*** 3-kymppiset ensikertalaiset, vol.9 ***

Keskiviikko 11.12.2013


Marjee...............30v..........kp 2/30-36..................yk 6
Murmelii.............31v..........kp 6/?.........................yk 1
Kerttuli82...........31v...........kp 11/28-31................yk 6
Pienestä kii.........31v..........kp 13/28.......................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 14/27-28...................yk16 (kkm 1/13)
Periferia..............29v..........kp 14/35-39...................yk 7
Yritys10.............30v...........kp 16/28-33..................yk 13
babygreen..........34v...........kp 17/27-34..................yk 5
Kaisla78.............35v...........kp 23/28-32...................yk 8
Ricardina............29v..........kp 37/33-44.................yk 1
Sofila.................31v..........kp 42/27-32.................yk 4
Miminda..............31v..........kp 46/28.............yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Ankkurinappi.......30v...........kp 77/33......................yk 6


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss


Plussanneet:

-j-......................33v............yk 3..............6.12.2013
iiris_lorea..............................yv3...............25.11.2013, 1. IVF
LilyAlice...............34v............yk 14.............10.11.2013, km
NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Gynellä kävin tänään. Mut ultrattiin ja aikaisemmin oikealla munasarjassa ollut (4v sitten todettu) cysta oli puhjennut itsestään ja koko oikea munasarja oli kuulemma normaali, eli ei merkkiäkään pco:sta oikealla :). Vasemmasta munasarjasta kumminkin löytyi joku isohko (4cm) rakkula, mikä ei kuulemma ole yhtään samanlainen, kuin aikaisemmat cystat. Rakkulassa on jotain valkoisia hippuja kuulemma. Lääkäri (yksityinen) kirjoitti lähetteen keskussairaalaan lisätutkimuksiin. Tämän rakkulan tutkimuksen yhteydessä kuulemma aletaan tutkia myös 'lapsettomuusjuttuja', lisäksi mies pyydetään simppatestiin. Lisäksi menen labroihin vielä tuonne yksityiselle huomenna (ainakin testaa onko kilpirauhasessa häikkää ja muutaman muun testin) ja sitten odottelen tuloksia kuulemma viikon. Lääkäri myös ultrasi tänään ja totesi, että ovulaationi on tapahtunut tässä kierrossa, joten clomeja ja teroja yms. en saanut. Siis mitään lääkettä ei määrännyt nyt, koska kuulemma ovuloin, niin ei tarvitse. Lääkäri totesi myös, että mulla ois vain PCO epäily, mutta ei varmaa PCO:ta. Tuonne lisätutkimuksiin lääkäri sanoi mun pääsevän jo mahdollisesti tammikuussa. Taisi lääkäri sanoa myös, että limakalvot oli normaalit. Kysyin myös, että onko mun luteaalivaihe tarpeeksi pitkä, ja lääkäri sanoi, että kuulemma on, kun ovuloinkin. Eli nyt jään vain odottelemaan jatkoa. Homma ainakin eteni pykälällä eteenpäin, hyvä niin =).
 
Viimeksi muokattu:
Onnea Kirpukka, hienoja uutisia! Ja babygreen hyvä juttu, että asiat pyörähtää käyntiin. Saattaahan olla, ettei tutkimuksia tarvitakaan, jos vaikka tässä kierrossa napsahtaisi täyspotti, kun kerran ovulaatiokin on varmasti tapahtunut. Peukut pystyssä =) Säihkiss, pahoittelut uuden kierron alusta mutta onnea hoitoihin, toivottavasti tärppää pian!

Murmelii mä aloitin tässä ekassa kierrossa tikuttamisen varmuuden vuoksi jo kp12 ja ovisplussa tuli kp28 :headwall: olin aika lähellä lopettaa tikutuksen kokonaan. Alkuun saattaa siis liuskoja kulua, netistä saattais löytää halvemmalla kukn marketista. Davidin ovisliuskoja en muuten suosittele, ne antaa pelkästään haaleeta tai tosihaaleeta viivaa jatkuvasti. Itse sain plussan lopulta CB:n digillä, ja ensi kiertoon ajattelin hommata muunmerkkisiä liuskoja ja varmistaa sitten digillä.

