**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.4**

Kiva kuulla sustakin Batsku!!! Ja ihanaa että raskaus etenee noin hyvin!!!
Meillä taitaa olla pupuilua tiedossa viikonloppuna...mies on ollut reissussa...ja mulla kai on ovis lähellä...heh..ei hajuakaan kiertopäivistä.
Nyt oon siis vihdoin stressitön vauva-asiassa ja tuntuu hyvältä.
Testatakin aion jos menkat todella on monta päivää myöhässä.
Kyllä mulla edelleen vauvakuume yhtä kova on ja sain muuten kaverilta vauvalehtiä ja joka ilta oon lukenut. Ja mähän tilasin kaks plussan ainakin puoleksi vuodeksi ja taidan jatkaakin...
Mukavaa viikonloppua kaikille...mulla välillä ulkopuolinen olo kun mulla hoitoja ei tarvi vielä ajatella...mutta mukana ollaan...
 
Tirlittanille VOIMIA pettymysten kestämiseen!!!

Heksulle mukavaa ja kivaa pupuilu-viikonloppua :heart:

Kaikille muillekin oikein ihanaa, rentouttavaa ja hyvää viikonloppua!!! Pitäkää huolta itsestänne ja rakkaimmista! :heart: :heart: :heart:
 
Lauantai 11.10.2008



Tuulia-76 32v..........kp 47/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp27/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 18/n.21-25...yk28............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp25/29.............yk15...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp22/28-32............yk6.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp24/23...........yk4.............esikoinen
Heksu76 31v............kp15/28............yk3..............esikoinen
Pulcina melkein30v...kp33/n.28.............yk2...........esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08


Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen



[/quote]

 
Harmi Tirlittan kuinka kàvi lààkkeen saannin suhteen. Eivàt siis apteekista ollenkaan osanneet sanoa milloin on saatavilla taas sità korvaavaa? Paljon energiaa sinulle ja miehellesi siihen piinaavaan odottamiseen. Toivon kovasti ettà asia selviàà pian. :hug:

Mà tein sen elàmàni ensimmàisen r-testin tànàaamuna, olihan jànnàà ja yòkin meni vàhàn levottomasti sen takia. Testiin tuli todella haalea viiva, just ja just sen siità erotti. Eli joko haamu tai viivanpaikka. Kokemusta varmasta negatestistà kun ei ole. Eli muutaman pàivàn kuluttua testaan uudelleen jospa se olisi siità vahventunut. :) Ja jos oli vààrà hàlytys niin sitten vaan uutta yritystà. On kyllà vaan sellainen olo tai aavistus ettà olisin raskaana.

Plussaonnea kaikille meille ja ekstrapuhureita teille jotka olette ns. lomalla vauvanteosta.. tiedà vaikka juuri silloin olisikin teidàn aika! :flower: :flower: :flower:
 
Voi vitsit Pulcina, olipa uutinen! :D Mä olen kyllä elämässäni tehnyt todella monta negaa, ikinä ei ole ollut viivanpaikkoja tai mitään, ja se eka haamu oli kyllä ihan kunnon plussa! Mutta mulla se vahvistui vasta useamman päivän jälkeen kunnon viivaksi. Itse kävinkin sitten epätietoisuudessa dottore della mutuan luona, joka määräsi mulle kaksois hcg-mittauksen. Se tehdään siis 48-72 tunnin välein, että nähdään onko arvo kasvanut. Kävin yksityisessä labrassa asl:n sijaan, maksoi yhteensä 38?! Mutta kannatti, kun ei tarvinnut sitten tihrustella niitä mun haamuja, joita loppujen lopuksi kertyi siinä viikonlopun mittaan 7 kappaletta :LOL: Pidän peukkuja, vauvaliimaa oikein roppakaupalla! +++++ :whistle:
 
Pulcina, IHANAA... Onnea haamusta!!! Ja haamulle nyt vahvistumisia.. en malta olla laittamatta päivitetylle listalle siut jo haamuilijoihin... :heart: Tässä pinossa kun ei oo pitkään aikaan edes haamuiltu, saati plussailtu... Onnea matkaan! :heart:
 
