**3-kYMPPISET ENSIKERTALAISET, vol.5**

Huomenta vaan ja myöhästyneet ystävänpäivätoivotukset myös kaikille! Kiva kuulla Marienna ja Ainomieli kuulumisia! Onneksi olkoon Marienna kilppariarvoista! Varmasti vähentää huolta tuollaiset lukemat! Koska sulla on todettu ongelmia kilpirauhasten kanssa? Mie jännään verikokeiden tuloksia jotka saan torstaina, olen diagnosoinut itselleni kaikenmaailman vaivat lähtien kilpirauhasten vajaatoiminnasta! :D
Millaiset oireet sulla oli tuohon liittyen? Joku voisi puhua mulle järkeä että ei mulla sitä ole... ;)

Vadelma :hug:! Plussaonnea uuteen kiertoon!! +++++:whistle:

Tatja onnea oviksen bongaukseen!
 
Tiistai 15.2.2011



Vadelma30.....30v. ......kp1/32...............yk5
Tatja.............34v. ......kp11/26-29.........yk8....... terolut
Jonesy...........30v. ......kp15/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp18/31-37........yk4
Ronjaliina.......29v. ......kp19/28-29........yk3
anskilia..........31v. ......kp20/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp21/??.............yk12...... 1kkm
Amanda77......33v. ......kp23/?..............yk11... 1 km, 1*clom
Yameliah........31v. ......kp24/28-30........yk20
Scrat.............31v. ......kp24/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp25/30-58........yk14
sgt................32v. ......kp27/29-31........yk4
Wanda_81......29v. ......kp27/30-42........yk5 (+ 8kk tjot)
Demuli..........31v. ......kp32/32-36.........yk4
Miimau..........31v. ......kp35/27.............yk7
Sintti-79........31v. ......kp40/23-30.........yk19
Sakara..........33v. ......kp43/32-36.........yk2
Tunafish-78....32v. ......kp103/28-32........yk0




Taustalla
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Viimeksi muokattu:
Keskiviikko 16.2.2011



Vadelma30.....30v. ......kp2/32...............yk5
Tatja.............34v. ......kp12/26-29.........yk8....... terolut
Jonesy...........30v. ......kp16/25-35........yk3
Nima.............30v. ......kp19/31-37........yk4
Ronjaliina.......29v. ......kp20/28-29........yk3
anskilia..........31v. ......kp21/30............yk2
Ginger...........35v. ......kp22/??.............yk12...... 1kkm
Amanda77......33v. ......kp24/?..............yk11... 1 km, 1*clom
Yameliah........31v. ......kp25/28-30........yk20
Scrat.............31v. ......kp25/32-38........yk12.... 4*terolut
Annastiina79...31v. ......kp26/30-58........yk14
sgt................32v. ......kp28/29-31........yk4
Wanda_81......29v. ......kp28/30-42........yk5 (+ 8kk tjot)
Demuli..........31v. ......kp33/32-36.........yk4
Miimau..........31v. ......kp36/27.............yk7
Sintti-79........31v. ......kp41/23-30.........yk19
Sakara..........33v. ......kp44/32-36.........yk2
Tunafish-78....32v. ......kp104/28-32........yk0




Taustalla
Popcorn78
Lusa
Innuli
KattiMattis
Sunny80
Lallaa77
krizze
Durasel



plussanneet
RR.....................31v. ....yk4........plussa 27.1.
Tömpsis..............31v. ...yk3.........plussa 27.12.
Arminen..............31v. ...yk3.........plussa 25.12.
Ainomieli.............29v. ...yk4.........plussa 14.12.
Marienna.............30v. ...yk7.........plussa 8.12.
Zipuli..................32v. ....yk8........plussa 26.11. ...(1. ivf:n 1. pas)
Mma Ramotswe....34v. ...yk18........plussa 18.11. ...(4*clom)
Anna-79..............31v. ...yk7..........plussa 11.11.
Sannuli79............31v. ...yk12........plussa 4.11. .....(terolut)
aamuyö...............32v. ...yk5.........plussa 2.11.
Olivia-79.............31v. ...yk10........plussa 2.11.
Viu.....................30v. ...yk12........plussa 29.10. ...(1. ICSI)
Feufollet..............34v. ...yk10........plussa 24.10. ...(4*terol, 1.clom)
Tinka-.........................................plussa 30.8.
Talitintti80...........29v. ...yk6..........plussa 25.7.
Linda32...............32v. ...yk1..........plussa 20.7.
Siukuki...............29v. ...yk3..........plussa 12.6.
Rae34.................34v. ...yk10........plussa 31.5.
Smi....................33v. ...yk7 ........plussa 8.5.
Keltakaneli..........32v. ...yk~20......plussa 1.4.
 