Ostin muuten kokeeksi Graninin Pink Grapefruit -mehua ja sain lasillisen alas :cool: ehkä seuraavassa kierrossa aloitan vähän aiemmin, kai tuohon makuun tottuu.. Eilen mainostamani PMS-menkkakivut ovat loistaneet tänään poissaolollaan ja nyt sit mietin tietenkin et oisko ne sittenkin voineet olla jotain muuta... Kyllä ihminen kiusaa itseään =) Kun vaan malttais odotella rauhassa.

Ei voi tänään enää toivottaa talvipäivää, mutta liikkukaa varovasti, siellä on tosi liukasta!
 
Onnea kirpukka Ja babygreenille tsemppiä ja jaksamista!

Ricardina; oonki tutkaillut että netistä noita ovisliuskoja sais huomattavasti edullisemmin ja isompia pakkauksia kuin mitä tuo eilen ostamani, olikohan siinä 10 liuskaa ja hintaa oli 9,90..

Tänään ollut ihan ihme oloja, ensin hirvee päänsärky aamu- ja iltapäivän, se onneks loppu särkylääkkeellä, siihen kaupan päälle ollu ihmeen etova olo, karmee turvotus ja outoa nippailua mahassa, röyhtäyttää pelkkä veden juontikin.. Pillerit ilmeisesti sotkee edelleen tuota elimistöä :( tuskin tässä vielä mitään ovulaatiokipujakaan vai voiko ne kestää montakin päivää...
 
murmelii Mä tilasin Sofi One Step -ovisliuskoja netistä ja hinnaksi yhdelle liuskalle tuli vain abaut 0,50e. Tilasin 28kpl kerralla. Tilasin kotitesti.fi. Suosittelen siis tilaamaan netistä, jos haluu testailla :). Apteekissa maksaa huomattavasti enemmän.

Ricardina Kiitti tsempistä :). Mä en kyllä vaan kovin korkealle pistä tässä kierrossa odotuksiani raskautumisesta. Lääkäri nimittäin totesi ovulaation toteutuneen juuri siinä munasarjassa, missä on sen keltarauhasen edessä se rakkula, minkä tutkimukseen saan lähetteen. Tosin kivahan se ois, jos silti ihme tapahtuis. Tuli mieleen, että jos sinä ovistikutat jo kp12, oiskohan se liian aikaista? Nimittäin, jos sun kiertokin on 33-44 päivää, itse päättelisin sun oviksen tapahtuvan vasta lähempänä kp20 aikaisintaan. Luteaalivaiheenhan pitäisi olla yleensä noin 12-16 päivää. Ehkä noin kymmenenkin päivää. Ootko koskaan saanut ovisplussaa ennen noin aikaiseen?
 
Viimeksi muokattu:
babygreen en oo koskaan aiemmin tikuttanut ovista, ekaa yrityskertaa viedään. Tiesin itsekin aloittavani ainakin viikkoa liian aikaisin, mutta kun edellinen kierto oli vaan 30 päiväinen (lyhyin vuosiin) niin ajattelin aloittaa jo silloin ettei varmasti menisi ohi. Lisäksi olin malttamaton :D Ei tosiaan ehtinyt mennä ohi, kun nyt on tulossa yli 40 päivän kierto.
 
Viimeksi muokattu:
Jep, kiitti vinkistä, pitänee seuraavaan kiertoon tilata jos tämä menee plörinäksi :D
Katsoin tuolta jostain laskurista että otollisin hetki ois sunnuntaina JOS tämäkin kierto on yhtä lyhyt kuin tuo pillereiden lopetuksen jälkeinen eli 23kp mutta mistäpä näistä tietää, pitäis varmaan testaa joka päivä jos meinais jonkun tolkun tähän kiertoon saada :D
Ihme polttelua mahassa, luulin jo että ois tasottunu nää hormonioireet ekojen luomumenkkojen myötä mutta ei :( ehkäpä olen vaan kärsimätön...
 
