3-kymppiset ensikertalaiset vol.11 <3

Onnea @Lallastiina ja @rust! :)

@rust, paljonko sun tuli juotua greippimehua ja vadelmanlehtiteetä? Alan olla niin epätoivoinen, että kaikki keinot käyttöön! :LOL:

Oikeasti, nyt on vasta yk5, mutta jotenkin mulla on aivan luovuttajafiilis (tiedän, typerää). Pelottaa, että ikää on jo liikaa (36). Toisaalta ultrassa näkyi melkein kolmekymmentä antraalifollikkelia, ilmeisesti se on iso luku ainakin tämän ikäiselle. Lääkäri haluaisi vielä ottaa AMH-testin. Onko kenelläkään siitä kokemusta? Pelottaa, että sieltä tulee joku game over -tulos. :cautious:
 
Onnea @Lallastiina ja @rust! :)

@rust, paljonko sun tuli juotua greippimehua ja vadelmanlehtiteetä? Alan olla niin epätoivoinen, että kaikki keinot käyttöön! :LOL:

Oikeasti, nyt on vasta yk5, mutta jotenkin mulla on aivan luovuttajafiilis (tiedän, typerää). Pelottaa, että ikää on jo liikaa (36). Toisaalta ultrassa näkyi melkein kolmekymmentä antraalifollikkelia, ilmeisesti se on iso luku ainakin tämän ikäiselle. Lääkäri haluaisi vielä ottaa AMH-testin. Onko kenelläkään siitä kokemusta? Pelottaa, että sieltä tulee joku game over -tulos. :cautious:
Juotiin greippimehua laimennettuna vichyyn janojuomana miehen kanssa, kun on ollut niin lämpimiä päiviä viime aikoina. Eli ainakin 2 lasia päivässä.

Löysin paikallisesta (en asu Suomessa) luontaistuotekaupasta vadelmanlehtiteetä ehtana tavarana. Siis iso pussi kuivattuja vadelmanlehtiä. Sitä join yhden mukin päivässä.
 
Täällä kp 10 ja tänään tein ekan ovistestin. Vielä oli nega. Viikonloppuna aloitin greippimehun juonnin ja tallettelut on myös aloitettu. Ajattelin, jos tallettelisi tämän viikon varuiksi joka toinen päivä. Jos tämä kierto on normaali, ovis pitäisi olla viikonloppuna. Edellinen kierto oli normaalia viikon pidempi, kun oli eka kierto keskenmenon jälkeen.
 
13.6.2018



***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

kyan...................30v........kp 38/?.....................yk1.........luomu
Atvk87................30v.......kp 21/26................yk12........1.icsi/2.pas
Helmi30.............30v........kp 10/33-35...............yk5........luomu
-Lillis-..................30v.......kp 6/31..................yk6..........luomu


Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny


Plussanneet 2017 ja plussauspäivät:
Sinikukkanen......34v..........yk18..........7.2. 1. PAS
Lallastiina...........35v..........yk17..........7.2. luomu (tm)
Avokado83.........34v.....ya01/16…......19.2. luomu
Taaartsan............35v........yk2..............6.4. luomu
Miinula................32v.........yk13...........10.5. luomu
MamaBlue..........38v.........yk12...........14.5. lz
Maaria1980........37v.........yk3/8.........29.5. luomu
SannuB...............33v.........yk5.............1.6. luomu
IinesAnkka82.....34v..........yk7............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina............36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha...........................................15.1.
amaia....................................................15.2.
Minji....................32v.......yk8...............31.3. luomu (km)
Abby87...............30v......yk11...............18.4. luomu
Frangipani82.......35v.....yk7.................
Lallastiina............36v......yk5 (km jlk)....5.6. luget
rust.....................33v.......yk8.................8.6. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
@-Lillis- No alkoihan se uusi kierto sentään (y).
@Minji Tsemppiä uuteen yritykseen!
@miumiu_82 Mulla on vähän enemmän ikää eikä oo AMH-arvoja katsottu, gyne oli viime kesänä sitä mieltä ettei toistaiseksi tarvitse.

Täällä tänään tämmöistä: http://aijaa.com/V710Sc :love:. Alempi on CB:n mukana tullut One Step 10 mlu joka näyttää suunnilleen samanvahvuista viivaa kuin 25 mlu testi, on nuo OS:t tosi epäherkkiä...
 