Maanantai 13.10.2008



Tuulia-76 32v..........kp 49/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp29/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 20/n.21-25...yk28............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp27/29.............yk15...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp24/28-32............yk6.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp26/23...........yk4.............esikoinen
Heksu76 31v............kp17/28............yk3..............esikoinen

Haamuilijat
Pulcina melkein30v...kp35/n.28.............yk2...........esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08


Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen


 
Kiitos hurjasti onnentoivotuksista Lentoemo ja Lumikeiju! Kyllà mielellààn haamuilen jo :) Ei kai se huonoa onnea tuo! Toivon tosiaan kovasti ettà se haamu nyt oli ja jos niin, niin ettà mukana pysyy kaveri... Aika hurjaa. En ole oikein kunnolla ehtinyt kai asiaa "tajuamaan" kun on ollut tàssà vaikka mità muutakin hàssàkkàà làhipiirissà. Ja toisaalta koitan tietysti - tapani mukaan - pitàà jalat maassa... Saa nàhdà kuinka onnistuu.

Ja kiitos Lentis vinkeistà! Tàytyy pààttàà miten tàssà edetà, jos... Katson ensin seuraavan testauksen ja sitten verikokeeseen tai suoraan gyneaikaa varaamaan. Itse kun kuvittelin ettà se verikoe on pakollinen jotenkin, mutta eilen yksi ystàvà selitti ettà ei vàlttàmàttà tarvi. Tilanteen mukaan siis sitten! Sormet ristissà tààllà...

Oikein iloista viikonalkua teille kaikille ja pikaisiin kuulumisiin!
 
Kiitos Heksu! :hug: myòs!

Vieraat làhti tànààn pois ja oli ihana tulla tòistà kotiin kun ei ollut ketààn jonka kanssa tàytyisi kohteliaasti keskustella.. Ei ollut siis minulle kovin làheisià tàmànkertaiset vieraat joten oli vàhàn rankkaa vàlillà. Koitettiin vielà miehen kanssa parhaamme mukaan setvià nàiden vieraiden ongelmia ja heità auttaa, toisaalta hyvà ettà vei omia ajatuksia muualle. Mutta nyt on niin ihana keskittyà ihan vaan tàhàn omaan napaan! :p Vàhààn aikaan en aio harrastaa italialaista vieraanvaraisuutta! :saint:

Pizzaa tekisi nyt mieli.. Taidan làhteà ruokakaappeja kaivelemaan!

Tunnelmallista syysiltaa!
 
:wave: Hei! Tulen teille tänne vilkuttamaan. Kirjoittelin ennen toisella nimimerkillä (Hannele-74). Näköjään tämän pinon ensimmäinen viesti on mun kirjoittama lähes tasan vuosi sitten.

Viime keväänä aloitimme lapsettomuushoidot. Myös Clomifenin uupuminen pilasi ensimmäisen inssimme. Inssejä meillä oli lopulta kaksi ja yksi "koti-inssi" kun ulkomaan matka osui päälle. Onneksi oli mies mukana. Tuosta koti-inssistä kesäkuussa tuli hyvin hailakka haamu, joka katosi jo seuraavana aamuna. Syyskuussa oli sitten ensimmäinen IVF, josta tuli viime keskiviikkona plussa. Alkuviikon tosin ehdin jo itkeä, ettei meille tule koskaan lasta, kun menin tekemään herkän testin liian aikaisin. Keskiviikon plussa yllätti täysin! Nyt tässä sitten vain ihmetellään ja katsellaan ja toivotaan, että kaikki menisi hyvin. Ei pidä menettää toivoa...

Plussatuulia kaikille!!! !!!


Ellastiina (5+0) :flower:
 
Hyvänen aika sentään, mitä kaikkea on viime viikon käyntini jälkeen tapahtunut!
Valtavasti onnea Hannelelle!! :flower: (eli nyk. Ellastiinalle) Huomasin kyllä, että katosit täältä maisemista jossain vaiheessa ja olen törmännytkin uuteen nikkiisi tuolla lapsettomuuspuolella. Olipa UPEA kuulla, että teitä nyt onnisti.