  • Tykkää
Reactions: babygreen
Aurinkoista (loskaista) päivää kaikille!
Olin sitten malttamaton ja tuhlasin elämäni ensimmäisen
ovisliuskan, tiedän että liian aikaista, vasta kp7 mutta perustelin sen itselleni niin että testaan osaanko edes käyttää :D
Tikkuun tuli selkeä ja tumma kontrolliviiva mutta tosi hailakka testiviiva eli tarkottaako se nyt että se h-hetki on sieltä lähestymässä...?
 
murmelii: Tervetuloa mukaan kuumeilemaan! :) Ovistesteissä haamuviivat ei merkitse ovisplussaa, vaan viivan tulee olla lähes yhtä tumma kontrolliviivan kanssa. Moni ovistesti tuntuu näyttävän hailakkaa haamuviivaa, vaikka ovis ei olisi lähimaillakaan. Tietysti testeissä on eroa ja oikeastaan vasta muutamien testailujen jälkeen osaa tulkita, onko viiva jo tummenemassa plussaksi. Raskaustestit ovat sitten asia erikseen, niissä haamuviiva enteilee usein plussaa...
Siun kohdalla jatkaisin vielä testailua. Jos kierto pysyy yhtä lyhyenä kuin edellinen (23 päivää), niin ovisplussaa voisi odotella ehkä kp 10 paikkeilla. Ovisplussasta on kätevä laskea, kuinka monta päivää menee menkkojen alkamiseen, se aika pysyy lähes samana joka kierrossa (n. 10-14 päivää). E-pillerien/muun hormoniehkäisyn jälkeen voi mennä muutama kuukausi (allekirjoittaneella "muutama" = 12 kk), että kierto tasaantuu.

Ricardina: Toivotaan, että plussa tulee, niin et joudu juomaan enempää pahaa greippimehua! :D Pidän peukkuja sulle!

ON: Nyt on tutkimukset pyörähtänyt aimo harppauksen eteenpäin. Mies kävi antamassa oman näytteensä ja tulos oli oikein hyvä. Ainoa mikä ihmetytti oli vasta-aineiden määrä, joka oli 17 %. Tosin lääkäri kertoi, että vasta yli 50 % on huolestuttavaa. Muuten tulos oli suuri helpotus - pelkäsin, että tulos on huono ja mies ottaa siitä ylimääräistä ressiä. Hän totesi näytepäivänä, että kyllähän nämä tutkimukset tuo näihin lapsentekopuuhiin vähän vakavamman sävyn.
Mulle tehtiin taas ultraus ja taas näkyi yksi johtofolli hyvässä vauhdissa. Seuraava askel olisi sitten se pelätty munatorvien aukiolotutkimus, se tehdään ensi vuoden puolella sitten. Hormoniavustusta mietitään vasta sen jälkeen. Babygreen: Luulisi, että siekin saat jossain välissä clomifenit tms, jos ei plussaa tule. Niitä määrätään kuulemma myös vahvistamaan ovista, ei pelkästään sen puutteeseen.
 
Torstai 12.12.2013


Marjee...............30v..........kp 3/30-36..................yk 6
Murmelii.............31v..........kp 7/?.........................yk 1
Kerttuli82...........31v...........kp 12/28-31................yk 6
Pienestä kii.........31v..........kp 14/28.......................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 15/27-28...................yk16 (kkm 1/13)
Periferia..............29v..........kp 15/35-39...................yk 7
Yritys10.............30v...........kp 17/28-33..................yk 13
babygreen..........34v...........kp 18/27-34..................yk 5
Kaisla78.............35v...........kp 24/28-32...................yk 8
Ricardina............29v..........kp 38/33-44.................yk 1
Sofila.................31v..........kp 43/27-32.................yk 4
Miminda..............31v..........kp 47/28.............yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Ankkurinappi.......30v...........kp 78/33......................yk 6


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss


Plussanneet:

-j-......................33v............yk 3..............6.12.2013
iiris_lorea..............................yv3...............25.11.2013, 1. IVF
LilyAlice...............34v............yk 14.............10.11.2013, km
NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012[/QUOTE]
 
Heipsan taas kaikille :wave:
Ja kiitokset kaikille taas tsempistä... uusi kierto, kolma päivä menossa ja fiilikset joulua kohden taas paremmat. :)

Säihkiss, :heart: kaikkea hyvää sulle, ja tosiaan sitten KUN plussa pärähtää, niin tule meille kertomaan...! :hug:

Ricardina tuo jännitystä munkin päiviin, jos tuo PMS-oireiden katoaminen olis jotakin...? :) ihana jännäillä toisten puolesta, kun nyt on niiiin jäännäämätön vaihe itsellä :D

babygreenillä hyvä että asiat selvisi tohtorin käynnillä, tai ainaki pyörähtivät pykälän eteenpäin...! toihan on toivoa antava, että PCOkin olis vaan epäilyn asteella :)

murmeliille tsemiä oviksen bongaukseen! Mulla tulee kanssa aina semmonen vaaleanpunainen viiva ovistikkuun, kunnes sitten oviksen aikaan tosiaan semmonen kirkuvanpunainen, kontrolliviivan vahvunen :)

periferia, ihana kuulla, että oli hyviä uutisia miehen simpoista ja sullakin siellä folli kasvamassa :) toivottavasti sullakin asiat pyörähtää eteenpäin ja selvii asiat - itsekseen tai pienellä jelpityksellä :hug:


Mulla tosiaan olot alkaa vähän tasaantua, ja alkuviikon itku-masistelu helpottanut. Jouluaikana ollaan miehen kanssa jonkin verran eri paikoissa ja menossa, että joulun tienoille sattuvan oviksen hyödyntäminen jää hieman kehnoksi. Niinpä olenkin päättänyt antaa itselleni välikuukauden. En tikuta, en vahtaa, en edes lakse, milloin sen oviksen pitäisi olla. Pupuillaan kun on mahdollisuus ja tammikuussa otan lapsenteon asiakseni. Nyt aion keskittyä nukkumiseen ja oma-ehtoiseen pupusteluun tämän loman :D Saatan olla täältäkin hieman poissaolevana, eli jos joku ihana jaksaa päivtellä niin saa auttaa jos mua ei näy ei kuulu. Luen teidän kuulumisia, ja kirjottelenkin välillä, mutta nyt vauvavapaa kuukausi omalta osaltani. Tammikuussa mä otan uudestaan napakan yritysotteen.

Ihanaa viikonloppua ja sen odotusta kaikille :heart:
 
Viimeksi muokattu:
Periferialle kiitokset tervetulotoivotuksista ja ovistikun tulkinnasta ja vinkeistä.. itsekin laskeskelin tosiaan että jos kierto yhtä lyhyt kuin viimeksi että se ois sunnuntain eli kp10 paikkeilla maholllisesti.. taidan siis jatkaa tuota tikutusta kunnes se viiva tummuu (tai tikut loppuu) :D mutta onkohan toi 23 päivää liian lyhyt kokonaisuudessaan (en oo siitä vielä sen tarkemmin lukenut että onko sillä jotain merkitystä mutta sen tiedostan että aikaa voi ottaa ennenkuin kierto tasaantuu.. Sinulle onnea testien tuloksista ja tsemppiä kiertoon!

Kiitokset myös Marjeelle, saa tosiaan nähdä onnistunko sen kirkkaan ja tumman viivan bongaamaan lähipäivinä tai edes joskus :) Sinulle rentouttavaa "stressitöntä"-kiertoa!

Oishan se aika hieno synttärilahja tammikuun alussa saada plussa, siis muuhunki ku ovistikkuun... mutta ei elätellä liikoja toiveita :) vapaapäivän kunniaksi taidan kohta paistaa testimielessä parit joulutortut :)
 
Hei ihanat naiset =) Pidin hetken aikaa hiljaiseloa, enkä käynyt edes lukemassa muiden kuulumisia täältä. Jotenkin rauhoitti omaa päätä ja vähensi vauvastressiä. Yritän olla nyt liikaa ajattelematta, milloin sitä seksiä pitäisi harrastaa. En myöskään tikuttele tässä kuussa tai tutkaile ovislimoja enkä muutenkaan aio liikaa miettiä vauvantekemistä. Kyllä se sieltä vielä joskus tulee. Enemmin tai myöhemmin. Sen verran olen kuitenkin katsonut, että ovislaskurin mukaan ovis on luultavasti ensi tiistaina. Ihan pieni itsensä huijaaminen siis meneillään.

Jos -J- täällä vielä pyörii, niin oikein paljon onnea ja ihania odotuspäiviä. Toivotaan, että vauva säilyy mukana täysiin mittoihin asti. Ihana kuulla hyviä uutisia.