Viimeksi muokattu:
Onnea @Lallastiina ja @rust :love::love::love::love:

Ja tervetuloa @miumiu_82 , kuten Lallastiina sanoi, kiva saada uusia mukaan, kun onneksi myös toisesta päästä plussien myötä ”väki vähenee”. Täälläkin yk5 ja riippuen kierron vaiheesta mieliala vaihtelee siitä alkukierron ”odotettiin liian pitkään eikä ikinä tulla saamaan lasta” oviksen ajan ”nyt on varmasti meidän kierto” kunnes lopulta piinapäivinä ”ei tämä tainnutkaan tärpätä, mutta testaan nyt kuitenkin ihan liian aikaisin ihan liian monta kertaa” fiiliksiin :D:D:D
 
@Helmi30 Älä nyt toki vielä 30-vuotiaana panikoi, mä oon sentään jo 36! :LOL: Mutta kiva kuulla, etten ole ainoa, jolla on näitä tuntemuksia. Tunnen myös syyllisyyttä siitä, että yrittäminen on jäänyt tähän ikään, mutta mulla ei ollut vielä kolmekymppisenä puolisoakaan, ja aika monta muutakin mutkaa on ollut matkan varrella.

@Lallastiina Ollaan saman ikäisiä. Sun plussa tuo mullekin toivoa! :) Ja onhan täällä onneksi paljon muitakin +35 plussanneita.

Täällä on ihan taatusti menkat alkamassa. :cry: Menkkojen pitäisi tulla sunnuntaina, ja paperiin tuli jo aivan hitunen tummempaa vuotoa. Ehdin jo kuvittelemaan, että mulla on ihan selkeät raskausoireet, kun palelin koko viikon niin paljon ja menkkamaisia vihlaisujakin on ollut vatsanpohjassa. Mutta uutta kiertoa kohti pää pystyssä!
 
@miumiu_82 ehkä tämä on ikäkriisi, kun 31 tuli just täyteen :LOL: Myönnän kuuluneeni niihin joilla on ollut ”aina” ajatuksena tehdä lapsi(a) ennen kuin täyttää 30 ja nyt se ohitettu jo reilusti. Mutta suurperhe ei myöskään ole haaveissa, joten ei tässä toki vielä kiire ole. Mulla ollut sama mies jo kohta 10v joten siinä mielessä oltaisiin kyllä ehditty, mutta lähinnä tuo kumppanin epäröinti on siis ollut syynä odottamiselle.
 
@Helmi30 Ikäkriisit on pahoja. :) Mä oon käynyt vuosittain munasarjojen yms. paikkojen ultrassa ja tilanne on ollut gynen mukaan hyvä, siksi olen "uskaltanut" lykätä projektia. Ei tämä silti ihan helposti käy, vaikka ovisviivatkin tulevat ajallaan. :cry: Heikkoina hetkinä sitä miettii, että onkohan ne kaikki munasolut jo mätiä sitten vai missä viiraa. Tämä murehtiminen ei varmaan ainakaan auta raskaaksi tulemista. :rolleyes:
 
Hei kaikki! Mä oon täällä, tosin vasta nyt plussaamisen jälkeen. Plussasin siis n viikko sitten, la on 16.2. Toivotaan että pieni pysyy matkassa mukana :) Luomuna mennään, oon 33. Mulla ei ole aiemmin ollut semmonen elämäntilanne tai olo että olisin lapsia halunnut tähän maailmaan saattaa, puolisen vuotta sitten yllätysraskauden myötä mieli muuttui. Tuli keskenmeno mutta haave jäi... ja enemmän tai vähemmän vakava yritys. Nyt kuitenkin tuli ihana plussa, kunpa myötätuuli jatkuisi! Tällä hetkellä haaveilen että saisin kaksi lasta. En tiedä onko optimistista. Mutta elämä näyttää!

Kesän kissa, 33 v, yk 4(???), 10.6. luomu
 
Lueskelin muuten ketjua läpi ja kesti hetki tajuta mitä "tallettelu" tarkoittaa... Mä niin toivon ettei hetkeen tarviisi miehen kanssa "talletella" (tarkoitan yritysseksiä). Meistä ehkä vain minä tiesin että "yritetään" ja tää tärppikierto oli ainoa jossa meni vähän "tallettelun" puolelle. Sitä aiemmin oli oltu melko rennosti. Mut tos tärppikierrossa huomasin itsessäni melkein jo pakkomielteen ja olin vihainen miehelle kun se ei pystynyt vaikka MÄ olin tehnyt niin paljon kaikkea että raskautuminen olisi mahdollista, koko kuukauden ajan. Muistan semmoisenkin hetken kun tuhahdin kiukkuisesti "ei sitten" ja menin vihaisena peiton alle, käänsin kylkeä ja ajattelin että jukolauta, pian tulee ero. Ja meillä yrittämistä ehti siis vasta olla tosi vähän. Muutamassa kuussa olisi varmasti tullut ongelmia. Yrittäminen on kyl rankkaa ja haitallista parisuhteelle, siis siinä vaiheessa kun muuttuu kivasta rennosta yhteisestä seksittelystä operaatioksi, jossa oleellisinta on saada siittiöitä munasolun luo. Voimia kaikille joilla yrittäminen aiheuttaa stressiä, yrittäkää ottaa rennosti ja pitäkää lepokuukausia välillä.
 