Hiljaista taasen täällä... Kertokaahan kuulumisia! :)
Mites Yameliah sinulle kuuluu? Alkoiko sinulla jonkinmoiset hoidot?

Mulla on menkkojen odotusta vain, tissikipu alkoi jo sunnuntaina. On vissiin aika lyhyt kierto tällä kertaa, onneksi! En ole vain koskaan tarkkailut kuinka aikaisin tuo alkaa, nyt merkkasin tuon ylös jos vaikka osaisi siitä ennustaa menkkojen alkamisajankohdan.

Mites muut loppukiertolaiset, onko oireita suuntaan tai toiseen?

*muoks* ai niin, pitäisikö tässä pian perustaa uusi ketju kun tuo sivumäärä on jo 99? Tuleekohan tässä jokin raja vastaan pian?
 
Juu, hiljaista on, kun ovistesti näyttää negaa. Jotain limoja on ollut havaittavissa ja päänsärkyä. Viime kierrossa ovisplussa tuli tällä kiertopäivällä, josko se vaikka huomenna sit ilmaantuisi...

wanda onko näissä pinoissa jokin koko/pituusraja? Toisikohan uusi pino enemmän aktiivisuutta tänne? :)

Ai niin, tervetuloa uusille ja pahoittelut tätivierailuista...
 
Nima toivottavasti tulee vahva viiva pian! Onko sulla ollut yhtään vahvistumaan päinkään viivat vielä? Näkyy listan mukaan sullakin olevan aika iso vaihteluväli menkkojen alkamisessa, että eiköhän se ovisplussa sieltä kohtapuoliin tule. :)

Mulla ei ole minkään sortin tietoa että olisiko tässä ketjussa jokin kokoraja. Voisi sitä kuitenkin luoda uuden pinon, jos tosiaan löytyisi uusia mukaan? Mitäs muut sanotte?
 
sgt
Hiljaista taasen täällä... Kertokaahan kuulumisia! :)
Mulla on menkkojen odotusta vain, tissikipu alkoi jo sunnuntaina.
Mites muut loppukiertolaiset, onko oireita suuntaan tai toiseen?
Odottelevalla kannalla... Oireista en tiedä.. tuntuu, että on ehtinyt kaikki oireet ja "oireet" mukamas tuntemaan meinneillä kierroilla, joten ei pysty sanomaan, onko nämä "tuntemukset" pms-oireita vai mitä :)

Mutta kuten Wandalla, tissit on olleet kipeet viikonlopusta. Toki ollaan jo niin lähellä mahdollista kp1:stä, että mene ja tiedä mistä johtuu, mutta oman muistin mukaan ei näin varhain ole kyllä aiemmin vielä oireillut.
Nukkunut olen tosi huonosti... etenkin viimeiset tunnit aamusta olleet melkoisen huonon unen aikaa. Vessassa on ehkä saanut käydä useammin (siis ehkä..), voi johtua kyllä ihan puhtaasti nautitusta nesteestä ja siitä, että päivän mittaan tuo pakkanen aiheuttaa jonkin asteista nestehukkaa (koko päivät ulkona), niin ei normaalisti imeydy juotu neste...
Hiukka on päätä särkenyt jatkuvasti, välillä enempi välillä vähempi... Mutta siihenkin löytyy monta hyvää syytä ;)
Väsyttää.. kiitos huonojen (ja lyhyiden) yöunien ja jatkuvan ulkona olemisen.. :D
Kahvi maistuu todella hyvälle...
Ei ole huonoaoloa...
Oireita ei taida juurikaan olla, siis oikeasti, vaikka paljon paljon erilaisia tuntemuksia kyllä :D