Niin harmissani Marjeen puolesta. Toivoin niin kovasti puolestasi, että olisit ollut raskaana. Täällä niin kovasti toivoo toisten onnistumista, kun tietää, millainen asia tämä on itsellekin.

Vähän myöhässä kommentoin, mutta minä Iitukka ainakin uskon, että jotkut voivat nähdä enneunia. Esimerkiksi äitini näkee. Hän kertoi käyneensä tapaamassa lapsiaan ennen kuin on heidät saanut. En pidä sitä mitenkään hulluna. Mistä kukaan voi oikeasti tietää, miten maailma on rakentunut ja mistä me tulemme. Joillakin on vain lahjana aavistaa asioita etukäteen.

Ricardina: Minä olen tässä kierrossa aloittanut ottamaan vehnänalkioöljyä, mutta vielä ei voi kyllä sanoa, onko sillä mitään vaikutusta. Huomaan kuitenkin, että kasvojen iho ei ole ihan yhtä kuiva kuin yleensä, jossakin sen vaikutus ainakin näkyy, vaikka ei raskautumisessa auttaisikaan. Hyvä kuitenkin ottaa jotain ja uskoa, että siitä on apua. Jotenkin se tsemppaa henkisesti. Greippimehulla ja tuolla venhänalkioöljyllä on kai molemmilla sama tarkoitusperä. Kasvattaa kohdun limakalvoa niin, että siihen olisi helpompi tarttua kiinni. Korjatkaa, jos olen väärässä.

Tervetuloa Murmeli Toivotaan pikaista tärppäytymistä :)

Hyvä, että Babygreen olet päässyt tutkimuksiin ja toivotaan, ettei pco:ta löydy. Tsemppiä :)

ja kaikille paljon vauvaonnea mukaan ja mukavia joulunaikoja :hug:

Itseäni helpottaa, kun katson tuota plussanneiden listaa. Siellä ei ole oikein kukaan plussannut muutaman ensimmäisen kuukauden aikana. Siispä tämän mittavan otoksen perusteella voi päätellä, että kolmikymppiset joutuvat vain yrittämään esikoista pidempään kuin nuoremmat ja kyllä meille kaikille sellainen vielä tulee. Näin uskon.
 
Tuo stressivapaa joulukierto kuulostaa hyvältä, Marjee ja Kerttuli. Taidan itsekin harkita samaa, etenkin kun reissun aikana tulee väkisinkin mietittyä muuta. Yritetään nauttia vapaudesta syödä, juoda ja pupuilla ihan omien mielihalujen mukaan!

Periferialle onnea hyvistä simppatuloksista, yksi asia vähemmän mietittävää =)

Mulla alkoi eilen taas menkkakivut aika voimakkaina ja nyt aamulla jatkuu =( oon itselleni näin tyypillisten menkkaoireiden takia aika pitkälti menettänyt toivoni plussan suhteen enkä haluais testata negaa huomisaamuna, mieluummin odottaisin vaan sitä kp ykköstä. Kai se on kuitenkin pakko kokeilla jos meinaa illalla ottaa enemmän kuin lasillisen viiniä.. Toisaalta itsekin oon tässä samassa ketjussa ehtinyt sanoa muille, että toivoa on kunnes verta näkyy, että kai siihen pitäisi itsekin uskoa =)

Hyvää alkavaa viikonloppua kaikille!
 
Perjantai 13.12.2013


Marjee...............30v..........kp 4/30-36..................yk 6
Murmelii.............31v..........kp 8/?.........................yk 1
Kerttuli82...........31v...........kp 13/28-31................yk 6
Pienestä kii.........31v..........kp 15/28.......................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 16/27-28...................yk16 (kkm 1/13)
Periferia..............29v..........kp 16/35-39...................yk 7
Yritys10.............30v...........kp 18/28-33..................yk 13
babygreen..........34v...........kp 19/27-34..................yk 5
Kaisla78.............35v...........kp 25/28-32...................yk 8
Ricardina............29v..........kp 39/33-44.................yk 1
Sofila.................31v..........kp 44/27-32.................yk 4
Miminda..............31v..........kp 49/28.............yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Ankkurinappi.......30v...........kp 79/33......................yk 6


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss


Plussanneet:

-j-......................33v............yk 3..............6.12.2013
iiris_lorea..............................yv3...............25.11.2013, 1. IVF
LilyAlice...............34v............yk 14.............10.11.2013, km
NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Lauantai 14.12.2013