Onko teillä muilla muuten ennen kuukautisia pari päivää tuhruvuotoa? Oon nyt huomannut sitä useammassa kierrossa. Se on niin vähäistä, että näkyy oikeastaan vaan paperilla pyyhkimällä. Mietin, pitäisikö tästä olla huolestunut..? (n)
 
Mulla on ollut jo pitkään. Mitähän lie... Etenkin näinä yrityskuukausina korostui, lieniköhän vaan stressin vuoksi tms. Joka kuu kuvittelin että se on kiinnitysvuotoa tai ne kuuluisat "poikkeuksellisen niukat" menkat eli valemenkat. Ennen kuin varsinainen vuoto sitten aina alkoi... Tässä kuussa havahduin muuten raskausepäilyihin siitä että tota tuhrua ei tullutkaan. Tuskin siinä mitään huolestuttavaa, jos sulla nyt ei klamydiaa tai emätintulehdusta ole. Toki tässä jutussa vinkataan että jos on tuhrun lisäksi pitkät ja/tai epäsäännölliset kuukautiset, se voi kertoa keltarauhasen vajaatoiminnasta.
https://www.terve.fi/kysymykset/kysy-asiantuntijalta-anonymous-tuhruvuoto-ennen-kuukautisia-28-june-2003-1909
Mutta jos mitään muuta ihmeellistä ei ole niin sitten lienee ihan normaalia. Hormonitoiminta on muuttuvaista...
 
Tervetuloa @Kesän kissa! Tuolla Odottajien puolella on helmikuisille oma keskustelu, tervetuloa sinnekin jos et vielä ole mukana :).
Meillä on muuten sama la ainakin netin laskureiden mukaan! Tosin eilen kun varasin neuvola-ajan, antoivat la:ksi 19.2., en tiedä mistä sen repäisivät.

@miumiu_82 Mulla oli aika pitkäänkin pientä tiputtelua, jota pahimmillaan saattoi olla yli viikonkin ennen menkkoja, on-off-tyyliin. Kierto kuitenkin muuten säännöllinen. Ei siihen kukaan gyne sanonut oikein juuta eikä jaata. Yhden gynen suosituksesta aloitin sitten Ovusitolin (myoinositol-foolihappolisä, saa Suomestakin jostain apteekista mutta eri nimellä, googlettamalla selviää), ja siitä kierrosta tulikin meidän eka plussa. Sattumaako lienee. Samoin olen käyttänyt loppukierrossa Lugesteronia, mutta vain 200 mg päivässä ja suun kautta, gyneä lainaten "ei siitä haittaakaan ole". Näillä eväillä on joka tapauksessa tiputtelu pysynyt hyvin kurissa ja raskauskin saatu muutaman kerran alkuun.

Nyt on jo aika hyvät leffaviivat, vaikkei ihan tasavahvat vielä: http://aijaa.com/Zs37Pw
 
Viimeksi muokattu:
Täällä kp 15 ja vihdoin tuli ovistestiin plussa! Kylläpä voi olla iloinen digitestin hymynaamasta! :LOL: Viisi päivää tuli negatiivinen ja ajattelin jo, että ehkä en sitten ovuloi tässä kierrossa ja harmitti, ettei pääse piinailemaan. Mutta sieltä se sitten vihdoin tuli! (y) Onkohan nyt keskenmenon jälkeen sitten kierrot pidentyneet, kun yleensä plussa tullut kp 11 tai kp 12.
 