Itsekin olen ajatellut, että voisin tietysti siirtyä lapsettomuuspuolelle palstailemaan, kun selvästihän siihen kategoriaan tässä kuulutaan...Ja kenties ekan IVF:n myötä tekee mieli pinoutua johonkin sitä aihetta erityisesti käsittelevään porukkaan. Toistaiseksi kun harvakseltaan olen muutenkin palstaillut tämä palsta tuntuu kuitenkin kaikkein "kotoisammalta". Toivottavasti kenenkään uuden kuumeilijan pasmoja ei sotke se, että täällä välillä hoidoistakin tilitetään.

Bantskulle ISO KIITOS tsemppauksesta ja kaikkea hyvää loppuraskaudelle! On huojentavaa kuulla, että useankin IVF-hoidon jälkeen on toivoa. Tässähän tuli todistetuksi Hannelelta/Elastiinalta, että eka kerta voi sanoa toden mutta että myös mones kerta yhtä hyvin.

On muutenkin ihanaa, että te "vanhat tutut" käytte täällä moikkailemassa, olenhan minäkin tällä kyseiselä palstalla enemmän tai vähemmän roikkunut jo melkein kaksi vuotta ja siis moniin oikein ystävystynytkin, siis omalla tavallaan. Niin paljon on hinku sinne "naapuripinoon", että en ole enää jaksanut siellä käydä raskautuneiden kuulumisia lukemassakaan - ristiriitaista, eikö? Aluksi niin tein eli kävin tuttujen kuulumisia siellä kurkkimassa. Nyt se on jotenkin liian raskasta, vaikka toivon jokaikiselle kanssani jänskänneelle, iloinneelle ja surreelle palstakaverilleni tietysti kaikkea hyvää!!

Tirlittanille iso :hug: ja paljon voimia vastoinkäymisiin!
Pulcinalle onnittelut haamusta!

Oma napa: olen piikitellyt puregonia 5 päivää ja nyt alkaa jo tuntua...Verikoe osoittikin, että "vaste on hyvä" ja annosta vähennettiin puoleen. Huomenna pääsen ekaan kontrolliultraan katsastamaan tilannetta. Ensi viikolla olisi tarkoitus olla vasta h-hetket...Mulla olis puregonia pistelleille (Ellastiina, Kati tai Bantsku vaikkapa) kysymys: tuliko teille puregonista sivuvaikutuksia? KUn mua vaivaa jo monetta päivää ripuli...Ja hoitajan mukaan hyperi ei kuitenkaan voi "vielä" olla kyseessä. Ohittivat lähinnä koko kysymykset ja sanoivat, että varmaan on vain joku vatsaflunssa. Tiedä häntä.

Lentoemollekin vielä terveiset! Jospa vaikka sinun kanssasi ehtisin hetkeksi samaan pinoon...

Ja kaikille muillekin nimeltä mainitsemattomille mukavaa viikkoa ja :wave:
 
Taas olen tylsä ja kirjoittelen omaa napaani. Lupaa, lupaan lukea teidän muiden ihanien kanssakuumeilijoiden (ja odottajien) viestejä jossain kohtaa!

Kp1 siis yllätti tänään. Tai ei se mitään yllättänyt, sillä eilen tiputteli vähän. Ja koska "yllätys" oli jo 28., ei sitä enää voi yllätykseksi sanoa. No, jospa kolmas(kymmenes) kerta toden sanoo.. Tämä kierto menee joka tapauksessa ohi, sillä mieheni on työmatkalla seuraavat reilut 2 viikkoa.