Mutta joo, alavattaa kyllä juilii aika ajoin (päivittäin), mutta mutta... on juilinut ennenkin ;)

Ei passaa vaipua synkkyyteen ja nyt ei kyllä tän asian tiimoilta ole siihen aikaakaan. Tarkkaillaan tilannetta ;)

Ja niitä plussatuulia tasapuolisesti kaikille!
Ja uusille tervetuloa :)
 
Hellurei! =)

...täytyy ihan kokeilla, meneekö satanen rikki...=)

Täällä matkalla alkutaipaleella, kp 2 : / Mites teillä muilla ovis sijoittuu kierrolle? Mä oon bongaillu sitä n. kp 10-14 alueella. Viime kierrossa oli kp 6 : /

Tunnistan kyllä ovisoireet, tikulla oon sitä varmistellu. Jotenkin vaan epäusko valtaa mielen, jos se sijoittuu kovin alkukiertoon...? Viime kierto mulla venähti 39:iin, joten oviskin oli varmaan loppupäässä...? Kp 6 sen saalistin kuitenkin tikkuun...: / Alkaa tuntua, että nää on sellasia henkimaailman juttuja!

Mulle kyllä sopii ketjun uusiminen! =) Josko uusia kolmekymppisiä innostuis mukaan!

Loppukiertolaisille kovasti plussaonnea!!
 
Kiva kuulla teidän kuulumisia, kun palstalla on ollu niin hiljaista. Itsellänikään ei ole ollut juuri kerrottavaa tai kaikki on ollut lähinnä melko masentavaa tällä suunnalla. Oon käynyt clomien ja pistosten jälkeen useamman kerran lääkärissä, mutta ovista ei saatu aikaiseksi eikä yksikään munis kasvanut riittävästi. Nyt kierto sitten "lopetettiin" ja aloitin Lugesteronin eli keltarauhashormonin. Nyt siis sitä 10 päivää ja sitten menkkojen jälkeen uuteen yritykseen. Täytyy sanoa, että aika tummissa vesissä kävin lääkärikäyntien jälkeen... Pelästyin jo, että eikö munasarjat reagoi enää edes lääkkeisiin!! Mitä jos ne ei enää koskaan reagoi? Tai miten kauan siinä menee, jos joskus sattuisi näin käymään. Ja koita siinä sitten uskoa raskautumiseen, jos yhden ainokaisen oviksen saaminen ei onnistu. Koitin lueskella netistä vastaavista asioista ja löytyihän niitä - sellaisiakin, joissa on ollu onnellinen loppu. Joten täytyy uskoa siihen! :)

Oon myös etsiskelly vertaistani seuraa eri pinoista, mutta jotenkin lapsettomuus-puolella jutut pyörii paljon ivf-hoitojen ympärillä ja itse toivoo vielä, ettei niihin tarvitsisi mennä. En siis halua niitä vielä ajatella. Toisissa pinoissa taas on paljon parikymppisiä pitkään yrittäneitä ja täytyy sanoa, että vaikeampi on samaistua itseään 10 vuotta nuoremman "hätään" tässä asiassa. Kenenkään toiveita tai odottamisen tuskaan tippaakaan vähättelemättä! Täällä oon taas vähän erilainen lintu, kun mun jargoni on tätä Clomi-Luge-Pregnyl-ultra-ultra-ultra-kamaa. Siksi oon vähän ollut hiljaisempi, kun mulla tää juttu polkee lääkkeiden sivuvaikutuksia lukuunottamatta paikoillaan. Jos sopii, kirjottelen täällä vielä ja oon sitten vaikka tietopakettina, jos teillä on kysyttävää mistään hoitoihin hakeutumisesta. Oon siinä jo konkari! :) Tietenkin toivon tooooodella paljon, ettei kukaan teistä joudu tälle tielle. Voin kertoa, että hoitojen keskellä (ja niin epäonnistuessa) löytää positiivisinkin ihminen itsestään sen synkimmän puolen. Ihmettelen suurella kunnioituksella niitä, jotka tuolla lapsettomuuspuolella kirjoittelevat suht iloisin mielin, vaikka yritysVUOSIA on jo takana. Pidetään me täällä lippu korkealla ja iloitaan siitä, että vielä vain hetki ollaan kuitenkin sitä omaa kääröä toivottu! :)

Sori tämä yhden asian ympärillä pyöriskely. Isosti tsemppiä ja plussapuhuria kaikille!