18.6.2018



***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***
*Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*

Nimimerkki.........Ikä.....Kiertopv/pituus......yk.......luomu/lääk.kierto

kyan...................30v........kp 43/?.....................yk1.........luomu
Atvk87................30v.......kp 2/25................yk13........1.icsi/2.pas
Helmi30.............30v........kp 15/33...............yk5........luomu
-Lillis-..................30v.......kp 11/31..................yk6..........luomu


Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, ivf, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny


Plussanneet 6/2017-> ja plussauspäivät:
IinesAnkka82.....34v..........yk7............20.6 luomu
Risukko..............29v.........yk3............28.6. luomu
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina............36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha...........................................15.1.
amaia....................................................15.2.
Minji....................32v.......yk8...............31.3. luomu (km)
Abby87...............30v......yk11...............18.4. luomu
Frangipani82.......35v.....yk7.................
Lallastiina............36v......yk5 (km jlk)....5.6. luget
rust.....................33v.......yk8.................8.6. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.[/quote]
 
Viimeksi muokattu:
Päivitin listaa omalta osaltani ja yritin laskea muidenkin päivät ajan tasalle.
Tehdäänkö jatkossa niin, että jokainen päivittää itse listan, kun tulee jotain muutettavaa? Vai haluaisko joku listaa pitämään?
Mites @Minji, listalle?
Tuntuu tyhmältä edes puhua yrityskierroista omalla kohdalla, mut no, kai se luomuihmeen joku 0,01% mahis pitää yrittää ajatella ottaa huomioon.
Vasta vuosi sitten aloitettiin yrittäminen, tuntuu että oon ikääntynyt sata vuotta tän raskaan vuoden aikana.
Hoidot siis jatkuu seuraavalla pakastealkion siirrolla lääkkeelliseen "kiertoon" elo-syyskuussa. Siis omaa kiertoa ei silloin ole, lääkkeiden avulla vaan kasvatetaan kohdun limakalvoa.
 
Mulle käy, että päivitetään itse listaa jos jotain muutettavaa. Ehdotan kuutenkin, että luovutaan kp- listasta ja pidetään vain yk/ya-listaa. Jokainen voisi sitten aina viestissään kertoa kp:nsä, jos se on viestin sisällön puolesta oleellista. Miltä kuulostaa? Toki sitten tuontaustalle siirtäminen kp60–> ei enää ole niin yksinkertaista, mutta tällä hetkellä aktiivisia niin vähän, että voitais ehkä kokeilla näin?

Täällä on pidetty nyt ovistesteistä lomaa samalla kun lomailtu muutoinkin, toivotaan, että rentoilu tuottaa tulosta.

Täytyy vielä kommentoida aiempia viestejä, Kesän kissa siirtyi ehkä suoraan plussanneisiin niin en häntä tähän nyt tägää... mutta aika vahvasti erilainen kokemus hänen kanssaan tästä ”tallettelusta” - meillä siis takana jo pitkä parisuhde ja valitettavasti välillä kiire, stressi ym. tehnyt hallaa myös seksielämälle. Nyt kun aluksi tietoisesti lisättiin seksiä, huomaan nyt että ollaan yhdessä löydetty taas ilo ja rentous ja talletuksia (josta sanasta itsellä ihan positiivinen mielikuva) tulee luonnostaan ja koko ajan enemmän :D Toki tämäkin fiilis voi kadota jos yritys ei tuota tulosta, mutta tällä hetkellä tuntuu että yrityksen aloittaminen on ollut positiivinen asia, vaikkei ikinä saataisi lasta.
 
@miumiu_82 ehkä tämä on ikäkriisi, kun 31 tuli just täyteen :LOL: Myönnän kuuluneeni niihin joilla on ollut ”aina” ajatuksena tehdä lapsi(a) ennen kuin täyttää 30 ja nyt se ohitettu jo reilusti. Mutta suurperhe ei myöskään ole haaveissa, joten ei tässä toki vielä kiire ole. Mulla ollut sama mies jo kohta 10v joten siinä mielessä oltaisiin kyllä ehditty, mutta lähinnä tuo kumppanin epäröinti on siis ollut syynä odottamiselle.
Moikka, voisin tulla uutena tähänkin ketjuun mukaan. Olen seuraillut hetken taustalla.

Tämä kuulostaa @Helmi30 niin tutulta. Ajattelin aina haluavani olla sellainen semi-nuori äiti mutta nyt mittarissa on 31. Miehen kanssa ollaan oltu yhdessä jo kymmenisen vuotta mutta ei vaan aiemmin olla koettu, että oltaisiin valmiita. Ja nyt kriiseilen siitä, että olisi pitänyt aloittaa yrittäminen tai vähintäänkin lopettaa pillerit ainakin jo pari vuotta sitten. Pillerit lopetin kohta vuosi sitten mutta varsinainen yrittäminen alkoi vuodenvaihteessa. Nyt on yk 6.

