydän tarkempia tutkimuksia.

Tsemppiä kaikille ja Lallastiinalle ikimuistoista reissua!! ;)
 
Tänään virallinen testipäivä ja negaa näyttää. Tuhruvuotokin alkoi tänään. Tipuin taas korkealta ja kovaa, masentaa, ahdistaa, itkettää ja kaikki usko siihen, et joskus onnistaa, on kadonnut
Voi, pahoittelut... :( mä niin toivoin sulle plussaa. Ymmärrän, että tuntuu varmasti ihan tosi pahalta. Mutta mä uskon ja luotan siihen, että joku päivä meitä kaikkia onnistaa.:love:
 
Voi kurjuus, Sinikukkanen :(. Eipä tähän voi oikein muuta sanoa. MamaBluelle kans harmittelut uudesta kierrosta. Enköhän liity minäkin huomenissa joukkoon.
Jotain etäisesti positiivista: tässä kierrossa tuhru näyttää jääneen melkein olemattomaksi, kerran punaista joskus kp 9 ja sen jälkeen ei mitään.
 
Viimeksi muokattu:
14.12.



***Lisäys- ja muutospyynnöt listaan punaisella, kiitos!​
Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

Muruhaave..........36v......kp 32/30............ya 10/15.......luomu
Lallastiina............35v......kp 28/29.............yk 15...........luomu
Toukkahaave87...29v.....kp 21/30................yk 2...........terolut
Ihanapa...............28v.....kp 15/29-31...........yk 4............luomu
MamaBlue..........38v......kp 4/24-29.........yk 7.............luomu
Shih....................29v.......kp ?/25-2...........yk 1.............luomu
Sano Pirkka........33v.................................yk 2.............luomu
Sinikukkanen......34v................................yk 16...........1. ICSI

c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, ins=inseminaatio, irr=irrotuspiikki, l=luget/lutinus, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran

Taustalla:
Daniella, Blackcat, Sekopuolinen, Kicumisu, Iitukka81, Evangelina, Millimolli85, Miu84, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, kicumisu, Reirei85, Vauvakuume85

Plussanneet 2015:

vauvatoiveinen.....38v...........................4.1.
MelodyPop...........33v.......yk2...............21.2.
Lennis.................29v.......yk3...............16.3. km
Liljah..................31v.......yk4................3.4.
Hironea...............36v.......ya 2010..........7.4. 1. ICSI
Maybelle.............32v.......yk2................11.4.
Metsäläinen.........................................16.4.
Tamariini..............32v.......yk4...............20.4.
Fiidu...................34v.......yk1................23.4. km
NeitiPelargonia......32v.......yk1...............24.4.
OmaAurinkoinen....32v.......yk2...............14.5.
Pöllötär...............28v.......yk2.................14.5.
Norna.............................yk 4/5.............5/15
Rockwell...............................................27.5.
Kippu..................35v.......yk7................18.6.
Lili85...................30v......yk2................13.7.
Fiidu...................34v.......yk3................23.7.
Lillans.................37v.......yk2................23.7.
Vilijonkka_ ..........32 v....ya 2012 ..........20.8 1. IVF/2.PAS...km
MamaBoo.............31v.......yk9...............22.8 km
Hupikonna............32v.......yk 3..............17.10.
Pioni84................31v.......ya 6/2014.......20.10.
Pumpulipallero......29v........yk 4…...........29.10.
Emilno..................32v........yk 1..............7.11.
Tiikeriankka.........30v.........yk 2.............15.11.
Infinity..................36v........yk 3...............3.12.
Tilulilu...................34v........yk 21............17.12. 3. inseminaatio
Lennis...................30v........yk 11.............23.12.

Plussanneet 2016:

PikkuPöllö..........32v...........yk 7.................23.1
Sekopuolinen.............................................22.3
Lillans.................37v.........yk2(13).............3.
Särki...................31v.........yk 1...................29.4
Sonara................37v.........yk11.................31.5 (biokemiallinen)
Piinamiina...........34v.........yk3...................28.5
Mustikk4.............28v.........yk19.................21.6 1.IVF/tuoresiirto
Sonara................37v.........yk12.................29.6 (tuulimuna)
hill4...................36v...........ya 4/16.................luomu
Maya...............31v............ yk 1.....................luomu
Liinu_................3xv............yk 3.....................luomu
mamihaave.......33v...........yk 6....................luomu
miu84.............32v.............ya 11/13............2.11 luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Hei @Lallastiina mun on pitänyt kysyä sulta, että sä kun olit siinä aukiolotutkimuksessa, niin miksi sulle tehtiin se? Siis pahoittelut kun en nyt muista jos olet kertonut, mutta oletteko te jo julkisella hoidossa johtuen pitkään kestäneestä yrittämisestä vai tehtiinkö sulle se yksityisellä vai kuin? Olen ajatellut, että testautan itseni tammikuussa yksityisellä (hormonit) ja ajattelin, että voiskohan se aukiolotutkimuksenkin tehdä ilman että mitään varsinaists häikkää on oletettavissa ja yritystäkin vasta se puoli vuotta (mulla toki ikää jo sen verran, että gyne oli viimeksi sitä mieltä, että puoli vuotta riittää...). Kiitos, jos ehdit/ jaksat vastailla. :)
 
MamaBlue:
Mehän asutaan tällä hetkellä Etelä-Euroopassa, eli Suomen tavoista ei oo tietoa. Luulis että yksityisellä vois pyytää ne kokeet mitä haluaa. Meillä on yritystä jo reilu vuosi takana, ja kun vuosi tuli täyteen, mentiin täällä yksityiselle hedelmällisyysklinikalle (eka käynti on ilmainen ja meillä on vakuutus joka kattaa suurimman osan kokeista). Siellä gyne ultrasi, selitti hoitovaihtoehdot ja laittoi lähetteen tutkimuksiin, jotka pitäisi tehdä ennen hoitojen aloittamista. Siitä siis tuo aukiolotutkimus.
Mua kummastuttaa muuten täällä se, että missään vaiheessa ei ole käsketty mittauttaa loppukierron progesteronia, vaikka mulla tuo tiputtelu on ollut vaivana alusta asti... Aina kun olen siitä kysellyt (varmaan neljältä eri gyneltä), se on ohitettu olankohautuksella :rolleyes:.
 