Isäni oli nähnyt unta, että mieheni tuo tuolta ulkomailta mukanaan lapsen. Minä aloin heti itsekseni miettiä, että adoptoidaankohan me joskus lapsi tuolta maasta vai onko miehelläni nyt kehittynyt se solu, josta lapsemme saa alkunsa vai mitä tuo uni tarkoitti (uskon etiäisiin). Pettämisjutut eivät tulleet mieleen itselleni eivätkä isälleni ennen kuin mieheni naureskellen totesi, että hyvä, kun mietin tuollaisia vaihtoehtoja enkä jotain muuta ;) . Luotan kyllä häneen niin 110-prosenttisesti ettei tarvitse tuollaisia edes miettiä.

Minulla on nyt uusien kiertojen alkaessa ihan tyhjä olo. Tuntuu, etten osaa olla edes surullinen, enkä oikein pettynytkään. Vihainen ehkä vähän. Mutta enimmäkseen olo on tyhjä ja turta. Luulen, että blokkaan kaikki tunteet pois. Tyhjyys on helpompi kestää kuin suru.

Aion varata ajan lääkärille IVF:n suunnitteluun marraskuun alkuun, jolloin mieheni on taas kotona. Onneksi suunta on selvä- molemmat olemme sitä mieltä, että se on seuraava askel.

Voikaa hyvin kaikki!
 
Onnea roppakaupalla Hannele!!!! Ihanaa! :heart: :heart: :heart:
En osaa ajatella sinua Ellastiinana, mutta kai siihen tottuu. Aivan mahtavaa kuulla, että pitkän linjan kuumeilijat plussaavat. Tsemppiä myös Merilinnulle ja Kuumetta:lle. Uskon, että onni osuu myös teidänkin kohdalle.

Meidän pikku tyttö on jo iso ja on jo parikuinen. Aivan selvästi äitiinsä tullut taiteilijasielu, kun tyttö on sellainen tuuliviiri. Välillä hihkuu innosta ja hymyilee Hangon keksinä ja seuraavana hetkenä känkkäränkkä jyrää päälle.

Kovasti toivon tähän pinoon lisää plussia. Vanhana kuumeilijana käyn täällä aina vaklailemassa. Plussatuulia! :heart:
 
Kuumetta: toivottavasti IVF tuo toivotun tuloksen! Tai vaikka ylläri luomu ennen sitä! Muistaakseni meillä oli hieman samaa ongelmaa (lyhyttä luteaalivaihetta).

Merilintu
: tsemppiä IVF:ään! Meillä mentiin lyhyen kaavan mukaan -- mä en kärsinyt minkäänlaisista sivuoireista. En ainakaan huomannut... Turhaa jännitin ja pelkäsin oireita. Munasoluja saatiin 12kpl, joista 10 hedelmöittyi. Näistä kuusi oli hyvä laatuisia. Siirsivät yhden TOP-alkion. Kuitenkin viljelivät pakastettavat alkioit blastokysteiksi ja pakastettavaksi jäi siinä vaiheessa vain kaksi... Se on hieman jäänyt kaivelemaan, että oliko tämä viljely hyvä vai huono asia, koska kato kävi.

Iida-Liina: Ihana kuulla sinunkin kuulumisia. Olet jäänyt hyvin mieleen ja olen iloinnut kuulumisistasi.

Nimimerkin vaihdoin, koska halusin kirjoitella hoidoista ajattelematta, että nimimerkkini tuntevat "real life" ystävät lukevat kuulumiseni netistä. Jotenkin tuli sellainen vaihe, että ei enää halunut, että ystävät seuraavat joka kiertopäivä missä mennään. Tosin sekin vaihe meni ohitse ja mielellääni sitten jo IVF-hoidoissa ollessani kerroin tarkkoja kuulumisia. Siis kaksi läheistä ystävääni ovat palstailleet ja plussanneet tällä palstalla. Toisen lapsen kummikin olen. Itse koin siirtymisen lapsettomuus -puolelle kirjoittelemaan hyvänä siinä vaiheessa, kun hoidot alkoivat. Kaipasin vertaistukea. Olen toki täällä käynyt aina välillä kurkkimassa -- viime aikoina harvemmin.