Kannatan muuten sitä, että listattuna olisi vain yk/ya.
 
Yritjn päivittää listaa, mutta tuli herja, että viesti vaikuttaa roskapostilta, eikä antanut sitä tehdä. Onko muille tullut vastaavaa ja mikähän siihen auttaisi? o_O Laitan nyt tämän viestin ja kokeilen vielä sitten uudestaan.

Mulla alkoi tänään piinailu, ja olen lomalla, joten taita tulla todelliset piinapäivät kun liikaa aikaa ajatella :ROFLMAO:
 
25.6.2018

***Jos haluat lisätä tietosi listaan tai muuttaa niitä, merkkaa tiedot omaan viestiin punaisella, kiitos!***
*Kun muokkaat listaa, valitse "vastaa" ja poista tekstikentästä alusta ja lopusta "[ QUOTE ]"*

Nimimerkki......Ikä............yk...........luomu/lääk.kierto

kyan................30v...........yk1..........luomu
Atvk87.............30v...........yk13.......1.icsi/2.pas
Helmi30...........31v...........yk5.........luomu
-Lillis-...............30v...........yk6.........luomu
sucrine.............31v...........yk6.........luomu?


Lääkkeet/hoidot:
c=clomit, a=anazol, f=femar, g=gonal-F, m=metut, pr=pregnyl, o=ovitrelle, pri=primolut, pu=puregon, t=terot, mp=menopur, irr=irrotuspiikki, lu=luget/lutinus/progesteroni, de=depot laastari, s=supercur, lz=letrozol, b=bemfola, or=orgalutran, inssi, ivf, icsi, pas, etc.

Taustalla:
Kicumisu, Iitukka81, Pikkumyy0285, janna83, Sonara, Keinuilija, Muruhaave, Shih, Mimm1, Vauvakuume85, Ingaliini, Shuubiduu, _kiki_, Ihanapa, histamiinihepo, Tilliina, kissaliikeri, franny


Plussanneet 7/2017-> ja plussauspäivät:
Mamushka.........32v..........yk6...........11.7. luomu
Jesy....................34v.........yk2...........18.7. luomu
Sano Pirkka........34v........yk10...........1.8. luomu
Suziella...............35v........yk1.............26.8. luomu
ToukkaHaave87..30v........yk9.............1.9. lz+b+pr+t
Vesinokkaeläin....31v........yk2............10.9. luomu
nenni26...............30v........yk3............5.12. luomu

Plussanneet 2018 ja plussauspäivät:
Lallastiina.........36v......yk8 (tm jlk)....9.1. luget (km)
Genmaicha......................................15.1.
amaia...............................................15.2.
Minji................32v.......yk8...............31.3. luomu (km)
Abby87...........30v......yk11...............18.4. luomu
Frangipani82..35v.....yk7.................
Lallastiina.......36v......yk5 (km jlk).....5.6. luget
rust.................33v.......yk8.................8.6. luomu

Kun kiertopäiviä yli 60 eikä mitään kuulu, lisätään "Taustalla" -listalle.
 
Näköjään onnistui ilman kuvaa. Lisätkää muut kuva taas seuraavaan listaan, jos sitä kaipaatte. Poistin nyt kiertopäivät, nekin saa toki lisätä jos haluaa. Tuli mieleen myös kolmas vaihtoehto, että laitettaisiin aina pvm, jolloin meneillään oleva yk on alkanut. Näin ei tarvitsisi listaan päivitellä varsinaisia kiertopäiviä, mutta pystyisi kuitenkin vähän seuraamaan taustalle siirrettäviä.
 
  • Tykkää
Reactions: atvk87
Mulla on nyt menossa kp 23 ja dpo 7 (yk 10). Keskenmenneessä raskaudessa testasin dpo 11 plussan. Nyt dpo 11 olisi lauantaina ja vähän olen miettinyt pitäisikö silloin testata. Jos en ole raskaana, maanantaina dpo13 pitäisi alkaa kuukautiset. Mulla on nyt ollut muutamia päivä vasemmalla outoja nippailuja. Viikonloppuna puolestaan särki reidet, joka on mulla menkkaoire menkkojen ekana päivänä. Tosta nippailusta on vähän toiveet heränneet, koska plussakierrosta myös oli sellaista. Mutta silloin oli myös rinnat tosi arat jo viikkoa ennen plussaa ja nyt ei ole ollenkaan sellaista. Jännityksellä odotan.
 

Yhteistyössä