MamaBlue:
Mehän asutaan tällä hetkellä Etelä-Euroopassa, eli Suomen tavoista ei oo tietoa. Luulis että yksityisellä vois pyytää ne kokeet mitä haluaa. Meillä on yritystä jo reilu vuosi takana, ja kun vuosi tuli täyteen, mentiin täällä yksityiselle hedelmällisyysklinikalle (eka käynti on ilmainen ja meillä on vakuutus joka kattaa suurimman osan kokeista). Siellä gyne ultrasi, selitti hoitovaihtoehdot ja laittoi lähetteen tutkimuksiin, jotka pitäisi tehdä ennen hoitojen aloittamista. Siitä siis tuo aukiolotutkimus.
Mua kummastuttaa muuten täällä se, että missään vaiheessa ei ole käsketty mittauttaa loppukierron progesteronia, vaikka mulla tuo tiputtelu on ollut vaivana alusta asti... Aina kun olen siitä kysellyt (varmaan neljältä eri gyneltä), se on ohitettu olankohautuksella :rolleyes:.
Ai hitsi vie, niinhän se olikin!! :rolleyes: Okei, no siellä sit tosiaan hieman eri meininki. No mun täytyy kysäistä ihan suoraan mun gyneltä, että voitaisko se tehdä. Ei ole mitään syytä olettaa, että olis tukossa, mutta jotenkin mulla sellainen olo, että saisin mielenrauhan, kun asian varmistaisi. Sama nuo hormonit. Olen kans miettinyt tota progetasoa. Mulla ei ole tiputtelun kanssa ollut ennen ongelmaa, mutta mun mielestä luteaali on vähän turhan lyhyt ja jotenkin tämä viimeisin kierto vähän säikäytti, kun oli tosiaan sitä tiputtelua ja lämmöt ei noussut ollenkaan. Toivon mukaan oli vaan poikkeus, mutta hieman kuitenkin huolestuttaa... :unsure:
 
Vuoden viimeinen kierto alkoi tänään, pari päivää myöhässä eli nyt kp1. Loppuvuoden herkuttelen kaikilla, mitä raskaana olevat eivät saa syödä ja nautin epäraskaasta tilastani täysin siemauksin! Plussaonnea kaikille joulun alle ja jos ei, niin graavilohta ja viiniä! (y)
 
  • Tykkää
Reactions: BlackCat
Hei vaan täältä taustalta!

Lupasin aina kertoa kun on kerrottavaa, joten vihdoin on. Ensimmäinen ICSI ehdittiin tekemään tällä viikolla juuri ennen joulutaukoa. Nyt masussa on yksi möykky ja 6 jäi vielä pakkaseen :love:
Täytyy sanoa että kaikkien vastoinkäymisten jälkeen tämä tulos on huikea ja tällä hetkellä olen vaan niin tyytyväinen :love:

Olipa kiva lukea kuulumisesi @Danniella vaikkeivat ne niin positiivisia olleetkaan. On nimittäin aika ajoin tullut pohdittua mitä sinulle mahtaa kuulua :)
Ymmärrän toki miksi et ole kirjoitellut, en itsekään saanut heti tartuttua ja kirjoittettua takaisin... Suosittelen jonoon menoa, nyt kun katson aikaa taaksepäin niin ei tämä vuosi joka ollaan TK käynnistä tähän päivään menty niin ylitsepääsemättömän pitkä ole ollut.. Vaikka tuskaista välillä kylläkin kun emme tienneet missä mennään (n)

Jäikö teille alkioita pakkaseen @Sinikukkanen ? Ajattelin vain että milloin pääsette uuteen yritykseen?

Tsemppiä uuteen kiertoon joutuneille! Sinulla on kyllä hyvä asenne @Muruhaave :)

Hyvää Joulun odotusta kanssasisaret!
 
Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: miu84
Heippa pitkästä aikaa! Kesällä pyysin tuulimunan jälkeen, että siirretään taustailijoihin. Vieläkin lääkkeelinen keskeytys, sitä seurannut 6vkon vuoto ja lopulta kaavinta yhä mustana aukkona mielessä.
Kaavinnan jälkeen ekoista menkoista alotettiin ivf hoito, josta saatiin yksi alkio matkaan ja neljä pakkaseen, kaikki erinomaisia laadultaan mikä huikea tulos mulle ja odotuksiin nähden matalilla amh arvolla.
Nyt se yksi pikkuinen alkio oli tänään np-ultrassa ikäänsä vastaava sikiö 12+6, jolla kaikki niinkun pitääkin ja riskiluvut matalat :love::love::love: Eli nyt uskaltaa hiukan huokaista ja mut voi siirtää plussanneisiin. Mihinkään en ole oikein uskaltanut kirjotella, mutta nyt siirryn plussanneisiin.
Tsemppiä kaikille tänne yritykseen ja piinailuun ja pikkuhiljaa kaikki siirtyy plussanneisiin!!
 

Yhteistyössä