Nyt on sitten alkuraskauden epävarmuus menossa, mutta olen siirtynyt odotus-puolelle palstailemaan "syksyn 2008 lapsettomuushoidoista plussanneisiin". Epävarmuutta siis lisää vuoto, joka on jatkunut plussaamisesta saakka. Eilisen verikokeen perusteella raskaushormoni oli kuitenkin noussut normaalisti. Veitsenterällä kävelemistähän tämä on... Ei voi muuta kuin laittaa kädet ristiin ja elää päivä kerrallaan. Sittenhän sen näkee, mitä tuleman pitää...
 
Täällä myös vaklailemassa - taas kerran... ;)

Hannelelle / Ellastiinalle mahtavat onnittelut plussasta! Muistaakseni taisitkin käydä piipahtamassa tuolla odotuspuolellakin? Sinne vaan rohkeasti mukaan. Mäkin jossain vaiheessa ihmettelin sun "katoamista" ja toivoin kovasti, että kaikki on mennyt hyvin. Ja niinhän se olikin. :)

Merilintu, tosi kiva kuulla sustakin pitkästä aikaa! Usko pois, kyllä se IVF-hoito tuo teillekin enemmin tai myöhemmin kaivatun lopputuloksen. Onhan Hannele hyvä esimerkki siitä taas kerran. Siitä puregonista vielä, että mulla ei ollut siitä mitään sivuoireita. Tosin olin jo aika kauan sitä ennen IVF:ääkin piikitellyt. Mä en oo muutenkaan mitenkään herkkä hormoonien vaihtelulle, joten luulen sen olevan osasyy asiaan. Ei sun oireet kuitenkaan vielä mistään hyperistä kerro. Kannattaa muuten juoda paljon vettä hoitojen aikana ja ennen punktiota. Sillä kuulemma voi ehkäistä hyperin riskiä. Niin, ja vielä se, että mähän kans kirjoittelin tuolla lapsettomuuspuolella tämän pinon ohella, kun sitä kaipasi vertaistukea muilta hoidoissa käyviltä.

Iida-Liina, kivaa kuulla sustakin pitkästä aikaa! Kaikki on ilmeisesti ihan ok. Teidänkin tyttö on jo iso neiti :heart: .

Pulcinalle onnea haamusta, hieno juttu! :flower:

Kuumetta, kovasti jaksuja hoitojen kanssa. Kuten sanottu, varmasti teilläkin IVF on oikea seuraava askel paremman lopputuloksen suuntaan. :hug:

t. toinen vanha kuumeilija Kati
 
Ihanaa Hannele!!!! Onnea...mulla olikin välillä yritystaukoa, mutta mukana tjottailemassa taas...ensi kesään aion mennä ihan et tulee jos tulee....ja jos ei ala kuulua sitten, niin tutkimuksiin...
Kiva että vanhatkin käy mukana tsemppaamassa...
Moni on kuitenkin plussannut vaikkakin osa pitkän yrityksen jälkeen...ilon ja surunkyyneliä on vuodatettu!!!!
Mulla on edelleen ihan paineeton yritys...elelen normaalia elämää ja otetaan vastaan se mikä tulee....
Niin joo Hannele: olen muistanut sua joskus aina rukouksin...vaikka olitkin poissa tältä listalta...
 
Ihanaa....tule vaan mukaan sinne 3-kymppistenkin pinoon.

Merilinnulle tsemppiä! Minulla meni hormonihoito pitkän kaavan mukaan, mutta en kyllä muista että olisin Puregonista mitään fyysisiä oireita saanut. Yhden kamalan raivokohtauksen sain esimiehehelleni, mutta hän onneksi tiesi hoidosta eikä ottanut kaikkea lataamaani ihan todesta. Toki pyysin anteeksi jälkikäteen. :saint:

Heksulle myös tsemppiä ja Kuumetta, samoin Sinulle hoitoihin. Sinulla on ihanan kuuloinen mies, ja olette yhdessä tällä matkalla. Se on upeaa. Voimia!