Niin ja Wanda, uus pino olis varmasti hyvä juttu!
 
Amanda77 sun teksti kuulosti niin tutulta. Mulla on kolme läheistä ystävää, jotka ovat juuri noissa samaisissa syvissä vesissä uineet hoitojen kanssa. Vaikka itsellä ei kokemusta hoidoista ole, niin kyllä se on rankka tie kaiken kaikkiaan monessa suhteessa. Ystävän roolikin tuntuu näissä asioissa niin voimattomalta, kun ei voi muutoin auttaa kuin olla läsnä ja kuuntelevana korvana. Yhdellä näistä kolmesta asiat ovat nyt onnellisesti ja hän nyt odottaa itseasiassa jo kolmatta lastaan, mutta kahdella muulla hoidot jatkuvat. Välillä itsekin tulee sitten mietittyä, että jos tässä nyt raskaaksi tulisin, että kuinka rankkaa se sitten taas näille ystäville on, joilla asian suhteen on haasteita. Miten sä olet suhtautunut raskaaksi tulleisiin ystäviin? Onko ollut vaikeaa suhtautua heihin? Kaiken kaikkiaan kovasti toivon sulle voimia!

Vadelma30 kanssa ollaan vähän samoissa tilanteissa. Mä en oo lähtenyt ovista vielä tikuttamaan, mutta kiertoa tässä kun taas tuli alkukierrosta tarkemmin seurattua niin mulla välillä muka on sellainen tunne, että oisko nyt ovis, mutta sitten kuitenkaan loppujen lopuksi mulla ei oo asiasta minkäänlaista hajua todellisuudessa, kun mietin tarkemmin. Jos limoista pitäis jotain asian suhteen päätellä, niin en osaa kyllä sanoa yhtään mitään! Mitä enemmän asiasta lukee täältä kaiken totuuden lähteiltä ;) netistä ja näkee, että erilaiset tekijät saattaa ovista heilautella niin tulee sellanen olo, että miten tää onkaan tällasta tiedettä oikeestaan. Ja että miten muka ikinä tulisin raskaaksi... Positiivisina päivinä sitten taas keksii ja muka tuntee kaikenlaisia oireita, jonka mukaan varmaan olisin raskaana, mutta mitään todellisia oireita ei sitten kuitenkaan oo näkynyt. Paitsi että kun jostain toisesta pinosta luin plussanneiden ensi oireita raskaudesta niin siellä joku mainitsi kasvojen ihon kukkimisen. Ja vasta tämän luettuani aloin miettiä, että niin tosiaan tällainenkin saattaa olla oireena raskaudesta. Mä en yhtään muista, onko mun kasvot alkanu kukkia enemmän kuin ikinä (ei onneksi kuitenkaan valtavan pahasti nytkään, mutta pahiten ikinä tähän mennessä elämääni) tämän kierron aikana vai aiemmin, mutta näin tosiaan on käynyt! Ja vaikka en ookaan mikään yltiönaisellinen nainen jne, niin ei nää finnit nyt ehkä kuitenkaan ensimmäisenä oo tässä ollu lisäbonari toivomuslistalla. Voi toki olla, että pillereiden lopettaminenkin on saanut tämän aikaan, mistäs näistä oikeestaan tietää..

Vähä reilu viikko kiertoa jäljellä ja tässä kohtaa sitä jotenkin alkaa varmasti meille kaikille tuttuun tapaan toiveajattelu herätä, joten turhankin innokkaana ja toiveikkaana jotenkin taas täällä olen, mutta samalla mussa herää se "pessimisti ei pety"-tyyppi, joka saa kaiken tuntumaa niin ristiriitaiselta. Mutta aika näyttää miten käy.

Rapakan raikkaita pakkaskelien PLUSSIA jokaiselle! :) Niin ja toki sopii pinon uusiminen! Kiitos Wanda_81, että pidät yllä ja päivität pinoa!
 

Yhteistyössä