Marjee...............30v..........kp 5/30-36..................yk 6
Murmelii.............31v..........kp 9/?.........................yk 1
Kerttuli82...........31v...........kp 14/28-31................yk 6
Pienestä kii.........31v..........kp 16/28.......................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 17/27-28...................yk16 (kkm 1/13)
Periferia..............29v..........kp 17/35-39...................yk 7
Yritys10.............30v...........kp 19/28-33..................yk 13
babygreen..........34v...........kp 20/27-34..................yk 5
Kaisla78.............35v...........kp 26/28-32...................yk 8
Ricardina............29v..........kp 40/33-44.................yk 1
Sofila.................31v..........kp 45/27-32.................yk 4
Miminda..............31v..........kp 50/28.............yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Ankkurinappi.......30v...........kp 80/33......................yk 6


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Kirpukka, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss


Plussanneet:

-j-......................33v............yk 3..............6.12.2013
iiris_lorea..............................yv3...............25.11.2013, 1. IVF
LilyAlice...............34v............yk 14.............10.11.2013, km
NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Onpas hiljaista täällä, muilla taitaa olla elämä =)

Pikaraporttina vaan, että tänä aamuna (DPO 12) testattu lumivalkea nega. Ei voi sanoa että edes kauheasti harmittaisi, niin varmalta tuntui että ei ole tärpännyt. Nyt ei muuta kun menkkoja (tai ihmettä) odotellessa, hyvää viikonloppua kaikille!
 
Kerttulille kiitos ja tsemppiä myös siihen suuntaan :)

Tuohon Ricardinan arvailuun että muilla taitaa olla elämä ni voin omalta osaltani todeta että elämästä en niinkään tiedä mutta töissä tuli oltua tänään 14 tuntia ja kohta saunaan ja unille et jaksaa huomenna taas jatkaa :) minä oon epätoivosesti yrittäny sitä ovista bongata, tyhjin tuloksin.. Laskujen mukaan ihan kohtsillään pitäis olla jos jää kierto yhtä lyhyeks ku edellinen joten huomenna taas tikkua kehiin mutta nyt saunaan..

rentouttavaa viikonloppua teille joitten ei tarvii sitä töissä viettää :)
 
Heips vielä! Oon nyt tehny jo kaks digiä ja kai se on uskottava, että tuolla masussa jotain tapahtuu. Suuret kiitokset kaikille onnittelijoille :) Itsellä on vielä tosi pelokkaat fiilikset, mutta ei se murehtiminen toisaalta mitään auta. Täytyis vaan koittaa iloita sen aikaa, kun tää tällä kertaa kestää... Äsken tein kokeeks ovistestin, kun oon lukenu niidenkin näyttävän raskauden. Ja kyllähän siihen pamahti niin tumma viiva, melkein musta, että ihan säikähdin :)

Mut saa joko poistaa kokonaan taustaltakin tai sit siirtää plussanneisiin. Ihan kummin vaan.

Teille kaikille toivon kovasti positiivista mieltä ja huimia plussatuulia!!! Onnistui tää mullakin toooosi pitkän tahkoamisen jälkeen, joten miksei siis teilläkin :) Jaksakaa siis uskoa, ihanat!
 
Sunnuntai 15.12.2013


Marjee...............30v..........kp 6/30-36..................yk 6
Murmelii.............31v..........kp 10/?.........................yk 1
Kerttuli82...........31v...........kp 15/28-31................yk 6
Pienestä kii.........31v..........kp 17/28.......................yk 4
Justiina79...........34v..........kp 18/27-28...................yk16 (kkm 1/13)
Periferia..............29v..........kp 18/35-39...................yk 7
Yritys10.............30v...........kp 20/28-33..................yk 13
babygreen..........34v...........kp 21/27-34..................yk 5
Kaisla78.............35v...........kp 27/28-32...................yk 8
Ricardina............29v..........kp 41/33-44.................yk 1
Sofila.................31v..........kp 46/27-32.................yk 4
Miminda..............31v..........kp 51/28.............yk 1 (ennenaik. synn. 9/13)
Ankkurinappi.......30v...........kp 81/33......................yk 6


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss


Plussanneet:

Kirpukka..............37v............yv 1.............10.12.2013
-j-......................33v............yk 3..............6.12.2013
iiris_lorea..............................yv3...............25.11.2013, 1. IVF
LilyAlice...............34v............yk 14.............10.11.2013, km
NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 
Olipas tullut paljon kirjoituksia :) Kirpukka, onnea plussasta. Ihanahan näitää plussia on lukea. Perässä yritetään tulla ;)
Minä kävin ekaa kertaa vyöhyketerapiassa. Kovin oli rentouttavaa, jos ei muuta. Uudestaan olen ensi viikolla menossa. Jotenkin jäi kuitenkin epäilevä mieli. Edellinen vyöhyketerapeutti oli jotenkin asiantuntevampi. Harmi etten pitkän matkan takia voi hänellä enää käydä. No katsotaan onko tällä uudella vaikutusta raskautumiseen. Ostin myös tuota vehnänalkioöljyä, ihan muihin tarkoituksiin kyllä, mutta ajattelin kuitenkin alkaa käyttämäänkin. Eipä siitä haittaa nyt ainakaan ole. Minusta se on hyvän makuista, rahkan sekaan niin johan maistuu. Vähän harmittaa etten ole ovista bongannut olenkaan, joten päätin että hommaan kyllä tikut seuraavaan kiertoon. Eipähän tartte arvailla ja mieskin kun on reissutöissä niin jotenkin helpottaisi.
Olipas tämä nyt oikein itsekeskeinen kirjoitus....
 
Maanantai 16.12.2013


Marjee...............30v..........kp 7/30-36..................yk 6
Murmelii.............31v..........kp 11/?.........................yk 1
Kerttuli82...........31v...........kp 16/28-31................yk 6
Pienestä kii.........31v..........kp 18/28.......................yk 4
Periferia..............29v..........kp 19/35-39...................yk 7
Yritys10.............30v...........kp 21/28-33..................yk 13
babygreen..........34v...........kp 22/27-34..................yk 5
Kaisla78.............35v...........kp 28/28-32...................yk 8
Ricardina............29v..........kp 42/33-44.................yk 1
Sofila.................31v..........kp 47/27-32.................yk 4
Ankkurinappi.......30v...........kp 82/33......................yk 6


Taustalla:

haave_ilija, Emeliya, Avonlea, Haniböö83, Sakara, Mandala, Mirtsu81, Lila79, tada, Uusijännääjä, Pauge83, ansarikukka, Starfish, Saippo, Pinni82, Lise, Ethe1, Kissatanssi, Joiku, Mariah33, M11su, Kukkaislapsi, Dazzler, Säihkiss, Miminda, Justiina79


Plussanneet:

Kirpukka..............37v............yv 1.............10.12.2013
-j-......................33v............yk 3..............6.12.2013
iiris_lorea..............................yv3...............25.11.2013, 1. IVF
LilyAlice...............34v............yk 14.............10.11.2013, km
NancyC................31v............yk 2..............9/2013
Hildur...................29v............yk 9.............13.8.2013
Lise.....................36v............yk 8.............29.7.2013, km
Milk@...................37v....... ...yk 8.............26.6.2013,1.ICSI
Mayinka................30v..........ya 09/2011....23.6.2013
Bling....................30v..........yk 14............19.6.2013,2.Femar-kierto
mutantti................33v..........yk 5..............16.06.2013
miss_piggy............31v..........yk 10.............31.05.2013
lady1979...............34v..........ya10/2011.....16.05.2013,1.tuoresiirto/IVF
mm-79.................33v ...........yk 23 ..........06.05.2013,1.IUI
hiisi-78.................34v ...........yk 8 ............28.03.2013
Twinflower............33v ..........yk 18 ...........16.03.2013,1.IUI
Starhope...............37v ..........yk 10 ...........11.03.2013
Kiiltis-75...............37v ..........yk 15 ............02.03.2013
Essence................33v ..........yk 6 ..............31.01.2013
rupeltaja...............30v ..........yk 3 ..............21.01.2013
Syksy2010.............31v ..........yk 28 ............17.01.2013
zapata..................31v ...........yk 5 .............05.01.2013
TarinaMarianna......32v ...........yk 5 ..............31.12.2012
 

Yhteistyössä