Banstku
 
KIITOS kaikille teille ihanille palstaystäville tuesta ja tsempistä! Multa löytyi yli 30 follia ekassa seurantaultrassa, eli hyperin riski on olemassa ja tilanne aika sama kuin Bantskulla oli (munkin hoito menee pitkän kaavan mukaan)...Annostusta on pienennetty. Katsotaan kuinka käy. Toki toivoisin kovasti siirtoon pääseväni jo tässä kuussa, mutta saa nähdä. Saalis ainakin vaikuttaa lupaavalta, vaikka "ei se määrä vaan laatu" olen kuullut...Tällä kertaa vain tällainen pikainen omanapainen kesken töiden. :wave:
 
Hannele, huomasin toisesta pinosta, että tilanne näyttää huolestuttavalta. Voimia!

kuumetta, kivan unen oli isäsi nähnyt. Toivon todella, että olisi jo teidän vuoro.
Tyhjyyden tunteesi kuulostaa murheelliselta, mutta eihän siitäkään mitään tulisi jos joka kuukausi itkisi itsensä väsyksiin, joten kyllä tuo turtuminen lienee jonkinlaista luonnon järjestämää itsesuojelua. Toivon parempaa mieltä sinulle :heart:

Pulcina, suuren suuret onnittelut!!! Onko haamu jo vahvistunut?

merilintu, onpas iso määrä folleja! Toivotaan, että kaikki menee hienosti ja pääsette siirtoon tässä kuussa. Peukut ja varpaat on pystyssä :)

vanhat kuumeilijat, on tosi ihanaa kun käytte meitä tsemppaamassa. Lämmin kiitos siitä :heart:

).( Me saatiin ostettua miehelle lääkkeet ja hormonihoito on nyt aloitettu. Hän kävi myöskin jo kromosomitestissä, jonka tulokset tulevat muutamien viikkojen päästä. Toivottavasti siitä ei löydy mitään uusia huolenaiheita. Kahden kuukauden hormonilääkityksen jälkeen on uusi siemennesteanalyysi ja verikokeet. Sitten ollaan taas vähän viisaampia.
OYS:n ensikäyntiaika varmistui helmikuulle. Päätettiin varata Väestöliittoon uusi ensikäyntiaika joulukuuksi (edellisen peruin, kun mies sai hormonireseptin). Harmittaa, että aikaa on mennyt hukkaan, kun ihmeellisesti parin kuukauden viiveellä keksivät, että miehen kannattaakin kokeilla lääkitystä ennen hoitojen miettimistä. Tällaista odotteluahan tämä koko homma on.

Kaikille, plussaonnea ja rentoa viikonloppua!
 
Perjantai 17.10.2008



Tuulia-76 32v..........kp 53/23-28......n.4v.......esikoinen, miehelle 3.
kanella 39v.............kp33/28............yk3...............esikoinen
Kuumetta 36v.........kp 4/n.21-25...yk29............1. yhteinen
Tirlittan-75 32v.......kp31/29.............yk15...........esikoinen
Tresum77 30v.........kp?/27-31.........yk17...........esikoinen
Omelia 32v..............kp?/29-36.........yk18...........esikoinen (?)
Lumikeiju 33v..........kp28/28-32............yk6.............esikoinen
Marshmallow 34v.... kp30/23...........yk4.............esikoinen
Heksu76 31v............kp21/28............yk3..............esikoinen

Haamuilijat
Pulcina melkein30v...kp35/n.28.............yk2...........esikoinen



Joulukuun 2007 plussat
Iida-Liina 32v.....yk pari vuotta..... tyttö 10.8.08


Helmikuun 2008 plussat
Annimaria72.......yk5.......................esikoinen

Huhtikuun 2008 plussat
Kati231 35v.......pari vuotta............esikoinen

Toukokuun 2008 plussat
Tuizu 32v................yk6

Kesäkuun 2008 plussat
Bantsku 36 v...........pari vuotta.......esikoinen
lentoemo-76...........yk7................1. yhteinen
Almaa 35v...............yk3.......esikoinen

Heinäkuun 2008 plussat
manna8 33v............yk14.........esikoinen


 

Yhteistyössä